Dat liedje.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:47 schreef TheMagnificent het volgende:
''Ik voel me sexy als ik dans, eeh eh eh...''
quote:Op donderdag 27 november 2014 18:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Echt, dit lied.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Niet helemaal 100quote:Op donderdag 27 november 2014 18:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik vind hem raar..Weet niet wat ik van hem moet denken
Volgens mij acteerde hij niet.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:33 schreef xminator het volgende:
Sait is juist slim, gratis publiciteit door dom te acteren.
Nog iets op het oog?quote:Op donderdag 27 november 2014 16:39 schreef zarGon het volgende:
Morgen Black Friday bij Media Markt..
lijstje wordt korter en korten, wat is dit lan.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:49 schreef xminator het volgende:
Vrijdag 28 november - 19.00 @ Cafe de Kroon (Rembrandtplein)
Zeker aanwezig:
- X
- Sylvv
- KB
- Dima
- JanPiraat
Komt later:
- che
Aanwezigheid wordt morgen bekend:
- mr stylo
Wie komt er nog meer?
Ekte hommos.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
lijstje wordt korter en korten, wat is dit lan.
Heeft er blijkbaar toch niets mee te maken.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb maanden geprobeerd een meet te organiseren; waar waren jullie toen? Omdat ik niet popie jopie genoeg ben zeker?!
hey ik kom ff hallo zeggen als jullie met zn drieën gaan meeten. afzeggersquote:Op donderdag 27 november 2014 21:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Ekte hommos.
Sylv![]()
Dima![]()
Op zulke mensen kan je vertrouwen. Dus deze spontane meet gaat helaas niet door..
quote:Op woensdag 26 november 2014 18:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als puntje bij paaltje komt heeft iedereen wel een smoesje, don't worry
quote:
Als je nou hele tijd aanwezig was geweest.. Was wel gezellig de vorige keer toen.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:07 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
hey ik kom ff hallo zeggen als jullie met zn drieën gaan meeten. afzeggers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |