Je hebt echt geen fucking idee waar ik het over heb -ik probeer een heel klein puntje te maken-, maar gewoon lekker doorlullen!quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt.. King kwam laats met een lijstje ,, Maar 1 SC topic a day is toch redelijk ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nina Hagenquote:
Concurrentie gespot.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:09 schreef APK het volgende:
Het is wmb gewoon een speeltuin hier en als de juf niet zegt dat jij of ik gevaarlijk zouden kunnen zijn dan is er niets aan de hand mbt de Erasmusbrug die te maken heeft met Dees die in Mexico op het strand een cocosnoot bijt waardoor een mexicaan besluit toch niet die dope te verkopen zodat zijn dochter uit handen van het cartel blijft!
quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:41 schreef chufi het volgende:
Het zal wel APK.. we zouden elkaar mijden dus bij deze.
quote:
Ik ga voor Deisyy als mod. Die wil juist alles laten staan, zodat iedereen mee kan genieten.quote:Op donderdag 24 juni 2004 17:54 schreef just me het volgende:
vecht jullie onderlinge geschillen eens lekker uit via mail, icq, msn of ga een partijtje voetballen!!
slijmbalquote:Op zaterdag 22 november 2014 12:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Ik ga voor Deisyy als mod. Die wil juist alles laten staan, zodat iedereen mee kan genieten.
Eigenbelang.quote:
tuurlijk lieve KT, mag ik dan nu een teiltjequote:Op zaterdag 22 november 2014 13:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Eigenbelang.
Wat heb ik eraan als mods roepen dat fitties ergens anders gehouden moeten worden?
Dat schiet natuurlijk niet op.![]()
Deisyy begrijpt dat.
\__________________/quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:23 schreef just me het volgende:
[..]
tuurlijk lieve KT, mag ik dan nu een teiltje
Ga maar aan iemand vragen via mail, ICQ of MSN.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:23 schreef just me het volgende:
tuurlijk lieve KT, mag ik dan nu een teiltje
neh. ik ga even naar boven naar het badquote:Op zaterdag 22 november 2014 13:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
\__________________/
Gaat dit lukken?
touchéquote:Op zaterdag 22 november 2014 13:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ga maar aan iemand vragen via mail, ICQ of MSN.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:32 schreef Deisyy het volgende:
Ik maak er een rommeltje van, het wordt tijd dat ik mod wordt,dan kan ik mijn posts verwijderen.
Dat is mooi want ik ben die vakanties helemaal zat.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Teleurgesteld en zoekt verder?
En voor Dees... Modjes gaan nooit meer op vakantie
OK dan is het goed... Volgens mij krijg je eerst een verplichte cursus grammatica van Lien, alvorens je wordt geaccepteerd...quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is mooi want ik ben die vakanties helemaal zat.
Na 3 jaar mag je weerquote:Op zaterdag 22 november 2014 14:51 schreef chufi het volgende:
En voor Dees... Modjes gaan nooit meer op vakantie
En dan maken we ons zorgen of je het overleeft ....quote:Op zaterdag 22 november 2014 16:24 schreef APK het volgende:
[..]
Na 3 jaar mag je weer
[ afbeelding ]
Goed insmerenquote:Op zaterdag 22 november 2014 16:25 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan maken we ons zorgen of je het overleeft ....
Duid mij eens het verband.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zat meer aan de wederopstanding van Lazarus te denken Lienekien.
Werd jij ook al gequote?quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kun jij verwijderde topics zien?
Yup in een topic wat geen lampje deed branden.quote:
Zie reactie op SIg.quote:
Zal wel een vervelende user zijn geweest danquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:50 schreef Kingstown het volgende:
Zie reactie op SIg.
Werd in een topic wat nu weg is gequote en waarvan ik me ook niet kan herinneren dat ik er in gepost heb of ooit ook maar gezien heb.
Uit NWS-FB.quote:Er was in KLB een topic geopend met veel geschreeuw en zielig gejank over de pietendiscussie, dat werd snel gewist en blijkbaar heeft iedereen een hikje gehad dat er een post van je gequote werd. De op van dat topic stond ook vol quotes van diverse mensen.
Yep dezelfde hier. Donald Dock ofzo was de usert.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Yup in een topic wat geen lampje deed branden.
Iets in de trant van "Censuur. De verzamelde werken van Danny"
Vind het wel handig. Plus als ik bepaalde users zie reageren, dan klik ik het meteen weg zonder te lezen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:52 schreef APK het volgende:
Waarom heb je dat quote alert eigenlijk aan staan?
Word je niet zwaar gestoord van al die pop ups?
Ook leuk is het om er na maand of 2 op te reageren.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vind het wel handig. Plus als ik bepaalde users zie reageren, dan klik ik het meteen weg zonder te lezen.
Oh, van bepaalde users delete ik gewoon hun posts zonder ze te lezen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:55 schreef Kingstown het volgende:
Vind het wel handig. Plus als ik bepaalde users zie reageren, dan klik ik het meteen weg zonder te lezen.
Ah, ben jij dat steeds.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:58 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, van bepaalde users delete ik gewoon hun posts zonder ze te lezen.
Dat is wel een fijn knopje
Ik ook al .. en dan opeens.... Je hebt geen rechten .... blablaquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Yup in een topic wat geen lampje deed branden.
Iets in de trant van "Censuur. De verzamelde werken van Danny"
Bedankt dan.quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:03 schreef APK het volgende:
[..]
Jij had inmiddels boven Tong kunnen staan
En dan als ie slechts 1 persoon was geweest ipv 10 klonen...quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:03 schreef APK het volgende:
[..]
Jij had inmiddels boven Tong kunnen staan
http://forum.fok.nl/topic/2172435/1/50#146902504 dat was hetquote:Op zaterdag 22 november 2014 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook al .. en dan opeens.... Je hebt geen rechten .... blabla
weet ik veelquote:Op zaterdag 22 november 2014 16:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Denk je dat je me gezien hebt?
Ik heb genoeg vrouwen met tieten en een hond gezien.quote:
Ik ontkenquote:Op zaterdag 22 november 2014 18:51 schreef chufi het volgende:
Wie hebben er hier eigenlijk een hond ?
Hoeveel zijn er na de kerst daarvan nog over?quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:25 schreef sacha het volgende:
2 honten, 1 poes, 2 kippen, 1 konijn, 1 postbode, 1 aap
2 kippen en een konijn minder waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoeveel zijn er na de kerst daarvan nog over?
nee ik heb geen hond en ik wil geen hond, en ik wil ook de hond niet in de pot vindenquote:
Maar deze niet ...quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:25 schreef sig000 het volgende:
Mijn schoonzoon heeft een worst op 4 pootjes.
[ afbeelding ]
Waarom heb je dan een hond UI ?quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:29 schreef just me het volgende:
[..]
nee ik heb geen hond en ik wil geen hond, en ik wil ook de hond niet in de pot vinden
Dit was een hele lieve hondquote:
en jij bent de enige die het kan wetenquote:
Foto's stonden nog op mijn toestel.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:42 schreef just me het volgende:
[..]
en jij bent de enige die het kan weten
Die is wel heel erg van de slow chat:quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:44 schreef Kingstown het volgende:
De moeder van onze mod zit ook op FOK!
Hoe oud moet die wel niet zijn?![]()
mamakarina
1 per dag, dat is voor mij, en voor velen met mij, lang geledenquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:47 schreef APK het volgende:
[..]
Die is wel heel erg van de slow chat:
laatste bezoek: 14 dagen, 5 uur geleden.
aantal posts: 1.562 (gemiddeld 1 per dag)
Gemiddeld staan we gelijk.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:48 schreef just me het volgende:
[..]
1 per dag, dat is voor mij, en voor velen met mij, lang geleden
die heeft geen levenquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:52 schreef sig000 het volgende:
Sjoef (gemiddeld 71 per dag)
Dat haal ik met mijn 10 klonen nog niet.
1quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:48 schreef just me het volgende:
[..]
1 per dag, dat is voor mij, en voor velen met mij, lang geleden
Een konijn lijkt me wel wat voor Sjoef. bevalt ie niet kun je 'm altijd opvreten.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:53 schreef just me het volgende:
[..]
die heeft geen leven
en geen hond maar wel een muis
Even mijn beeldscherm schoonmakenquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een konijn lijkt me wel wat voor Sjoef. bevalt ie niet kun je 'm altijd opvreten.
Hoe kan je dat zien van jezelf? ik heb geen idee hoeveel posts per dag ik heb.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:52 schreef sig000 het volgende:
Sjoef (gemiddeld 71 per dag)
Dat haal ik met mijn 10 klonen nog niet.
14 per dag.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe kan je dat zien van jezelf? ik heb geen idee hoeveel posts per dag ik heb.
In je profiel. Schade valt mee. (gemiddeld 14 per dag)quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe kan je dat zien van jezelf? ik heb geen idee hoeveel posts per dag ik heb.
o jah verrek ik zie hetquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
In je profiel. Schade valt mee. (gemiddeld 14 per dag)
Kippen van de leg of geen kippen meer?quote:
http://www.barneveldsekra(...)21.html#.VHDe_YuG_uIquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:07 schreef just me het volgende:
[..]
Kippen van de leg of geen kippen meer?
Het komt allemaal wel dichtbij nu.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:08 schreef FANN het volgende:
[..]
http://www.barneveldsekra(...)21.html#.VHDe_YuG_uI
Ik keek per abuis in mijn Foboquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Cursus icoontjes klikken is overbodig geworden nu of moeten we toggle weer uit gaan leggen?
en er komt nog meer bij...quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het komt allemaal wel dichtbij nu.
Ik denk dat we TH binnenkort helemaal niet meer zien posten.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:08 schreef sig000 het volgende:
Jij zit ook aardig in de gevarenzone. (gemiddeld 42 per dag)
quote:Op maandag 17 november 2014 12:46 schreef Treehut362 het volgende:
ik had maar 19 posts
komt: ik heb niet zo'n zin meer om te posten.
ik weet niksquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik denk dat we TH binnenkort helemaal niet meer zien posten.
[..]
TH is toch niet stiekem een kip?quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik denk dat we TH binnenkort helemaal niet meer zien posten.
[..]
haanquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:11 schreef just me het volgende:
[..]
TH is toch niet stiekem een kip?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |