quote:
Ik ook, maar weet niet of het er voorlopig in zitquote:
Oh okay, ik ben gerustgesteldquote:Op woensdag 26 november 2014 19:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb dat niet gevraagd. Heb me alleen laten vertellen dat het een vrij sterke was en daarom hebben we hem gedeeld. En die persoon was er ook bij hè.
Ik hoop het voor jullie ook nietquote:Op woensdag 26 november 2014 19:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zover komt hoor
We hadden er maar één.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:40 schreef Myraela het volgende:
Had je niet gewoon bij kunnen slikken?
Zou het zelf niet doen. Misschien voel je er niks van, maar een tweede halfje kan dan misschien iets triggerenquote:Op woensdag 26 november 2014 19:40 schreef Myraela het volgende:
Had je niet gewoon bij kunnen slikken?
Waarom niet?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Ik ook, maar weet niet of het er voorlopig in zit
Ik neem niet zomaar shit aan hoor.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh okay, ik ben gerustgesteld
Ja, ik zei al: ik had gewoon niet genoeg. Maar blijkbaar had de rest wel voldoende aan 1/3.quote:
Zit je daar als vijfde wiel aan de wagen bij.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik neem niet zomaar shit aan hoor.Maar ja, 2/3 werd high en ik niet. Beetje jammer.
+1quote:Op woensdag 26 november 2014 19:41 schreef xFriendx het volgende:
Goody 2 shoes modus aan: ik blijf ver weg van pillen.
DMquote:Op woensdag 26 november 2014 19:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik weet niet waar ik die troep moet halen, dat is mijn dilemma. Voor de rest zou ik best graag waus het nieuwe jaar in gaan.
Zo voelde ik me wel ja. Tering zeg.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zit je daar als vijfde wiel aan de wagen bij.
We hebben elke keer hier toch wel minstens 3 pillen gebruikt met z'n tweetjes.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik zei al: ik had gewoon niet genoeg. Maar blijkbaar had de rest wel voldoende aan 1/3.
Dit was wel een sterke, dus wellicht ligt dat iets anders.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:43 schreef twi het volgende:
[..]
We hebben elke keer hier toch wel minstens 3 pillen gebruikt met z'n tweetjes.
Hmm, vreemd Feer. Van een halfje ging ik de eerste keer echt heel hard. Gebruik je bepaalde medicijnen die inwerken op je serotonine oid? Misschien ben je er om de een of andere reden niet gevoelig voor.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb dat niet gevraagd. Heb me alleen laten vertellen dat het een vrij sterke was en daarom hebben we hem gedeeld. En die persoon was er ook bij hè.
Ik kan iedereen een pil aanraden. Met goede vrienden en setting/voorbereiding. Als je weet waar je mee bezig bent is het risico nogal laag.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
+1
jointje tot daar aan toe.. maar pillen heb ik altijd bagger gevonden en eng
Wat alle vrouwen slikken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, geen medicatie.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmm, vreemd Feer. Van een halfje ging ik de eerste keer echt heel hard. Gebruik je bepaalde medicijnen die inwerken op je serotonine oid? Misschien ben je er om de een of andere reden niet gevoelig voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |