Teach me!quote:Op donderdag 27 november 2014 13:45 schreef Weissman het volgende:
400 euri p/m aan boodschappen![]()
Ik eet elke dag vis/vlees (niet van de supermarkt omdat low-quality), groente en fruit en nog kom ik daar niet aan. Af en toe ook buiten de deur. Eet je elke dag kaviaar ofzo
wrm niet 19uquote:Op donderdag 27 november 2014 14:27 schreef xminator het volgende:
Vrijdag 28 november - 19.30 @ Cafe de Kroon (Rembrandtplein)
Aanwezigen:
- X
- Sylvv
- Stylo
- Che
- KB
- Dima
Wie komt er nog meer?
Jullie wilden toch lator?quote:Op donderdag 27 november 2014 14:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wrm niet 19u
Janpirat komt ook
Wat heb je gevuld? Paprika/Aubergine?quote:Op donderdag 27 november 2014 15:03 schreef Che_ het volgende:
Voor het eerst helemaal zelf dolma gemaakt.
Is coolquote:Op donderdag 27 november 2014 14:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wrm niet 19u
Janpirat komt ook
Vechten om Uggs of andere artikelenquote:Op donderdag 27 november 2014 16:39 schreef zarGon het volgende:
Morgen Black Friday bij Media Markt..
Verkopen ze bij de Uggs bij de Mediamarkt?quote:Op donderdag 27 november 2014 16:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Vechten om Uggs of andere artikelen
ik was dat niet hoor, hoe eerder hoe beterquote:Op donderdag 27 november 2014 15:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Jullie wilden toch lator?
Vrijdag 28 november -inloop vanaf 19.00- 19.30 @ Cafe de Kroon (Rembrandtplein)
Aanwezigen:
- X
- Sylvv
- Stylo
- Che
- KB
- Dima
- JanPiraat
Wie komt er nog meer?
wasdaquote:Op donderdag 27 november 2014 16:46 schreef Santello het volgende:
Heeft men hier interesse in een nieuw concept voor Turkentopic in de vorm van ''Wie is de Chef?''
Eens.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik was dat niet hoor, hoe eerder hoe beter
Alleen als men totale chaos wil ervarenquote:Op donderdag 27 november 2014 16:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Verkopen ze bij de Uggs bij de Mediamarkt?
Je hebt wat gemist zo te zien...quote:Op donderdag 27 november 2014 16:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Vechten om Uggs of andere artikelen
Was vroeger op net5. Dan gaat er per avond 1 iemand koken voor de anderen. Concept daar was om door middel van het eten uit te vogelen wie de beroepschef is.quote:
Nee, simpel gehouden. Alleen paprika, tomaat, aardappel en uien.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wat heb je gevuld? Paprika/Aubergine?
Syl jij bent hier de bigspender, teach me! zou ik eerder zeggen. Als ik een vrouwtje was zou ik je allang husbandenquote:
Wat is met je avaquote:Op donderdag 27 november 2014 18:05 schreef Montelly het volgende:
SAID lijft een baas hahaah
http://www.geenstijl.nl/m(...)van_said_met_ex.html
Wie is de cheffffffffff zo leukquote:Op donderdag 27 november 2014 17:00 schreef Santello het volgende:
[..]
Was vroeger op net5. Dan gaat er per avond 1 iemand koken voor de anderen. Concept daar was om door middel van het eten uit te vogelen wie de beroepschef is.
Ik wil gewoon lekker Turks etenNiet alleen die doner dingen.
Ben ik geen chef? Wil je zeggen dat ik niet kan koken/?quote:Op donderdag 27 november 2014 18:29 schreef Santello het volgende:
[..]
No chef. Alhoewel je laatste cinnamon plate er wel fucking lekker uitzag![]()
Ik vind hem raar..Weet niet wat ik van hem moet denkenquote:Op donderdag 27 november 2014 18:05 schreef Montelly het volgende:
SAID lijft een baas hahaah
http://www.geenstijl.nl/m(...)van_said_met_ex.html
Ik vind het geniaal, helemaal gezien het feit hoe hij zich profileert en toch blijft bestaan met zn toko.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik vind hem raar..Weet niet wat ik van hem moet denken
geen idee.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik vind het geniaal, helemaal gezien het feit hoe hij zich profileert en toch blijft bestaan met zn toko.
Vraag me echt af wat de verdienmodel van Said is, hij is al wat, 2 jaar going strong?
Een vrouwtje kan me wel willen husbanden, maar ik val niet op gold diggers.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Syl jij bent hier de bigspender, teach me! zou ik eerder zeggen. Als ik een vrouwtje was zou ik je allang husbanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |