Prima, ik hoor deze week nog of ik vrijdag op gesprek magquote:
Damn, dat is wel veel. 2 pil per man.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:46 schreef twi het volgende:
Ik hoor net dat het er zelfs vier waren elke keer, maar ze vindt het zo lullig om me te verbeteren
Je hebt dezelfde gehad als ik en ik ook zoiets. Eerste keer 1.75 pilletjesquote:Op woensdag 26 november 2014 19:43 schreef twi het volgende:
[..]
We hebben elke keer hier toch wel minstens 3 pillen gebruikt met z'n tweetjes.
Neejoh, ze zeggen altijd dat ze sterk zijn. Ik zou op z'n minst 1 pil per persoon rekenen, die hoef je niet in één keer te gebruiken. Wij beginnen met 1 en slikken dan nog 2 keer een halfje bij. Dan zit je er de hele avond wel in.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit was wel een sterke, dus wellicht ligt dat iets anders.
Deed ik ook, maar als hij inslaat dan voel je het wel hoor.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:35 schreef Myraela het volgende:
Ik had mijn eerste ook niet door, zat er waarschijnlijk gewoon teveel op te letten. Toen ik besloot dat ik wel dropshot uit een mok kon gaan drinken ging ik wel hard fout.
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:46 schreef twi het volgende:
Ik hoor net dat het er zelfs vier waren elke keer, maar ze vindt het zo lullig om me te verbeteren
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat alle vrouwen slikken.Ikke nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moet ook niet een maand later al je tweede doen.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Deed ik ook, maar als hij inslaat dan voel je het wel hoor.
Tweede keer (een maand later) voelde ik ook nog genoeg, maar wel veel minder.
Dan is het matig. Heb je alleen het effect van de amfetaminenquote:Op woensdag 26 november 2014 19:47 schreef artelligence het volgende:
Wat gebeurt er als je serotonine al op een laag niveau zit en je XTC neemt?
Weet ik, was ook dom.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet ook niet een maand later al je tweede doen.
Ik ben 250 kilo he.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
#hardgaan met je 180mg pillen
Gelukkig ben ik slank as fuckquote:
Dan heeft het voor mij geen toegevoegde waarde dus.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan is het matig. Heb je alleen het effect van de amfetaminen
Dan merk je het niet.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:47 schreef artelligence het volgende:
Wat gebeurt er als je serotonine al op een laag niveau zit en je XTC neemt?
Jij niet alleenquote:Op woensdag 26 november 2014 19:41 schreef xFriendx het volgende:
Goody 2 shoes modus aan: ik blijf ver weg van pillen.
Waarom niet?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet ook niet een maand later al je tweede doen.
Is dat bij jou sowieso al laag dan?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan heeft het voor mij geen toegevoegde waarde dus.
Neem toch aan dat jouw serotonine alweer een beetje op normaal niveau is.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Omdat het tekort aan serotonine zich moet aanvullen.quote:
Ik geloof niet dat ik deze vraag wil beantwoorden.quote:
Oh, dat zou al lekker snel zijnquote:Op woensdag 26 november 2014 19:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Prima, ik hoor deze week nog of ik vrijdag op gesprek mag
Dit idd. De enige pil die ik slik is er eentje om niet zwanger te rakenquote:
Weet niet hoe laag laag is. Maar is het medisch ofzo of heb je afgelopen week nog gedaan?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
En dat is na een maand niet gebeurd?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat het tekort aan serotonine zich moet aanvullen.
Zelfs die slik ik nietquote:Op woensdag 26 november 2014 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit idd. De enige pil die ik slik is er eentje om niet zwanger te raken.
Op die pil ga je toch ook hard?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit idd. De enige pil die ik slik is er eentje om niet zwanger te raken.
Blijkbaar niet. Ik hoor van iedereen 2 maanden rust voor je de volgende keer mag gebruiken.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dat is na een maand niet gebeurd?
[..]
Zelfs die slik ik niet
Yupquote:Op woensdag 26 november 2014 19:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dat bij jou sowieso al laag dan?
Ja, maar ermee rotzooien doe ik toch maar niet. Soms vind ik het wel jammer, aan de andere kant is het misschien ook maar goed als ik zie wat sommige lui deden waar ik mee omgingquote:Op woensdag 26 november 2014 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neem toch aan dat jouw serotonine alweer een beetje op normaal niveau is.Maar of het dan verstandig is om daarmee te gaan rotzooien is een tweede.
Ja, kun je proberen. Had je een volle maag? Misschien nam je lichaam het heel geleidelijk op. Anders weet ik ook niet waar het aan zou kunnen liggen als jij en Hep dezelfde dosis/pil hadden.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Nope, geen medicatie.
Ik ga het over twee maanden gewoon nog eens proberen en dan iets meer. Als het dan niet werkt pech gehad. Dan gebruik ik wel wat anders.
Hoogstwaarschijnlijk nietquote:Op woensdag 26 november 2014 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dat is na een maand niet gebeurd?
Medischquote:Op woensdag 26 november 2014 19:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet niet hoe laag laag is. Maar is het medisch ofzo of heb je afgelopen week nog gedaan?
Hard van de hormonenquote:
hmm oke dat wist ik niet, ik heb er echt de ballen verstand vanquote:Op woensdag 26 november 2014 19:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Ik hoor van iedereen 2 maanden rust voor je de volgende keer mag gebruiken.
Ahaquote:Op woensdag 26 november 2014 19:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk niet
Verstandig. Ik hoef het voorlopig ook echt niet meer, al was het wel hemel op aarde die eerste x.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Yup
[..]
Ja, maar ermee rotzooien doe ik toch maar niet. Soms vind ik het wel jammer, aan de andere kant is het misschien ook maar goed als ik zie wat sommige lui deden waar ik mee omging
Wist ik nietquote:Op woensdag 26 november 2014 19:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Deed ik ook, maar als hij inslaat dan voel je het wel hoor.
Tweede keer (een maand later) voelde ik ook nog genoeg, maar wel veel minder.
Waar nam je 'm?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Verstandig. Ik hoef het voorlopig ook echt niet meer, al was het wel hemel op aarde die eerste x.
Je had mij 3 jaar geleden moeten vertellen dat ik zou roken, blowen en xtc zo slikken.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind het wel verbazingwekkend dat zoveel mensen hier ervaring mee hebben.
In mijn vriendengroep is er echt 1 die het wel eens heeft gedaan.
Je seratonine zal zo intens uitgeput raken dat je in een behoorlijk dip komt hoorquote:Op woensdag 26 november 2014 19:52 schreef Myraela het volgende:
Ach, er zijn mensen die elke week slikken. Dus effect zal er vast zijn, alleen minder.
Hoe komt dat dan? Of speel ik dan met je privé?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Yup
[..]
Ja, maar ermee rotzooien doe ik toch maar niet. Soms vind ik het wel jammer, aan de andere kant is het misschien ook maar goed als ik zie wat sommige lui deden waar ik mee omging
Nee, niet echt vol. Wel goede bodem gelegd omdat ik wist dat het wel verstandig was. Maar we zijn ook allebei ongeveer even lang en even zwaar, dus daar kan het ook niet aan liggen.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, kun je proberen. Had je een volle maag? Misschien nam je lichaam het heel geleidelijk op. Anders weet ik ook niet waar het aan zou kunnen liggen als jij en Hep dezelfde dosis/pil hadden.
Ik sta er soms ook wel van te kijken...quote:Op woensdag 26 november 2014 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind het wel verbazingwekkend dat zoveel mensen hier ervaring mee hebben.
In mijn vriendengroep is er echt 1 die het wel eens heeft gedaan.
Op een andere manier, héquote:
Dit ja.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je had mij 3 jaar geleden moeten vertellen dat ik zou roken, blowen en xtc zo slikken.
Ik had je uitgelachen
Inderdaad. En ik hoor ook deze week of ik het bij DAF ben geworden. Hopelijk zo tegen het einde van het jaar goed nieuws.quote:
Het was al fout want hij liep toen ook al vaak broekloos rond.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:55 schreef Myraela het volgende:
Ach, het is ook maar net de mensen die je tegenkomt. Twi kwam mij tegen, toen ging het fout.
Tsja dan ga je al..quote:Op woensdag 26 november 2014 19:55 schreef Myraela het volgende:
Ach, het is ook maar net de mensen die je tegenkomt. Twi kwam mij tegen, toen ging het fout.
Sinds wanneer is broekloos iets negatiefs?!quote:Op woensdag 26 november 2014 19:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Het was al fout want hij liep toen ook al vaak broekloos rond.
Ik was eerst een stijve trut die overal fel tegen was. Ik vind mezelf leuker nu.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:55 schreef Myraela het volgende:
Zou lekker zijn, ik zal helpen duimenquote:Op woensdag 26 november 2014 19:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Inderdaad. En ik hoor ook deze week of ik het bij DAF ben geworden. Hopelijk zo tegen het einde van het jaar goed nieuws.
Huiskamer. Nog een verslagje van gepost zelfs:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappig om weer te lezen.![]()
![]()
Broeken zijn overrated.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Het was al fout want hij liep toen ook al vaak broekloos rond.
Ik snap de behoefte om altijd maar van de kaart te zijn niet zo...quote:Op woensdag 26 november 2014 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op een andere manier, hé.
Ik heb niet zo de behoefte om drugs te gebruiken, eigenlijk. Een alcoholisch drankje af en toe is meer dan genoeg.
Ik ook niet, vroeger wel wat uitgeprobeerd maar geen behoefte aan verder.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op een andere manier, hé.
Ik heb niet zo de behoefte om drugs te gebruiken, eigenlijk. Een alcoholisch drankje af en toe is meer dan genoeg.
Ik snap best dat mensen dingen willen proberen, heb ik ook wel eens aan zitten denken. En ik zeg nooit nooit. Maar ik ga er niet naar op zoekquote:Op woensdag 26 november 2014 19:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik snap de behoefte om altijd maar van de kaart te zijn niet zo...
In de supermarkt kunnen ze het meestal niet waarderen.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sinds wanneer is broekloos iets negatiefs?!
Daar snap ik dus echt geen reet van.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:52 schreef Myraela het volgende:
Ach, er zijn mensen die elke week slikken. Dus effect zal er vast zijn, alleen minder.
ohquote:Op woensdag 26 november 2014 19:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In de supermarkt kunnen ze het meestal niet waarderen.
Ik was jaren terug ook het meisje dat je ze leren te zijn. Drugs zijn eng en gevaarlijk. En dan hoor je ervaringen van andere en begin je toch nieuwsgierig te worden.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was eerst een stijve trut die overal fel tegen was. Ik vind mezelf leuker nu.
Een keer gedaan bij de fruitafdeling. Probeerde iemand 'm te pellenquote:Op woensdag 26 november 2014 19:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In de supermarkt kunnen ze het meestal niet waarderen.
Het is niet van de kaart zijn. Het is een nieuwe dimensie.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet bij de vleeswaren afdeling stond en ze de worst net wilde gaan snijden.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Een keer gedaan bij de fruitafdeling. Probeerde iemand 'm te pellen
Dank je meidquote:Op woensdag 26 november 2014 19:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou lekker zijn, ik zal helpen duimen
Ik kwam vroeger nog wel eens op een techno feestje...quote:Op woensdag 26 november 2014 19:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is niet van de kaart zijn. Het is een nieuwe dimensie.
Integendeel, je ervaart alles veel intenser. Eigenlijk een verhoogd bewustzijn. Kon ook veel sneller denken.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik dacht: een jointje proberen kan geen kwaad. En dus vorig weekend stapje naar XTC gemaakt, aangezien ik dat altijd nog wilde proberen. En pep, maar dat was heeeel weinig. Werd alleen lekker energiek, maar ging er niet hard op.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was jaren terug ook het meisje dat je ze leren te zijn. Drugs zijn eng en gevaarlijk. En dan hoor je ervaringen van andere en begin je toch nieuwsgierig te worden.
Een plakje worst bij de slager aangeboden krijgen zal nooit meer hetzelfde zijn...quote:Op woensdag 26 november 2014 19:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet bij de vleeswaren afdeling stond en ze de worst net wilde gaan snijden.
Ik ben helemaal clean. Geen behoefte om dat soort spul te gebruiken ook.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:00 schreef artelligence het volgende:
Heb ook wel eens gedacht om cocaine te gebruiken. Maar dan zie je hoe het geëxtraheerd wordt en dan is de lol er ook wel af
En lekker filosoferen.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Integendeel, je ervaart alles veel intenser. Eigenlijk een verhoogd bewustzijn. Kon ook veel sneller denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |