Rape?!quote:Op woensdag 26 november 2014 19:26 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
oke ben niej aantrekkelijk maar kotslelijk tog ook niej
[..]
Wat is je achterliggende gedachte abi
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
haha I see what you did there
''Grote'' vriend Dima![]()
weet ikquote:Op woensdag 26 november 2014 19:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hey Dima is grapje lan
haha ja tog
Jij bent toch ook blondquote:Op woensdag 26 november 2014 19:26 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
oke ben niej aantrekkelijk maar kotslelijk tog ook niej
[..]
Wat is je achterliggende gedachte abi
Ben jij echt serieus? Ik kan niet men. Ik heb de chicks al weken niet gezien.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Rape?!
Niets? Gewoon drankje doen, leuk avondje uit en de fokkers weer eens meeten.
Ik ben serieus als het op zulke dingen aankomt. Kom gewoon, heb jou ook al maanden niet gezienquote:Op woensdag 26 november 2014 19:34 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ben jij echt serieus? Ik kan niet men. Ik heb de chicks al weken niet gezien.![]()
Als jullie echt gaan meeten app me locatie. Dan kom ik wel even langs om hallo te zeggen
Saaaaang zo hatelijk.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:38 schreef Stimorol- het volgende:
Blond is zo lelijk. Ben jij dan ook lelijk unlabeled?
Oke deze groep dus (voorlopig)quote:Op woensdag 26 november 2014 18:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Oke hommo, ik haal je wel op.
Aanwezig tot nu toe:
Sylv
Kb
Che
X
Stylo
Dima
Gewoon simpel drankje (leuk genoeg).
Nog andere personen die komen?
Jongen ik zal jou 's likken!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was zij ook lelijk?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:40 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Saaaaang zo hatelijk.
Mijn moeder was vroeger ook gewoon blond.
Dan moeten we een andere datum prikken helaas. Ik kan voor vrijdag namelijk niks beloven.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik ben serieus als het op zulke dingen aankomt. Kom gewoon, heb jou ook al maanden niet gezien(dm roddels starten enzo)
Ja best wel.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:38 schreef Stimorol- het volgende:
Blond is zo lelijk. Ben jij dan ook lelijk unlabeled?
Ik kom ook. We kunnen er samen heenquote:Op woensdag 26 november 2014 19:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oke deze groep dus (voorlopig)
Wordt mannenavond zo te zien. Hahah kb enige chick.
Genoeg chicks in damsco zelf toch? Stimo komt ook hoor, we halen haar thuis op.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oke deze groep dus (voorlopig)
Wordt mannenavond zo te zien. Hahah kb enige chick.
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jongen ik zal jou 's likken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |