Nein .quote:Op woensdag 26 november 2014 19:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is dit Nederlands blond?
[ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 26 november 2014 19:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Genoeg chicks in damsco zelf toch?
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kom ook. We kunnen er samen heen
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kom ook. We kunnen er samen heen
Zo iets toch?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:47 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nee. Mensen denken meestal dat ik Russisch of Bosnisch ben.
[..]
Zij is heel mooi!
Pfffht, nee die van jou.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Eigen schuld, dikke bult, vriend.
Zijn je orange rolls al klaar?
Zou ik ze kunnen maken?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Pfffht, nee die van jou.
Nee nog niet, ze zijn met de laatste keer rijzen bezig. Nog half uurtje ongeveer, dan in de oven en topping maken.
Ow maar dat is wel ok. Je zou maar Nederlands blond zijn.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:47 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nee. Mensen denken meestal dat ik Russisch of Bosnisch ben.
[..]
Zij is heel mooi!
gooi eens receptquote:
Highlander Juniper 3 tentquote:
Ik had kaneelbroodjes.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
gooi eens recept
[..]
Highlander Juniper 3 tent
Ben niet zo'n fan van kaneelquote:
Gooi receptquote:
Het grappige is, ik vroeger ook niet. Nu wel.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben niet zo'n fan van kaneel
[..]
Gooi recept
Ik neem aan dat we pics krijgen.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Pfffht, nee die van jou.
Nee nog niet, ze zijn met de laatste keer rijzen bezig. Nog half uurtje ongeveer, dan in de oven en topping maken.
http://www.laurainthekitchen.com/recipes/orange-rolls/quote:Op woensdag 26 november 2014 20:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben niet zo'n fan van kaneel
[..]
Gooi recept
Sure!quote:Op woensdag 26 november 2014 20:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat we pics krijgen.
Echt, die Amerikanen altijd hè...quote:Op woensdag 26 november 2014 20:09 schreef Crip het volgende:
[..]
http://www.laurainthekitchen.com/recipes/orange-rolls/
[..]
Sure!
Hoeveel zit er in een package? En hoe groot is haar cup?quote:1 Package of Dry Yeast
3/4 cup of Whole Milk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt, die Amerikanen altijd hè...
[..]
Hoeveel zit er in een package? En hoe groot is haar cup?Je luistert niet. 7 gr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wist niet dat er een video was, die werd geblokkeerd. Ik had het over de ingrediëntenlijst onder de video.quote:
Zier er moeilijk uitquote:Op woensdag 26 november 2014 20:09 schreef Crip het volgende:
[..]
http://www.laurainthekitchen.com/recipes/orange-rolls/
[..]
Sure!
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt, die Amerikanen altijd hè...
[..]
Hoeveel zit er in een package? En hoe groot is haar cup?Ze zei 7 gr of 2,5 tbsp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pls
quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wist niet dat er een video was, die werd geblokkeerd. Ik had het over de ingrediëntenlijst onder de video.
Of zo fucking lekker dat een menselijke maag het niet kan handelenquote:Op woensdag 26 november 2014 20:30 schreef Stimorol- het volgende:
Heb een kaneelrol op en ben nu misselijk.
I fucked up I guess.
Ik biecht op. Heb er 3 op.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Of zo fucking lekker dat een menselijke maag het niet kan handelen
Wat is er mis mee danquote:Op woensdag 26 november 2014 20:51 schreef Stimorol- het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een mooie vrouw. Tot je onder haar borsten ziet.
JFM, heb er nog 13 over.
Ze is niet slank. Ik doel op haar appelfiguur.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat slanke zo staat sommigen meiden vind ik dan. Vind het soms wel wat hebben.
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
voor het verslag dat ik weeeeeeeeeeeeeeken heb uitgesteld.
Ik kreeg eerst een 4.2, hij dacht dat het een ander verslag was.
Dus. Ja.
Ze is volgens mij meer een plank met brede schouder. Maar ze compenseert het met haar lengte:Pquote:
Unlabeled kennende heeft ze genoeg blondjes in haar vriendengroep.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan kies jij zeker gelijk de enige blonde
Ze is niet dun. Ze is perfect vol. Maar die appelfiguur he.. Anders zeker 10.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:10 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ze is volgens mij meer een plank met brede schouder. Maar ze compenseert het met haar lengte:P
Ik lees het nu pas...quote:Op woensdag 26 november 2014 19:20 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ze weten dat ik lid ben van fok
[..]
U serious
[..]
Ze zijn bezet![]()
Deel dan, crip.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:23 schreef Crip het volgende:
Dit zijn ze geworden.. ze zijn echt lekker fluffy en zacht. Damn
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit. Vrijdag komen we vanuit amsterdam naar jou toequote:Op woensdag 26 november 2014 21:23 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
Wow. Snap nu echt wat Zargon bedoelt.. Ben inene kotsmisselijk van die shit.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:23 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
Looks like...... tho.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:27 schreef Crip het volgende:
Jizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.
Cream cheese sinasappel glace.
Kom langs ;]quote:
Deal!quote:Op woensdag 26 november 2014 21:26 schreef mrstylo het volgende:
Wat een kut wedstrijd
[..]
Ziet er goed uit. Vrijdag komen we vanuit amsterdam naar jou toe
Oh my goooooooood.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:23 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
is dit mocro cum?eten jullie dat op broodjes?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:23 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
Nee dit is cum van Zargon.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:30 schreef Thezappa het volgende:
[..]
is dit mocro cum?eten jullie dat op broodjes?
ok , goed..quote:
Je vroeg of het mocro cum was, en toen zei ik nee het is turken cum.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:31 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ok , goed..
maar dat vroeg ik niet he..
succes met je cumsandwitch
ken jou ook niet..quote:Op woensdag 26 november 2014 21:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Schaam je, dat is nog erger dan het alfabet niet kennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |