Maar... Die bussen hebben geen nooduitgangquote:Op woensdag 26 november 2014 22:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, maar je weet maar nooit met mij
Ik mag geen alcoholquote:Op woensdag 26 november 2014 22:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh...
Niet door mij. Ik lust geen pure vodka.
Vast welquote:
Ik weet het niet meer zeker maar volgens wikipedia: Whisky (Schots/Canadees) of whiskey (Iers/Amerikaans)quote:Op woensdag 26 november 2014 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar Amerikaans/Canadees of zo is toch Whiskey en Europees/Schots Whisky?
Zal mijn stiefmoeder leuk vinden.quote:
Samzepamquote:Op woensdag 26 november 2014 22:02 schreef Samzz het volgende:
Even testen welke koosnaam mij op het lijf is geschreven.
Oh, dat mag ook. Ingewikkeld hoor.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Vast wel
[..]
Ik weet het niet meer zeker maar volgens wikipedia: Whisky (Schots/Canadees) of whiskey (Iers/Amerikaans)
Schotland = Whiskyquote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Samzepam
Rustgevend en verslavend.
Nee, dat klopt niet...
Bocht zou wel een briljante naam zijn voor een drankje.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Schotland = Whisky
Ierland = Whiskey
Japan = Whiskey
De rest = bocht
Oh myquote:Jouw koosnaampje is:
Moppie
Je bent zo mooi als een pop. Je bent echter niet zo teder en fragiel als een pop. Jouw aanblik maakt veel mensen zielsgelukkig!
Ik zorg wel dat je veilig bent hoorquote:Op woensdag 26 november 2014 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar... Die bussen hebben geen nooduitgang.
Welterusten!quote:Op woensdag 26 november 2014 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga lekker mijn nest in. Morgen weer lekker sporten
trusten Lolaquote:Op woensdag 26 november 2014 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga lekker mijn nest in. Morgen weer lekker sporten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |