sorry, je weet het ik ben soms kippigquote:
ja, die had ik toen leeg gemaakt met dat spelletje van Sas wat we aan het spelen warenquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die is wel heel leeg nu.![]()
Heb even een rijtje anonieme kijkers voor je gemaakt. Graag gedaan.
Ik had het kunnen weten....het is altijd de schuld van Sacha.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:14 schreef FANN het volgende:
ja, die had ik toen leeg gemaakt met dat spelletje van Sas wat we aan het spelen waren![]()
en eigenlijk nooit meer terug gezet
Het nut van zo'n fotoboek heb ik eigenlijk nooit begrepen?quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, die had ik toen leeg gemaakt met dat spelletje van Sas wat we aan het spelen waren![]()
en eigenlijk nooit meer terug gezet
áltijd! vergeet dat nooit!quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten....het is altijd de schuld van Sacha.
voor foto'squote:Op zaterdag 22 november 2014 20:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het nut van zo'n fotoboek heb ik eigenlijk nooit begrepen?
Kan je zien met welke mongool je te maken hebtquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het nut van zo'n fotoboek heb ik eigenlijk nooit begrepen?
die is van mijn jongere zusterquote:
dat heeft u goed onthoudenquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:18 schreef FANN het volgende:
[..]
o ja, jij had ook een hondof eigenlijk is ie van je zus geloof ik toch?
zijn proportiesquote:
Zijn voorpoten zijn te kort of de achterste te lang.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:19 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
die is van mijn jongere zuster
uit de kennel opgehaald weet ik niet meerquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zijn voorpoten zijn te kort of de achterste te lang.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zijn voorpoten zijn te kort of de achterste te lang.
die vorige dat waren er tweequote:Op zaterdag 22 november 2014 20:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Yep, maar hij kijkt wel vriendelijk.
maakt niet uit, zal wel een kruising zijn, als ie maar lief isquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:20 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
uit de kennel opgehaald weet ik niet meer
2 honten tegelijk?quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:21 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
die vorige dat waren er twee
een soort herder en die andere ben ik vergeten
quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:21 schreef FANN het volgende:
[..]
maakt niet uit, zal wel een kruising zijn, als ie maar lief is
"vuilnisbakken-ras"quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:21 schreef FANN het volgende:
[..]
maakt niet uit, zal wel een kruising zijn, als ie maar lief is
en een pous kadquote:
hij gaat mee in de kampeerwagen meestal naar Frankrijkquote:
okéquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:23 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
hij gaat mee in de kampeerwagen
en mijn zwagerquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:24 schreef FANN het volgende:
[..]
oké
met je zus neem ik aan.
gezellig.
Bij paarten heb je dat ook soms.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:21 schreef FANN het volgende:
[..]i ie het nu ook, zijn kont staat hoog .
FNV verzekeringenquote:
een palominoquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bij paarten heb je dat ook soms.
[ afbeelding ]
Bovenste achterbenenquote:
IK HEB GEEN TIETENquote:Op zaterdag 22 november 2014 18:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb genoeg vrouwen met tieten en een hond gezien.
Deze is van mn dochterquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een konijn lijkt me wel wat voor Sjoef. bevalt ie niet kun je 'm altijd opvreten.
Maar opeten zal ik die niet... Als kind hadden we een konijn thuis en die was opeens verdwenen op een namiddag toen we naar de TT-training in Assen waren geweest...quote:
die was dus het haasje...quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar opeten zal ik die niet... Als kind hadden we een konijn thuis en die was opeens verdwenen op een namiddag toen we naar de TT-training in Assen waren geweest...
Deze lijkt me beter geschikt.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Deze is van mn dochter
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die zal wel door iemand gejat zijn.... En .....
Daar heb je wel een grote tuin voor nodig... Het balkon van mn dochter is denk ik iets te klein met 35m2quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Deze lijkt me beter geschikt.
[ afbeelding ]
Heb je geen kamer vrij? Dan kan ie gewoon binnen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb je wel een grote tuin voor nodig... Het balkon van mn dochter is denk ik iets te klein met 35m2
Ik moet geen beesten in mn huisquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb je geen kamer vrij? Dan kan ie gewoon binnen.
Heb ik je uitgenodigd de laatste tijd?quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:16 schreef sacha het volgende:
[..]
das geen goede reclame voor een hosselkoning
Niet zoals de blonde caissière in de supermarkt?quote:
Tel je toch gewoon terurg...quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:23 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb gemist wat mijn 25k posting was.
Ik heb nog zo'n 9000 posts ruimte.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:23 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb gemist wat mijn 25k posting was.
arcee waar ben je?quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Meh, dan moet ik allerlei topics langs gaan qua postingtijd enzo. Daar ben ik te lui voor.
ik wou alleen maar helluppenquote:
In welk opzicht?quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:40 schreef Joezi het volgende:
Hallon,
Op welke plek staan jullie eigenlijk?
Plek 29 van de 62.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:40 schreef Joezi het volgende:
Hallon,
Ik sta op de 1e plaats!quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:40 schreef Joezi het volgende:
Hallon,
Vandaar dat je niet meer mag oppassen.quote:
Beetje elitair dit.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:45 schreef Lienekien het volgende:
In KLB en UTO. Nou, nou, poeh, poeh.
Die kan posts minderenquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:46 schreef sig000 het volgende:
Daarnaast hebben we ook nog APK als geheim wapen.
Komt u ook een keer op visite? Dan krijgt u aan het eind van het jaar wel een stukkie taartquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In KLB en UTO. Nou, nou, poeh, poeh.
ssst.... ik ben druk bezig met babykleertjes te wassenquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vandaar dat je niet meer mag oppassen.
Je hoort te zeggen dat je kleindochter op de eerste plaats staat.
je bent niet een klein beetje arrogant hè...quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Komt u ook een keer op visite? Dan krijgt u aan het eind van het jaar wel een stukkie taart
Is ze nog niet zindelijk die kleine scheet van je lijster?quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:49 schreef just me het volgende:
[..]
ssst.... ik ben druk bezig met babykleertjes te wassen
Het woord "moeten" heb ik nergens gelezen, maar laatdunkend doen over mensen die op speciale fora posten is een beetje elitair.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:49 schreef Lienekien het volgende:
Want ik moet de lage cultuur omarmen?
Dan is dat maar elitair. Beter!quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het woord "moeten" heb ik nergens gelezen, maar laatdunkend doen over mensen die op speciale fora posten is een beetje elitair.
nee die bevuilt nog steeds haar eigen nestquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Is ze nog niet zindelijk die kleine scheet van je lijster?
Maar wanneer is iets elitair... ? Ik ben wezen shoppen in de PC-Hooft?quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:53 schreef sig000 het volgende:
De 1e elitaire SC moet ik nog tegenkomen.
Daar kom je dan nu eindelijk van afquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:55 schreef just me het volgende:
[..]
nee die bevuilt nog steeds haar eigen nest
ik heb op zolder kleertjes gevonden die nog van mama lijster zijn geweest en door haar oma zijn gemaakt...
Waar lees jij de ontkenning?quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niets mis met elitair zijn, maar de ontkenningsfase die je even had verbaasde me een tikje.
Nee, hij is alweer afgedropen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:02 schreef FANN het volgende:
Gaat het een wedstrijd worden in welk subforum het meest gepost wordt?
Serieus?
Daar zijn we te elitair voor Fann.. Dat soort dingen boeit ons niet .. EN dan vergelijken met UTO...quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:02 schreef FANN het volgende:
Gaat het een wedstrijd worden in welk subforum het meest gepost wordt?
Serieus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |