En dan maken we ons zorgen of je het overleeft ....quote:Op zaterdag 22 november 2014 16:24 schreef APK het volgende:
[..]
Na 3 jaar mag je weer
[ afbeelding ]
Goed insmerenquote:Op zaterdag 22 november 2014 16:25 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan maken we ons zorgen of je het overleeft ....
Duid mij eens het verband.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zat meer aan de wederopstanding van Lazarus te denken Lienekien.
Werd jij ook al gequote?quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kun jij verwijderde topics zien?
Yup in een topic wat geen lampje deed branden.quote:
Zie reactie op SIg.quote:
Zal wel een vervelende user zijn geweest danquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:50 schreef Kingstown het volgende:
Zie reactie op SIg.
Werd in een topic wat nu weg is gequote en waarvan ik me ook niet kan herinneren dat ik er in gepost heb of ooit ook maar gezien heb.
Uit NWS-FB.quote:Er was in KLB een topic geopend met veel geschreeuw en zielig gejank over de pietendiscussie, dat werd snel gewist en blijkbaar heeft iedereen een hikje gehad dat er een post van je gequote werd. De op van dat topic stond ook vol quotes van diverse mensen.
Yep dezelfde hier. Donald Dock ofzo was de usert.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Yup in een topic wat geen lampje deed branden.
Iets in de trant van "Censuur. De verzamelde werken van Danny"
Vind het wel handig. Plus als ik bepaalde users zie reageren, dan klik ik het meteen weg zonder te lezen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:52 schreef APK het volgende:
Waarom heb je dat quote alert eigenlijk aan staan?
Word je niet zwaar gestoord van al die pop ups?
Ook leuk is het om er na maand of 2 op te reageren.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vind het wel handig. Plus als ik bepaalde users zie reageren, dan klik ik het meteen weg zonder te lezen.
Oh, van bepaalde users delete ik gewoon hun posts zonder ze te lezen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:55 schreef Kingstown het volgende:
Vind het wel handig. Plus als ik bepaalde users zie reageren, dan klik ik het meteen weg zonder te lezen.
Ah, ben jij dat steeds.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:58 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, van bepaalde users delete ik gewoon hun posts zonder ze te lezen.
Dat is wel een fijn knopje
Ik ook al .. en dan opeens.... Je hebt geen rechten .... blablaquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Yup in een topic wat geen lampje deed branden.
Iets in de trant van "Censuur. De verzamelde werken van Danny"
Bedankt dan.quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:03 schreef APK het volgende:
[..]
Jij had inmiddels boven Tong kunnen staan
En dan als ie slechts 1 persoon was geweest ipv 10 klonen...quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:03 schreef APK het volgende:
[..]
Jij had inmiddels boven Tong kunnen staan
http://forum.fok.nl/topic/2172435/1/50#146902504 dat was hetquote:Op zaterdag 22 november 2014 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook al .. en dan opeens.... Je hebt geen rechten .... blabla
weet ik veelquote:Op zaterdag 22 november 2014 16:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Denk je dat je me gezien hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |