Same here. Al zou ik firefly3 wel eens willen meeten. In de kroeg. Om te kijken of zijn PUA skills werken.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zeker. En ik doel ook niet op Faxie. Maar er zijn een aantal FOK!ers... Nee. Die hoef ik niet te ontmoeten.
Jij bent leuk on- en offlinequote:Op woensdag 26 november 2014 21:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ook. Op het forum lijk ik een hele toffe kerel voor sommige en voor andere weer niet.
Het tegendeel is waar...
Wat ben ik nu he?
Dat is nu juist een FOK!er die ik met geld toe nog niet zou willen meetenquote:Op woensdag 26 november 2014 21:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Same here. Al zou ik firefly3 wel eens willen meeten. In de kroeg. Om te kijken of zijn PUA skills werken.
Ohjeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 26 november 2014 21:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klopt ook wel. Al verschil ik niet zo heel erg
Dat oordeel ik dan liever even irlquote:Op woensdag 26 november 2014 21:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ook. Op het forum lijk ik een hele toffe kerel voor sommige en voor andere weer niet.
Het tegendeel is waar...
Wat ben ik nu he?
Ik ken werkelijk geen enkele fokker die ik niet zou willen meetenquote:Op woensdag 26 november 2014 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zeker. En ik doel ook niet op Faxie. Maar er zijn een aantal FOK!ers... Nee. Die hoef ik niet te ontmoeten.
Zullen we dan een weddenschap aangaan hoe lang het duurt voor hij klappen krijgt?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Same here. Al zou ik firefly3 wel eens willen meeten. In de kroeg. Om te kijken of zijn PUA skills werken.
Ik heb me bedacht. Ik wil mee.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zullen we dan een weddenschap aangaan hoe lang het duurt voor hij klappen krijgt?
kloptquote:Op woensdag 26 november 2014 21:41 schreef aeque het volgende:
Ik ben zwaar irritant, zowel in het echte leven als op fok.
In Vilnius? Mooie stad wel...quote:Op woensdag 26 november 2014 21:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Vroegah zou ik bijna eens naar Litouwen gaan. Woonde een internetvriendje.
Hahaquote:Op woensdag 26 november 2014 21:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Vroegah zou ik bijna eens naar Litouwen gaan. Woonde een internetvriendje.
Krijg jij geld van Danny om ons te meeten?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is nu juist een FOK!er die ik met geld toe nog niet zou willen meeten.
Ik zet in dat ie de muur gaat knuffelen als een ware muurbloempje.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zullen we dan een weddenschap aangaan hoe lang het duurt voor hij klappen krijgt?
Echt niet?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ken werkelijk geen enkele fokker die ik niet zou willen meeten
Ik moet de jurkjes ergens van betalen, héquote:Op woensdag 26 november 2014 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Krijg jij geld van Danny om ons te meeten?
Kunnen wij dan misschien een deal maken Sammy?quote:
Ik dacht dat je het voor een abo deed :$quote:Op woensdag 26 november 2014 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet de jurkjes ergens van betalen, hé.
Je hebt gelijk, wie hou ik voor de gekquote:Op woensdag 26 november 2014 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is nu juist een FOK!er die ik met geld toe nog niet zou willen meeten.
Zonder gekheid, ik vind de Fokkers die ik tot nu toe gemeet heb allemaal toffe mensenquote:
Een hekel niet, al zijn er wel een paar die ik niet meer hoef te zien.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Echt niet?Heb je dan aan niemand een hekel?
Ik weet er genoeg die ik echt nooit hoef te zien.
Welk geld?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kunnen wij dan misschien een deal maken Sammy?
Dat vuurvliegje jouw gaat proberen te vingeren op de dansvloer en jij hem een klap verkoopt?
Cash ik het geld van Thijs en neem ik je daarna mee uit eten.
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kunnen wij dan misschien een deal maken Sammy?
Dat vuurvliegje jouw gaat proberen te vingeren op de dansvloer en jij hem een klap verkoopt?
Cash ik het geld van Thijs en neem ik je daarna mee uit eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |