Knusse biercafeetjesquote:Op woensdag 26 november 2014 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Antwerpen is zeker tof. De Zoo. En de leuke tentjes. Lekker winkelen en zo.
Goed plan. Shipping costs komen wel goedquote:Op woensdag 26 november 2014 21:35 schreef Barbusse het volgende:
Ik kan kijken of ik een oude Malteser bus kan regelen voor jullie? Die dingen zijn niet kapot te krijgen.
Is ie ook welquote:
Er zijn een aantal FOK!ers die ik puur door postgedrag alleen al absoluut niet wil meeten, eigenlijk.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook een logische volgorde vinden, maar schijnbaar geldt dat niet voor iedereen helaas.
Zo oud ben jij toch nog niet?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:35 schreef Samzz het volgende:
Ik wil denk ik nog wel weer een keer terug naar Auschwitz.
En bedankt godverdomme.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn een aantal FOK!ers die ik puur door postgedrag alleen al absoluut niet wil meeten, eigenlijk.
Ik rijd hem wel gewoon naar jullie toe dan. Eurotrip for mequote:Op woensdag 26 november 2014 21:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed plan. Shipping costs komen wel goed
[..]
Is ie ook wel
Maar goed dat wij al gemeet hebben danquote:Op woensdag 26 november 2014 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn een aantal FOK!ers die ik puur door postgedrag alleen al absoluut niet wil meeten, eigenlijk.
Graag gedaan.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tsja, dat kan natuurlijk, gelukkig kunnen mening altijd worden bijgesteldquote:Op woensdag 26 november 2014 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ook. Stofzuigerslang, wat tuingereedschap, een paar keer schoppen en hij doet het weer!
De Barb mee?! DEAL!quote:Op woensdag 26 november 2014 21:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik rijd hem wel gewoon naar jullie toe dan. Eurotrip for me
Oh, zeker. En ik doel ook niet op Faxie. Maar er zijn een aantal FOK!ers... Nee. Die hoef ik niet te ontmoeten.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja, dat kan natuurlijk, gelukkig kunnen mening altijd worden bijgesteld
Het is niet grappig als ik het moet uitleggen.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heeft mijn leeftijd ermee te maken?
Klopt ook wel. Al verschil ik niet zo heel ergquote:Op woensdag 26 november 2014 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
De meeste zijn irl zo anders dan op het forum
Ik wil het in het geval van een Firefly er niet op wagenquote:Op woensdag 26 november 2014 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ook. Op het forum lijk ik een hele toffe kerel voor sommige en voor andere weer niet.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:37 schreef artelligence het volgende:
Ik ben überhaupt nog nooit naar Oost-Europa geweest.
Volgende zomer eerst maar Denemarken en/of Zweden.
Saaie mensen...Pfff...Het word dan wel pas na oud en nieuw ergens als dat niet erg is?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ken serieus niemand uit mijn omgeving verder die daar heen zou willen.
Oh, ik snap 'm al. Ha ha.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is niet grappig als ik het moet uitleggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |