Plaats gereserveerd.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is mijn bus, ik bepaal wie er in mag.
Nee hoor, doe wat je wilt.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dus moeten we ineens toch maar lief tegen je gaan doen?
Europa.quote:
Wordt de kans wel kleinerquote:
Voor jou heb ik een apart plaatsje gereserveerd.quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:54 schreef yats het volgende:
[..]
Echt doen zodra je kan. Fantastisch land, fantastische mensen. En natuurlijk Guiness, Murphy's en whiskey![]()
Tiger? Ik dacht eerder AK's voor iedereenquote:Op woensdag 26 november 2014 21:58 schreef OlllllllO het volgende:
Oh, voor de Chernobyl trip is een Tiger wel handig. Volhangen met lood en gaan
Nope. Je weet dat ik dat ook niet mag he?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:57 schreef Royco1 het volgende:
Je hebt toch niks vandaag gekocht voor Borussia he Barb?
+1quote:Op woensdag 26 november 2014 21:59 schreef aeque het volgende:
Ik blijf wel achter om het topic levende te houden als jullie weg zijn.
1G in moeder Ruslandquote:Op woensdag 26 november 2014 21:59 schreef aeque het volgende:
Ik blijf wel achter om het topic levende te houden als jullie weg zijn.
De nooduitgangquote:Op woensdag 26 november 2014 21:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voor jou heb ik een apart plaatsje gereserveerd.Bij de nooduitgang
If there would be one
En vodka, mochten we de bus echt niet kunnen fixen als we onverhoopt panne krijgen en we hulp nodig hebben van de plaatselijke bevolking.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tiger? Ik dacht eerder AK's voor iedereen
Jij mocht toch mee?quote:
Ik dacht als dat het wel een land voor jou zou zijn.quote:
Weet ik Barb.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope. Je weet dat ik dat ook niet mag he?
Ligt eraan waar hij vandaan komt.quote:
Ik zou niet durven, maar je weet maar nooit met mijquote:
Die is dan al lang op.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
En vodka, mochten we de bus echt niet kunnen fixen als we onverhoopt panne krijgen en we hulp nodig hebben van de plaatselijke bevolking.
Ja, dat weet ik. Maar Amerikaans/Canadees of zo is toch Whiskey en Europees/Schots Whisky?quote:
Maar... Die bussen hebben geen nooduitgangquote:Op woensdag 26 november 2014 22:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, maar je weet maar nooit met mij
Ik mag geen alcoholquote:Op woensdag 26 november 2014 22:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh...
Niet door mij. Ik lust geen pure vodka.
Vast welquote:
Ik weet het niet meer zeker maar volgens wikipedia: Whisky (Schots/Canadees) of whiskey (Iers/Amerikaans)quote:Op woensdag 26 november 2014 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar Amerikaans/Canadees of zo is toch Whiskey en Europees/Schots Whisky?
Zal mijn stiefmoeder leuk vinden.quote:
Samzepamquote:Op woensdag 26 november 2014 22:02 schreef Samzz het volgende:
Even testen welke koosnaam mij op het lijf is geschreven.
Oh, dat mag ook. Ingewikkeld hoor.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Vast wel
[..]
Ik weet het niet meer zeker maar volgens wikipedia: Whisky (Schots/Canadees) of whiskey (Iers/Amerikaans)
Schotland = Whiskyquote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Samzepam
Rustgevend en verslavend.
Nee, dat klopt niet...
Bocht zou wel een briljante naam zijn voor een drankje.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Schotland = Whisky
Ierland = Whiskey
Japan = Whiskey
De rest = bocht
Oh myquote:Jouw koosnaampje is:
Moppie
Je bent zo mooi als een pop. Je bent echter niet zo teder en fragiel als een pop. Jouw aanblik maakt veel mensen zielsgelukkig!
Ik zorg wel dat je veilig bent hoorquote:Op woensdag 26 november 2014 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar... Die bussen hebben geen nooduitgang.
Welterusten!quote:Op woensdag 26 november 2014 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga lekker mijn nest in. Morgen weer lekker sporten
trusten Lolaquote:Op woensdag 26 november 2014 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga lekker mijn nest in. Morgen weer lekker sporten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |