Vind je een gebakken broodje met manjuice erop kinky ?quote:Op woensdag 26 november 2014 22:16 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mag ik hier niet reageren op haar kinky stories?
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Vind je een gebakken broodje met manjuice erop kinky ?
Weird way to get off, but okan not judging
Haha lekkervoorje #leveniseenbitchquote:Op woensdag 26 november 2014 23:04 schreef Weissman het volgende:
Zaad op een broodje is ok, maar als je een open relatie hebt ben je vies
Ik vraag me af waar het zaad vandaan komt aangezien je maagd bent en ook niet getrouwd?quote:
Ik zeg toch dat die van Zargon is.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar het zaad vandaan komt aangezien je maagd bent en ook niet getrouwd?
1 van je neven ofzo
#manzaadbroodjes
Hoeveel ken je er dan?quote:Op woensdag 26 november 2014 23:09 schreef xminator het volgende:
Waarom zijn marokkaanse meisjes vaak (voor mijn gevoel) oversekst?
#durftevragen.
Niet zo veel, maar allen zijn ze oversekst. Natuurlijk zegt dat niets over de rest vandaar mijn toevoeging voor mijn gevoel.quote:
FOK! is mijn uitlaatklep, voor die andere meiden kan ik niet spreken.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:09 schreef xminator het volgende:
Waarom zijn marokkaanse meisjes vaak (voor mijn gevoel) oversekst?
#durftevragen.
Gwn lekker doen waar je zin in hebt meisje, het is maar FOKquote:Op woensdag 26 november 2014 23:15 schreef Crip het volgende:
Ik doe trouwens ook eens nasty ben ik meteen oversext.Gtfo.
Natuurlijk voel ik mij als Marokkaanse aangesproken.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:17 schreef xminator het volgende:
Hihihi je voelt je meteen aangesproken. Jullie zijn bezig met een seksuele onderwerp, vandaar mijn vraag nu.
Ik wil wat vragen.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:04 schreef Weissman het volgende:
Zaad op een broodje is ok, maar als je een open relatie hebt ben je vies
ahahhaahahaaah stimo waarom doe je zo ahahaahahaahquote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 23:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
ahahhaahahaaah stimo waarom doe je zo ahahaahahaah
http://www.dumpert.nl/med(...)r_moslimmeisjes.html
![]()
![]()
Ronaldoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |