Ik ook niet. Toen ik van sept - dec 2008 iedere dag naar Amsterdam reed en het West-Friese landschap trotseerde. De A7 dan, maar toch...quote:Op woensdag 26 november 2014 19:26 schreef xFriendx het volgende:
Overigens wil ik melden dat ik zover ik weet nog nooit last heb gehad van Lola in het verkeer
Ja, wel echt raar. Waar denk je dat dat aan heeft gelegen? Je hebt de pil ook wel laten testen toch?quote:
We hebben de pil gedeeld. En Hep was high as a kite, dus aan de pil lag het niet.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, wel echt raar. Waar denk je dat dat aan heeft gelegen? Je hebt de pil ook wel laten testen toch?
Zullen we een wedstrijdje doen?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:26 schreef xFriendx het volgende:
Overigens wil ik melden dat ik zover ik weet nog nooit last heb gehad van Lola in het verkeer
Apart,heb je een hogere tolerantie?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:29 schreef Fera het volgende:
[..]
We hebben de pil gedeeld. En Hep was high as a kite, dus aan de pil lag het niet.Ik had gewoon te weinig.
We volgen het wel bij Stop, Politie!.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zullen we een wedstrijdje doen?
Het was m'n eerste keer, dus geen idee. Van wiet ben ik altijd wel vlug high.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:31 schreef yats het volgende:
[..]
Apart,heb je een hogere tolerantie?
Op naar de sportschool iig. Fijne avond allen!
Ik denk niet dat het zover komt hoorquote:Op woensdag 26 november 2014 19:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
We volgen het wel bij Stop, Politie!.
hoeveel mg pil was het? 120mg is een goede dosis als eerste. Doe 2 uur later nog een keer een kleine 90 ofzo, gaat primaquote:Op woensdag 26 november 2014 19:29 schreef Fera het volgende:
[..]
We hebben de pil gedeeld. En Hep was high as a kite, dus aan de pil lag het niet.Ik had gewoon te weinig.
Hoezo?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:27 schreef Fascination het volgende:
Zo jammer dat ik altijd zo'n volgevreten kop op foto's heb.
Nouja, ik neem aan dat ze er leuk uit wil zien op foto's.quote:
Mijn eerste keer sloeg anders in als een bomquote:Op woensdag 26 november 2014 19:35 schreef Myraela het volgende:
Ik had mijn eerste ook niet door, zat er waarschijnlijk gewoon teveel op te letten. Toen ik besloot dat ik wel dropshot uit een mok kon gaan drinken ging ik wel hard fout.
Geen idee, het kwam niet van mij af.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hoeveel mg pil was het? 120mg is een goede dosis als eerste. Doe 2 uur later nog een keer een kleine 90 ofzo, gaat prima
Ik had daarna zelfs een beetje pep en paar uur later wiet. Pas bij de wiet werd ik high.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:35 schreef Myraela het volgende:
Ik had mijn eerste ook niet door, zat er waarschijnlijk gewoon teveel op te letten. Toen ik besloot dat ik wel dropshot uit een mok kon gaan drinken ging ik wel hard fout.
Je weet toch wel hoeveel mg er in zit?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, het kwam niet van mij af.
[..]
Ik had daarna zelfs een beetje pep en paar uur later wiet. Pas bij de wiet werd ik high.
Ik heb dat niet gevraagd. Heb me alleen laten vertellen dat het een vrij sterke was en daarom hebben we hem gedeeld. En die persoon was er ook bij hè.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoeveel mg er in zit?Als het een bekende is weet hij dat vast en anders laat je toch testen?
Dat komt de verkeersveiligheid niet ten goede. We kunnen dit beter beslechten op het terras in de oude haven.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zullen we een wedstrijdje doen?
Ik wil wel weten hoe het is. Maar moet nu fucking twee maanden wachten zonder iets gevoeld te hebben.quote:
Een beetje.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:36 schreef Yvie_lu het volgende:
Kijk naar buiten en het voelt dan echt als 22.00uur, kent iemand dat gevoel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |