Die blijf je altijd wel houden.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:43 schreef yats het volgende:
[..]
Een hekel niet, al zijn er wel een paar die ik niet meer hoef te zien.
Oh, deal.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kunnen wij dan misschien een deal maken Sammy?
Dat vuurvliegje jouw gaat proberen te vingeren op de dansvloer en jij hem een klap verkoopt?
Cash ik het geld van Thijs en neem ik je daarna mee uit eten.
Ik wed niet om geld, dus bij deze vervalt dat al.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
van onze weddenschap, wel op blijven letten he
quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wed niet om geld, dus bij deze vervalt dat al.
Klaipeda? Lol, daar ben ik vorig jaar nog geweest. Dat stelt weinig voor qua stad. Al is het prima voor een paar dagen.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, kut hoe heette dat plaatsje... Klaipeda.![]()
Maar hij woont nu in Belfast.
Monopoly geldquote:Op woensdag 26 november 2014 21:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is wel één van de perksquote:Op woensdag 26 november 2014 21:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het voor een abo deed :$
Boor jij me nu gewoon een etentje met Samzz door de neus?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Flauw héquote:Op woensdag 26 november 2014 21:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Boor jij me nu gewoon een etentje met Samzz door de neus?
Zou instappenquote:Op woensdag 26 november 2014 21:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het wordt dan zoiets als dit:
[ afbeelding ]![]()
Dit, ja.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Echt niet?Heb je dan aan niemand een hekel?
Ik weet er genoeg die ik echt nooit hoef te zien.
De FOK!mobilequote:Op woensdag 26 november 2014 21:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Maar....ik zei nog sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Prachtigquote:Op woensdag 26 november 2014 21:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Bijvoorbeeldquote:
Zelf betalen kerel. Dat doe ik ook.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Boor jij me nu gewoon een etentje met Samzz door de neus?
Als er iemand cashed, dan ben ik het.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kunnen wij dan misschien een deal maken Sammy?
Dat vuurvliegje jouw gaat proberen te vingeren op de dansvloer en jij hem een klap verkoopt?
Cash ik het geld van Thijs en neem ik je daarna mee uit eten.
quote:
Lees ik hier nu dat je me mee uit eten neemtquote:Op woensdag 26 november 2014 21:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Prachtig![]()
[..]
Bijvoorbeeld
[..]
Zelf betalen kerel. Dat doe ik ook.
Hij woonde er ook niet omdat het er zo leuk was.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:44 schreef yats het volgende:
[..]
Klaipeda? Lol, daar ben ik vorig jaar nog geweest. Dat stelt weinig voor qua stad. Al is het prima voor een paar dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |