Was vroeger op net5. Dan gaat er per avond 1 iemand koken voor de anderen. Concept daar was om door middel van het eten uit te vogelen wie de beroepschef is.quote:
Nee, simpel gehouden. Alleen paprika, tomaat, aardappel en uien.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wat heb je gevuld? Paprika/Aubergine?
Syl jij bent hier de bigspender, teach me! zou ik eerder zeggen. Als ik een vrouwtje was zou ik je allang husbandenquote:
Wat is met je avaquote:Op donderdag 27 november 2014 18:05 schreef Montelly het volgende:
SAID lijft een baas hahaah
http://www.geenstijl.nl/m(...)van_said_met_ex.html
Wie is de cheffffffffff zo leukquote:Op donderdag 27 november 2014 17:00 schreef Santello het volgende:
[..]
Was vroeger op net5. Dan gaat er per avond 1 iemand koken voor de anderen. Concept daar was om door middel van het eten uit te vogelen wie de beroepschef is.
Ik wil gewoon lekker Turks etenNiet alleen die doner dingen.
Ben ik geen chef? Wil je zeggen dat ik niet kan koken/?quote:Op donderdag 27 november 2014 18:29 schreef Santello het volgende:
[..]
No chef. Alhoewel je laatste cinnamon plate er wel fucking lekker uitzag![]()
Ik vind hem raar..Weet niet wat ik van hem moet denkenquote:Op donderdag 27 november 2014 18:05 schreef Montelly het volgende:
SAID lijft een baas hahaah
http://www.geenstijl.nl/m(...)van_said_met_ex.html
Ik vind het geniaal, helemaal gezien het feit hoe hij zich profileert en toch blijft bestaan met zn toko.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik vind hem raar..Weet niet wat ik van hem moet denken
geen idee.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik vind het geniaal, helemaal gezien het feit hoe hij zich profileert en toch blijft bestaan met zn toko.
Vraag me echt af wat de verdienmodel van Said is, hij is al wat, 2 jaar going strong?
Een vrouwtje kan me wel willen husbanden, maar ik val niet op gold diggers.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Syl jij bent hier de bigspender, teach me! zou ik eerder zeggen. Als ik een vrouwtje was zou ik je allang husbanden.
Dat liedje.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:47 schreef TheMagnificent het volgende:
''Ik voel me sexy als ik dans, eeh eh eh...''
quote:Op donderdag 27 november 2014 18:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Echt, dit lied.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Niet helemaal 100quote:Op donderdag 27 november 2014 18:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik vind hem raar..Weet niet wat ik van hem moet denken
Volgens mij acteerde hij niet.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:33 schreef xminator het volgende:
Sait is juist slim, gratis publiciteit door dom te acteren.
Nog iets op het oog?quote:Op donderdag 27 november 2014 16:39 schreef zarGon het volgende:
Morgen Black Friday bij Media Markt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |