Hi, ben jij nieuw hier?quote:Op woensdag 26 november 2014 18:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb maanden geprobeerd een meet te organiseren; waar waren jullie toen? Omdat ik niet popie jopie genoeg ben zeker?!
quote:Op woensdag 26 november 2014 18:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb maanden geprobeerd een meet te organiseren; waar waren jullie toen? Omdat ik niet popie jopie genoeg ben zeker?!
Het is mijn verjaardagquote:Op woensdag 26 november 2014 18:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Maak dat mijn kat maar wijs.
24quote:Op woensdag 26 november 2014 18:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoeveel kaarsjes mag je uitblazen?
~19.00, leidseplein.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hahhah wallah ik geloof je.
Ja could be. Waar en hoelaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog niet manquote:
Je moet zo een meet niet 2 maanden later plannen...quote:Op woensdag 26 november 2014 18:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Rustigquote:Op woensdag 26 november 2014 19:01 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nog niet man
Over paar dagen pas
Nee, niet rustig. Ik voel al de trouwdruk.quote:
Zo vroegquote:Op woensdag 26 november 2014 18:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Weet niet, ik dacht aan half 8 ofzo? Wat schikt jullie? Vind rond 6 uur ook goed.
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:04 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, niet rustig. Ik voel al de trouwdruk.
watquote:Op woensdag 26 november 2014 19:06 schreef Stimorol- het volgende:
Oh trouwens. Leidse is ruk. Doe Rembrandt. Wil weer naar Smokeys
Hallon, dit wordt geen oma vertelt avond hè.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:06 schreef Stimorol- het volgende:
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja heb eigenlijk nog plannen voor in de avond vandaar.
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja heb eigenlijk nog plannen voor in de avond vandaar.
Nee bijlmerstation. Veel knappe zakenvrouwen dan ☺️quote:Op woensdag 26 november 2014 19:06 schreef Stimorol- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |