quote:Op woensdag 26 november 2014 20:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt, die Amerikanen altijd hè...
[..]
Hoeveel zit er in een package? En hoe groot is haar cup?Je luistert niet. 7 gr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wist niet dat er een video was, die werd geblokkeerd. Ik had het over de ingrediëntenlijst onder de video.quote:
Zier er moeilijk uitquote:Op woensdag 26 november 2014 20:09 schreef Crip het volgende:
[..]
http://www.laurainthekitchen.com/recipes/orange-rolls/
[..]
Sure!
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt, die Amerikanen altijd hè...
[..]
Hoeveel zit er in een package? En hoe groot is haar cup?Ze zei 7 gr of 2,5 tbsp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pls
quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wist niet dat er een video was, die werd geblokkeerd. Ik had het over de ingrediëntenlijst onder de video.
Of zo fucking lekker dat een menselijke maag het niet kan handelenquote:Op woensdag 26 november 2014 20:30 schreef Stimorol- het volgende:
Heb een kaneelrol op en ben nu misselijk.
I fucked up I guess.
Ik biecht op. Heb er 3 op.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Of zo fucking lekker dat een menselijke maag het niet kan handelen
Wat is er mis mee danquote:Op woensdag 26 november 2014 20:51 schreef Stimorol- het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een mooie vrouw. Tot je onder haar borsten ziet.
JFM, heb er nog 13 over.
Ze is niet slank. Ik doel op haar appelfiguur.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat slanke zo staat sommigen meiden vind ik dan. Vind het soms wel wat hebben.
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
voor het verslag dat ik weeeeeeeeeeeeeeken heb uitgesteld.
Ik kreeg eerst een 4.2, hij dacht dat het een ander verslag was.
Dus. Ja.
Ze is volgens mij meer een plank met brede schouder. Maar ze compenseert het met haar lengte:Pquote:
Unlabeled kennende heeft ze genoeg blondjes in haar vriendengroep.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan kies jij zeker gelijk de enige blonde
Ze is niet dun. Ze is perfect vol. Maar die appelfiguur he.. Anders zeker 10.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:10 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ze is volgens mij meer een plank met brede schouder. Maar ze compenseert het met haar lengte:P
Ik lees het nu pas...quote:Op woensdag 26 november 2014 19:20 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ze weten dat ik lid ben van fok
[..]
U serious
[..]
Ze zijn bezet![]()
Deel dan, crip.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:23 schreef Crip het volgende:
Dit zijn ze geworden.. ze zijn echt lekker fluffy en zacht. Damn
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |