Nee, niet rustig. Ik voel al de trouwdruk.quote:
Zo vroegquote:Op woensdag 26 november 2014 18:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Weet niet, ik dacht aan half 8 ofzo? Wat schikt jullie? Vind rond 6 uur ook goed.
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:04 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, niet rustig. Ik voel al de trouwdruk.
watquote:Op woensdag 26 november 2014 19:06 schreef Stimorol- het volgende:
Oh trouwens. Leidse is ruk. Doe Rembrandt. Wil weer naar Smokeys
Hallon, dit wordt geen oma vertelt avond hè.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:06 schreef Stimorol- het volgende:
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja heb eigenlijk nog plannen voor in de avond vandaar.
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja heb eigenlijk nog plannen voor in de avond vandaar.
Nee bijlmerstation. Veel knappe zakenvrouwen dan ☺️quote:Op woensdag 26 november 2014 19:06 schreef Stimorol- het volgende:
SMOKEYS ESCAPE CAFE OF CINE NOG WATquote:Op woensdag 26 november 2014 19:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Hallon, dit wordt geen oma vertelt avond hè.
Maar dus leidse / rembrand welke tent gaan we?
Ja wat, ik kan 3 tot 4 uur blijven dat is toch voldoende? Als het heel leuk is blijf ik wel langer.quote:
Geen zin om richting het centrum te gaan...quote:Op woensdag 26 november 2014 19:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee bijlmerstation. Veel knappe zakenvrouwen dan ☺️
hey tis om 17u al donker dus avondquote:Op woensdag 26 november 2014 19:08 schreef Che_ het volgende:
[..]![]()
Ergens wat drinken doe je pas in avond.
Ik ben er toch. Is genoegquote:Op woensdag 26 november 2014 19:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kom je ook? Je grote vriend Dima komt ook.
Na 19.00 is toch mooie tijdstip om te beginnen, het is ook nog eens vrijdag.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:08 schreef Che_ het volgende:
[..]![]()
Ergens wat drinken doe je pas in avond.
Jij moet ook komen. Wil niet de enige Turk zijn.quote:
Zijn jullie serieus? 28 en 29 nov kan ik niet. Ben dan wel in amsterdam, maar met mijn vriendinnen helaas. Misschien kom ik jullie wel tgnquote:Op woensdag 26 november 2014 19:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kan je niet met hun komen?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:14 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Zijn jullie serieus? 28 en 29 nov kan ik niet. Ben dan wel in amsterdam, maar met mijn vriendinnen helaas. Misschien kom ik jullie wel tgn
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan je niet met hun komen?
We zijn dan jouw 'klasgenoten'
Ik kan er pas rond elf zijnquote:Op woensdag 26 november 2014 19:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hey tis om 17u al donker dus avond
Kom gewoon met je vriendinnen, one happy bunch enzovoortquote:Op woensdag 26 november 2014 19:14 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Zijn jullie serieus? 28 en 29 nov kan ik niet. Ben dan wel in amsterdam, maar met mijn vriendinnen helaas. Misschien kom ik jullie wel tgn
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
dezequote:Op woensdag 26 november 2014 19:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
SMOKEYS ESCAPE CAFE OF CINE NOG WAT
ja is goedquote:Op woensdag 26 november 2014 19:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij moet ook komen. Wil niet de enige Turk zijn.
Mooi toch. Kan je hen aan ons koppelen...quote:Op woensdag 26 november 2014 19:14 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Mag ik als eerst kiezen?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mooi toch. Kan je hen aan ons koppelen...
Ze weten dat ik lid ben van fokquote:Op woensdag 26 november 2014 19:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
U seriousquote:Op woensdag 26 november 2014 19:16 schreef xminator het volgende:
[..]
Kom gewoon met je vriendinnen, one happy bunch enzovoort
Ze zijn bezetquote:Op woensdag 26 november 2014 19:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mooi toch. Kan je hen aan ons koppelen...
Niks om je voor te schamen dus.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:20 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ze weten dat ik lid ben van fok
[..]
U serious
Dan kies jij zeker gelijk de enige blondequote:Op woensdag 26 november 2014 19:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nadat ze de leukste chick voor me heeft uitgekozen.
Ja waarom niet? Drankje erbij lekker gezellie enzoquote:Op woensdag 26 november 2014 19:20 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ze weten dat ik lid ben van fok
[..]
U serious
[..]
Ze zijn bezet![]()
Tsss. Pannekoek.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan kies jij zeker gelijk de enige blonde
haha I see what you did therequote:Op woensdag 26 november 2014 19:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
haha I see what you did there
''Grote'' vriend Dima![]()
oquote:Op woensdag 26 november 2014 19:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
oke ben niej aantrekkelijk maar kotslelijk tog ook niej (we zijn trouwens met vier meiden, drie blondines en een brunette)quote:Op woensdag 26 november 2014 19:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan kies jij zeker gelijk de enige blonde
Wat is je achterliggende gedachte abiquote:Op woensdag 26 november 2014 19:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja waarom niet? Drankje erbij lekker gezellie enzo
Rape?!quote:Op woensdag 26 november 2014 19:26 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
oke ben niej aantrekkelijk maar kotslelijk tog ook niej
[..]
Wat is je achterliggende gedachte abi
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
weet ikquote:Op woensdag 26 november 2014 19:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hey Dima is grapje lan
haha ja tog
Jij bent toch ook blondquote:Op woensdag 26 november 2014 19:26 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
oke ben niej aantrekkelijk maar kotslelijk tog ook niej
[..]
Wat is je achterliggende gedachte abi
Ben jij echt serieus? Ik kan niet men. Ik heb de chicks al weken niet gezien.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Rape?!
Niets? Gewoon drankje doen, leuk avondje uit en de fokkers weer eens meeten.
Ik ben serieus als het op zulke dingen aankomt. Kom gewoon, heb jou ook al maanden niet gezienquote:Op woensdag 26 november 2014 19:34 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ben jij echt serieus? Ik kan niet men. Ik heb de chicks al weken niet gezien.![]()
Als jullie echt gaan meeten app me locatie. Dan kom ik wel even langs om hallo te zeggen
Saaaaang zo hatelijk.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:38 schreef Stimorol- het volgende:
Blond is zo lelijk. Ben jij dan ook lelijk unlabeled?
Oke deze groep dus (voorlopig)quote:Op woensdag 26 november 2014 18:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Oke hommo, ik haal je wel op.
Aanwezig tot nu toe:
Sylv
Kb
Che
X
Stylo
Dima
Gewoon simpel drankje (leuk genoeg).
Nog andere personen die komen?
Jongen ik zal jou 's likken!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was zij ook lelijk?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:40 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Saaaaang zo hatelijk.
Mijn moeder was vroeger ook gewoon blond.
Dan moeten we een andere datum prikken helaas. Ik kan voor vrijdag namelijk niks beloven.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik ben serieus als het op zulke dingen aankomt. Kom gewoon, heb jou ook al maanden niet gezien(dm roddels starten enzo)
Ja best wel.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:38 schreef Stimorol- het volgende:
Blond is zo lelijk. Ben jij dan ook lelijk unlabeled?
Ik kom ook. We kunnen er samen heenquote:Op woensdag 26 november 2014 19:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oke deze groep dus (voorlopig)
Wordt mannenavond zo te zien. Hahah kb enige chick.
Genoeg chicks in damsco zelf toch? Stimo komt ook hoor, we halen haar thuis op.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oke deze groep dus (voorlopig)
Wordt mannenavond zo te zien. Hahah kb enige chick.
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jongen ik zal jou 's likken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben je Nederlands blond?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:42 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Dan moeten we een andere datum prikken helaas. Ik kan voor vrijdag namelijk niks beloven.
[..]
Ja best wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |