Je hebt echt geen fucking idee waar ik het over heb -ik probeer een heel klein puntje te maken-, maar gewoon lekker doorlullen!quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt.. King kwam laats met een lijstje ,, Maar 1 SC topic a day is toch redelijk ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nina Hagenquote:
Concurrentie gespot.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:09 schreef APK het volgende:
Het is wmb gewoon een speeltuin hier en als de juf niet zegt dat jij of ik gevaarlijk zouden kunnen zijn dan is er niets aan de hand mbt de Erasmusbrug die te maken heeft met Dees die in Mexico op het strand een cocosnoot bijt waardoor een mexicaan besluit toch niet die dope te verkopen zodat zijn dochter uit handen van het cartel blijft!
quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:41 schreef chufi het volgende:
Het zal wel APK.. we zouden elkaar mijden dus bij deze.
quote:
Ik ga voor Deisyy als mod. Die wil juist alles laten staan, zodat iedereen mee kan genieten.quote:Op donderdag 24 juni 2004 17:54 schreef just me het volgende:
vecht jullie onderlinge geschillen eens lekker uit via mail, icq, msn of ga een partijtje voetballen!!
slijmbalquote:Op zaterdag 22 november 2014 12:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Ik ga voor Deisyy als mod. Die wil juist alles laten staan, zodat iedereen mee kan genieten.
Eigenbelang.quote:
tuurlijk lieve KT, mag ik dan nu een teiltjequote:Op zaterdag 22 november 2014 13:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Eigenbelang.
Wat heb ik eraan als mods roepen dat fitties ergens anders gehouden moeten worden?
Dat schiet natuurlijk niet op.![]()
Deisyy begrijpt dat.
\__________________/quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:23 schreef just me het volgende:
[..]
tuurlijk lieve KT, mag ik dan nu een teiltje
Ga maar aan iemand vragen via mail, ICQ of MSN.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:23 schreef just me het volgende:
tuurlijk lieve KT, mag ik dan nu een teiltje
neh. ik ga even naar boven naar het badquote:Op zaterdag 22 november 2014 13:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
\__________________/
Gaat dit lukken?
touchéquote:Op zaterdag 22 november 2014 13:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ga maar aan iemand vragen via mail, ICQ of MSN.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:32 schreef Deisyy het volgende:
Ik maak er een rommeltje van, het wordt tijd dat ik mod wordt,dan kan ik mijn posts verwijderen.
Dat is mooi want ik ben die vakanties helemaal zat.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Teleurgesteld en zoekt verder?
En voor Dees... Modjes gaan nooit meer op vakantie
OK dan is het goed... Volgens mij krijg je eerst een verplichte cursus grammatica van Lien, alvorens je wordt geaccepteerd...quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is mooi want ik ben die vakanties helemaal zat.
Na 3 jaar mag je weerquote:Op zaterdag 22 november 2014 14:51 schreef chufi het volgende:
En voor Dees... Modjes gaan nooit meer op vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |