Pfoe, ik gelukkig nog niet!quote:Op donderdag 20 november 2014 18:46 schreef Nikooos het volgende:
Ik zie net dat ik al top 20 sta. Mag nog wel even rustig aan gaan hoor
spannend helio! Hopelijk zet het door! Ik gun het je van harte!quote:Op donderdag 20 november 2014 20:31 schreef Heliotrope het volgende:
Hoop dat je goed slaapt daar vanavond LadyT!
Je kamertje is supermooi, Radyhyn.
Ik voel voor het eerst iets wat ergens op lijkt, krampen, maar meer om het half uur ofzo. Lijkt niet echt door te zetten, maar er gebeurt tenminste iets.
Nou het is een behoorlijk ding, zelfs als je hem op de eenling stand inklapt. De wiegjes kun je niet inklappen helaas, dus wellicht moet je er eentje op de achterbank zetten en eentje in de achterklep. Ik heb zelf de wiegjes niet gebruikt, ik had in de periode dat ze nog mini waren nog een EasyWalker Duo. Die vond ik niet meer oké toen de jongens in de wandelwageninzet moesten, want ze konden in de EasyWalker niet naar me toe kijken en dat vond ik geen prettig idee. Toen hebben we de EasyWalker verkocht en een Bugaboo teruggekocht op marktplaats.quote:Op donderdag 20 november 2014 06:44 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Dank je!!!
Het wordt als ze naast elkaar zitten ook de bugaboo![]()
En als ze achter elkaar zitten de icandy Peach 3.
Moeten alleen nog een keer goed passen in de auto. Die hebben we sinds april. Onderstel bugaboo past, maar passen de reiswiegjes er dan nog bij. Of zijn die ook 'in te klappen'. Of moeten we toch een grotere auto. Achteraf spijt dat we in april niet gelijk groter zijn gegaan. Maar ja, we hadden niet echt op 2 baby's tegelijk gerekend.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 19 november 2014 07:01 schreef AwayTL het volgende:
Meld met baby uit de buik!!
Onze M.ax is gisteravond om 23.00 uur geboren. Klein mannetje van 2790 gr en 48 cm. Hij doet het goed en drinkt al lekker bij mij.
Vriend is peuter ophalen voor de eerste ontmoeting.
Dat heeft-ie duidelijk niet van zijn moederquote:
Nou normaal kan ik redelijk geduldig zijn, maar na 4 dagen pijnlijke weeën begint het inderdaad wel een beetje op te rakenquote:Op vrijdag 21 november 2014 07:39 schreef McLaura het volgende:
[..]
Dat heeft-ie duidelijk niet van zijn moeder
Jeehhhh een niet-kotsende-17-weken-glitter-bananen-kitteh voor jou en je vriendin!quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:22 schreef Nikooos het volgende:
17 weken vandaag en ze heeft al 5 dagen niet gekotst. Hopelijk is ze daar nu wel vanaf.
Whahahaquote:Op vrijdag 21 november 2014 10:26 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Jeehhhh een niet-kotsende-17-weken-glitter-bananen-kitteh voor jou en je vriendin!
[ afbeelding ]
Ik vroeg me ook al af waar crumpette was..quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:38 schreef Radyhyn het volgende:
Succes met de controles en echo's vandaag allemaal envoor de wekenwissels *strooit alvast wat extra glitters gemengd met kruidnootjes in het rond*
En waar is Crumpette eigenlijk? Die heb ik al ff niet gezien dacht ik...
quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:38 schreef Radyhyn het volgende:
Succes met de controles en echo's vandaag allemaal envoor de wekenwissels *strooit alvast wat extra glitters gemengd met kruidnootjes in het rond*
En extra een knuf voor de LLM sici, helio en LT!
GevalletjeToch fijn dat alles past! Heb je nog wat kunnen slapen?
DJ je bent verder ook niet eigenwijs ook he met je bekken.. hopelijk heeft dat korte nachtje je toch nog goed gedaan
En waar is Crumpette eigenlijk? Die heb ik al ff niet gezien dacht ik...
Daar ben je!quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:03 schreef Crumpette het volgende:
[..]![]()
props voor je glitterbanaanpoes![]()
voel me niet zo communicatief deze dagen, beetje in mijn LLM-cocon geloof ik. Ineens komt de baby over een paar weken alen mijn to-do lijst is/komt helemaaaal niet af, en ik heb stress over kerstkadeautjes voor iedereen
wil het leuk regelen maar gisteren naar buiten voor een winkel-actie was echt geen goed idee.. Kan gewoon steeds minder en ik vind het niet leuk. Hou vocht vast en zit ineens op +15 kg, met dikke pootjes en dikke alles eigenlijk
en slaap slecht van de drukte in mijn hoofd over alles. Ondanks dat ik best wel weet dat het niet allemaal even belangrijk is, en als de baby morgen zou komen zouden we voor hem wel klaar zijn.
En hier dus ook geen enkele pre-cursor he, nog geen harde buik gehad!
Veel spiek-plezier!!quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:03 schreef Vlindur het volgende:
Dank jullie..
Tijd om manlief naar beneden te trekken (op zolder aan het werk) en om richting het ziekenhuis te gaan.. Tot later
![]()
Lekker blijven coconnen! Gewoon de dingen zoals jij denkt dat je ze goed doet, dan komt het ook zeker goed.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:03 schreef Crumpette het volgende:
[..]![]()
props voor je glitterbanaanpoes![]()
voel me niet zo communicatief deze dagen, beetje in mijn LLM-cocon geloof ik. Ineens komt de baby over een paar weken alen mijn to-do lijst is/komt helemaaaal niet af, en ik heb stress over kerstkadeautjes voor iedereen
wil het leuk regelen maar gisteren naar buiten voor een winkel-actie was echt geen goed idee.. Kan gewoon steeds minder en ik vind het niet leuk. Hou vocht vast en zit ineens op +15 kg, met dikke pootjes en dikke alles eigenlijk
en slaap slecht van de drukte in mijn hoofd over alles. Ondanks dat ik best wel weet dat het niet allemaal even belangrijk is, en als de baby morgen zou komen zouden we voor hem wel klaar zijn.
En hier dus ook geen enkele pre-cursor he, nog geen harde buik gehad!
Nee denk dat het ok is met de trap-stuiter actie. Ben wat meer gespitst geweest op bewegingen van mijn mini, waar ik hem eerst bijna storend vond soms was ik deze week blij als hij de boel verbouwdequote:Op vrijdag 21 november 2014 11:24 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Daar ben je!
Och lekker coconnen hoor. Helemaal nu je juist wat rust nodig hebt
Weet je.. online shoppen is ook ideaal voor cadeaus.. heb gisteren ook alles voor de Sint ontvangen van bol en morgen komt de appie met mijn mega bestelling voor mijn verjaardagsfeestje
Verder niks over gehouden aan die trap-stuiter-actie?
Ik hoop dat je snel je Zen weer terug krijgt en juist lekker kan relaxen nu je verlof hebt
Ojaquote:Op vrijdag 21 november 2014 11:27 schreef Heliotrope het volgende:
Rady je bent zelf ook een LLM-er he
Ik heb nog een foto met iets nub-achtigs... maar ik heb er echt de ballen verstand van dus weet niet eens of die wel nubwaardig isquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:12 schreef Nikooos het volgende:
Mooi Lijn.. Viel weinig te nubben denk ik
Uh.. ook geen ideequote:Op vrijdag 21 november 2014 13:07 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ik heb nog een foto met iets nub-achtigs... maar ik heb er echt de ballen verstand van dus weet niet eens of die wel nubwaardig is
[ afbeelding ]
Ik trok eenmaal thuis een van de nieuwe beha's aan. M'n Jongste in de bocht:quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:38 schreef Radyhyn het volgende:
Klinkt heerlijk cholu! Uitkijken voor de krokodillen straks hé
Sicilia ik hoop dat je een heerlijk rustig nachtje krijgt door de meds. Ff bijkomen
DJ shoppen is altijd goed! Leuke shop-score
Is mij iig gelukt, hopelijk doe je mee aan het goede bloeddruk scoren! En beterschap!quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:56 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Oja![]()
Gaan we vanmiddag samen een goede bd scoren? Ik moet straks ook weer voor controle
Ben toch wat verkouden aan het worden nu.. licht-brak gevoel en snotterig. Ik hoop dat dat snel weer weg trekt!
Waar bijven de glitterstickers?quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:26 schreef Nikooos het volgende:
Vlindur!!Heel fijn
[..]
Uh.. ook geen idee
Nou dit!!quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:35 schreef Vlindur het volgende:
Wat ben jij een geweldige aanwinst voor ons Nikoos![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:35 schreef Vlindur het volgende:
Wat ben jij een geweldige aanwinst voor ons Nikoos![]()
![]()
Had altijd gekund natuurlijk, maar toen woonde ik nog met vriendin in een veel te klein appartementje waarin we besloten hadden geen kindje op te gaan voeden. Dus voor ons was de timing primaquote:Op vrijdag 21 november 2014 14:37 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Nou dit!!
Had je niet even een jaartje eerder kunnen komen
Geen probleem. Waar kan ik jou dan wél blij mee maken?quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:41 schreef Lijnloos het volgende:
[azijnpismodus]
Ik hou niet van glitters....![]()
[/azijn]
Have fun Gevalletje!
Het liefst met baby, want ontopic enzo?quote:
Vanwege je 12 weken wisseldag en omdat je jongste niet doorslaapt, krijg jij van mij glitterende bloemetjes!quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:36 schreef purebliss het volgende:
En ik dannn? Ik wil ook glittersssss
quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:13 schreef Nikooos het volgende:
Weet je wat DJMO... Jij krijgt omdat je geslaagd bent met een nieuwe bh voor je boobs......... Een glitterBetty Boop!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:20 schreef Nikooos het volgende:
En misschien doe ik dan Lijnloos hier toch een soort van plezier mee
[ afbeelding ]
En dan hou ik nu even op en wacht ik op mooie berichten die een glitter verdienen, voordat er mensen zich gaan ergeren aan me
ik niet van jouw spelfoutquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:31 schreef Radyhyn het volgende:
Ik wordt alleen maar blij van jouw glitters hoor Nikooos
Daar dacht ik ook nog even aanquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:31 schreef Radyhyn het volgende:
Ik word alleen maar blij van jouw glitters hoor Nikooos
En als Elvis naar huis ging werd er ook altijd geroepen 'Elvis has Left the Building'.. dus wel van toepassing omdat ik weer weg mocht uit het zh (zo.. dat is ff goed verzonnen van mij hé)
quote:
Jaaaahhh een jongetje!!!! Wat ontzettend leuk! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:38 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ook weer tussendoor vanuit de supermarkt (omdat ik het heeeeel graag wil delen): we krijgen een jongetje! Alles was helemaal goed en hij bewoog heerlijk. Hij loopt vier dagen voor op schema zelfs. Jeuj!
quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:38 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ook weer tussendoor vanuit de supermarkt (omdat ik het heeeeel graag wil delen): we krijgen een jongetje! Alles was helemaal goed en hij bewoog heerlijk. Hij loopt vier dagen voor op schema zelfs. Jeuj!
een jongenquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:38 schreef MevrouwCactus het volgende:
Met al die jongensmeldingen van de laatste dagen, krijg jij een echte jongensglittersticker!quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:38 schreef MevrouwCactus het volgende:
ik krijg bij deze zwangerschap het complete pretpakket cadeau, en ik krijg toch echt weer een jongenquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:46 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Met al die jongensmeldingen van de laatste dagen, krijg jij een echte jongensglittersticker!
[ afbeelding ]
Ik denk trouwens dat wij een meisje gaan krijgen. Ze zeggen altijd dat je tijdens je zwangerschap de meeste last hebt als het een meisje wordt.
ik stond net terug te denken, maar mijn dochter was ook de makkelijkste zwangerschap. Misselijk werd ik pas tijdens de bevalling, een week voor de UD ging ik nog vrolijk met de trein naar de controle (woonde in vlaardingen, was in het dijkzigt (huidige EMC) onder controle). Nu heb ik al pijn als ik vijf km moet fietsenquote:Op vrijdag 21 november 2014 17:45 schreef Moppert het volgende:
Mijn makkelijkste zwangerschap was die van de dame![]()
Ik erger mij echt groen en geel altijd aan alle bakerpraatjes
Ja bijzonder he. Protocol enzoquote:Op vrijdag 21 november 2014 17:58 schreef Heliotrope het volgende:
Jongen voor Mevrouwcactus!
En Rady uiteindelijk toch een sticker gelukkig. Wat maakt zo'n grenswaarde dan net uit he..
dochters zijn voor een vader veel leukerquote:Op vrijdag 21 november 2014 17:53 schreef Nikooos het volgende:
Het maakt mij ook verder niets uit hoor. Maar ja, als ik zou mogen kiezen. Tja...
Maar er komen al genoeg jongens aan.
En die bakerpraatjes was ook onzin natuurlijk. Moest er een draai aan geven
Ja maargoed, ergens moet de grensquote:Op vrijdag 21 november 2014 17:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja bijzonder he. Protocol enzo
Gefeliciteerd Cactus met een jongen!
Geen nieuws meer van LT?
Ik wellicht. Maandagavond weten we hetquote:
nou, met al die jongens die er ook aan komen, gaat me dat alleen maar zorgen gevenquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dochters zijn voor een vader veel leuker
Je kinderen geen suiker geven.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:27 schreef Melliemuis het volgende:
LT, wat rot zeglekker menselijk..
MwCactus jongennnnn
Ben aan het babysitten op een heel druk nichtje en neefje. Ik kan me dus niet voorstellen hoe je zwanger kunt zijn met twee rondlopende chronische suikerbommen.
Die twee van mij krijgen nauwelijks suiker, maar stuiteren ook alle kanten opquote:
In bijna alles wat we tegenwoordig eten zit suiker. Suikervrij eten is echt heel erg lastig. Als je kinderen hebt die daar gevoelig voor zijn, kunnen ze best heftig reageren van al die kleine beetjes in alle verschillende voedingsmiddelen op een dag.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die twee van mij krijgen nauwelijks suiker, maar stuiteren ook alle kanten opAls ze nou nog dezelfde kant uit zouden stuiteren, kon ik er achter aan waggelen, maar helaas gaan ze dwars tegen elkaar in en dus vervolgens de een rechts en de ander links ..
Jeeeeej!!!!quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:59 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Vanwege je 12 weken wisseldag en omdat je jongste niet doorslaapt, krijg jij van mij glitterende bloemetjes!
[ afbeelding ]
'Nu het nog kan' Helio? Staat er iets spannends op stapel?quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:44 schreef Heliotrope het volgende:
Hehe dat snap ik, Gevalletje! Maar nu is het wel lief.
nachtposthoi nu het nog kan!
Als dat al lullig overkomt.... Ik vind juist dat je het op een vriendelijke manier zegt. Ik heb ze veel lelijker gehoord in mijn BMI >35-tijd.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:25 schreef kwakz0r het volgende:
Over bloeddruk: Rady is ook wat voller (bedoel ik niet lullig sorry als t zo overkomt) en dan moeten ze officieel een bredere band gebruiken.
Oh nee sorry, dat stond er raar zie ikquote:Op zaterdag 22 november 2014 07:26 schreef JufMariska het volgende:
[..]
'Nu het nog kan' Helio? Staat er iets spannends op stapel?
Die de hele nacht beslaan tochquote:Op zaterdag 22 november 2014 08:10 schreef JufMariska het volgende:
Haha, ok! Je slaapt heerlijk met een baby hoor! Tussen de voedingen en eventuele wakkere buien van uk door
gefeliciteerd !quote:Op zaterdag 22 november 2014 08:34 schreef Sicilia het volgende:
Nou de slaapmedicatie heeft mij goed doen ontspannen...zo goed dat ik me nu kan met melden met baby UIT de buikvannacht om 4.29 uur is onze zoon K.iron geboren
Het gaat heerlijk met ons en wij gaan nu lekker uitrusten!
jemig, dat heb je snel gedaan!quote:Op zaterdag 22 november 2014 10:11 schreef Sicilia het volgende:
Dankjulliewel allemaal![]()
Het is echt super vlot gegaan uiteindelijk. Ik werd om 3.25 wakker en om 4.29 uur was ie er al! En zonder scheurtjes en toestanden lekker thuis in bedhij is zelfs wat groter dan verwacht..3360 gram met 39 weken en hij werd geschat op 3100 gram op UD dus ik ben erg tevreden
Jaaahhh gefeliciteerd met jullie knul!!quote:Op zaterdag 22 november 2014 08:34 schreef Sicilia het volgende:
Nou de slaapmedicatie heeft mij goed doen ontspannen...zo goed dat ik me nu kan met melden met baby UIT de buikvannacht om 4.29 uur is onze zoon K.iron geboren
Het gaat heerlijk met ons en wij gaan nu lekker uitrusten!
ja dat is inderdaad fijnquote:Op zaterdag 22 november 2014 10:58 schreef Heliotrope het volgende:
Wat naar LadyT en om daar zo naast te liggen ook.. En op zich goed dat je mag/moet blijven en ze weer terug zijn bij het eerdere plan toch? Dan gaan we maar voor synchrooninleiden
Crumpette, het was een reactie op de post van kwak over die brede bandquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:25 schreef kwakz0r het volgende:
Over bloeddruk: Rady is ook wat voller (bedoel ik niet lullig sorry als t zo overkomt) en dan moeten ze officieel een bredere band gebruiken. Soms ligt die niet klaar en doen ze t gauw even met een gewone maar die meet dan bijna altijd een flink hogere bloeddruk!
Sinds ik dat weet let ik er echt goed op dat ze een grotere manchet pakken voor me. Toevallig in t ziekenhuis na de bevalling nog, pakten ze een gewone manchet, had ik zogenaamd 145 over 90met de grotere was t 120 over 75...
Ik hoop dat de ballon in 1 keer werkt! Succes!quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:02 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
ja dat is inderdaad fijnen top! Maandag dus D-day
Nog meer verse babies over een paar daagjesquote:Op zaterdag 22 november 2014 11:02 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
ja dat is inderdaad fijnen top! Maandag dus D-day
Ja, zo bizar...
ik heb gisteren met 22w4d een setje voedingsbeha's van de H&M gehaald. 2 voor twee tientjes. Prima te doen en de investering meer dan waard voor na de zwangerschapquote:Op zaterdag 22 november 2014 13:01 schreef twist02 het volgende:
Hier toch echt moeten concluderen dat m'n beha's niet meer passenVond 75E eigenlijk wel groot genoeg voor mijn figuur...
Maar om nu met 17 weken te gaan investeren in nieuwe
dus net maar even een simpele sportbeha gehaald, kijken of dat wat is. Vriend lijkt het probleem niet zo te zien
http://www.kiabi.nl/lingerie-damesmode-grote-maten_231907quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:50 schreef twist02 het volgende:
Ja, voor zulke prijzen valt de 'investering' inderdaad wel mee, DJMO. Maar normaal gesproken heb ik dus al 75E en die kan ik vaak nog net vinden bij de reguliere winkels. Dus als je grotere maten zoekt, moet je denk al snel naar een speciaalzaak?
Je stopt ze in je joggingbroek?quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
http://www.kiabi.nl/lingerie-damesmode-grote-maten_231907
hier staan ook wel grote(re) maten, maar die zijn dan denk ik weer té groot ... Verder niet zoveel ervaring met beha's (kopen). Draag ze normaal gesproken niet
ik draag al jaren geen joggingbroeken meer (tenzij thuis en gedoucht)quote:
klinkt goedquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:59 schreef Zoë23 het volgende:
![]()
Succes LT
Vond een ballon plaatsen erg meevallen. De ochtend erna is hij eruit gevallen maar ivm drukte ben ik toen niet ingeleid. Toen had ik 3cm en ben ik svonds nog naar huis gegaan om S te knuffelen en thuis te slapen. Toen ik uiteindelijk weer n dag later weeën opwekkers kreeg ging t wel snel! (Veeel beter dan een inleiding met gel
vind ik)
Hoop dat je wat kunt uitrusten in het ziekenhuis.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 16:56 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
klinkt goedik krijg ook geen gel doen ze hier njet meer. Ik hoop echt dat t vlot gaat zoals bij jou met die opwekkers. Ik verveel me nu al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeetje wat een gedoe LT! Wel fijn dat ze je nu onder controle houden en je daar kan blijven. Wat heftig zeg, die vrouw naast je!!
Veel plezier met je feestje Rady, jammer dat je nu alsnog taart moet halen! Al scheelt het dat je de rest nu niet hoeft mee te slepen
Twist, heb hier wel vaker links voorbij zien komen met bh's in grotere maten. Mamamea.nl had ze dacht ik? Ik heb nu 80D, vanaf 75C. Al twijfel ik of het inmiddels een volle D is. Heb het idee dat het nu zo'n beetje gestopt is met groeien. En hier ook een vriend die er geen problemen mee heeft(hoor soms ineens "Schat! Je tieten!!"
)
Mehehe dat plaatje Spring! Van People of Walmart zie ik, wat daar allemaal langs schijnt te komen..
Rustig dagje hier. Vriend voelde zich gisteravond niet helemaal lekker en ligt nu al een tijdje in bed. Lijkt griep te zijn, zal ik dan vast ook wel krijgen.. Volgend weekend babyshower van goede vriendin, dus hoop dat het wegblijft of heel snel wegtrekt dan!!
Ik probeer je realistisch te houden. Je zult niet de eerste zijn die 2 keer een ballon nodig heeft. Dus voor je je blindstaart op maandag, zou ik even afwachten hoe de boel er maandagochtend voor staat.quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:15 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Zal wel werken, daar twijfelde ze niet over
Dat is mij ook gezegd inderdaad. Bij heel veel vrouwen doet een ballon gewoon niet zo veel, schijnt.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:03 schreef BlueEyes het volgende:
LT verkijk je er niet op dat na 24u als blijkt dat je nog niet op 2cm zit je nog een keer 24 uur een ballon kan krijgen.
Wil je niet ontmoedigen maar het kan gebeuren.
Ik had toen ik startte een klein beetje ontsluiting en na 24 uur nog eigenlijk geen 2cm alleen de vk had er even 2 bij elkaar 'gewroet'
Haha, als sportbeha zouden deze ook echt niet voldoen inderdaad. Ik heb ook 'echte' sportbeha's voor het hardlopen en die zitten inderdaad niet lekker als je daar de hele dag in loopt.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:30 schreef Minarosa het volgende:
Ik hoor sommigen van jullie over sportbeha's, maar vraag me af wat daarmee bedoeld wordt als erbij gezegd wordt dat ze lekker zitten.
(Ik heb een aantal sportbeha's voor het hardlopen en zaalsport, maar die duwen gewoon alles plat (shock absorber) en bij elkaar zodat het niet te hard meebeweegt. Ze zitten veel minder comfortabel dan gewone beha's en doen ook weinig voor je figuur omdat ze vooral platdrukken. Dus was benieuwd wat voor soort beha's jullie bedoelen
).
quote:Op zondag 23 november 2014 06:35 schreef Heliotrope het volgende:
IMA, klinkt zwanger! Hoop het ook (niet dat ik je al te veel kwaaltjes gun maar een beetje).
Lijkt me ook geen toeval nee die taart klumsy! En wat ben je vroeg. Herkenbaar van het soms bijna vergeten zwanger te zijn, maar gaat ook gauw weg. Hoop gauw meer schopjes voor je.
Benieuwd naar LadyT, iig haar UD vandaag!
Zo, meld. 41 weken vandaag.niet erg veel geslapen maar vooral door het spannende. Zo de verloskamers bellen of ze het niet te druk hebben en dan op pad
Natuurlijk werkt die ballon 99 van de 100 keer. Alleen lang niet altijd binnen 24 uur. Dat probeerde men je hier te zeggen en dat weet je gyn ook heus wel, dat er soms gewoon nog een ronde nodig is.quote:Op zondag 23 november 2014 09:03 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Helio op de vk![]()
Hier alles oke en de 40 wk vandaag![]()
Over die ballon: de gyn zei juist dat hij het maar weinig zag dat t niet werkte. Nou ja ik zie het wel.bij mij gaat toch altijd alles anders dan bij anderen
ik ben zo'n persoon waar tegen mensen regelmatig zeggen "nou, dat heb ik nog noóit meegemaakt!"
we zullen het wel zien, ik heb er toch niks over te zeggenquote:Op zondag 23 november 2014 09:21 schreef mignonne het volgende:
[..]
Natuurlijk werkt die ballon 99 van de 100 keer. Alleen lang niet altijd binnen 24 uur. Dat probeerde men je hier te zeggen en dat weet je gyn ook heus wel, dat er soms gewoon nog een ronde nodig is.
Het is dan niet zo dat ie niet werkt, daar spreek je pas van als de ballon na meerdere pogingen helemaal niets doet.
Dus daarom, hopelijk reageert je lijf vlot op de ballon, maar staar je niet te blind op de maandag, inleidingen kunnen nu eenmaal iets langer duren.
Wat is een ballonkatheter?quote:Op zondag 23 november 2014 10:31 schreef Minarosa het volgende:
Wat is 'de ballon' eigenlijk?Ik zie vanalles voor me wat er vast niets mee te maken heeft.
Ik hoop dat het helpt, LT!
Een catheter wordt ingebracht (maar dan niet in je urinebuis) met het ballonnetje thv je baarmoedermond, deze wordt dan opgevuld met water om de bmm te prikkelen.quote:Op zondag 23 november 2014 10:31 schreef Minarosa het volgende:
Wat is 'de ballon' eigenlijk?Ik zie vanalles voor me wat er vast niets mee te maken heeft.
Ik hoop dat het helpt, LT!
Mental imagesquote:Op zondag 23 november 2014 10:31 schreef Minarosa het volgende:
quote:Op zondag 23 november 2014 10:38 schreef Radyhyn het volgende:
(Heb sowieso weinig tot geen last van mijn borsten gehad.. al zijn mijn tepels de laatste tijd wel wat gevoeliger.. en heb via een tip op de borstvoedingscursus via bepaalde manier in borst/tepel knijpen gecheckt of er al wat uitkwam.. en er kwam zowaar vocht/melk uit! 't werkt!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 november 2014 13:40 schreef Radyhyn het volgende:
Helio hopelijk geeft de gel het gewenste effect. Dikke aanmoedigings-jompel voor jou
IMA, daar krijg ik annoying orange beelden bij (zie youtube voor zijn filmpjes)![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik genoeg nesteldrang heb voor vier personenquote:Op zondag 23 november 2014 14:43 schreef Vlindur het volgende:
Nesteldrang heeft mij 2x overgeslagen. Ik ben benieuwd of ie me deze keer weet te vinden
quote:Op zondag 23 november 2014 14:43 schreef Gevalletje het volgende:
Haha, een rozijntje met melktandjes klinkt best eng
Spannend Helio! Wachten tot er wat gebeurd!
UD voor LT!
Aww dat klinkt lief Sicilia! Fijn dat het zo goed gaat!
Herkenbaar Klumsy! Vooral als ik een dik vest aan heb vraag ik me wel eens af of ik echt zwanger ben. Tot m'n vest uitgaat dan en m'n buik zie, dan nog vind ik het soms een gek idee! Zelfs tijdens schopjes soms, blijf het gek vinden dat een klein mensje dat doet! Als ik 25 weken ben doen we een 3D-echo, hoop dat het dan nog een stukje echter wordt, als ik zijn gezichtje kan zien
Fijn dat het een leuk feestje was Rady, nou lekker bijkomen! Hehe, heb net ook even geprobeerd me te "melken", voelde niet erg prettig en gebeurde nog niks (gek zeg, met 22 weken)
Ter geruststelling: ik heb de hele zwangerschap niks aan mijn borsten gemerkt qua pijn of groei, er geen druopel melk uit gekregen (lukt nu ook niet altijd met de hand), een keizersnede gehad en desondanks loopt de bv prima! Heb melk zat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook mijn tepels zijn niet ideaal en t gaat allemaal gewoon
Mocht je twijfelen: zsm een goede lactatiekundige inschakelen na de geboorte (liefst in de eerste paar dagen al) komt vast goed!Kwak
Aangezien je ook in het nieuwe jaar bevalt; misschien iets om aan te denken bij je keuze voor de zorgverzekeringquote:Op zondag 23 november 2014 17:44 schreef Gevalletje het volgende:
Goed om te weten Kwak! Zal het ook eens vragen bij de volgende afspraak met vk. Heb laatste keer ook een boekje over borstvoeding gehad en geloof dat ze er ook nig een cursus over hadden, eens goed bekijken!
krijg je nieuwe gel of een ballon?quote:Op zondag 23 november 2014 18:55 schreef Heliotrope het volgende:
Kun je niet ook bij een paar mensen van hier nesteldrangen DJMO
Mij heeft het ook overgeslagen.
Hier geen baby voorlopig hoor, gel geeft wel een paar uur pijnlijke harde buiken maar geen ontsluiting. Ik stel me maar in op dat het nog een paar dagen gaat duren.
spannend!quote:Op zondag 23 november 2014 20:15 schreef Heliotrope het volgende:
Ja moet wel blijven, en dan morgen opnieuw gel! Vannacht maar gewoon goed slapen hoop ik.en over niet al te lang baby is nog steeds waar
LadyT bij jou nog nieuws?
lekker!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |