Makkelijk.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
Crip kan je maken?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 november 2014 23:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]muezza kaapt alles vor je neus weg zeker?
Bij het lezen van de titel dacht ik dat het een verhaal zou zijn over iemand die zijn/haar hoofd heeft gestoten en zich nu letterlijk in Turkijke in de jaren '50 waant.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:10 schreef mrstylo het volgende:
'Nederlandse Turk waant zich in Turkije van jaren 50'
http://s.ad.nl/3800056
Alhoewel het lijkt wel alsof Ozcan Akyol zijn hoofd heeft gestoten in de gevangenis.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:16 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Bij het lezen van de titel dacht ik dat het een verhaal zou zijn over iemand die zijn/haar hoofd heeft gestoten en zich nu letterlijk in Turkijke in de jaren '50 waant.
Niemand komt volgens mij, ik lees alleen afzeggingen. Wordt niet serieus genomen.quote:
Was mij niet eerder opgevallen. Bedankt voor je inzicht. Misschien is het een idee dat wij de meet afzeggen?quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Niemand komt volgens mij, ik lees alleen afzeggingen. Wordt niet serieus genomen.
Niets nieuws toch?quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:10 schreef mrstylo het volgende:
'Nederlandse Turk waant zich in Turkije van jaren 50'
http://s.ad.nl/3800056
Je kan beter op Hababam.nl een meet orgsniserenquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Was mij niet eerder opgevallen. Bedankt voor je inzicht. Misschien is het een idee dat wij de meet afzeggen?
Ik lust alleen zalm uit alle vissoortenquote:Op donderdag 27 november 2014 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
pffff weet je hoeveel mensen zalm haten maar andere vis wel eten? Kibbeling is het toegankelijkste
Wie heeft er behalve KB afgezegd dan?quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Niemand komt volgens mij, ik lees alleen afzeggingen. Wordt niet serieus genomen.
Hahaha ik wist dat je zou reagerenquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wie heeft er behalve KB afgezegd dan?
Belangrijker nog: waarom ben jij er zo mee bezig?
Ik wist dat je de vragen zou ontwijkenquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hahaha ik wist dat je zou reagerenik geniet van dit
![]()
montelly zal toch nooit naar een meet komenquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:26 schreef Dimachaerus het volgende:
kom meeten montelly ottoman sarnic
Wanneer gaan wij meeten?quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
montelly zal toch nooit naar een meet komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |