Alle Titten frei!!! Blasen Du geile Sauquote:
ja dat was vroeger hè, nu is alles anders!quote:
Whiskey, Sex, Tampons, alles is mogelijk hierquote:
WST, ik ga effe achter de schermen vragen of ze een nieuw subforum kunnen openenquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:49 schreef just me het volgende:
[..]
Whiskey, Sex, Tampons, alles is mogelijk hier
Je doet toch niet aan slimming?quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:49 schreef just me het volgende:
[..]
Whiskey, Sex, Tampons, alles is mogelijk hier
ik durf het bijna niet te vragen maar.. mag ik dan weer modje wordenquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:51 schreef APK het volgende:
[..]
WST, ik ga effe achter de schermen vragen of ze een nieuw subforum kunnen openen
Lust jij whisky?quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:52 schreef just me het volgende:
[..]
ik durf het bijna niet te vragen maar.. mag ik dan weer modje worden
ik heb het ideale figuurquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je doet toch niet aan slimming?
Nee maar ik hou ook niet van sex en tampons gebruik ik ook nietquote:
Dus slimming daar lieg je gewoon over... Alleen om modje te worden ?quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:54 schreef just me het volgende:
[..]
Nee maar ik hou ook niet van sex en tampons gebruik ik ook niet
Jij doet anaal neem ik aanquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank voor je inbreng...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus slimming daar lieg je gewoon over... Alleen om modje te worden ?
Waar was jij ooit ook alweer mod van?quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:52 schreef just me het volgende:
[..]
ik durf het bijna niet te vragen maar.. mag ik dan weer modje worden
Dees hebben ze gevraagd, maar die is tijdelijk niet beschikbaar... Dus wel het moment om je kans te grijpenquote:
Na consumptie ... Logischquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar dan spuug ik het wel weer uit...
quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar dan spuug ik het wel weer uit...
EK ooitquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:59 schreef APK het volgende:
[..]
Waar was jij ooit ook alweer mod van?
BB?
Whahaha, dat gaat niet meer lukken met Guusquote:
Volgens mij reageert hij op alles.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar de vraag van Chufi moest bevredigend beantwoord worden...
Was niet zo'n succes, ik ging in de stad voetbal kijken, klein biertje nemen en dan moddenquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:02 schreef APK het volgende:
[..]
Whahaha, dat gaat niet meer lukken met Guus
Ik zie het niet terug in jouw notes, volgens mij was je gewoon braafquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:04 schreef just me het volgende:
[..]
Was niet zo'n succes, ik ging in de stad voetbal kijken, klein biertje nemen en dan modden
Slaap dan maar lekker MM Slijmbalquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:04 schreef MadMaster het volgende:
Welterusten, slimmeriken!
Morgen vroeg weer op...
Ik heb in al mijn jaren ook maar 1x een ban gehad... was toen wel een mass ban na een bezoekje bij Yvonne en Iteejerquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:05 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie het niet terug in jouw notes, volgens mij was je gewoon braaf
Je zou ook gewoon niet kunnen reagerenquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon de post skippen was simpeler geweest ...
Okay, need more info!quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:13 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb in al mijn jaren ook maar 1x een ban gehad... was toen wel een mass ban na een bezoekje bij Yvonne en Iteejer
Jij begon met de vraag, die je natuurlijk niet had hoeven stellenquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:13 schreef APK het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon niet kunnen reageren
Klinkt alsof daar meer gebeurt is dan Fok mocht wetenquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:13 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb in al mijn jaren ook maar 1x een ban gehad... was toen wel een mass ban na een bezoekje bij Yvonne en Iteejer
Jij reageerde op een stelling van mij.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij begon met de vraag, die je natuurlijk niet had hoeven stellen
zou zomaar kunnen maar dat was vroeger hèquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Klinkt alsof daar meer gebeurt is dan Fok mocht weten
Doe eens onder tafelquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:18 schreef just me het volgende:
De verjaardag van Iteejer werd altijd uitbundig gevierd, alles was mogelijk, pc's stonden aan en er werd nogal wat misbruik gemaakt van die pc's de volgende ochtend heeft Yvonne alles opgebiecht aan Danny en hebben we met z'n allen een ban gekregen maar dat zal zo rond 2000 geweest zijn. Ik heb nog foto's gevonden, wat een zooitje ongeregeld
Ah, de goede oude tijdquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:18 schreef just me het volgende:
De verjaardag van Iteejer werd altijd uitbundig gevierd, alles was mogelijk, pc's stonden aan en er werd nogal wat misbruik gemaakt van die pc's de volgende ochtend heeft Yvonne alles opgebiecht aan Danny en hebben we met z'n allen een ban gekregen maar dat zal zo rond 2000 geweest zijn. Ik heb nog foto's gevonden, wat een zooitje ongeregeld
Jij plaats een stelling op het moment dat er nog 2 a 3 users online zijn... Zelf doe je nu hetzelfde ..quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:20 schreef APK het volgende:
[..]
Jij reageerde op een stelling van mij.
En jij reageert er weer opquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij plaats een stelling op het moment dat er nog 2 a 3 users online zijn... Zelf doe je nu hetzelfde ..
ja en soms wil je dat wel vergetenquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, de goede oude tijd
Wel geinig, ik had er er vanavond nog met iemand over dat je als je lang op FOK! zit echt de levensloop van sommige mensen kunt volgen
Maar was het wereldschokkend erg ?quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:20 schreef just me het volgende:
[..]
zou zomaar kunnen maar dat was vroeger hè
voor de een wel, voor de ander nietquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar was het wereldschokkend erg ?
Alles van achter de schermen op straat.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:25 schreef just me het volgende:
[..]
voor de een wel, voor de ander niet
Ik wil dit ook verder niet weten ... Ja andere kant nieuwsgierig naar hoe ging dat vroeger ... Maar hou dat lekker voor jullie zelf en anders hoor ik het nog wel eens op een andere manier ...quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:25 schreef just me het volgende:
[..]
voor de een wel, voor de ander niet
hé ben je weer wat opgeknapt?quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Alles van achter de schermen op straat.
Begin er dan niet overquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:24 schreef just me het volgende:
[..]
ja en soms wil je dat wel vergeten
meer van in het begin was fok klein en heb ik misschien meer gezegd dan ik nu zou doen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wil dit ook verder niet weten ... Ja andere kant nieuwsgierig naar hoe ging dat vroeger ... Maar hou dat lekker voor jullie zelf en anders hoor ik het nog wel eens op een andere manier ...
Was zelfs nog van voor jouw tijd sig..quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Alles van achter de schermen op straat.
Ik was lurker.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Was zelfs nog van voor jouw tijd sig..
Je komt er wel weer boven op sig...quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ben nog wel brak maar totaal geen slaap na ruim 24u in bed liggen.
dan is het zo tijd om te gaan slapenquote:
Neem aan dat de surpirse niet voor je zelf isquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:38 schreef just me het volgende:
[..]
dan is het zo tijd om te gaan slapen![]()
hard maar gezellig gewerkt met zoonlief aan 'n sinterklaassurprise,
Nee ik ben nooit modje geweestquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:41 schreef just me het volgende:
heb je daar geen mailtje over ontvangen Chuuf ?
Is gewoon random geprogrammeerd, kan er helaas niets mooiers van makenquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:40 schreef chufi het volgende:
APK vraagje verder niets hoor.. weet jij nou hoe dat met die icoontjes logica zit Die SInt of Piet die nu voor onze namen staan.. Wat voor algorithme zit daar achter.. Is dat per topic / forum uniek of werkt dat Fok wide ... ?
dat merk ik 5 december pasquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Neem aan dat de surpirse niet voor je zelf is
Oh, shitquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:41 schreef just me het volgende:
heb je daar geen mailtje over ontvangen Chuuf ?
niet handig hè om users buiten te sluitenquote:
Welke film?quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ga zo op de bank liggen en film draaien.
Dat gaat boven mijn hoofd en dan zeg ik al te veelquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:46 schreef just me het volgende:
[..]
niet handig hè om users buiten te sluiten
Toen ik het hoorde werd ik daar niet vrolijk vanquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:44 schreef APK het volgende:
[..]
oen ik het hoorde werd ik daar niet vrolijk van ..
Oh, shit
zeg dan maar nietsquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:48 schreef APK het volgende:
[..]
Dat gaat boven mijn hoofd en dan zeg ik al te veel
No way, ik doe een Sjoef en gewoon overal op antwoorden, maakt niet uit watquote:
is weer goed voor de airmiles ik bedoel fok-miles, bonuspunten!quote:
OK Thanks .. Ik kon er ook al geen gebruiker gerelateerd algoritme aan vastknopen..quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:44 schreef APK het volgende:
[..]
Is gewoon random geprogrammeerd, kan er helaas niets mooiers van maken
Er zit dus wel een input achter, maar niet gericht op specifieke posters
Om weer onnodige meuk van te bestellen ..quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:53 schreef just me het volgende:
[..]
is weer goed voor de airmiles ik bedoel fok-miles, bonuspunten!
zijn collector itemsquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Om weer onnodige meuk van te bestellen ..
wat dacht je van mijn kinderen, die gaat voor hèquote:
quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:58 schreef chufi het volgende:
BTW: Ik hoop je niet meer lastig te hoeven vallen ..
Sig .. Kun jij dit voor mij ontcijferen .. Of Lijkt het nu dat APK ook al een crush op Dees heeft?quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:09 schreef APK het volgende:
[..]
Het is wmb gewoon een speeltuin hier en als de juf niet zegt dat jij of ik gevaarlijk zouden kunnen zijn dan is er niets aan de hand mbt de Erasmusbrug die te maken heeft met Dees die in Mexico op het strand een cocosnoot bijt waardoor een mexicaan besluit toch niet die dope te verkopen zodat zijn dochter uit handen van het cartel blijft!
Zo, nu begrijp jij misschien ook eens hoe het voelt om in deze reeks terug te lezenquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Sig .. Kun jij dit voor mij ontcijferen .. Of Lijkt het nu dat APK ook al een crush op Dees heeft?
Ja soms valt het hier dood , maar we doen het gemiddeld volgens de statsquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:16 schreef APK het volgende:
[..]
Zo, nu begrijp jij misschien ook eens hoe het voelt om in deze reeks terug te lezen
Echt, WTF?quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja soms valt het hier dood , maar we doen het gemiddeld volgens de stats
Je hebt echt geen fucking idee waar ik het over heb -ik probeer een heel klein puntje te maken-, maar gewoon lekker doorlullen!quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt.. King kwam laats met een lijstje ,, Maar 1 SC topic a day is toch redelijk ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nina Hagenquote:
Concurrentie gespot.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:09 schreef APK het volgende:
Het is wmb gewoon een speeltuin hier en als de juf niet zegt dat jij of ik gevaarlijk zouden kunnen zijn dan is er niets aan de hand mbt de Erasmusbrug die te maken heeft met Dees die in Mexico op het strand een cocosnoot bijt waardoor een mexicaan besluit toch niet die dope te verkopen zodat zijn dochter uit handen van het cartel blijft!
quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:41 schreef chufi het volgende:
Het zal wel APK.. we zouden elkaar mijden dus bij deze.
quote:
Ik ga voor Deisyy als mod. Die wil juist alles laten staan, zodat iedereen mee kan genieten.quote:Op donderdag 24 juni 2004 17:54 schreef just me het volgende:
vecht jullie onderlinge geschillen eens lekker uit via mail, icq, msn of ga een partijtje voetballen!!
slijmbalquote:Op zaterdag 22 november 2014 12:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Ik ga voor Deisyy als mod. Die wil juist alles laten staan, zodat iedereen mee kan genieten.
Eigenbelang.quote:
tuurlijk lieve KT, mag ik dan nu een teiltjequote:Op zaterdag 22 november 2014 13:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Eigenbelang.
Wat heb ik eraan als mods roepen dat fitties ergens anders gehouden moeten worden?
Dat schiet natuurlijk niet op.![]()
Deisyy begrijpt dat.
\__________________/quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:23 schreef just me het volgende:
[..]
tuurlijk lieve KT, mag ik dan nu een teiltje
Ga maar aan iemand vragen via mail, ICQ of MSN.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:23 schreef just me het volgende:
tuurlijk lieve KT, mag ik dan nu een teiltje
neh. ik ga even naar boven naar het badquote:Op zaterdag 22 november 2014 13:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
\__________________/
Gaat dit lukken?
touchéquote:Op zaterdag 22 november 2014 13:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ga maar aan iemand vragen via mail, ICQ of MSN.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:32 schreef Deisyy het volgende:
Ik maak er een rommeltje van, het wordt tijd dat ik mod wordt,dan kan ik mijn posts verwijderen.
Dat is mooi want ik ben die vakanties helemaal zat.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Teleurgesteld en zoekt verder?
En voor Dees... Modjes gaan nooit meer op vakantie
OK dan is het goed... Volgens mij krijg je eerst een verplichte cursus grammatica van Lien, alvorens je wordt geaccepteerd...quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is mooi want ik ben die vakanties helemaal zat.
Na 3 jaar mag je weerquote:Op zaterdag 22 november 2014 14:51 schreef chufi het volgende:
En voor Dees... Modjes gaan nooit meer op vakantie
En dan maken we ons zorgen of je het overleeft ....quote:Op zaterdag 22 november 2014 16:24 schreef APK het volgende:
[..]
Na 3 jaar mag je weer
[ afbeelding ]
Goed insmerenquote:Op zaterdag 22 november 2014 16:25 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan maken we ons zorgen of je het overleeft ....
Duid mij eens het verband.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zat meer aan de wederopstanding van Lazarus te denken Lienekien.
Werd jij ook al gequote?quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kun jij verwijderde topics zien?
Yup in een topic wat geen lampje deed branden.quote:
Zie reactie op SIg.quote:
Zal wel een vervelende user zijn geweest danquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:50 schreef Kingstown het volgende:
Zie reactie op SIg.
Werd in een topic wat nu weg is gequote en waarvan ik me ook niet kan herinneren dat ik er in gepost heb of ooit ook maar gezien heb.
Uit NWS-FB.quote:Er was in KLB een topic geopend met veel geschreeuw en zielig gejank over de pietendiscussie, dat werd snel gewist en blijkbaar heeft iedereen een hikje gehad dat er een post van je gequote werd. De op van dat topic stond ook vol quotes van diverse mensen.
Yep dezelfde hier. Donald Dock ofzo was de usert.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Yup in een topic wat geen lampje deed branden.
Iets in de trant van "Censuur. De verzamelde werken van Danny"
Vind het wel handig. Plus als ik bepaalde users zie reageren, dan klik ik het meteen weg zonder te lezen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:52 schreef APK het volgende:
Waarom heb je dat quote alert eigenlijk aan staan?
Word je niet zwaar gestoord van al die pop ups?
Ook leuk is het om er na maand of 2 op te reageren.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vind het wel handig. Plus als ik bepaalde users zie reageren, dan klik ik het meteen weg zonder te lezen.
Oh, van bepaalde users delete ik gewoon hun posts zonder ze te lezen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:55 schreef Kingstown het volgende:
Vind het wel handig. Plus als ik bepaalde users zie reageren, dan klik ik het meteen weg zonder te lezen.
Ah, ben jij dat steeds.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:58 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, van bepaalde users delete ik gewoon hun posts zonder ze te lezen.
Dat is wel een fijn knopje
Ik ook al .. en dan opeens.... Je hebt geen rechten .... blablaquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Yup in een topic wat geen lampje deed branden.
Iets in de trant van "Censuur. De verzamelde werken van Danny"
Bedankt dan.quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:03 schreef APK het volgende:
[..]
Jij had inmiddels boven Tong kunnen staan
En dan als ie slechts 1 persoon was geweest ipv 10 klonen...quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:03 schreef APK het volgende:
[..]
Jij had inmiddels boven Tong kunnen staan
http://forum.fok.nl/topic/2172435/1/50#146902504 dat was hetquote:Op zaterdag 22 november 2014 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook al .. en dan opeens.... Je hebt geen rechten .... blabla
weet ik veelquote:Op zaterdag 22 november 2014 16:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Denk je dat je me gezien hebt?
Ik heb genoeg vrouwen met tieten en een hond gezien.quote:
Ik ontkenquote:Op zaterdag 22 november 2014 18:51 schreef chufi het volgende:
Wie hebben er hier eigenlijk een hond ?
Hoeveel zijn er na de kerst daarvan nog over?quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:25 schreef sacha het volgende:
2 honten, 1 poes, 2 kippen, 1 konijn, 1 postbode, 1 aap
2 kippen en een konijn minder waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoeveel zijn er na de kerst daarvan nog over?
nee ik heb geen hond en ik wil geen hond, en ik wil ook de hond niet in de pot vindenquote:
Maar deze niet ...quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:25 schreef sig000 het volgende:
Mijn schoonzoon heeft een worst op 4 pootjes.
[ afbeelding ]
Waarom heb je dan een hond UI ?quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:29 schreef just me het volgende:
[..]
nee ik heb geen hond en ik wil geen hond, en ik wil ook de hond niet in de pot vinden
Dit was een hele lieve hondquote:
en jij bent de enige die het kan wetenquote:
Foto's stonden nog op mijn toestel.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:42 schreef just me het volgende:
[..]
en jij bent de enige die het kan weten
Die is wel heel erg van de slow chat:quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:44 schreef Kingstown het volgende:
De moeder van onze mod zit ook op FOK!
Hoe oud moet die wel niet zijn?![]()
mamakarina
1 per dag, dat is voor mij, en voor velen met mij, lang geledenquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:47 schreef APK het volgende:
[..]
Die is wel heel erg van de slow chat:
laatste bezoek: 14 dagen, 5 uur geleden.
aantal posts: 1.562 (gemiddeld 1 per dag)
Gemiddeld staan we gelijk.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:48 schreef just me het volgende:
[..]
1 per dag, dat is voor mij, en voor velen met mij, lang geleden
die heeft geen levenquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:52 schreef sig000 het volgende:
Sjoef (gemiddeld 71 per dag)
Dat haal ik met mijn 10 klonen nog niet.
1quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:48 schreef just me het volgende:
[..]
1 per dag, dat is voor mij, en voor velen met mij, lang geleden
Een konijn lijkt me wel wat voor Sjoef. bevalt ie niet kun je 'm altijd opvreten.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:53 schreef just me het volgende:
[..]
die heeft geen leven
en geen hond maar wel een muis
Even mijn beeldscherm schoonmakenquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een konijn lijkt me wel wat voor Sjoef. bevalt ie niet kun je 'm altijd opvreten.
Hoe kan je dat zien van jezelf? ik heb geen idee hoeveel posts per dag ik heb.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:52 schreef sig000 het volgende:
Sjoef (gemiddeld 71 per dag)
Dat haal ik met mijn 10 klonen nog niet.
14 per dag.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe kan je dat zien van jezelf? ik heb geen idee hoeveel posts per dag ik heb.
In je profiel. Schade valt mee. (gemiddeld 14 per dag)quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe kan je dat zien van jezelf? ik heb geen idee hoeveel posts per dag ik heb.
o jah verrek ik zie hetquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
In je profiel. Schade valt mee. (gemiddeld 14 per dag)
Kippen van de leg of geen kippen meer?quote:
http://www.barneveldsekra(...)21.html#.VHDe_YuG_uIquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:07 schreef just me het volgende:
[..]
Kippen van de leg of geen kippen meer?
Het komt allemaal wel dichtbij nu.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:08 schreef FANN het volgende:
[..]
http://www.barneveldsekra(...)21.html#.VHDe_YuG_uI
Ik keek per abuis in mijn Foboquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Cursus icoontjes klikken is overbodig geworden nu of moeten we toggle weer uit gaan leggen?
en er komt nog meer bij...quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het komt allemaal wel dichtbij nu.
Ik denk dat we TH binnenkort helemaal niet meer zien posten.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:08 schreef sig000 het volgende:
Jij zit ook aardig in de gevarenzone. (gemiddeld 42 per dag)
quote:Op maandag 17 november 2014 12:46 schreef Treehut362 het volgende:
ik had maar 19 posts
komt: ik heb niet zo'n zin meer om te posten.
ik weet niksquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik denk dat we TH binnenkort helemaal niet meer zien posten.
[..]
TH is toch niet stiekem een kip?quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik denk dat we TH binnenkort helemaal niet meer zien posten.
[..]
haanquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:11 schreef just me het volgende:
[..]
TH is toch niet stiekem een kip?
je weet niks om te posten?quote:
sorry, je weet het ik ben soms kippigquote:
ja, die had ik toen leeg gemaakt met dat spelletje van Sas wat we aan het spelen warenquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die is wel heel leeg nu.![]()
Heb even een rijtje anonieme kijkers voor je gemaakt. Graag gedaan.
Ik had het kunnen weten....het is altijd de schuld van Sacha.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:14 schreef FANN het volgende:
ja, die had ik toen leeg gemaakt met dat spelletje van Sas wat we aan het spelen waren![]()
en eigenlijk nooit meer terug gezet
Het nut van zo'n fotoboek heb ik eigenlijk nooit begrepen?quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, die had ik toen leeg gemaakt met dat spelletje van Sas wat we aan het spelen waren![]()
en eigenlijk nooit meer terug gezet
áltijd! vergeet dat nooit!quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten....het is altijd de schuld van Sacha.
voor foto'squote:Op zaterdag 22 november 2014 20:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het nut van zo'n fotoboek heb ik eigenlijk nooit begrepen?
Kan je zien met welke mongool je te maken hebtquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het nut van zo'n fotoboek heb ik eigenlijk nooit begrepen?
die is van mijn jongere zusterquote:
dat heeft u goed onthoudenquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:18 schreef FANN het volgende:
[..]
o ja, jij had ook een hondof eigenlijk is ie van je zus geloof ik toch?
zijn proportiesquote:
Zijn voorpoten zijn te kort of de achterste te lang.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:19 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
die is van mijn jongere zuster
uit de kennel opgehaald weet ik niet meerquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zijn voorpoten zijn te kort of de achterste te lang.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zijn voorpoten zijn te kort of de achterste te lang.
die vorige dat waren er tweequote:Op zaterdag 22 november 2014 20:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Yep, maar hij kijkt wel vriendelijk.
maakt niet uit, zal wel een kruising zijn, als ie maar lief isquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:20 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
uit de kennel opgehaald weet ik niet meer
2 honten tegelijk?quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:21 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
die vorige dat waren er twee
een soort herder en die andere ben ik vergeten
quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:21 schreef FANN het volgende:
[..]
maakt niet uit, zal wel een kruising zijn, als ie maar lief is
"vuilnisbakken-ras"quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:21 schreef FANN het volgende:
[..]
maakt niet uit, zal wel een kruising zijn, als ie maar lief is
en een pous kadquote:
hij gaat mee in de kampeerwagen meestal naar Frankrijkquote:
okéquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:23 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
hij gaat mee in de kampeerwagen
en mijn zwagerquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:24 schreef FANN het volgende:
[..]
oké
met je zus neem ik aan.
gezellig.
Bij paarten heb je dat ook soms.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:21 schreef FANN het volgende:
[..]i ie het nu ook, zijn kont staat hoog .
FNV verzekeringenquote:
een palominoquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bij paarten heb je dat ook soms.
[ afbeelding ]
Bovenste achterbenenquote:
IK HEB GEEN TIETENquote:Op zaterdag 22 november 2014 18:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb genoeg vrouwen met tieten en een hond gezien.
Deze is van mn dochterquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een konijn lijkt me wel wat voor Sjoef. bevalt ie niet kun je 'm altijd opvreten.
Maar opeten zal ik die niet... Als kind hadden we een konijn thuis en die was opeens verdwenen op een namiddag toen we naar de TT-training in Assen waren geweest...quote:
die was dus het haasje...quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar opeten zal ik die niet... Als kind hadden we een konijn thuis en die was opeens verdwenen op een namiddag toen we naar de TT-training in Assen waren geweest...
Deze lijkt me beter geschikt.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Deze is van mn dochter
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die zal wel door iemand gejat zijn.... En .....
Daar heb je wel een grote tuin voor nodig... Het balkon van mn dochter is denk ik iets te klein met 35m2quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Deze lijkt me beter geschikt.
[ afbeelding ]
Heb je geen kamer vrij? Dan kan ie gewoon binnen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb je wel een grote tuin voor nodig... Het balkon van mn dochter is denk ik iets te klein met 35m2
Ik moet geen beesten in mn huisquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb je geen kamer vrij? Dan kan ie gewoon binnen.
Heb ik je uitgenodigd de laatste tijd?quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:16 schreef sacha het volgende:
[..]
das geen goede reclame voor een hosselkoning
Niet zoals de blonde caissière in de supermarkt?quote:
Tel je toch gewoon terurg...quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:23 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb gemist wat mijn 25k posting was.
Ik heb nog zo'n 9000 posts ruimte.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:23 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb gemist wat mijn 25k posting was.
arcee waar ben je?quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Meh, dan moet ik allerlei topics langs gaan qua postingtijd enzo. Daar ben ik te lui voor.
ik wou alleen maar helluppenquote:
In welk opzicht?quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:40 schreef Joezi het volgende:
Hallon,
Op welke plek staan jullie eigenlijk?
Plek 29 van de 62.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:40 schreef Joezi het volgende:
Hallon,
Ik sta op de 1e plaats!quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:40 schreef Joezi het volgende:
Hallon,
Vandaar dat je niet meer mag oppassen.quote:
Beetje elitair dit.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:45 schreef Lienekien het volgende:
In KLB en UTO. Nou, nou, poeh, poeh.
Die kan posts minderenquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:46 schreef sig000 het volgende:
Daarnaast hebben we ook nog APK als geheim wapen.
Komt u ook een keer op visite? Dan krijgt u aan het eind van het jaar wel een stukkie taartquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In KLB en UTO. Nou, nou, poeh, poeh.
ssst.... ik ben druk bezig met babykleertjes te wassenquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vandaar dat je niet meer mag oppassen.
Je hoort te zeggen dat je kleindochter op de eerste plaats staat.
je bent niet een klein beetje arrogant hè...quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Komt u ook een keer op visite? Dan krijgt u aan het eind van het jaar wel een stukkie taart
Is ze nog niet zindelijk die kleine scheet van je lijster?quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:49 schreef just me het volgende:
[..]
ssst.... ik ben druk bezig met babykleertjes te wassen
Het woord "moeten" heb ik nergens gelezen, maar laatdunkend doen over mensen die op speciale fora posten is een beetje elitair.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:49 schreef Lienekien het volgende:
Want ik moet de lage cultuur omarmen?
Dan is dat maar elitair. Beter!quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het woord "moeten" heb ik nergens gelezen, maar laatdunkend doen over mensen die op speciale fora posten is een beetje elitair.
nee die bevuilt nog steeds haar eigen nestquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Is ze nog niet zindelijk die kleine scheet van je lijster?
Maar wanneer is iets elitair... ? Ik ben wezen shoppen in de PC-Hooft?quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:53 schreef sig000 het volgende:
De 1e elitaire SC moet ik nog tegenkomen.
Daar kom je dan nu eindelijk van afquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:55 schreef just me het volgende:
[..]
nee die bevuilt nog steeds haar eigen nest
ik heb op zolder kleertjes gevonden die nog van mama lijster zijn geweest en door haar oma zijn gemaakt...
Waar lees jij de ontkenning?quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niets mis met elitair zijn, maar de ontkenningsfase die je even had verbaasde me een tikje.
Nee, hij is alweer afgedropen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:02 schreef FANN het volgende:
Gaat het een wedstrijd worden in welk subforum het meest gepost wordt?
Serieus?
Daar zijn we te elitair voor Fann.. Dat soort dingen boeit ons niet .. EN dan vergelijken met UTO...quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:02 schreef FANN het volgende:
Gaat het een wedstrijd worden in welk subforum het meest gepost wordt?
Serieus?
nou elitair kan je mij niet noemenquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar zijn we te elitair voor Fann.. Dat soort dingen boeit ons niet .. EN dan vergelijken met UTO...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |