Beetje elitair dit.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:45 schreef Lienekien het volgende:
In KLB en UTO. Nou, nou, poeh, poeh.
Die kan posts minderenquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:46 schreef sig000 het volgende:
Daarnaast hebben we ook nog APK als geheim wapen.
Komt u ook een keer op visite? Dan krijgt u aan het eind van het jaar wel een stukkie taartquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In KLB en UTO. Nou, nou, poeh, poeh.
ssst.... ik ben druk bezig met babykleertjes te wassenquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vandaar dat je niet meer mag oppassen.
Je hoort te zeggen dat je kleindochter op de eerste plaats staat.
je bent niet een klein beetje arrogant hč...quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Komt u ook een keer op visite? Dan krijgt u aan het eind van het jaar wel een stukkie taart
Is ze nog niet zindelijk die kleine scheet van je lijster?quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:49 schreef just me het volgende:
[..]
ssst.... ik ben druk bezig met babykleertjes te wassen
Het woord "moeten" heb ik nergens gelezen, maar laatdunkend doen over mensen die op speciale fora posten is een beetje elitair.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:49 schreef Lienekien het volgende:
Want ik moet de lage cultuur omarmen?
Dan is dat maar elitair. Beter!quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het woord "moeten" heb ik nergens gelezen, maar laatdunkend doen over mensen die op speciale fora posten is een beetje elitair.
nee die bevuilt nog steeds haar eigen nestquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Is ze nog niet zindelijk die kleine scheet van je lijster?
Maar wanneer is iets elitair... ? Ik ben wezen shoppen in de PC-Hooft?quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:53 schreef sig000 het volgende:
De 1e elitaire SC moet ik nog tegenkomen.
Daar kom je dan nu eindelijk van afquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:55 schreef just me het volgende:
[..]
nee die bevuilt nog steeds haar eigen nest
ik heb op zolder kleertjes gevonden die nog van mama lijster zijn geweest en door haar oma zijn gemaakt...
Waar lees jij de ontkenning?quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niets mis met elitair zijn, maar de ontkenningsfase die je even had verbaasde me een tikje.
Nee, hij is alweer afgedropen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:02 schreef FANN het volgende:
Gaat het een wedstrijd worden in welk subforum het meest gepost wordt?
Serieus?
Daar zijn we te elitair voor Fann.. Dat soort dingen boeit ons niet .. EN dan vergelijken met UTO...quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:02 schreef FANN het volgende:
Gaat het een wedstrijd worden in welk subforum het meest gepost wordt?
Serieus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |