Met jou zou ik ook wel naar Parijs gaanquote:
Dan liever Helsinki/Stockholm/Oslo oidquote:Op woensdag 26 november 2014 20:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met jou zou ik ook wel naar Parijs gaan
Wat voor optredens?quote:Op woensdag 26 november 2014 20:48 schreef Faxie het volgende:
Nu kan ik vragen of er iemand zin heeft om zaterdag naar een avondje optredens te gaan in Antwerpen, maar dat zal wel weer niet...
Neh geen zin in bombopbopzoomzabzabpewpewwooooopquote:Op woensdag 26 november 2014 20:48 schreef Faxie het volgende:
Nu kan ik vragen of er iemand zin heeft om zaterdag naar een avondje optredens te gaan in Antwerpen, maar dat zal wel weer niet...
Je mag altijd mee terug naar Putte!quote:Op woensdag 26 november 2014 20:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat voor optredens?
Antwerpen is zo ver voor mij.Dan mag ik wel een hotel boeken.
Oh, dat mag ook. Sowieso met de motor nog een tocht door Scandinavië. Mag je meequote:Op woensdag 26 november 2014 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan liever Helsinki/Stockholm/Oslo oid
Parijs heb ik na 5 keer wel gezien en zo bijzonder is het niet. En ook niet romantisch
Romantiek moet je zelf voor zorgenquote:Op woensdag 26 november 2014 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Parijs heb ik na 5 keer wel gezien en zo bijzonder is het niet. En ook niet romantisch
Ambient, plus visualsquote:Op woensdag 26 november 2014 20:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat voor optredens?
Antwerpen is zo ver voor mij.Dan mag ik wel een hotel boeken.
Ik tuf er dan wel met mijn auto achteraanquote:Op woensdag 26 november 2014 20:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh, dat mag ook. Sowieso met de motor nog een tocht door Scandinavië. Mag je mee
Je hebt geen flauw benulquote:Op woensdag 26 november 2014 20:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neh geen zin in bombopbopzoomzabzabpewpewwooooop
Dat kan ookquote:Op woensdag 26 november 2014 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik tuf er dan wel met mijn auto achteraan
Geen leuke dames?quote:Op woensdag 26 november 2014 20:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb ooit wat nummers van je gekregen ...
Oh jij gaat stappen in Antwerpen?quote:Op woensdag 26 november 2014 20:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je mag altijd mee terug naar Putte!
Goede keus. Ik zou voor Stockholm gaan overigens,dat is de leukste van de drie.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Knuf?quote:Op woensdag 26 november 2014 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ambient, plus visuals![]()
Er is een heel knuf hotelletje hier hoor
Te chill voor een avond uitquote:Op woensdag 26 november 2014 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ambient, plus visuals![]()
Er is een heel knuf hotelletje hier hoor
Ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 26 november 2014 20:58 schreef yats het volgende:
[..]
Goede keus. Ik zou voor Stockholm gaan overigens,dat is de leukste van de drie.
Voor die meet?quote:Op woensdag 26 november 2014 20:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb ooit wat nummers van je gekregen ...
Hehe neequote:Op woensdag 26 november 2014 20:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh jij gaat stappen in Antwerpen?
En anderen.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Voor die meet?
Toen probeerde ik nog wat toegankelijks te selecteren
Ook leuk tochquote:Op woensdag 26 november 2014 20:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hehe neeZou wel cool zijn. Ik ben ergens anders. Bij een rockabilly-avondje zelfs
Optredens van wie?quote:Op woensdag 26 november 2014 20:48 schreef Faxie het volgende:
Ik ken bijna heel Europa inmiddelsquote:
Mijn grap faaltquote:
Ik ook niet, daarom ga ik dat uitzoekenquote:
Waarom?quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kijk Fax, hier is je slachtoffer gezellig persoon om mee naar muziek te gaan luisteren.
Wait whut?quote:
Rockabillyquote:Op woensdag 26 november 2014 20:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hehe neeZou wel cool zijn. Ik ben ergens anders. Bij een rockabilly-avondje zelfs
Ik vermoed psychedelisch, maar relaxed.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Te chill voor een avond uit
Wat voor visuals? Want dat klinkt wel weer cool
Het is dat Fax naar optredens gaat die te mellow zijn voor mij of te experimenteel. Anders zou ik 'm wel eens meeten bij een gigquote:Op woensdag 26 november 2014 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kijk Fax, hier is je slachtoffer gezellig persoon om mee naar muziek te gaan luisteren.
Ook niet echt mijn ding helaas. Vind kunstzinnige fotografie/korte films dan wel weer interessant.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vermoed psychedelisch, maar relaxed.
Als Fax naar negers zou gaan luisteren zou ik ook wel mee gaan.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het is dat Fax naar optredens gaat die te mellow zijn voor mij of te experimenteel. Anders zou ik 'm wel eens meeten bij een gig
Joh, je moest eens wetenquote:Op woensdag 26 november 2014 21:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het is dat Fax naar optredens gaat die te mellow zijn voor mij of te experimenteel. Anders zou ik 'm wel eens meeten bij een gig
Zieeeek.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kijk wel uit, was nog op het nieuws:
http://nos.nl/artikel/200(...)r-witte-hero-ne.html
Door dat soort mensen worden de visuals wel gemaakt.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ook niet echt mijn ding helaas. Vind kunstzinnige fotografie/korte films dan wel weer interessant.
Nou, die jurken zijn ook wel behoorlijk rockabillyquote:Op woensdag 26 november 2014 21:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik beeld me daar gewoon in dat jij daar staat in je 50's dress
Ik zou gaan als hij naar optreden van een Folk bandje of hardcoreband zou bezoeken bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als Fax naar negers zou gaan luisteren zou ik ook wel mee gaan.
Oh, ik weet niet of ik daar een hele avond naar zou kunnen luisteren... Geen ervaring mee, eigenlijk.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)=2642148616461877248
Er zijn mooie plekken in Europa. Hopelijk zie ik er volgend jaar nog wel een paar vanquote:
Als ik tijd heb dan laat ik het wel wetenquote:
Ik spaarde altijd om te reizen. Heerlijk is dat, alleen een heen en terugvlucht boeken naar/van een onbekend oord en het hostel voor de eerste nacht en verder maar zien of je de trein/bus pakt,lift of een auto huurt.quote:
Tja, laatst Josef van Wissem gezien... en een Noorse folkrock band... naam kwijt.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zou gaan als hij naar optreden van een Folk bandje of hardcoreband zou bezoeken bijvoorbeeld.
I knowquote:Op woensdag 26 november 2014 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, die jurken zijn ook wel behoorlijk rockabilly. Sowieso de blauwe swingdress.
Geen pilletjes meer nodigquote:Op woensdag 26 november 2014 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik weet niet of ik daar een hele avond naar zou kunnen luisteren... Geen ervaring mee, eigenlijk.
Ik ga naar de stad denk ik.quote:
Welke landen nog yats?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ik spaarde altijd om te reizen. Heerlijk is dat, alleen een heen en terugvlucht boeken naar/van een onbekend oord en het hostel voor de eerste nacht en verder maar zien of je de trein/bus pakt,lift of een auto huurt.![]()
Nog 7 landen te gaan
Voor jonko? Neem je ID mee, kom ik ookquote:
Op zich is een nieuwe ervaring altijd leuk, toch?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
I know![]()
Ben ook niet anti-rockabilly hoor. Vriend van een maatje van me speelt in zo'n bandje. Nog nooit geweest, maar de muziek zelf is niet iets wat ik in mijn iTunes heb staan.
Helpt die muziek tegen zwanger wordenquote:
Nice, een groot voordeel van single zijn.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er zijn mooie plekken in Europa. Hopelijk zie ik er volgend jaar nog wel een paar van
Wauwquote:Op woensdag 26 november 2014 21:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ik spaarde altijd om te reizen. Heerlijk is dat, alleen een heen en terugvlucht boeken naar/van een onbekend oord en het hostel voor de eerste nacht en verder maar zien of je de trein/bus pakt,lift of een auto huurt.![]()
Nog 7 landen te gaan
Ja, is goed.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voor jonko? Neem je ID mee, kom ik ook
Ik heb tip, vloei, grinder. Zal ik nu gaan? Zie ik je bij upstairs?quote:
In Breda toevallig?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
I know![]()
Ben ook niet anti-rockabilly hoor. Vriend van een maatje van me speelt in zo'n bandje. Nog nooit geweest, maar de muziek zelf is niet iets wat ik in mijn iTunes heb staan.
Precies. Vooral als je een vriend hebt die ook nog genoeg van de wereld wil zien en van motorrijden houdt. Sowieso willen we Chernobyl doen volgend jaar, en hopelijk lukt dat ook.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nice, een groot voordeel van single zijn.
Ik ben niet het type dat geeft om ingewikkelde intellectuele muziek. Als het lekker klinkt, klinkt het lekker.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja, laatst Josef van Wissem gezien... en een Noorse folkrock band... naam kwijt.
Hardcore vind ik dan niks... overdreven geforceerde stoere gedoe. Vind het maar kinderachtige muziek...
Ja, ik trek even broek aan en dan ga ik.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb tip, vloei, grinder. Zal ik nu gaan? Zie ik je bij upstairs?
Haha nee niet die pilletjesquote:Op woensdag 26 november 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op zich is een nieuwe ervaring altijd leuk, toch?
[..]
Helpt die muziek tegen zwanger worden?
Hier ben ik het wel mee eens, jaquote:Op woensdag 26 november 2014 21:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben niet het type dat geeft om ingewikkelde intellectuele muziek. Als het lekker klinkt, klinkt het lekker.
Gaaf.. lijkt me heel indrukwekkend Chernobylquote:Op woensdag 26 november 2014 21:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies. Vooral als je een vriend hebt die ook nog genoeg van de wereld wil zien en van motorrijden houdt. Sowieso willen we Chernobyl doen volgend jaar, en hopelijk lukt dat ook.
Dit dus.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben niet het type dat geeft om ingewikkelde intellectuele muziek. Als het lekker klinkt, klinkt het lekker.
Het is muziek waar je van in trance raakt enkel door ernaar te luisterenquote:
Nee, want dan zou ik in principe ook nog met Fax mee kunnen gaan. Zo ver is Antwerpen dan nietquote:
Malta,Albanië,IJsland,Roemenië,Moldavië,Rusland,Oekraïne. Die laatste vier stonden dit jaar gepland (ik wil heel graag een keer naar Tjernobyl om daar foto's te maken van de leegte en de natuur) maar helaas brak er een oorlog uit.quote:
we appenquote:Op woensdag 26 november 2014 21:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik trek even broek aan en dan ga ik.
Aight.quote:
Als het dan al die richting moet zijn, doe mij dan maar post-hardcoe, metalcore of mathcore...quote:Op woensdag 26 november 2014 21:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb meer gezien met mijn vriendin dan alleenquote:Op woensdag 26 november 2014 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
Nice, een groot voordeel van single zijn.
Point taken. Ik weet alleen dat er dit weekend in Breda een soort festival is met dat soort bandjes.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, want dan zou ik in principe ook nog met Fax mee kunnen gaan. Zo ver is Antwerpen dan niet![]()
In het hoge noorden zit ik aankomend weekend.
Kennis van me is daar ook geweest twee jaar terug. Moet heel vaag zijn. Cool, maar ook vaag/spookachtig zo'n verlaten arbeidersstad.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies. Vooral als je een vriend hebt die ook nog genoeg van de wereld wil zien en van motorrijden houdt. Sowieso willen we Chernobyl doen volgend jaar, en hopelijk lukt dat ook.
Ons ook. Al veel foto's van gezien maar om er zelf te staan lijkt me zo tof en onwerkelijk tegelijk. Prachtig.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gaaf.. lijkt me heel indrukwekkend Chernobyl
Chernobyl wil ik ook zien, en het schijnt er het 'veiligst' te zijn, ironisch genoeg. En de meeste landen die je opnoemt zouden we ook doorkruisen, al hebben we de route toen ingekort.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:14 schreef yats het volgende:
[..]
Malta,Albanië,IJsland,Roemenië,Moldavië,Rusland,Oekraïne. Die laatste vier stonden dit jaar gepland (ik wil heel graag een keer naar Tjernobyl om daar foto's te maken van de leegte en de natuur) maar helaas brak er een oorlog uit.
Post-hardcore kan ik ook goed waarderenquote:Op woensdag 26 november 2014 21:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als het dan al die richting moet zijn, doe mij dan maar post-hardcoe, metalcore of mathcore...
Scheelt niet veelquote:Op woensdag 26 november 2014 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is muziek waar je van in trance raakt enkel door ernaar te luisteren?
ALs ze groter zijn is het lastigquote:Op woensdag 26 november 2014 21:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb meer gezien met mijn vriendin dan alleen.
Denk dat kinderen een groter uitdaging zijn dan wel of niet single. Zeker als ze nog klein zijn dan is het bijna niet te doen.
Daar houd ik wel van. Ik ben ook in Doel geweest bij Antwerpen. Ook best onwerkelijk dat het hele dorp op 3 mensen na verlaten is. Helaas waren er toen veel te veel toeristen.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kennis van me is daar ook geweest twee jaar terug. Moet heel vaag zijn. Cool, maar ook vaag/spookachtig zo'n verlaten arbeidersstad.
Yup, staat ook nog op de planning.quote:
Ik pik meestal vier a vijf landen per reis mee. Ik wil eigenlijk ook ooit nog eens richting Georgië en die twee 'republiekjes' daar die niemand erkend. Transdnjestrie zou overigens ook op de plannen staan bij die vier landen.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ons ook. Al veel foto's van gezien maar om er zelf te staan lijkt me zo tof en onwerkelijk tegelijk. Prachtig.
[..]
Chernobyl wil ik ook zien, en het schijnt er het 'veiligst' te zijn, ironisch genoeg. En de meeste landen die je opnoemt zouden we ook doorkruisen, al hebben we de route toen ingekort.
Doen!Dat is echt indrukwekkendquote:
Ja ook dat.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ALs ze groter zijn is het lastig
Afhankelijk van vakanties, hoogseizoen is tiefusduur
Nooit van gehoord, zal het onthouden en wellicht met de motor goed te rijden. 2-3 weken motorvakantie, ik zie het wel zitten en die vriend van me ook.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:18 schreef yats het volgende:
[..]
Ik pik meestal vier a vijf landen per reis mee. Ik wil eigenlijk ook ooit nog eens richting Georgië en die twee 'republiekjes' daar die niemand erkend. Transdnjestrie zou overigens ook op de plannen staan bij die vier landen.
Depri bui?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:18 schreef artelligence het volgende:
Ik ga weer eens Deftones opzetten
Ja dat wel..hopelijk komend jaar weer als het meezitquote:Op woensdag 26 november 2014 21:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja ook dat.
Hoogseizoen dan en qua kosten. Qua leeftijd lijkt het me juist wel leuk
Het is een deel van Moldavie dat zich afgescheiden heeft en waarin je echt terug gaat naar de Sovjet-tijd.Ik hou wel van dat soort dingen/landen.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, zal het onthouden en wellicht met de motor goed te rijden. 2-3 weken motorvakantie, ik zie het wel zitten en die vriend van me ook.
Ik dus ook. Ben niet het type typische toerist. Ik houd van oude gebouwen, steden en omgevingen. In Schotland hebben we ook echt veel kastelen en ruïnes gezien. Echt prachtig.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:20 schreef yats het volgende:
[..]
Het is een deel van Moldavie dat zich afgescheiden heeft en waarin je echt terug gaat naar de Sovjet-tijd.Ik hou wel van dat soort dingen/landen.
Lang weekend Krakau doen? Het stappen daar is fantastisch en er is genoeg te zien in de buurtquote:Op woensdag 26 november 2014 21:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wil ik ook nog een keer graag. Lijkt me heel indrukwekkend.
Is het. Er hangt een hele aparte sfeer.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Svarte Greiner hoorde bij dit duo. Live solo wel wat anders. Speelt Cello en gebruikt loops/effecten normaal gesproken.quote:
Jaaa pripyatquote:Op woensdag 26 november 2014 21:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wauw. Dat zou best vetjes zijn.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:22 schreef yats het volgende:
[..]
Lang weekend Krakau doen? Het stappen daar is fantastisch en er is genoeg te zien in de buurt
Klinkt goedquote:Op woensdag 26 november 2014 21:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Svarte Greiner hoorde bij dit duo. Live solo wel wat anders. Speelt Cello en gebruikt loops/effecten normaal gesproken.
Die stad inderdaad. Lijkt me gewoon zo mooi. Het straalt iets uit (no pun intended) wat me behoorlijk aanspreekt.quote:
Een plek waar vreselijke dingen gebeurd zijn. Onwerkelijk gevoel denk ik vooral.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het. Er hangt een hele aparte sfeer.
Ik heb mijn profielwerkstuk jaren geleden over de tsjernobyl ramp gedaan en sinds dien wil ik altijd al een keertje heen.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die stad inderdaad. Lijkt me gewoon zo mooi. Het straalt iets uit (no pun intended) wat me behoorlijk aanspreekt.
[..]
Een plek waar vreselijke dingen gebeurd zijn. Onwerkelijk gevoel denk ik vooral.
Ja, behoorlijk. Je kunt de doodsangst voelen, om het zo maar te zeggen.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die stad inderdaad. Lijkt me gewoon zo mooi. Het straalt iets uit (no pun intended) wat me behoorlijk aanspreekt.
[..]
Een plek waar vreselijke dingen gebeurd zijn. Onwerkelijk gevoel denk ik vooral.
Oh, ik ook. De natuur moet er echt fantastisch zijnquote:Op woensdag 26 november 2014 21:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb mijn profielwerkstuk jaren geleden over de tsjernobyl ramp gedaan en sinds dien wil ik altijd al een keertje heen.
Dealquote:Op woensdag 26 november 2014 21:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wauw. Dat zou best vetjes zijn.
Als het doorgaat volgend jaar, mag je mee achteropquote:Op woensdag 26 november 2014 21:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb mijn profielwerkstuk jaren geleden over de tsjernobyl ramp gedaan en sinds dien wil ik altijd al een keertje heen.
Dat lijkt me erg indrukwekkend dus om mee te maken.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk. Je kunt de doodsangst voelen, om het zo maar te zeggen.
Vooruit, jij ook danquote:Op woensdag 26 november 2014 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik ook. De natuur moet er echt fantastisch zijn.
Oh, dat lijkt ook wel eens gaaf om rond te lopen.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is er nog een plekje over?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als het doorgaat volgend jaar, mag je mee achterop
[..]
Dat lijkt me erg indrukwekkend dus om mee te maken.
[..]
Vooruit, jij ook dan
Dan moeten we met zo'n oude Sovjet-truck gaanquote:
It made me wanna kill myself.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Why?quote:
Boh, das wel lomp spul. Aanslingeren met de handquote:Op woensdag 26 november 2014 21:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan moeten we met zo'n oude Sovjet-truck gaan
Bohhquote:Op woensdag 26 november 2014 21:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wel in stijlquote:Op woensdag 26 november 2014 21:30 schreef OlllllllO het volgende:
[..]
Boh, das wel lomp spul. Aanslingeren met de hand
Moet te doen zijn, tis geen complexe electronicaquote:Op woensdag 26 november 2014 21:30 schreef yats het volgende:
[..]Is er dan wel iemand die weet hoe vrachtwagens in elkaar zitten?Die dingen gaan geregeld kapot.
Gevaren vallen tegenwoordig wel mee (als je op de radiation doelt).quote:Op woensdag 26 november 2014 21:27 schreef OlllllllO het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt ook wel eens gaaf om rond te lopen.Even los van de gevaren die het met zich meebrengt, zo'n 'moderne' spookstad heeft wel wat
Eentje regelen dusquote:
Daarom een paar kratten vodka meenemen. Kunnen we ze die geven daar ter compensatie.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:30 schreef yats het volgende:
[..]Is er dan wel iemand die weet hoe vrachtwagens in elkaar zitten?Die dingen gaan geregeld kapot.
In Auschwitz kun je de slechtheid waar mensen tot toe in staat zijn aanraken. It made me sick.quote:
Ik zou er impulsief genoeg voor zijn.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eentje regelen dus
[..]
Daarom een paar kratten vodka meenemen. Kunnen we ze die geven daar ter compensatie.
Yep, datquote:Op woensdag 26 november 2014 21:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gevaren vallen tegenwoordig wel mee (als je op de radiation doelt).
Dat ook. Stofzuigerslang, wat tuingereedschap, een paar keer schoppen en hij doet het weer!quote:Op woensdag 26 november 2014 21:31 schreef OlllllllO het volgende:
[..]
Moet te doen zijn, tis geen complexe electronica
Antwerpen is wel tof though, en faxie ookquote:Op woensdag 26 november 2014 21:30 schreef aeque het volgende:
Hell no dat ik met faxie naar antwerpen ga.
Welk nr?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:30 schreef artelligence het volgende:
Don't wanna take it slow
I wanna take you home
And watch the world explode
From underneath your glow
Antwerpen is zeker tof. De Zooquote:Op woensdag 26 november 2014 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Antwerpen is wel tof though, en faxie ook
Klopt. En toch vind ik dat iedereen er eens heen zou moeten, puur om die reden. Om te laten zien en voelen waartoe men in staat kan zijn.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In Auschwitz kun je de slechtheid waar mensen tot toe in staat zijn aanraken. It made me sick.
Mooi, plan wel even een datum voor 2019quote:Op woensdag 26 november 2014 21:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou er impulsief genoeg voor zijn.![]()
Even sparen.
Ik heb wel goede ideeënquote:
De Zoo lijkt me wel tof ja.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Antwerpen is zeker tof. De Zoo. En de leuke tentjes. Lekker winkelen en zo.
Ja en twijfelachtig.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Antwerpen is wel tof though, en faxie ook
Hehe het is niet echt een vrolijk nummerquote:
Ja, dat zou ik ook een logische volgorde vinden, maar schijnbaar geldt dat niet voor iedereen helaas.quote:
Knusse biercafeetjesquote:Op woensdag 26 november 2014 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Antwerpen is zeker tof. De Zoo. En de leuke tentjes. Lekker winkelen en zo.
Goed plan. Shipping costs komen wel goedquote:Op woensdag 26 november 2014 21:35 schreef Barbusse het volgende:
Ik kan kijken of ik een oude Malteser bus kan regelen voor jullie? Die dingen zijn niet kapot te krijgen.
Is ie ook welquote:
Er zijn een aantal FOK!ers die ik puur door postgedrag alleen al absoluut niet wil meeten, eigenlijk.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook een logische volgorde vinden, maar schijnbaar geldt dat niet voor iedereen helaas.
Zo oud ben jij toch nog niet?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:35 schreef Samzz het volgende:
Ik wil denk ik nog wel weer een keer terug naar Auschwitz.
En bedankt godverdomme.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn een aantal FOK!ers die ik puur door postgedrag alleen al absoluut niet wil meeten, eigenlijk.
Ik rijd hem wel gewoon naar jullie toe dan. Eurotrip for mequote:Op woensdag 26 november 2014 21:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed plan. Shipping costs komen wel goed
[..]
Is ie ook wel
Maar goed dat wij al gemeet hebben danquote:Op woensdag 26 november 2014 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn een aantal FOK!ers die ik puur door postgedrag alleen al absoluut niet wil meeten, eigenlijk.
Graag gedaan.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tsja, dat kan natuurlijk, gelukkig kunnen mening altijd worden bijgesteldquote:Op woensdag 26 november 2014 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ook. Stofzuigerslang, wat tuingereedschap, een paar keer schoppen en hij doet het weer!
De Barb mee?! DEAL!quote:Op woensdag 26 november 2014 21:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik rijd hem wel gewoon naar jullie toe dan. Eurotrip for me
Oh, zeker. En ik doel ook niet op Faxie. Maar er zijn een aantal FOK!ers... Nee. Die hoef ik niet te ontmoeten.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja, dat kan natuurlijk, gelukkig kunnen mening altijd worden bijgesteld
Het is niet grappig als ik het moet uitleggen.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heeft mijn leeftijd ermee te maken?
Klopt ook wel. Al verschil ik niet zo heel ergquote:Op woensdag 26 november 2014 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
De meeste zijn irl zo anders dan op het forum
Ik wil het in het geval van een Firefly er niet op wagenquote:Op woensdag 26 november 2014 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ook. Op het forum lijk ik een hele toffe kerel voor sommige en voor andere weer niet.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:37 schreef artelligence het volgende:
Ik ben überhaupt nog nooit naar Oost-Europa geweest.
Volgende zomer eerst maar Denemarken en/of Zweden.
Saaie mensen...Pfff...Het word dan wel pas na oud en nieuw ergens als dat niet erg is?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ken serieus niemand uit mijn omgeving verder die daar heen zou willen.
Oh, ik snap 'm al. Ha ha.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is niet grappig als ik het moet uitleggen.
Same here. Al zou ik firefly3 wel eens willen meeten. In de kroeg. Om te kijken of zijn PUA skills werken.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zeker. En ik doel ook niet op Faxie. Maar er zijn een aantal FOK!ers... Nee. Die hoef ik niet te ontmoeten.
Jij bent leuk on- en offlinequote:Op woensdag 26 november 2014 21:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ook. Op het forum lijk ik een hele toffe kerel voor sommige en voor andere weer niet.
Het tegendeel is waar...
Wat ben ik nu he?
Dat is nu juist een FOK!er die ik met geld toe nog niet zou willen meetenquote:Op woensdag 26 november 2014 21:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Same here. Al zou ik firefly3 wel eens willen meeten. In de kroeg. Om te kijken of zijn PUA skills werken.
Ohjeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 26 november 2014 21:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klopt ook wel. Al verschil ik niet zo heel erg
Dat oordeel ik dan liever even irlquote:Op woensdag 26 november 2014 21:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ook. Op het forum lijk ik een hele toffe kerel voor sommige en voor andere weer niet.
Het tegendeel is waar...
Wat ben ik nu he?
Ik ken werkelijk geen enkele fokker die ik niet zou willen meetenquote:Op woensdag 26 november 2014 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zeker. En ik doel ook niet op Faxie. Maar er zijn een aantal FOK!ers... Nee. Die hoef ik niet te ontmoeten.
Zullen we dan een weddenschap aangaan hoe lang het duurt voor hij klappen krijgt?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Same here. Al zou ik firefly3 wel eens willen meeten. In de kroeg. Om te kijken of zijn PUA skills werken.
Ik heb me bedacht. Ik wil mee.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zullen we dan een weddenschap aangaan hoe lang het duurt voor hij klappen krijgt?
kloptquote:Op woensdag 26 november 2014 21:41 schreef aeque het volgende:
Ik ben zwaar irritant, zowel in het echte leven als op fok.
In Vilnius? Mooie stad wel...quote:Op woensdag 26 november 2014 21:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Vroegah zou ik bijna eens naar Litouwen gaan. Woonde een internetvriendje.
Hahaquote:Op woensdag 26 november 2014 21:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Vroegah zou ik bijna eens naar Litouwen gaan. Woonde een internetvriendje.
Krijg jij geld van Danny om ons te meeten?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is nu juist een FOK!er die ik met geld toe nog niet zou willen meeten.
Ik zet in dat ie de muur gaat knuffelen als een ware muurbloempje.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zullen we dan een weddenschap aangaan hoe lang het duurt voor hij klappen krijgt?
Echt niet?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ken werkelijk geen enkele fokker die ik niet zou willen meeten
Ik moet de jurkjes ergens van betalen, héquote:Op woensdag 26 november 2014 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Krijg jij geld van Danny om ons te meeten?
Kunnen wij dan misschien een deal maken Sammy?quote:
Ik dacht dat je het voor een abo deed :$quote:Op woensdag 26 november 2014 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet de jurkjes ergens van betalen, hé.
Je hebt gelijk, wie hou ik voor de gekquote:Op woensdag 26 november 2014 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is nu juist een FOK!er die ik met geld toe nog niet zou willen meeten.
Zonder gekheid, ik vind de Fokkers die ik tot nu toe gemeet heb allemaal toffe mensenquote:
Een hekel niet, al zijn er wel een paar die ik niet meer hoef te zien.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Echt niet?Heb je dan aan niemand een hekel?
Ik weet er genoeg die ik echt nooit hoef te zien.
Welk geld?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kunnen wij dan misschien een deal maken Sammy?
Dat vuurvliegje jouw gaat proberen te vingeren op de dansvloer en jij hem een klap verkoopt?
Cash ik het geld van Thijs en neem ik je daarna mee uit eten.
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat vuurvliegje jouw gaat proberen te vingeren op de dansvloer en jij hem een klap verkoopt?
Die blijf je altijd wel houden.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:43 schreef yats het volgende:
[..]
Een hekel niet, al zijn er wel een paar die ik niet meer hoef te zien.
Oh, deal.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wed niet om geld, dus bij deze vervalt dat al.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
van onze weddenschap, wel op blijven letten he
quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wed niet om geld, dus bij deze vervalt dat al.
Klaipeda? Lol, daar ben ik vorig jaar nog geweest. Dat stelt weinig voor qua stad. Al is het prima voor een paar dagen.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, kut hoe heette dat plaatsje... Klaipeda.![]()
Maar hij woont nu in Belfast.
Monopoly geldquote:Op woensdag 26 november 2014 21:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is wel één van de perksquote:Op woensdag 26 november 2014 21:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het voor een abo deed :$
Boor jij me nu gewoon een etentje met Samzz door de neus?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Flauw héquote:Op woensdag 26 november 2014 21:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Boor jij me nu gewoon een etentje met Samzz door de neus?
Zou instappenquote:Op woensdag 26 november 2014 21:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het wordt dan zoiets als dit:
[ afbeelding ]![]()
Dit, ja.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Echt niet?Heb je dan aan niemand een hekel?
Ik weet er genoeg die ik echt nooit hoef te zien.
De FOK!mobilequote:Op woensdag 26 november 2014 21:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Maar....ik zei nog sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Prachtigquote:Op woensdag 26 november 2014 21:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Bijvoorbeeldquote:
Zelf betalen kerel. Dat doe ik ook.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Boor jij me nu gewoon een etentje met Samzz door de neus?
Als er iemand cashed, dan ben ik het.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:
Lees ik hier nu dat je me mee uit eten neemtquote:Op woensdag 26 november 2014 21:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Prachtig![]()
[..]
Bijvoorbeeld
[..]
Zelf betalen kerel. Dat doe ik ook.
Hij woonde er ook niet omdat het er zo leuk was.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:44 schreef yats het volgende:
[..]
Klaipeda? Lol, daar ben ik vorig jaar nog geweest. Dat stelt weinig voor qua stad. Al is het prima voor een paar dagen.
Jij cashed al genoeg van mijn geldquote:Op woensdag 26 november 2014 21:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als er iemand cashed, dan ben ik het.
Awesomequote:Op woensdag 26 november 2014 21:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]![]()
"De Fokbus komt naar je toe deze zomer!"
Maar met gewonnen geld is het zoveel lekkerder.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Prachtig![]()
[..]
Bijvoorbeeld
[..]
Zelf betalen kerel. Dat doe ik ook.
Is je eigen schuldquote:Op woensdag 26 november 2014 21:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij cashed al genoeg van mijn geld
Ik zorg er met liefde voor dat Barb zijn huur kan blijven betalen.quote:
Begrijpelijk, dan zit hij nu beter in Belfast. Dat is een leuke stad. Al blijft Dublin mijn favoriet. Ierlandquote:Op woensdag 26 november 2014 21:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij woonde er ook niet omdat het er zo leuk was.
*Checked bonus.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij cashed al genoeg van mijn geld
Ierland staat ook nog op mijn bucketlist van nog te bezoeken landenquote:Op woensdag 26 november 2014 21:50 schreef yats het volgende:
[..]
Begrijpelijk, dan zit hij nu beter in Belfast. Dat is een leuke stad. Al blijft Dublin mijn favoriet. Ierland
Een drankje toch op zijn minstquote:Op woensdag 26 november 2014 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lees ik hier nu dat je me mee uit eten neemt?
Is dat nu duur zo'n rode kaart van Bayern?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
*Checked bonus.
Dat klopt.
Waarvoor dank
Mag je ook meequote:
Goed, dan doe ik er een etentje bij, zo ben ik.quote:
Allicht, Poster Girlquote:
Het is mijn bus, ik bepaal wie er in mag.quote:
Wat een vleierij. Wat moet ik doen om je te verleiden tot het schenken van een etentje?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed, dan doe ik er een etentje bij, zo ben ik.
* artelligence noteert "aardig doen tegen Barb"quote:Op woensdag 26 november 2014 21:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is mijn bus, ik bepaal wie er in mag.
Meh, kost wat pegels, maar je krijgt er veel voor terug.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is dat nu duur zo'n rode kaart van Bayern?
Dus moeten we ineens toch maar lief tegen je gaan doen?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Echt doen zodra je kan. Fantastisch land, fantastische mensen. En natuurlijk Guiness, Murphy's en whiskeyquote:Op woensdag 26 november 2014 21:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ierland staat ook nog op mijn bucketlist van nog te bezoeken landen
Wie, mij?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat een vleierij. Wat moet ik doen om je te verleiden tot het schenken van een etentje?
You do now, do youquote:Op woensdag 26 november 2014 21:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar ga je heen met de bus?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Plaats gereserveerd.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee hoor, doe wat je wilt.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dus moeten we ineens toch maar lief tegen je gaan doen?
Europa.quote:
Wordt de kans wel kleinerquote:
Voor jou heb ik een apart plaatsje gereserveerd.quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:54 schreef yats het volgende:
[..]
Echt doen zodra je kan. Fantastisch land, fantastische mensen. En natuurlijk Guiness, Murphy's en whiskey![]()
Tiger? Ik dacht eerder AK's voor iedereenquote:Op woensdag 26 november 2014 21:58 schreef OlllllllO het volgende:
Oh, voor de Chernobyl trip is een Tiger wel handig. Volhangen met lood en gaan
Nope. Je weet dat ik dat ook niet mag he?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:57 schreef Royco1 het volgende:
Je hebt toch niks vandaag gekocht voor Borussia he Barb?
+1quote:Op woensdag 26 november 2014 21:59 schreef aeque het volgende:
Ik blijf wel achter om het topic levende te houden als jullie weg zijn.
1G in moeder Ruslandquote:Op woensdag 26 november 2014 21:59 schreef aeque het volgende:
Ik blijf wel achter om het topic levende te houden als jullie weg zijn.
De nooduitgangquote:Op woensdag 26 november 2014 21:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voor jou heb ik een apart plaatsje gereserveerd.Bij de nooduitgang
If there would be one
En vodka, mochten we de bus echt niet kunnen fixen als we onverhoopt panne krijgen en we hulp nodig hebben van de plaatselijke bevolking.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tiger? Ik dacht eerder AK's voor iedereen
Jij mocht toch mee?quote:
Ik dacht als dat het wel een land voor jou zou zijn.quote:
Weet ik Barb.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope. Je weet dat ik dat ook niet mag he?
Ligt eraan waar hij vandaan komt.quote:
Ik zou niet durven, maar je weet maar nooit met mijquote:
Die is dan al lang op.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
En vodka, mochten we de bus echt niet kunnen fixen als we onverhoopt panne krijgen en we hulp nodig hebben van de plaatselijke bevolking.
Ja, dat weet ik. Maar Amerikaans/Canadees of zo is toch Whiskey en Europees/Schots Whisky?quote:
Maar... Die bussen hebben geen nooduitgangquote:Op woensdag 26 november 2014 22:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, maar je weet maar nooit met mij
Ik mag geen alcoholquote:Op woensdag 26 november 2014 22:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh...
Niet door mij. Ik lust geen pure vodka.
Vast welquote:
Ik weet het niet meer zeker maar volgens wikipedia: Whisky (Schots/Canadees) of whiskey (Iers/Amerikaans)quote:Op woensdag 26 november 2014 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar Amerikaans/Canadees of zo is toch Whiskey en Europees/Schots Whisky?
Zal mijn stiefmoeder leuk vinden.quote:
Samzepamquote:Op woensdag 26 november 2014 22:02 schreef Samzz het volgende:
Even testen welke koosnaam mij op het lijf is geschreven.
Oh, dat mag ook. Ingewikkeld hoor.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Vast wel
[..]
Ik weet het niet meer zeker maar volgens wikipedia: Whisky (Schots/Canadees) of whiskey (Iers/Amerikaans)
Schotland = Whiskyquote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Samzepam
Rustgevend en verslavend.
Nee, dat klopt niet...
Bocht zou wel een briljante naam zijn voor een drankje.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Schotland = Whisky
Ierland = Whiskey
Japan = Whiskey
De rest = bocht
Oh myquote:Jouw koosnaampje is:
Moppie
Je bent zo mooi als een pop. Je bent echter niet zo teder en fragiel als een pop. Jouw aanblik maakt veel mensen zielsgelukkig!
Ik zorg wel dat je veilig bent hoorquote:Op woensdag 26 november 2014 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar... Die bussen hebben geen nooduitgang.
Welterusten!quote:Op woensdag 26 november 2014 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga lekker mijn nest in. Morgen weer lekker sporten
trusten Lolaquote:Op woensdag 26 november 2014 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga lekker mijn nest in. Morgen weer lekker sporten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |