Zou lekker zijn, ik zal helpen duimenquote:Op woensdag 26 november 2014 19:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Inderdaad. En ik hoor ook deze week of ik het bij DAF ben geworden. Hopelijk zo tegen het einde van het jaar goed nieuws.
Huiskamer. Nog een verslagje van gepost zelfs:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappig om weer te lezen.![]()
![]()
Broeken zijn overrated.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Het was al fout want hij liep toen ook al vaak broekloos rond.
Ik snap de behoefte om altijd maar van de kaart te zijn niet zo...quote:Op woensdag 26 november 2014 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op een andere manier, hé.
Ik heb niet zo de behoefte om drugs te gebruiken, eigenlijk. Een alcoholisch drankje af en toe is meer dan genoeg.
Ik ook niet, vroeger wel wat uitgeprobeerd maar geen behoefte aan verder.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op een andere manier, hé.
Ik heb niet zo de behoefte om drugs te gebruiken, eigenlijk. Een alcoholisch drankje af en toe is meer dan genoeg.
Ik snap best dat mensen dingen willen proberen, heb ik ook wel eens aan zitten denken. En ik zeg nooit nooit. Maar ik ga er niet naar op zoekquote:Op woensdag 26 november 2014 19:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik snap de behoefte om altijd maar van de kaart te zijn niet zo...
In de supermarkt kunnen ze het meestal niet waarderen.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sinds wanneer is broekloos iets negatiefs?!
Daar snap ik dus echt geen reet van.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:52 schreef Myraela het volgende:
Ach, er zijn mensen die elke week slikken. Dus effect zal er vast zijn, alleen minder.
ohquote:Op woensdag 26 november 2014 19:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In de supermarkt kunnen ze het meestal niet waarderen.
Ik was jaren terug ook het meisje dat je ze leren te zijn. Drugs zijn eng en gevaarlijk. En dan hoor je ervaringen van andere en begin je toch nieuwsgierig te worden.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was eerst een stijve trut die overal fel tegen was. Ik vind mezelf leuker nu.
Een keer gedaan bij de fruitafdeling. Probeerde iemand 'm te pellenquote:Op woensdag 26 november 2014 19:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In de supermarkt kunnen ze het meestal niet waarderen.
Het is niet van de kaart zijn. Het is een nieuwe dimensie.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet bij de vleeswaren afdeling stond en ze de worst net wilde gaan snijden.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Een keer gedaan bij de fruitafdeling. Probeerde iemand 'm te pellen
Dank je meidquote:Op woensdag 26 november 2014 19:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou lekker zijn, ik zal helpen duimen
Ik kwam vroeger nog wel eens op een techno feestje...quote:Op woensdag 26 november 2014 19:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is niet van de kaart zijn. Het is een nieuwe dimensie.
Integendeel, je ervaart alles veel intenser. Eigenlijk een verhoogd bewustzijn. Kon ook veel sneller denken.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik dacht: een jointje proberen kan geen kwaad. En dus vorig weekend stapje naar XTC gemaakt, aangezien ik dat altijd nog wilde proberen. En pep, maar dat was heeeel weinig. Werd alleen lekker energiek, maar ging er niet hard op.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was jaren terug ook het meisje dat je ze leren te zijn. Drugs zijn eng en gevaarlijk. En dan hoor je ervaringen van andere en begin je toch nieuwsgierig te worden.
Een plakje worst bij de slager aangeboden krijgen zal nooit meer hetzelfde zijn...quote:Op woensdag 26 november 2014 19:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet bij de vleeswaren afdeling stond en ze de worst net wilde gaan snijden.
Ik ben helemaal clean. Geen behoefte om dat soort spul te gebruiken ook.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:00 schreef artelligence het volgende:
Heb ook wel eens gedacht om cocaine te gebruiken. Maar dan zie je hoe het geëxtraheerd wordt en dan is de lol er ook wel af
En lekker filosoferen.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Integendeel, je ervaart alles veel intenser. Eigenlijk een verhoogd bewustzijn. Kon ook veel sneller denken.
Nog sneller? Dat wil ik eigenlijk niet meemaken. Ik word er nu al gek van.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Integendeel, je ervaart alles veel intenser. Eigenlijk een verhoogd bewustzijn. Kon ook veel sneller denken.
Speed wil ik een keer proberen. Gewoon om te weten hoe het is en hoe je lichaam en hersenen op reageren.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:00 schreef Myraela het volgende:
Coke of speed trekken me echt totaal niet.
Ik heb de eerste keren nogal wat problemen besproken. Heb veel aan de kant kunnen zetten.quote:
Het zijn juist hele rustgevende "snelle" gedachten, waarbij je ook gewoon veel gemakkelijker uit kunt spreken wat je precies voelt.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog sneller? Dat wil ik eigenlijk niet meemaken. Ik word er nu al gek van.
Testen, goed voor bereiden (vitamine c!!!!!!) en genoeg water drinken in een chille en vertrouwde setting.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:00 schreef twi het volgende:
Zolang drugs geen "behoefte" is, is het prima toch? Zolang het incidentele leuke ervaringen blijven, is er weinig mis mee. En wat er wordt gezegd, je bent er niet door van de kaart, je kunt er lekker mee chillen en als je niet van de eerste de beste randdebiel op de straat je spul koopt, kan er ook weinig fout gaan.
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Huiskamer. Nog een verslagje van gepost zelfs:Leuk om te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappig om weer te lezen.![]()
![]()
Mijn ervaring is dat ik opmerk als onbewuste handelingen die je normaal doet hardop in je hoofd langskomen. Soort link tussen het subconsious en je egoquote:Op woensdag 26 november 2014 20:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus dan drink je nooit?quote:Op woensdag 26 november 2014 20:02 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik drink nooit doordeweeks
Behalve als Ajax voetbalt.
Eens. Mijn hoofd is ook wel eens 'vol' van gedachten maar dat voelt compleet anders.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:02 schreef twi het volgende:
[..]
Het zijn juist hele rustgevende "snelle" gedachten, waarbij je ook gewoon veel gemakkelijker uit kunt spreken wat je precies voelt.
Ja ik hoopte stiekem dat dat dus een keer had gebeuren, maar helaas, ze was me al eerder zatquote:Op woensdag 26 november 2014 20:03 schreef Myraela het volgende:
En de seks is gewoon hemels. Dat ook.
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Huiskamer. Nog een verslagje van gepost zelfs:Helemaal gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappig om weer te lezen.![]()
Tof om later weer eens terug te lezen inderdaad.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ik hoorde wel dat sommige mannen prestatieproblemen kunnen hebben.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:03 schreef Myraela het volgende:
Als ik met een pilletje op moet pissen duurt het even voordat het komt. Dit meldde ik aan de groep en de volgende dude die moest pissen kwam weer binnen "Hey, dude, het klopt!"quote:Op woensdag 26 november 2014 20:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoorde wel dat sommige mannen prestatieproblemen kunnen hebben.
Nu ben ik jaloers.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:03 schreef Myraela het volgende:
Maar voetballen is wat anders als spelenquote:Op woensdag 26 november 2014 20:06 schreef S15 het volgende:
[..]
We spelen nog redelijk vaak doordeweeks hoor
Dan?quote:Op woensdag 26 november 2014 20:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar voetballen is wat anders als spelen
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik met een pilletje op moet pissen duurt het even voordat het komt. Dit meldde ik aan de groep en de volgende dude die moest pissen kwam weer binnen "Hey, dude, het klopt!"
Prostaattroubles
Beetje ajacieden jennen moet kunnen toch.quote:
Daarom drink ik ook zoveel.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:07 schreef S15 het volgende:
[..]
Dan?
Jij was voor fey toch? Nuff said.
Ik wil eigenlijk nog wel een keer fixenquote:Op woensdag 26 november 2014 20:08 schreef twi het volgende:
Godverdomme ik wil drugsdealers in mijn kennissenkring
Ik weet wel iemand.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:08 schreef twi het volgende:
Godverdomme ik wil drugsdealers in mijn kennissenkring
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil eigenlijk nog wel een keer fixenIk kan vast wat lijntjes uitleggen
Top. Ik heb opslagruimte.quote:
Ik gooi liever een pretpinda in mijn giechelquote:
quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dat heb ik bij haze eigenlijk ook al. Lijkt soms alsof je een uur op de wc zit.
Waaaat?quote:
Ik zie je daar al helemaal verdwaasd op de wc zitten.quote:
Hehehe. Gelukkig kan niemand dat zien.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zie je daar al helemaal verdwaasd op de wc zitten.![]()
Bogie kijkt danquote:Op woensdag 26 november 2014 20:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Hehehe. Gelukkig kan niemand dat zien.
Doe je de deur op slot bij het plassen als Hep op bezoek is?quote:Op woensdag 26 november 2014 20:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Hehehe. Gelukkig kan niemand dat zien.
Nee, maar dat betekent niet dat hij zomaar naar binnen loopt.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:17 schreef twi het volgende:
[..]
Doe je de deur op slot bij het plassen als Hep op bezoek is?
Bij jou kijk je niet zo gemakkelijk naar de wc nee, dat hebben we hier wel. Zeker als we de deur open laten. Wat eigenlijk altijd gebeurt wanneer er geen bezoek is.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, maar dat betekent niet dat hij zomaar naar binnen loopt.
Aparte kink.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:18 schreef twi het volgende:
[..]
Bij jou kijk je niet zo gemakkelijk naar de wc nee, dat hebben we hier wel. Zeker als we de deur open laten. Wat eigenlijk altijd gebeurt wanneer er geen bezoek is.
* artelligence geeft knuffelquote:Op woensdag 26 november 2014 20:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb zin om te knuffelen
Ja, logisch wel. Met de deur open vind ik gek genoeg ook fijner.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:18 schreef twi het volgende:
[..]
Bij jou kijk je niet zo gemakkelijk naar de wc nee, dat hebben we hier wel. Zeker als we de deur open laten. Wat eigenlijk altijd gebeurt wanneer er geen bezoek is.
Ik heb zin om te blowen.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb zin om te knuffelen
Ik ben aan het blowenquote:Op woensdag 26 november 2014 20:20 schreef Myraela het volgende:
De badkamer is gewoon zo klein.Is fijner met de deur open.
Ik niet.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben aan het blowen
Verkeerde quote?quote:Op woensdag 26 november 2014 20:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben aan het blowen
Sorry, ik ben alleen van de hard-drugsquote:Op woensdag 26 november 2014 20:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben aan het blowen
Dan gaan we een keer lekker een spuitje zetten met zijn tweetjesquote:Op woensdag 26 november 2014 20:22 schreef twi het volgende:
[..]
Sorry, ik ben alleen van de hard-drugs
poessiequote:Op woensdag 26 november 2014 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik neem afstand van jullie junken.
Slaap lekker.
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
poessie
Als je niet slikt ben je hommo
Das koud johquote:Op woensdag 26 november 2014 20:20 schreef Myraela het volgende:
De badkamer is gewoon zo klein.Is fijner met de deur open.
Je bent toch juist homo als je slikt als man zijndequote:Op woensdag 26 november 2014 20:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
poessie
Als je niet slikt ben je hommo
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent toch juist homo als je slikt als man zijnde?
Scherpquote:Op woensdag 26 november 2014 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
thatsthejoke.jpgquote:Op woensdag 26 november 2014 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |