Snap je nu waarom ik toen zo'n hekel had aan al die mensen die op ''mss'' stonden?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:19 schreef sylvesterrr het volgende:
Dit is de reden waarom ik geen meets meer organiseer. Damn.
De (wannabe) Turken kunnen wel één ding van Nederlanders leren: afspraak=afspraak
quote:
Zullen we bij Wammes meeten? Hij woont in A'dam en zoekt Turkse "vrinden". Dus bij deze dan tog?quote:
Uitzonderingen die de regel bevestigen.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Hallo! De Turken die zeiden dat ze zouden komen hebben niet afgezegd.
Goed idee. Tezamen met raki en mezzequote:Op donderdag 27 november 2014 21:22 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
[..]
Zullen we bij Wammes meeten? Hij woont in A'dam en zoekt Turkse "vrinden". Dus bij deze dan tog?
Ik zag je UI vandaag nog in de winkel.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Goed idee. Tezamen met raki en mezze
Heb jij al een Furry pakje?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:22 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
[..]
Zullen we bij Wammes meeten? Hij woont in A'dam en zoekt Turkse "vrinden". Dus bij deze dan tog?
Jaaaaaaaaa!quote:Op donderdag 27 november 2014 21:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Huh? Turken mogen toch geen alcohol?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Is hij in reallife ook zo een kneusje?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zag je UI vandaag nog in de winkel.
Jaquote:Op donderdag 27 november 2014 21:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Is hij in reallife ook zo een kneusje?
Welke dagen komen jou goed uit abi? Ik heb hier trouwens 6 flessen rode wijn liggen... Spaans!quote:Op donderdag 27 november 2014 21:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Heb jij al een Furry pakje?
Als je vanavond 1 fles leegdrinkt, dan krijg je van mij een tegoedbon voor twee flessen wijn.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:31 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Welke dagen komen jou goed uit abi? Ik heb hier trouwens 6 flessen rode wijn liggen... Spaans!
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:19 schreef sylvesterrr het volgende:
Dit is de reden waarom ik geen meets meer organiseer. Damn.
De (wannabe) Turken kunnen wel één ding van Nederlanders leren: afspraak=afspraak
Ga jij nou maar in Limboland meeten.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:44 schreef Deuce92 het volgende:
Ik keek echt uit naar de spannende verhalen over de meet.
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:44 schreef Deuce92 het volgende:
Ik keek echt uit naar de spannende verhalen over de meet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |