sorry, je weet het ik ben soms kippigquote:
ja, die had ik toen leeg gemaakt met dat spelletje van Sas wat we aan het spelen warenquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die is wel heel leeg nu.![]()
Heb even een rijtje anonieme kijkers voor je gemaakt. Graag gedaan.
Ik had het kunnen weten....het is altijd de schuld van Sacha.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:14 schreef FANN het volgende:
ja, die had ik toen leeg gemaakt met dat spelletje van Sas wat we aan het spelen waren![]()
en eigenlijk nooit meer terug gezet
Het nut van zo'n fotoboek heb ik eigenlijk nooit begrepen?quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, die had ik toen leeg gemaakt met dat spelletje van Sas wat we aan het spelen waren![]()
en eigenlijk nooit meer terug gezet
áltijd! vergeet dat nooit!quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten....het is altijd de schuld van Sacha.
voor foto'squote:Op zaterdag 22 november 2014 20:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het nut van zo'n fotoboek heb ik eigenlijk nooit begrepen?
Kan je zien met welke mongool je te maken hebtquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het nut van zo'n fotoboek heb ik eigenlijk nooit begrepen?
die is van mijn jongere zusterquote:
dat heeft u goed onthoudenquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:18 schreef FANN het volgende:
[..]
o ja, jij had ook een hondof eigenlijk is ie van je zus geloof ik toch?
zijn proportiesquote:
Zijn voorpoten zijn te kort of de achterste te lang.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:19 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
die is van mijn jongere zuster
uit de kennel opgehaald weet ik niet meerquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zijn voorpoten zijn te kort of de achterste te lang.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zijn voorpoten zijn te kort of de achterste te lang.
die vorige dat waren er tweequote:Op zaterdag 22 november 2014 20:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Yep, maar hij kijkt wel vriendelijk.
maakt niet uit, zal wel een kruising zijn, als ie maar lief isquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:20 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
uit de kennel opgehaald weet ik niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |