Ze is niet slank. Ik doel op haar appelfiguur.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat slanke zo staat sommigen meiden vind ik dan. Vind het soms wel wat hebben.
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
voor het verslag dat ik weeeeeeeeeeeeeeken heb uitgesteld.
Ik kreeg eerst een 4.2, hij dacht dat het een ander verslag was.
Dus. Ja.
Ze is volgens mij meer een plank met brede schouder. Maar ze compenseert het met haar lengte:Pquote:
Unlabeled kennende heeft ze genoeg blondjes in haar vriendengroep.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan kies jij zeker gelijk de enige blonde
Ze is niet dun. Ze is perfect vol. Maar die appelfiguur he.. Anders zeker 10.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:10 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ze is volgens mij meer een plank met brede schouder. Maar ze compenseert het met haar lengte:P
Ik lees het nu pas...quote:Op woensdag 26 november 2014 19:20 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ze weten dat ik lid ben van fok
[..]
U serious
[..]
Ze zijn bezet![]()
Deel dan, crip.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:23 schreef Crip het volgende:
Dit zijn ze geworden.. ze zijn echt lekker fluffy en zacht. Damn
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit. Vrijdag komen we vanuit amsterdam naar jou toequote:Op woensdag 26 november 2014 21:23 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
Wow. Snap nu echt wat Zargon bedoelt.. Ben inene kotsmisselijk van die shit.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:23 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
Looks like...... tho.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:27 schreef Crip het volgende:
Jizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.
Cream cheese sinasappel glace.
Kom langs ;]quote:
Deal!quote:Op woensdag 26 november 2014 21:26 schreef mrstylo het volgende:
Wat een kut wedstrijd
[..]
Ziet er goed uit. Vrijdag komen we vanuit amsterdam naar jou toe
Oh my goooooooood.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:23 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
is dit mocro cum?eten jullie dat op broodjes?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:23 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
Nee dit is cum van Zargon.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:30 schreef Thezappa het volgende:
[..]
is dit mocro cum?eten jullie dat op broodjes?
ok , goed..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |