Ik ook niet. Toen ik van sept - dec 2008 iedere dag naar Amsterdam reed en het West-Friese landschap trotseerde. De A7 dan, maar toch...quote:Op woensdag 26 november 2014 19:26 schreef xFriendx het volgende:
Overigens wil ik melden dat ik zover ik weet nog nooit last heb gehad van Lola in het verkeer
Ja, wel echt raar. Waar denk je dat dat aan heeft gelegen? Je hebt de pil ook wel laten testen toch?quote:
We hebben de pil gedeeld. En Hep was high as a kite, dus aan de pil lag het niet.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, wel echt raar. Waar denk je dat dat aan heeft gelegen? Je hebt de pil ook wel laten testen toch?
Zullen we een wedstrijdje doen?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:26 schreef xFriendx het volgende:
Overigens wil ik melden dat ik zover ik weet nog nooit last heb gehad van Lola in het verkeer
Apart,heb je een hogere tolerantie?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:29 schreef Fera het volgende:
[..]
We hebben de pil gedeeld. En Hep was high as a kite, dus aan de pil lag het niet.Ik had gewoon te weinig.
We volgen het wel bij Stop, Politie!.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zullen we een wedstrijdje doen?
Het was m'n eerste keer, dus geen idee. Van wiet ben ik altijd wel vlug high.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:31 schreef yats het volgende:
[..]
Apart,heb je een hogere tolerantie?
Op naar de sportschool iig. Fijne avond allen!
Ik denk niet dat het zover komt hoorquote:Op woensdag 26 november 2014 19:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
We volgen het wel bij Stop, Politie!.
hoeveel mg pil was het? 120mg is een goede dosis als eerste. Doe 2 uur later nog een keer een kleine 90 ofzo, gaat primaquote:Op woensdag 26 november 2014 19:29 schreef Fera het volgende:
[..]
We hebben de pil gedeeld. En Hep was high as a kite, dus aan de pil lag het niet.Ik had gewoon te weinig.
Hoezo?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:27 schreef Fascination het volgende:
Zo jammer dat ik altijd zo'n volgevreten kop op foto's heb.
Nouja, ik neem aan dat ze er leuk uit wil zien op foto's.quote:
Mijn eerste keer sloeg anders in als een bomquote:Op woensdag 26 november 2014 19:35 schreef Myraela het volgende:
Ik had mijn eerste ook niet door, zat er waarschijnlijk gewoon teveel op te letten. Toen ik besloot dat ik wel dropshot uit een mok kon gaan drinken ging ik wel hard fout.
Geen idee, het kwam niet van mij af.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hoeveel mg pil was het? 120mg is een goede dosis als eerste. Doe 2 uur later nog een keer een kleine 90 ofzo, gaat prima
Ik had daarna zelfs een beetje pep en paar uur later wiet. Pas bij de wiet werd ik high.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:35 schreef Myraela het volgende:
Ik had mijn eerste ook niet door, zat er waarschijnlijk gewoon teveel op te letten. Toen ik besloot dat ik wel dropshot uit een mok kon gaan drinken ging ik wel hard fout.
Je weet toch wel hoeveel mg er in zit?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, het kwam niet van mij af.
[..]
Ik had daarna zelfs een beetje pep en paar uur later wiet. Pas bij de wiet werd ik high.
Ik heb dat niet gevraagd. Heb me alleen laten vertellen dat het een vrij sterke was en daarom hebben we hem gedeeld. En die persoon was er ook bij hè.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoeveel mg er in zit?Als het een bekende is weet hij dat vast en anders laat je toch testen?
Dat komt de verkeersveiligheid niet ten goede. We kunnen dit beter beslechten op het terras in de oude haven.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zullen we een wedstrijdje doen?
Ik wil wel weten hoe het is. Maar moet nu fucking twee maanden wachten zonder iets gevoeld te hebben.quote:
Een beetje.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:36 schreef Yvie_lu het volgende:
Kijk naar buiten en het voelt dan echt als 22.00uur, kent iemand dat gevoel?
quote:
Ik ook, maar weet niet of het er voorlopig in zitquote:
Oh okay, ik ben gerustgesteldquote:Op woensdag 26 november 2014 19:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb dat niet gevraagd. Heb me alleen laten vertellen dat het een vrij sterke was en daarom hebben we hem gedeeld. En die persoon was er ook bij hè.
Ik hoop het voor jullie ook nietquote:Op woensdag 26 november 2014 19:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zover komt hoor
We hadden er maar één.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:40 schreef Myraela het volgende:
Had je niet gewoon bij kunnen slikken?
Zou het zelf niet doen. Misschien voel je er niks van, maar een tweede halfje kan dan misschien iets triggerenquote:Op woensdag 26 november 2014 19:40 schreef Myraela het volgende:
Had je niet gewoon bij kunnen slikken?
Waarom niet?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Ik ook, maar weet niet of het er voorlopig in zit
Ik neem niet zomaar shit aan hoor.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh okay, ik ben gerustgesteld
Ja, ik zei al: ik had gewoon niet genoeg. Maar blijkbaar had de rest wel voldoende aan 1/3.quote:
Zit je daar als vijfde wiel aan de wagen bij.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik neem niet zomaar shit aan hoor.Maar ja, 2/3 werd high en ik niet. Beetje jammer.
+1quote:Op woensdag 26 november 2014 19:41 schreef xFriendx het volgende:
Goody 2 shoes modus aan: ik blijf ver weg van pillen.
DMquote:Op woensdag 26 november 2014 19:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik weet niet waar ik die troep moet halen, dat is mijn dilemma. Voor de rest zou ik best graag waus het nieuwe jaar in gaan.
Zo voelde ik me wel ja. Tering zeg.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zit je daar als vijfde wiel aan de wagen bij.
We hebben elke keer hier toch wel minstens 3 pillen gebruikt met z'n tweetjes.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik zei al: ik had gewoon niet genoeg. Maar blijkbaar had de rest wel voldoende aan 1/3.
Dit was wel een sterke, dus wellicht ligt dat iets anders.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:43 schreef twi het volgende:
[..]
We hebben elke keer hier toch wel minstens 3 pillen gebruikt met z'n tweetjes.
Hmm, vreemd Feer. Van een halfje ging ik de eerste keer echt heel hard. Gebruik je bepaalde medicijnen die inwerken op je serotonine oid? Misschien ben je er om de een of andere reden niet gevoelig voor.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb dat niet gevraagd. Heb me alleen laten vertellen dat het een vrij sterke was en daarom hebben we hem gedeeld. En die persoon was er ook bij hè.
Ik kan iedereen een pil aanraden. Met goede vrienden en setting/voorbereiding. Als je weet waar je mee bezig bent is het risico nogal laag.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
+1
jointje tot daar aan toe.. maar pillen heb ik altijd bagger gevonden en eng
Wat alle vrouwen slikken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, geen medicatie.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmm, vreemd Feer. Van een halfje ging ik de eerste keer echt heel hard. Gebruik je bepaalde medicijnen die inwerken op je serotonine oid? Misschien ben je er om de een of andere reden niet gevoelig voor.
Prima, ik hoor deze week nog of ik vrijdag op gesprek magquote:
Damn, dat is wel veel. 2 pil per man.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:46 schreef twi het volgende:
Ik hoor net dat het er zelfs vier waren elke keer, maar ze vindt het zo lullig om me te verbeteren
Je hebt dezelfde gehad als ik en ik ook zoiets. Eerste keer 1.75 pilletjesquote:Op woensdag 26 november 2014 19:43 schreef twi het volgende:
[..]
We hebben elke keer hier toch wel minstens 3 pillen gebruikt met z'n tweetjes.
Neejoh, ze zeggen altijd dat ze sterk zijn. Ik zou op z'n minst 1 pil per persoon rekenen, die hoef je niet in één keer te gebruiken. Wij beginnen met 1 en slikken dan nog 2 keer een halfje bij. Dan zit je er de hele avond wel in.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit was wel een sterke, dus wellicht ligt dat iets anders.
Deed ik ook, maar als hij inslaat dan voel je het wel hoor.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:35 schreef Myraela het volgende:
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:46 schreef twi het volgende:
Ik hoor net dat het er zelfs vier waren elke keer, maar ze vindt het zo lullig om me te verbeteren
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat alle vrouwen slikken.Ikke nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moet ook niet een maand later al je tweede doen.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Deed ik ook, maar als hij inslaat dan voel je het wel hoor.
Tweede keer (een maand later) voelde ik ook nog genoeg, maar wel veel minder.
Dan is het matig. Heb je alleen het effect van de amfetaminenquote:Op woensdag 26 november 2014 19:47 schreef artelligence het volgende:
Wat gebeurt er als je serotonine al op een laag niveau zit en je XTC neemt?
Weet ik, was ook dom.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet ook niet een maand later al je tweede doen.
Ik ben 250 kilo he.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
#hardgaan met je 180mg pillen
Gelukkig ben ik slank as fuckquote:
Dan heeft het voor mij geen toegevoegde waarde dus.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan is het matig. Heb je alleen het effect van de amfetaminen
Dan merk je het niet.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:47 schreef artelligence het volgende:
Wat gebeurt er als je serotonine al op een laag niveau zit en je XTC neemt?
Jij niet alleenquote:Op woensdag 26 november 2014 19:41 schreef xFriendx het volgende:
Goody 2 shoes modus aan: ik blijf ver weg van pillen.
Waarom niet?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet ook niet een maand later al je tweede doen.
Is dat bij jou sowieso al laag dan?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan heeft het voor mij geen toegevoegde waarde dus.
Neem toch aan dat jouw serotonine alweer een beetje op normaal niveau is.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Omdat het tekort aan serotonine zich moet aanvullen.quote:
Ik geloof niet dat ik deze vraag wil beantwoorden.quote:
Oh, dat zou al lekker snel zijnquote:Op woensdag 26 november 2014 19:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Prima, ik hoor deze week nog of ik vrijdag op gesprek mag
Dit idd. De enige pil die ik slik is er eentje om niet zwanger te rakenquote:
Weet niet hoe laag laag is. Maar is het medisch ofzo of heb je afgelopen week nog gedaan?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
En dat is na een maand niet gebeurd?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat het tekort aan serotonine zich moet aanvullen.
Zelfs die slik ik nietquote:Op woensdag 26 november 2014 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit idd. De enige pil die ik slik is er eentje om niet zwanger te raken.
Op die pil ga je toch ook hard?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit idd. De enige pil die ik slik is er eentje om niet zwanger te raken.
Blijkbaar niet. Ik hoor van iedereen 2 maanden rust voor je de volgende keer mag gebruiken.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dat is na een maand niet gebeurd?
[..]
Zelfs die slik ik niet
Yupquote:Op woensdag 26 november 2014 19:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dat bij jou sowieso al laag dan?
Ja, maar ermee rotzooien doe ik toch maar niet. Soms vind ik het wel jammer, aan de andere kant is het misschien ook maar goed als ik zie wat sommige lui deden waar ik mee omgingquote:Op woensdag 26 november 2014 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neem toch aan dat jouw serotonine alweer een beetje op normaal niveau is.Maar of het dan verstandig is om daarmee te gaan rotzooien is een tweede.
Ja, kun je proberen. Had je een volle maag? Misschien nam je lichaam het heel geleidelijk op. Anders weet ik ook niet waar het aan zou kunnen liggen als jij en Hep dezelfde dosis/pil hadden.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Nope, geen medicatie.
Ik ga het over twee maanden gewoon nog eens proberen en dan iets meer. Als het dan niet werkt pech gehad. Dan gebruik ik wel wat anders.
Hoogstwaarschijnlijk nietquote:Op woensdag 26 november 2014 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dat is na een maand niet gebeurd?
Medischquote:Op woensdag 26 november 2014 19:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet niet hoe laag laag is. Maar is het medisch ofzo of heb je afgelopen week nog gedaan?
Hard van de hormonenquote:
hmm oke dat wist ik niet, ik heb er echt de ballen verstand vanquote:Op woensdag 26 november 2014 19:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Ik hoor van iedereen 2 maanden rust voor je de volgende keer mag gebruiken.
Ahaquote:Op woensdag 26 november 2014 19:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk niet
Verstandig. Ik hoef het voorlopig ook echt niet meer, al was het wel hemel op aarde die eerste x.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Yup
[..]
Ja, maar ermee rotzooien doe ik toch maar niet. Soms vind ik het wel jammer, aan de andere kant is het misschien ook maar goed als ik zie wat sommige lui deden waar ik mee omging
Wist ik nietquote:Op woensdag 26 november 2014 19:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Deed ik ook, maar als hij inslaat dan voel je het wel hoor.
Tweede keer (een maand later) voelde ik ook nog genoeg, maar wel veel minder.
Waar nam je 'm?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Verstandig. Ik hoef het voorlopig ook echt niet meer, al was het wel hemel op aarde die eerste x.
Je had mij 3 jaar geleden moeten vertellen dat ik zou roken, blowen en xtc zo slikken.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind het wel verbazingwekkend dat zoveel mensen hier ervaring mee hebben.
In mijn vriendengroep is er echt 1 die het wel eens heeft gedaan.
Je seratonine zal zo intens uitgeput raken dat je in een behoorlijk dip komt hoorquote:Op woensdag 26 november 2014 19:52 schreef Myraela het volgende:
Ach, er zijn mensen die elke week slikken. Dus effect zal er vast zijn, alleen minder.
Hoe komt dat dan? Of speel ik dan met je privé?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Yup
[..]
Ja, maar ermee rotzooien doe ik toch maar niet. Soms vind ik het wel jammer, aan de andere kant is het misschien ook maar goed als ik zie wat sommige lui deden waar ik mee omging
Nee, niet echt vol. Wel goede bodem gelegd omdat ik wist dat het wel verstandig was. Maar we zijn ook allebei ongeveer even lang en even zwaar, dus daar kan het ook niet aan liggen.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, kun je proberen. Had je een volle maag? Misschien nam je lichaam het heel geleidelijk op. Anders weet ik ook niet waar het aan zou kunnen liggen als jij en Hep dezelfde dosis/pil hadden.
Ik sta er soms ook wel van te kijken...quote:Op woensdag 26 november 2014 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind het wel verbazingwekkend dat zoveel mensen hier ervaring mee hebben.
In mijn vriendengroep is er echt 1 die het wel eens heeft gedaan.
Op een andere manier, héquote:
Dit ja.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je had mij 3 jaar geleden moeten vertellen dat ik zou roken, blowen en xtc zo slikken.
Ik had je uitgelachen
Inderdaad. En ik hoor ook deze week of ik het bij DAF ben geworden. Hopelijk zo tegen het einde van het jaar goed nieuws.quote:
Het was al fout want hij liep toen ook al vaak broekloos rond.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:55 schreef Myraela het volgende:
Ach, het is ook maar net de mensen die je tegenkomt. Twi kwam mij tegen, toen ging het fout.
Tsja dan ga je al..quote:Op woensdag 26 november 2014 19:55 schreef Myraela het volgende:
Ach, het is ook maar net de mensen die je tegenkomt. Twi kwam mij tegen, toen ging het fout.
Sinds wanneer is broekloos iets negatiefs?!quote:Op woensdag 26 november 2014 19:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Het was al fout want hij liep toen ook al vaak broekloos rond.
Ik was eerst een stijve trut die overal fel tegen was. Ik vind mezelf leuker nu.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:55 schreef Myraela het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |