Nog sneller? Dat wil ik eigenlijk niet meemaken. Ik word er nu al gek van.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Integendeel, je ervaart alles veel intenser. Eigenlijk een verhoogd bewustzijn. Kon ook veel sneller denken.
Speed wil ik een keer proberen. Gewoon om te weten hoe het is en hoe je lichaam en hersenen op reageren.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:00 schreef Myraela het volgende:
Coke of speed trekken me echt totaal niet.
Ik heb de eerste keren nogal wat problemen besproken. Heb veel aan de kant kunnen zetten.quote:
Het zijn juist hele rustgevende "snelle" gedachten, waarbij je ook gewoon veel gemakkelijker uit kunt spreken wat je precies voelt.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog sneller? Dat wil ik eigenlijk niet meemaken. Ik word er nu al gek van.
Testen, goed voor bereiden (vitamine c!!!!!!) en genoeg water drinken in een chille en vertrouwde setting.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:00 schreef twi het volgende:
Zolang drugs geen "behoefte" is, is het prima toch? Zolang het incidentele leuke ervaringen blijven, is er weinig mis mee. En wat er wordt gezegd, je bent er niet door van de kaart, je kunt er lekker mee chillen en als je niet van de eerste de beste randdebiel op de straat je spul koopt, kan er ook weinig fout gaan.
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Huiskamer. Nog een verslagje van gepost zelfs:Leuk om te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappig om weer te lezen.![]()
![]()
Mijn ervaring is dat ik opmerk als onbewuste handelingen die je normaal doet hardop in je hoofd langskomen. Soort link tussen het subconsious en je egoquote:Op woensdag 26 november 2014 20:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Integendeel, je ervaart alles veel intenser. Eigenlijk een verhoogd bewustzijn. Kon ook veel sneller denken.
Dus dan drink je nooit?quote:Op woensdag 26 november 2014 20:02 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik drink nooit doordeweeks
Behalve als Ajax voetbalt.
Eens. Mijn hoofd is ook wel eens 'vol' van gedachten maar dat voelt compleet anders.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:02 schreef twi het volgende:
[..]
Het zijn juist hele rustgevende "snelle" gedachten, waarbij je ook gewoon veel gemakkelijker uit kunt spreken wat je precies voelt.
Ja ik hoopte stiekem dat dat dus een keer had gebeuren, maar helaas, ze was me al eerder zatquote:Op woensdag 26 november 2014 20:03 schreef Myraela het volgende:
En de seks is gewoon hemels. Dat ook.
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Huiskamer. Nog een verslagje van gepost zelfs:Helemaal gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappig om weer te lezen.![]()
Tof om later weer eens terug te lezen inderdaad.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ik hoorde wel dat sommige mannen prestatieproblemen kunnen hebben.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:03 schreef Myraela het volgende:
Als ik met een pilletje op moet pissen duurt het even voordat het komt. Dit meldde ik aan de groep en de volgende dude die moest pissen kwam weer binnen "Hey, dude, het klopt!"quote:Op woensdag 26 november 2014 20:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoorde wel dat sommige mannen prestatieproblemen kunnen hebben.
Nu ben ik jaloers.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:03 schreef Myraela het volgende:
Maar voetballen is wat anders als spelenquote:Op woensdag 26 november 2014 20:06 schreef S15 het volgende:
[..]
We spelen nog redelijk vaak doordeweeks hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |