geen idee, als ik fok zet ik mijn brein uitquote:Op donderdag 27 november 2014 21:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
WTF is dit voor redenatie dan?![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
I always speak the truth. Even when I lie.
Banana in pyjamaquote:Op donderdag 27 november 2014 21:09 schreef sylvesterrr het volgende:
Wat ben ik blij dat ik m'n plannen voor morgen niet heb gewijzigd. Ik stond op het punt om morgen wél naar kantoor te gaan om aansluitend naar de meet te gaan... Ik ga morgen dus vrolijk thuiswerken.
Oh, weten we dat ook weerquote:Op donderdag 27 november 2014 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
geen idee, als ik fok zet ik mijn brein uit
Die meet was er om onder andere die meneer beter te leren kennen.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
halo weet ik veel hoe serieus dit was, ken die hele meneer niet.
Ik denk dat Dima gillend wegrent als hij mij ziet maargoed. We kunnen een andere dag inplannen tog. Neem je vriendin ook mee!quote:Op donderdag 27 november 2014 21:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je nou hele tijd aanwezig was geweest.. Was wel gezellig de vorige keer toen.
Echt hè.. Ik doe even een stimo'tje.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:11 schreef Weissman het volgende:
wat een kutreeksniet eens normaal kunnen meeten
Haha, what happened?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:12 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik denk dat Dima gillend wegrent als hij mij ziet maargoed. We kunnen een andere dag inplannen tog. Neem je vriendin ook mee!
Sylv, heb jij een onesie?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als ik de video conference meeting kan afzeggen, dan kan ik inderdaad in m'n pyjama werken.
gewoon je pyjamabroek aanhouden tochquote:Op donderdag 27 november 2014 21:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als ik de video conference meeting kan afzeggen, dan kan ik inderdaad in m'n pyjama werken.
Huh? Niet klaar om ons te meeten? Tssk.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Haha, what happened?
Ik weet niet of zij daar klaar voor is.
Klaar voor wat precies?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Haha, what happened?
Ik weet niet of zij daar klaar voor is.
Naaktt slapenquote:
Hallo! De Turken die zeiden dat ze zouden komen hebben niet afgezegd.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:19 schreef sylvesterrr het volgende:
Dit is de reden waarom ik geen meets meer organiseer. Damn.
De (wannabe) Turken kunnen wel één ding van Nederlanders leren: afspraak=afspraak
Snap je nu waarom ik toen zo'n hekel had aan al die mensen die op ''mss'' stonden?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:19 schreef sylvesterrr het volgende:
De (wannabe) Turken kunnen wel één ding van Nederlanders leren: afspraak=afspraak
quote:
Zullen we bij Wammes meeten? Hij woont in A'dam en zoekt Turkse "vrinden". Dus bij deze dan tog?quote:
Uitzonderingen die de regel bevestigen.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Hallo! De Turken die zeiden dat ze zouden komen hebben niet afgezegd.
Goed idee. Tezamen met raki en mezzequote:Op donderdag 27 november 2014 21:22 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
[..]
Zullen we bij Wammes meeten? Hij woont in A'dam en zoekt Turkse "vrinden". Dus bij deze dan tog?
Ik zag je UI vandaag nog in de winkel.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Goed idee. Tezamen met raki en mezze
Heb jij al een Furry pakje?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:22 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
[..]
Zullen we bij Wammes meeten? Hij woont in A'dam en zoekt Turkse "vrinden". Dus bij deze dan tog?
Jaaaaaaaaa!quote:Op donderdag 27 november 2014 21:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Huh? Turken mogen toch geen alcohol?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Is hij in reallife ook zo een kneusje?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zag je UI vandaag nog in de winkel.
Jaquote:Op donderdag 27 november 2014 21:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Is hij in reallife ook zo een kneusje?
Welke dagen komen jou goed uit abi? Ik heb hier trouwens 6 flessen rode wijn liggen... Spaans!quote:Op donderdag 27 november 2014 21:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Heb jij al een Furry pakje?
Als je vanavond 1 fles leegdrinkt, dan krijg je van mij een tegoedbon voor twee flessen wijn.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:31 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Welke dagen komen jou goed uit abi? Ik heb hier trouwens 6 flessen rode wijn liggen... Spaans!
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:19 schreef sylvesterrr het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |