Ziet er goed uit. Vrijdag komen we vanuit amsterdam naar jou toequote:Op woensdag 26 november 2014 21:23 schreef Crip het volgende:
Dit zijn ze geworden.. ze zijn echt lekker fluffy en zacht. Damn
[ afbeelding ]
Wow. Snap nu echt wat Zargon bedoelt.. Ben inene kotsmisselijk van die shit.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:23 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
Looks like...... tho.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:27 schreef Crip het volgende:
Jizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.
Cream cheese sinasappel glace.
Kom langs ;]quote:
Deal!quote:Op woensdag 26 november 2014 21:26 schreef mrstylo het volgende:
Wat een kut wedstrijd
[..]
Ziet er goed uit. Vrijdag komen we vanuit amsterdam naar jou toe
Oh my goooooooood.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:23 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
is dit mocro cum?eten jullie dat op broodjes?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:23 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
Nee dit is cum van Zargon.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:30 schreef Thezappa het volgende:
[..]
is dit mocro cum?eten jullie dat op broodjes?
ok , goed..quote:
Je vroeg of het mocro cum was, en toen zei ik nee het is turken cum.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:31 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ok , goed..
maar dat vroeg ik niet he..
succes met je cumsandwitch
ken jou ook niet..quote:Op woensdag 26 november 2014 21:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Schaam je, dat is nog erger dan het alfabet niet kennen
Ik zal voor je achter houden, jwz.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar crippie als je iedereen uitnodigt kom ik straks aan en is alles op
Dat is 50% van de plezier. Sticky enzoquote:Op woensdag 26 november 2014 21:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
Zal vast lekker zijn, Crip, maar niet echt een fotogeniek baksel. Eet smakelijk!
crip, jij hebt echt een zieke geest soms hè. Je stelt nooit teleur.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Je vroeg of het mocro cum was, en toen zei ik nee het is turken cum.
Dat vroeg je wel.
Thanks, stuur je cum naar mijn postbus dan zal ik daar ook broodjes mee maken.
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat is 50% van de plezier. Sticky enzo
Ja sorry, ik kan nog erger maar dan word ik verstoten.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
crip, jij hebt echt een zieke geest soms hè. Je stelt nooit teleur.![]()
Als jij een journaalitem zou zijn, kwam je in shownieuwsquote:Op woensdag 26 november 2014 21:32 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ken jou ook niet..
je moet niet alles letterlijk nemen he , is geen journaal
En terechtquote:Op woensdag 26 november 2014 21:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja sorry, ik kan nog erger maar dan word ik verstoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |