Jij cashed al genoeg van mijn geldquote:Op woensdag 26 november 2014 21:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als er iemand cashed, dan ben ik het.
Awesomequote:Op woensdag 26 november 2014 21:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]![]()
"De Fokbus komt naar je toe deze zomer!"
Maar met gewonnen geld is het zoveel lekkerder.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Prachtig![]()
[..]
Bijvoorbeeld
[..]
Zelf betalen kerel. Dat doe ik ook.
Is je eigen schuldquote:Op woensdag 26 november 2014 21:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij cashed al genoeg van mijn geld
Ik zorg er met liefde voor dat Barb zijn huur kan blijven betalen.quote:
Begrijpelijk, dan zit hij nu beter in Belfast. Dat is een leuke stad. Al blijft Dublin mijn favoriet. Ierlandquote:Op woensdag 26 november 2014 21:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij woonde er ook niet omdat het er zo leuk was.
*Checked bonus.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij cashed al genoeg van mijn geld
Ierland staat ook nog op mijn bucketlist van nog te bezoeken landenquote:Op woensdag 26 november 2014 21:50 schreef yats het volgende:
[..]
Begrijpelijk, dan zit hij nu beter in Belfast. Dat is een leuke stad. Al blijft Dublin mijn favoriet. Ierland
Een drankje toch op zijn minstquote:Op woensdag 26 november 2014 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lees ik hier nu dat je me mee uit eten neemt?
Is dat nu duur zo'n rode kaart van Bayern?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
*Checked bonus.
Dat klopt.
Waarvoor dank
Mag je ook meequote:
Goed, dan doe ik er een etentje bij, zo ben ik.quote:
Allicht, Poster Girlquote:
Het is mijn bus, ik bepaal wie er in mag.quote:
Wat een vleierij. Wat moet ik doen om je te verleiden tot het schenken van een etentje?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed, dan doe ik er een etentje bij, zo ben ik.
* artelligence noteert "aardig doen tegen Barb"quote:Op woensdag 26 november 2014 21:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is mijn bus, ik bepaal wie er in mag.
Meh, kost wat pegels, maar je krijgt er veel voor terug.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is dat nu duur zo'n rode kaart van Bayern?
Dus moeten we ineens toch maar lief tegen je gaan doen?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Echt doen zodra je kan. Fantastisch land, fantastische mensen. En natuurlijk Guiness, Murphy's en whiskeyquote:Op woensdag 26 november 2014 21:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ierland staat ook nog op mijn bucketlist van nog te bezoeken landen
Wie, mij?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat een vleierij. Wat moet ik doen om je te verleiden tot het schenken van een etentje?
You do now, do youquote:Op woensdag 26 november 2014 21:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar ga je heen met de bus?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |