Depri bui?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:18 schreef artelligence het volgende:
Ik ga weer eens Deftones opzetten
Ja dat wel..hopelijk komend jaar weer als het meezitquote:Op woensdag 26 november 2014 21:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja ook dat.
Hoogseizoen dan en qua kosten. Qua leeftijd lijkt het me juist wel leuk
Het is een deel van Moldavie dat zich afgescheiden heeft en waarin je echt terug gaat naar de Sovjet-tijd.Ik hou wel van dat soort dingen/landen.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, zal het onthouden en wellicht met de motor goed te rijden. 2-3 weken motorvakantie, ik zie het wel zitten en die vriend van me ook.
Ik dus ook. Ben niet het type typische toerist. Ik houd van oude gebouwen, steden en omgevingen. In Schotland hebben we ook echt veel kastelen en ruïnes gezien. Echt prachtig.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:20 schreef yats het volgende:
[..]
Het is een deel van Moldavie dat zich afgescheiden heeft en waarin je echt terug gaat naar de Sovjet-tijd.Ik hou wel van dat soort dingen/landen.
Lang weekend Krakau doen? Het stappen daar is fantastisch en er is genoeg te zien in de buurtquote:Op woensdag 26 november 2014 21:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wil ik ook nog een keer graag. Lijkt me heel indrukwekkend.
Is het. Er hangt een hele aparte sfeer.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Svarte Greiner hoorde bij dit duo. Live solo wel wat anders. Speelt Cello en gebruikt loops/effecten normaal gesproken.quote:
Jaaa pripyatquote:Op woensdag 26 november 2014 21:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies. Vooral als je een vriend hebt die ook nog genoeg van de wereld wil zien en van motorrijden houdt. Sowieso willen we Chernobyl doen volgend jaar, en hopelijk lukt dat ook.
Wauw. Dat zou best vetjes zijn.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:22 schreef yats het volgende:
[..]
Lang weekend Krakau doen? Het stappen daar is fantastisch en er is genoeg te zien in de buurt
Klinkt goedquote:Op woensdag 26 november 2014 21:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Svarte Greiner hoorde bij dit duo. Live solo wel wat anders. Speelt Cello en gebruikt loops/effecten normaal gesproken.
Die stad inderdaad. Lijkt me gewoon zo mooi. Het straalt iets uit (no pun intended) wat me behoorlijk aanspreekt.quote:
Een plek waar vreselijke dingen gebeurd zijn. Onwerkelijk gevoel denk ik vooral.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het. Er hangt een hele aparte sfeer.
Ik heb mijn profielwerkstuk jaren geleden over de tsjernobyl ramp gedaan en sinds dien wil ik altijd al een keertje heen.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die stad inderdaad. Lijkt me gewoon zo mooi. Het straalt iets uit (no pun intended) wat me behoorlijk aanspreekt.
[..]
Een plek waar vreselijke dingen gebeurd zijn. Onwerkelijk gevoel denk ik vooral.
Ja, behoorlijk. Je kunt de doodsangst voelen, om het zo maar te zeggen.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die stad inderdaad. Lijkt me gewoon zo mooi. Het straalt iets uit (no pun intended) wat me behoorlijk aanspreekt.
[..]
Een plek waar vreselijke dingen gebeurd zijn. Onwerkelijk gevoel denk ik vooral.
Oh, ik ook. De natuur moet er echt fantastisch zijnquote:Op woensdag 26 november 2014 21:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb mijn profielwerkstuk jaren geleden over de tsjernobyl ramp gedaan en sinds dien wil ik altijd al een keertje heen.
Dealquote:Op woensdag 26 november 2014 21:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wauw. Dat zou best vetjes zijn.
Als het doorgaat volgend jaar, mag je mee achteropquote:Op woensdag 26 november 2014 21:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb mijn profielwerkstuk jaren geleden over de tsjernobyl ramp gedaan en sinds dien wil ik altijd al een keertje heen.
Dat lijkt me erg indrukwekkend dus om mee te maken.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk. Je kunt de doodsangst voelen, om het zo maar te zeggen.
Vooruit, jij ook danquote:Op woensdag 26 november 2014 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik ook. De natuur moet er echt fantastisch zijn.
Oh, dat lijkt ook wel eens gaaf om rond te lopen.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is er nog een plekje over?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als het doorgaat volgend jaar, mag je mee achterop
[..]
Dat lijkt me erg indrukwekkend dus om mee te maken.
[..]
Vooruit, jij ook dan
Dan moeten we met zo'n oude Sovjet-truck gaanquote:
It made me wanna kill myself.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Why?quote:
Boh, das wel lomp spul. Aanslingeren met de handquote:Op woensdag 26 november 2014 21:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan moeten we met zo'n oude Sovjet-truck gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |