Hehe neequote:Op woensdag 26 november 2014 20:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh jij gaat stappen in Antwerpen?
En anderen.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Voor die meet?
Toen probeerde ik nog wat toegankelijks te selecteren
Ook leuk tochquote:Op woensdag 26 november 2014 20:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hehe neeZou wel cool zijn. Ik ben ergens anders. Bij een rockabilly-avondje zelfs
Optredens van wie?quote:Op woensdag 26 november 2014 20:48 schreef Faxie het volgende:
Nu kan ik vragen of er iemand zin heeft om zaterdag naar een avondje optredens te gaan in Antwerpen, maar dat zal wel weer niet...
Ik ken bijna heel Europa inmiddelsquote:
Mijn grap faaltquote:
Ik ook niet, daarom ga ik dat uitzoekenquote:
Waarom?quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kijk Fax, hier is je slachtoffer gezellig persoon om mee naar muziek te gaan luisteren.
Wait whut?quote:
Rockabillyquote:Op woensdag 26 november 2014 20:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hehe neeZou wel cool zijn. Ik ben ergens anders. Bij een rockabilly-avondje zelfs
Ik vermoed psychedelisch, maar relaxed.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Te chill voor een avond uit
Wat voor visuals? Want dat klinkt wel weer cool
Het is dat Fax naar optredens gaat die te mellow zijn voor mij of te experimenteel. Anders zou ik 'm wel eens meeten bij een gigquote:Op woensdag 26 november 2014 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kijk Fax, hier is je slachtoffer gezellig persoon om mee naar muziek te gaan luisteren.
Ook niet echt mijn ding helaas. Vind kunstzinnige fotografie/korte films dan wel weer interessant.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vermoed psychedelisch, maar relaxed.
Als Fax naar negers zou gaan luisteren zou ik ook wel mee gaan.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het is dat Fax naar optredens gaat die te mellow zijn voor mij of te experimenteel. Anders zou ik 'm wel eens meeten bij een gig
Joh, je moest eens wetenquote:Op woensdag 26 november 2014 21:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het is dat Fax naar optredens gaat die te mellow zijn voor mij of te experimenteel. Anders zou ik 'm wel eens meeten bij een gig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |