Depri bui?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:18 schreef artelligence het volgende:
Ik ga weer eens Deftones opzetten
Ja dat wel..hopelijk komend jaar weer als het meezitquote:Op woensdag 26 november 2014 21:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja ook dat.
Hoogseizoen dan en qua kosten. Qua leeftijd lijkt het me juist wel leuk
Het is een deel van Moldavie dat zich afgescheiden heeft en waarin je echt terug gaat naar de Sovjet-tijd.Ik hou wel van dat soort dingen/landen.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, zal het onthouden en wellicht met de motor goed te rijden. 2-3 weken motorvakantie, ik zie het wel zitten en die vriend van me ook.
Ik dus ook. Ben niet het type typische toerist. Ik houd van oude gebouwen, steden en omgevingen. In Schotland hebben we ook echt veel kastelen en ruïnes gezien. Echt prachtig.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:20 schreef yats het volgende:
[..]
Het is een deel van Moldavie dat zich afgescheiden heeft en waarin je echt terug gaat naar de Sovjet-tijd.Ik hou wel van dat soort dingen/landen.
Lang weekend Krakau doen? Het stappen daar is fantastisch en er is genoeg te zien in de buurtquote:Op woensdag 26 november 2014 21:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wil ik ook nog een keer graag. Lijkt me heel indrukwekkend.
Is het. Er hangt een hele aparte sfeer.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Svarte Greiner hoorde bij dit duo. Live solo wel wat anders. Speelt Cello en gebruikt loops/effecten normaal gesproken.quote:
Jaaa pripyatquote:Op woensdag 26 november 2014 21:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies. Vooral als je een vriend hebt die ook nog genoeg van de wereld wil zien en van motorrijden houdt. Sowieso willen we Chernobyl doen volgend jaar, en hopelijk lukt dat ook.
Wauw. Dat zou best vetjes zijn.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:22 schreef yats het volgende:
[..]
Lang weekend Krakau doen? Het stappen daar is fantastisch en er is genoeg te zien in de buurt
Klinkt goedquote:Op woensdag 26 november 2014 21:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Svarte Greiner hoorde bij dit duo. Live solo wel wat anders. Speelt Cello en gebruikt loops/effecten normaal gesproken.
Die stad inderdaad. Lijkt me gewoon zo mooi. Het straalt iets uit (no pun intended) wat me behoorlijk aanspreekt.quote:
Een plek waar vreselijke dingen gebeurd zijn. Onwerkelijk gevoel denk ik vooral.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het. Er hangt een hele aparte sfeer.
Ik heb mijn profielwerkstuk jaren geleden over de tsjernobyl ramp gedaan en sinds dien wil ik altijd al een keertje heen.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die stad inderdaad. Lijkt me gewoon zo mooi. Het straalt iets uit (no pun intended) wat me behoorlijk aanspreekt.
[..]
Een plek waar vreselijke dingen gebeurd zijn. Onwerkelijk gevoel denk ik vooral.
Ja, behoorlijk. Je kunt de doodsangst voelen, om het zo maar te zeggen.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die stad inderdaad. Lijkt me gewoon zo mooi. Het straalt iets uit (no pun intended) wat me behoorlijk aanspreekt.
[..]
Een plek waar vreselijke dingen gebeurd zijn. Onwerkelijk gevoel denk ik vooral.
Oh, ik ook. De natuur moet er echt fantastisch zijnquote:Op woensdag 26 november 2014 21:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb mijn profielwerkstuk jaren geleden over de tsjernobyl ramp gedaan en sinds dien wil ik altijd al een keertje heen.
Dealquote:Op woensdag 26 november 2014 21:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wauw. Dat zou best vetjes zijn.
Als het doorgaat volgend jaar, mag je mee achteropquote:Op woensdag 26 november 2014 21:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb mijn profielwerkstuk jaren geleden over de tsjernobyl ramp gedaan en sinds dien wil ik altijd al een keertje heen.
Dat lijkt me erg indrukwekkend dus om mee te maken.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk. Je kunt de doodsangst voelen, om het zo maar te zeggen.
Vooruit, jij ook danquote:Op woensdag 26 november 2014 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik ook. De natuur moet er echt fantastisch zijn.
Oh, dat lijkt ook wel eens gaaf om rond te lopen.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is er nog een plekje over?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als het doorgaat volgend jaar, mag je mee achterop
[..]
Dat lijkt me erg indrukwekkend dus om mee te maken.
[..]
Vooruit, jij ook dan
Dan moeten we met zo'n oude Sovjet-truck gaanquote:
It made me wanna kill myself.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Why?quote:
Boh, das wel lomp spul. Aanslingeren met de handquote:Op woensdag 26 november 2014 21:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan moeten we met zo'n oude Sovjet-truck gaan
Bohhquote:Op woensdag 26 november 2014 21:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wel in stijlquote:Op woensdag 26 november 2014 21:30 schreef OlllllllO het volgende:
[..]
Boh, das wel lomp spul. Aanslingeren met de hand
Moet te doen zijn, tis geen complexe electronicaquote:Op woensdag 26 november 2014 21:30 schreef yats het volgende:
[..]Is er dan wel iemand die weet hoe vrachtwagens in elkaar zitten?Die dingen gaan geregeld kapot.
Gevaren vallen tegenwoordig wel mee (als je op de radiation doelt).quote:Op woensdag 26 november 2014 21:27 schreef OlllllllO het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt ook wel eens gaaf om rond te lopen.Even los van de gevaren die het met zich meebrengt, zo'n 'moderne' spookstad heeft wel wat
Eentje regelen dusquote:
Daarom een paar kratten vodka meenemen. Kunnen we ze die geven daar ter compensatie.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:30 schreef yats het volgende:
[..]Is er dan wel iemand die weet hoe vrachtwagens in elkaar zitten?Die dingen gaan geregeld kapot.
In Auschwitz kun je de slechtheid waar mensen tot toe in staat zijn aanraken. It made me sick.quote:
Ik zou er impulsief genoeg voor zijn.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eentje regelen dus
[..]
Daarom een paar kratten vodka meenemen. Kunnen we ze die geven daar ter compensatie.
Yep, datquote:Op woensdag 26 november 2014 21:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gevaren vallen tegenwoordig wel mee (als je op de radiation doelt).
Dat ook. Stofzuigerslang, wat tuingereedschap, een paar keer schoppen en hij doet het weer!quote:Op woensdag 26 november 2014 21:31 schreef OlllllllO het volgende:
[..]
Moet te doen zijn, tis geen complexe electronica
Antwerpen is wel tof though, en faxie ookquote:Op woensdag 26 november 2014 21:30 schreef aeque het volgende:
Hell no dat ik met faxie naar antwerpen ga.
Welk nr?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:30 schreef artelligence het volgende:
Don't wanna take it slow
I wanna take you home
And watch the world explode
From underneath your glow
Antwerpen is zeker tof. De Zooquote:Op woensdag 26 november 2014 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Antwerpen is wel tof though, en faxie ook
Klopt. En toch vind ik dat iedereen er eens heen zou moeten, puur om die reden. Om te laten zien en voelen waartoe men in staat kan zijn.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In Auschwitz kun je de slechtheid waar mensen tot toe in staat zijn aanraken. It made me sick.
Mooi, plan wel even een datum voor 2019quote:Op woensdag 26 november 2014 21:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou er impulsief genoeg voor zijn.![]()
Even sparen.
Ik heb wel goede ideeënquote:
De Zoo lijkt me wel tof ja.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Antwerpen is zeker tof. De Zoo. En de leuke tentjes. Lekker winkelen en zo.
Ja en twijfelachtig.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Antwerpen is wel tof though, en faxie ook
Hehe het is niet echt een vrolijk nummerquote:
Ja, dat zou ik ook een logische volgorde vinden, maar schijnbaar geldt dat niet voor iedereen helaas.quote:
Knusse biercafeetjesquote:Op woensdag 26 november 2014 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Antwerpen is zeker tof. De Zoo. En de leuke tentjes. Lekker winkelen en zo.
Goed plan. Shipping costs komen wel goedquote:Op woensdag 26 november 2014 21:35 schreef Barbusse het volgende:
Ik kan kijken of ik een oude Malteser bus kan regelen voor jullie? Die dingen zijn niet kapot te krijgen.
Is ie ook welquote:
Er zijn een aantal FOK!ers die ik puur door postgedrag alleen al absoluut niet wil meeten, eigenlijk.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook een logische volgorde vinden, maar schijnbaar geldt dat niet voor iedereen helaas.
Zo oud ben jij toch nog niet?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:35 schreef Samzz het volgende:
Ik wil denk ik nog wel weer een keer terug naar Auschwitz.
En bedankt godverdomme.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn een aantal FOK!ers die ik puur door postgedrag alleen al absoluut niet wil meeten, eigenlijk.
Ik rijd hem wel gewoon naar jullie toe dan. Eurotrip for mequote:Op woensdag 26 november 2014 21:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed plan. Shipping costs komen wel goed
[..]
Is ie ook wel
Maar goed dat wij al gemeet hebben danquote:Op woensdag 26 november 2014 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn een aantal FOK!ers die ik puur door postgedrag alleen al absoluut niet wil meeten, eigenlijk.
Graag gedaan.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tsja, dat kan natuurlijk, gelukkig kunnen mening altijd worden bijgesteldquote:Op woensdag 26 november 2014 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ook. Stofzuigerslang, wat tuingereedschap, een paar keer schoppen en hij doet het weer!
De Barb mee?! DEAL!quote:Op woensdag 26 november 2014 21:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik rijd hem wel gewoon naar jullie toe dan. Eurotrip for me
Oh, zeker. En ik doel ook niet op Faxie. Maar er zijn een aantal FOK!ers... Nee. Die hoef ik niet te ontmoeten.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja, dat kan natuurlijk, gelukkig kunnen mening altijd worden bijgesteld
Het is niet grappig als ik het moet uitleggen.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heeft mijn leeftijd ermee te maken?
Klopt ook wel. Al verschil ik niet zo heel ergquote:Op woensdag 26 november 2014 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
De meeste zijn irl zo anders dan op het forum
Ik wil het in het geval van een Firefly er niet op wagenquote:Op woensdag 26 november 2014 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ook. Op het forum lijk ik een hele toffe kerel voor sommige en voor andere weer niet.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:37 schreef artelligence het volgende:
Ik ben überhaupt nog nooit naar Oost-Europa geweest.
Volgende zomer eerst maar Denemarken en/of Zweden.
Saaie mensen...Pfff...Het word dan wel pas na oud en nieuw ergens als dat niet erg is?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ken serieus niemand uit mijn omgeving verder die daar heen zou willen.
Oh, ik snap 'm al. Ha ha.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is niet grappig als ik het moet uitleggen.
Same here. Al zou ik firefly3 wel eens willen meeten. In de kroeg. Om te kijken of zijn PUA skills werken.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zeker. En ik doel ook niet op Faxie. Maar er zijn een aantal FOK!ers... Nee. Die hoef ik niet te ontmoeten.
Jij bent leuk on- en offlinequote:Op woensdag 26 november 2014 21:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ook. Op het forum lijk ik een hele toffe kerel voor sommige en voor andere weer niet.
Het tegendeel is waar...
Wat ben ik nu he?
Dat is nu juist een FOK!er die ik met geld toe nog niet zou willen meetenquote:Op woensdag 26 november 2014 21:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Same here. Al zou ik firefly3 wel eens willen meeten. In de kroeg. Om te kijken of zijn PUA skills werken.
Ohjeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 26 november 2014 21:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klopt ook wel. Al verschil ik niet zo heel erg
Dat oordeel ik dan liever even irlquote:Op woensdag 26 november 2014 21:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ook. Op het forum lijk ik een hele toffe kerel voor sommige en voor andere weer niet.
Het tegendeel is waar...
Wat ben ik nu he?
Ik ken werkelijk geen enkele fokker die ik niet zou willen meetenquote:Op woensdag 26 november 2014 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zeker. En ik doel ook niet op Faxie. Maar er zijn een aantal FOK!ers... Nee. Die hoef ik niet te ontmoeten.
Zullen we dan een weddenschap aangaan hoe lang het duurt voor hij klappen krijgt?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Same here. Al zou ik firefly3 wel eens willen meeten. In de kroeg. Om te kijken of zijn PUA skills werken.
Ik heb me bedacht. Ik wil mee.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zullen we dan een weddenschap aangaan hoe lang het duurt voor hij klappen krijgt?
kloptquote:Op woensdag 26 november 2014 21:41 schreef aeque het volgende:
Ik ben zwaar irritant, zowel in het echte leven als op fok.
In Vilnius? Mooie stad wel...quote:Op woensdag 26 november 2014 21:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Vroegah zou ik bijna eens naar Litouwen gaan. Woonde een internetvriendje.
Hahaquote:Op woensdag 26 november 2014 21:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Vroegah zou ik bijna eens naar Litouwen gaan. Woonde een internetvriendje.
Krijg jij geld van Danny om ons te meeten?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is nu juist een FOK!er die ik met geld toe nog niet zou willen meeten.
Ik zet in dat ie de muur gaat knuffelen als een ware muurbloempje.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zullen we dan een weddenschap aangaan hoe lang het duurt voor hij klappen krijgt?
Echt niet?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ken werkelijk geen enkele fokker die ik niet zou willen meeten
Ik moet de jurkjes ergens van betalen, héquote:Op woensdag 26 november 2014 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Krijg jij geld van Danny om ons te meeten?
Kunnen wij dan misschien een deal maken Sammy?quote:
Ik dacht dat je het voor een abo deed :$quote:Op woensdag 26 november 2014 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet de jurkjes ergens van betalen, hé.
Je hebt gelijk, wie hou ik voor de gekquote:Op woensdag 26 november 2014 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is nu juist een FOK!er die ik met geld toe nog niet zou willen meeten.
Zonder gekheid, ik vind de Fokkers die ik tot nu toe gemeet heb allemaal toffe mensenquote:
Een hekel niet, al zijn er wel een paar die ik niet meer hoef te zien.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Echt niet?Heb je dan aan niemand een hekel?
Ik weet er genoeg die ik echt nooit hoef te zien.
Welk geld?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kunnen wij dan misschien een deal maken Sammy?
Dat vuurvliegje jouw gaat proberen te vingeren op de dansvloer en jij hem een klap verkoopt?
Cash ik het geld van Thijs en neem ik je daarna mee uit eten.
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kunnen wij dan misschien een deal maken Sammy?
Dat vuurvliegje jouw gaat proberen te vingeren op de dansvloer en jij hem een klap verkoopt?
Cash ik het geld van Thijs en neem ik je daarna mee uit eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |