Ze is niet slank. Ik doel op haar appelfiguur.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat slanke zo staat sommigen meiden vind ik dan. Vind het soms wel wat hebben.
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
voor het verslag dat ik weeeeeeeeeeeeeeken heb uitgesteld.
Ik kreeg eerst een 4.2, hij dacht dat het een ander verslag was.
Dus. Ja.
Ze is volgens mij meer een plank met brede schouder. Maar ze compenseert het met haar lengte:Pquote:
Unlabeled kennende heeft ze genoeg blondjes in haar vriendengroep.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan kies jij zeker gelijk de enige blonde
Ze is niet dun. Ze is perfect vol. Maar die appelfiguur he.. Anders zeker 10.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:10 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ze is volgens mij meer een plank met brede schouder. Maar ze compenseert het met haar lengte:P
Ik lees het nu pas...quote:Op woensdag 26 november 2014 19:20 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ze weten dat ik lid ben van fok
[..]
U serious
[..]
Ze zijn bezet![]()
Deel dan, crip.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:23 schreef Crip het volgende:
Dit zijn ze geworden.. ze zijn echt lekker fluffy en zacht. Damn
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit. Vrijdag komen we vanuit amsterdam naar jou toequote:Op woensdag 26 november 2014 21:23 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
Wow. Snap nu echt wat Zargon bedoelt.. Ben inene kotsmisselijk van die shit.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:23 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
Looks like...... tho.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:27 schreef Crip het volgende:
Jizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.
Cream cheese sinasappel glace.
Kom langs ;]quote:
Deal!quote:Op woensdag 26 november 2014 21:26 schreef mrstylo het volgende:
Wat een kut wedstrijd
[..]
Ziet er goed uit. Vrijdag komen we vanuit amsterdam naar jou toe
Oh my goooooooood.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:23 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
is dit mocro cum?eten jullie dat op broodjes?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:23 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
Nee dit is cum van Zargon.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:30 schreef Thezappa het volgende:
[..]
is dit mocro cum?eten jullie dat op broodjes?
ok , goed..quote:
Je vroeg of het mocro cum was, en toen zei ik nee het is turken cum.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:31 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ok , goed..
maar dat vroeg ik niet he..
succes met je cumsandwitch
ken jou ook niet..quote:Op woensdag 26 november 2014 21:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Schaam je, dat is nog erger dan het alfabet niet kennen
Ik zal voor je achter houden, jwz.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar crippie als je iedereen uitnodigt kom ik straks aan en is alles op
Dat is 50% van de plezier. Sticky enzoquote:Op woensdag 26 november 2014 21:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
Zal vast lekker zijn, Crip, maar niet echt een fotogeniek baksel. Eet smakelijk!
crip, jij hebt echt een zieke geest soms hè. Je stelt nooit teleur.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Je vroeg of het mocro cum was, en toen zei ik nee het is turken cum.
Dat vroeg je wel.
Thanks, stuur je cum naar mijn postbus dan zal ik daar ook broodjes mee maken.
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat is 50% van de plezier. Sticky enzo
Ja sorry, ik kan nog erger maar dan word ik verstoten.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
crip, jij hebt echt een zieke geest soms hè. Je stelt nooit teleur.![]()
Als jij een journaalitem zou zijn, kwam je in shownieuwsquote:Op woensdag 26 november 2014 21:32 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ken jou ook niet..
je moet niet alles letterlijk nemen he , is geen journaal
En terechtquote:Op woensdag 26 november 2014 21:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja sorry, ik kan nog erger maar dan word ik verstoten.
Jij bent echt raar soms. Ik moest beetje binnensmonds kotsen.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Sorry die van jou komt de volgende keer.
Ik heb mijn momenten TM.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij bent echt raar soms. Ik moest beetje binnensmonds kotsen.
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Als jij een journaalitem zou zijn, kwam je in shownieuws
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:35 schreef Crip het volgende:
[..]
DIT WAS NIET EENS 'S SEXUAL BEDOELD.
Trek je niets aan van hem. Ik vind jou gewoon een doodnormaal meisje... met haar gewoontes en dingen...quote:Op woensdag 26 november 2014 21:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb mijn momenten TM.
Kots kan ik ook verwerken als je dat prettiger vind?
goeie dit, denk eerder in sexy newsquote:Op woensdag 26 november 2014 21:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Als jij een journaalitem zou zijn, kwam je in shownieuws
Ja, maak haar dat maar wijs.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:42 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Trek je niets aan van hem. Ik vind jou gewoon een doodnormaal meisje... met haar gewoontes en dingen...
Ik ben speciaal (shout out naar Mourinho)quote:Op woensdag 26 november 2014 21:38 schreef Crip het volgende:
Al mijn vieze posts en dan pak jij gewoon 1tje die heel serieus was.
Damn stylo.
Box.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:42 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Trek je niets aan van hem. Ik vind jou gewoon een doodnormaal meisje... met haar gewoontes en dingen...
Kijk dr haten op mn swekkquote:Op woensdag 26 november 2014 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, maak haar dat maar wijs.
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:42 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Snorfietsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
TUurlijkkkkkkkkkkkkkkkkquote:Op woensdag 26 november 2014 21:42 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
SnorfietsIk wilde een hele dirty joke maken maar ik pass.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DM maarquote:Op woensdag 26 november 2014 21:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik wilde een hele dirty joke maken maar ik pass.
Duh?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Weo, jij moet niets zeggen. Jij bent raarder dan Trisha Paytas.
Ja maar, dan moet ik opstaan, en het huis uit... en het is donker.. en koud... Dat kan ik écht niet hebben hè...quote:
Levendige fantasie heb jij.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Je vroeg of het mocro cum was, en toen zei ik nee het is turken cum.
Dat vroeg je wel.
Thanks, stuur je cum naar mijn postbus dan zal ik daar ook broodjes mee maken.
Doe toch maar.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja sorry, ik kan nog erger maar dan word ik verstoten.
Welke opmerking bedoel je precies?quote:Op woensdag 26 november 2014 22:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Raar dat fatsoensnormen opeens niet meer gelden wanneer je je achter het internet kan verschuilen. Ik ben de beroerdste niet en kan zelf ook wel lachen om spitsvondige seksueel getinte grappen; dat je in een dergelijke grap een random figuur betrekt zal mij ook een worst wezen, maar tegen een broeder die hier meepost een opmerking als daarnet maken, vind ik te ver gaan, sorry.
quote:Een juweel voor Amalia
De Nederlandse Ontwerpwedstrijd kent acht finalisten. Deze goud- en zilversmeden hebben allemaal een sieraad ontworpen aan de hand van het thema erfstuk van de toekomst. Het juweel is bestemd voor toekomstig koningin Amalia.
Onder de ontwerpen zijn een ring in twee kleuren goud met de initialen van Beatrix, Willem-Alexander en Amalia en een broche met een zon, een symbool uit het wapen van Argentinië.
Een vakjury kiest op 8 december de winnaar. RTL Boulevard meldde dinsdag dat Nederlanders een donatie kunnen doen om het bedrag van het cadeau voor prinses Amalia bij elkaar te krijgen. Het zou gaan om 45.000 euro.
Waarom niet gelijk een 3fm serious request actiequote:
Vind je een gebakken broodje met manjuice erop kinky ?quote:Op woensdag 26 november 2014 22:16 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mag ik hier niet reageren op haar kinky stories?
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Vind je een gebakken broodje met manjuice erop kinky ?
Weird way to get off, but okan not judging
Haha lekkervoorje #leveniseenbitchquote:Op woensdag 26 november 2014 23:04 schreef Weissman het volgende:
Zaad op een broodje is ok, maar als je een open relatie hebt ben je vies
Ik vraag me af waar het zaad vandaan komt aangezien je maagd bent en ook niet getrouwd?quote:
Ik zeg toch dat die van Zargon is.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar het zaad vandaan komt aangezien je maagd bent en ook niet getrouwd?
1 van je neven ofzo
#manzaadbroodjes
Hoeveel ken je er dan?quote:Op woensdag 26 november 2014 23:09 schreef xminator het volgende:
Waarom zijn marokkaanse meisjes vaak (voor mijn gevoel) oversekst?
#durftevragen.
Niet zo veel, maar allen zijn ze oversekst. Natuurlijk zegt dat niets over de rest vandaar mijn toevoeging voor mijn gevoel.quote:
FOK! is mijn uitlaatklep, voor die andere meiden kan ik niet spreken.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:09 schreef xminator het volgende:
Waarom zijn marokkaanse meisjes vaak (voor mijn gevoel) oversekst?
#durftevragen.
Gwn lekker doen waar je zin in hebt meisje, het is maar FOKquote:Op woensdag 26 november 2014 23:15 schreef Crip het volgende:
Ik doe trouwens ook eens nasty ben ik meteen oversext.Gtfo.
Natuurlijk voel ik mij als Marokkaanse aangesproken.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:17 schreef xminator het volgende:
Hihihi je voelt je meteen aangesproken. Jullie zijn bezig met een seksuele onderwerp, vandaar mijn vraag nu.
Ik wil wat vragen.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:04 schreef Weissman het volgende:
Zaad op een broodje is ok, maar als je een open relatie hebt ben je vies
ahahhaahahaaah stimo waarom doe je zo ahahaahahaahquote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 23:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
ahahhaahahaaah stimo waarom doe je zo ahahaahahaah
http://www.dumpert.nl/med(...)r_moslimmeisjes.html
![]()
![]()
Ronaldoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |