abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 november 2014 @ 20:27:31 #251
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_146907680
Ik heb gewoon 2 nieuwe bh's gekocht. Met wel nog iets ruimte om te groeien. Zonder dat ze veel te wijd zijn. Super goed geholpen door de verkoopster! De ene maat 80i en de andere 80gg. Andere merken. Zwangerschapsbh's bieden niet genoeg steun helaas. Ik ben aangewezen op een speciaalzaak. Waar ze eventueel gewone bh's kunnen vermaken naar voedingsbh's las ik op de website.
Vriend zei van de week dat mijn borsten echt wel voller waren. Uhm, ja dat had ik ook wel door.
pi_146909341
Slaap lekker DJMO ;)

Inderdaad stil hier vandaag!

Ik vind het opeens zo spannend :o misschien al wel baby morgen O+
pi_146911675
Twist: ah, snap het ;). Ik heb ze even laten opmeten en toen nieuwe beha's gekocht, als je je maat niet exact meer weet is dat wel handig, maar niet de allergoedkoopste oplossing. Ik vond het wel een verademing (bijna letterlijk :')) om weer goed passende te hebben.

Oh Helio wat een speciaal gevoel dat je baby elk moment kan komen!
pi_146911895
Vandaag in de tuin gewerkt en ik ben een beetje brak.. Zere rug en bilspieren.. Had ik twee weken geleden niet, dus zal toch wel met ons rozijntje te maken hebben? :+ hoop het maar!
pi_146911905
Spannend Helio!
pi_146919227
En wakker.... Hopelijk kan ik toch nog even slapen zo!
Zag net een mooie geboorte taart op Facebook voorbij komen, van een plaatselijke taartenshop met de naam van het zoontje van Sicilia en dezelfde geboorte datum, kan bijna geen toeval zijn toch? Hij zag er iig mooi uit :)

Ben benieuwd hoe snel ik die kleine wat meer en frequenter ga voelen, ik vergeet best vaak dat ik zwanger ben... Tot ik in de spiegel kijk, iemand er wat over zegt of als ik hem voel O+ ik zou me best we weer dag en nacht zwanger willen voelen
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_146919232
Helio spannend! Wie weet vandaag wel met baby uit de buik :)

Ik heb inmiddels ook een nieuwe bh gekocht, een gewone, zit nu net tussen 2 maten in, dus voor het eerst ook eentje met iets meer speling zodat die mee kan groeien tot de volgende cup. Ik heb nog 2 voeding bh's van de vorige keer, maR ben er nog steeds niet uit of ik BV wil gaan geven omdat het de vorige keer zo moeizaam ging... En ik weet nu al dat ik wil stoppen als ik weer moet werken.
pi_146919281
IMA, klinkt zwanger! Hoop het ook (niet dat ik je al te veel kwaaltjes gun maar een beetje).

Lijkt me ook geen toeval nee die taart klumsy! En wat ben je vroeg. Herkenbaar van het soms bijna vergeten zwanger te zijn, maar gaat ook gauw weg. Hoop gauw meer schopjes voor je.

Benieuwd naar LadyT, iig haar UD vandaag!

Zo, meld. 41 weken vandaag. :P niet erg veel geslapen maar vooral door het spannende. Zo de verloskamers bellen of ze het niet te druk hebben en dan op pad :Y
pi_146919300
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 06:35 schreef Heliotrope het volgende:
IMA, klinkt zwanger! Hoop het ook (niet dat ik je al te veel kwaaltjes gun maar een beetje).

Lijkt me ook geen toeval nee die taart klumsy! En wat ben je vroeg. Herkenbaar van het soms bijna vergeten zwanger te zijn, maar gaat ook gauw weg. Hoop gauw meer schopjes voor je.

Benieuwd naar LadyT, iig haar UD vandaag!

Zo, meld. 41 weken vandaag. :P niet erg veel geslapen maar vooral door het spannende. Zo de verloskamers bellen of ze het niet te druk hebben en dan op pad :Y
:D
Succes vandaag! O+
pi_146919342
Klumsy wat leuk! Ik denk idd dat dat taartje dezelfde is als die voor ons gemaakt is gister O+ de eigenares van die winkel heeft toen ik een klein meisje was altijd bij ons in de straat gewoond. Mijn moeder en zij zijn vriendinnen. Mijn moeder is zelfs bij de geboorte van haar jongste dochter geweest :D

Helio spannnnennnddd! Ik hoop dat ze plek hebben *O*

UD voor LT *O* hoe zal het gaan?

Klinkt idd zwanger IMA! Wanneer heb je de eerste echo ook alweer?

Ik lig nu wakker terwijl de rest van mijn gezin ( O+ ) nog heerlijk in dromenland is! Ik voel me echt ontzettend gelukkig O+ K. Doet het zo bizar goed! Drinkt al meer dan zou moeten (hij krijgt flesvoeding) en slaapt netjes door tot vlak voor hij weer een nieuwe voeding mag. Echt ongelofelijk. En dochter is zo lief voor hem. Wil hem steeds kusjes geven en zei gister, Mama, K.iron is mijn moppie he O+ Ja, ik denk dat ik straks uit elkaar knap van liefde :)
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_146919594
Helio op de vk *O*

Hier alles oke en de 40 wk vandaag *O*

Over die ballon: de gyn zei juist dat hij het maar weinig zag dat t niet werkte. Nou ja ik zie het wel. :) bij mij gaat toch altijd alles anders dan bij anderen :') ik ben zo'n persoon waar tegen mensen regelmatig zeggen "nou, dat heb ik nog noóit meegemaakt!"
Born to Lose, but Built to Win.
  zondag 23 november 2014 @ 09:03:16 #262
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_146919595
Helio spannend vandaag

Sicilia O+
pi_146919597
Wat klink je heerlijk gelukkig sicilia O+
  zondag 23 november 2014 @ 09:05:17 #264
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_146919605
Gefeliciteerd nog Sicilia!
pi_146919718
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 09:03 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Helio op de vk *O*

Hier alles oke en de 40 wk vandaag *O*

Over die ballon: de gyn zei juist dat hij het maar weinig zag dat t niet werkte. Nou ja ik zie het wel. :) bij mij gaat toch altijd alles anders dan bij anderen :') ik ben zo'n persoon waar tegen mensen regelmatig zeggen "nou, dat heb ik nog noóit meegemaakt!"
Natuurlijk werkt die ballon 99 van de 100 keer. Alleen lang niet altijd binnen 24 uur. Dat probeerde men je hier te zeggen en dat weet je gyn ook heus wel, dat er soms gewoon nog een ronde nodig is.
Het is dan niet zo dat ie niet werkt, daar spreek je pas van als de ballon na meerdere pogingen helemaal niets doet.

Dus daarom, hopelijk reageert je lijf vlot op de ballon, maar staar je niet te blind op de maandag, inleidingen kunnen nu eenmaal iets langer duren.
:)
pi_146919800
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 09:21 schreef mignonne het volgende:

[..]

Natuurlijk werkt die ballon 99 van de 100 keer. Alleen lang niet altijd binnen 24 uur. Dat probeerde men je hier te zeggen en dat weet je gyn ook heus wel, dat er soms gewoon nog een ronde nodig is.
Het is dan niet zo dat ie niet werkt, daar spreek je pas van als de ballon na meerdere pogingen helemaal niets doet.

Dus daarom, hopelijk reageert je lijf vlot op de ballon, maar staar je niet te blind op de maandag, inleidingen kunnen nu eenmaal iets langer duren.
we zullen het wel zien, ik heb er toch niks over te zeggen :9
  zondag 23 november 2014 @ 09:56:34 #267
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_146920009
Nog gefeliciteerd sicilia!!

En succes vandaag helio
pi_146920186
Sicilia O+

Helio succes!!

LT
Je ud! *O*
Wat gaan ze na de ballon doen? Als hij uitgevallen is? Weeën opwekken, vliezen breken? of hebben ze een ander plan
pi_146920387
Wat is 'de ballon' eigenlijk? :@ Ik zie vanalles voor me wat er vast niets mee te maken heeft.

Ik hoop dat het helpt, LT!
  zondag 23 november 2014 @ 10:38:18 #270
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_146920460
Helio succes vandaag!!! Hopelijk snel knuffelen met jullie meissie. En 41 weken!! *O*
LT vanavond een ballon! Succes!! *O* voor je UD!!!

Sicilia het geluk druipt van je berichtje af. Wauw O+

IMA jullie rozijntje.. wat een schattige koosnaam O+

Klums grappig van het spotten van die taart :D
En dat je soms 'vergeet' dat je zwanger bent komt misschien gewoon doordat je je goed voelt nu? Dus dat is eigenlijk heel fijn! :Y

Goede BH's vind ik altijd zo moeilijk om te vinden (moet ook zeggen dat ik niet echt verder kom dan hema, v&d, hunkemuller en livera :P). En dan zitten ze in het begin lekker en dan lubberen ze later uit (voornamelijk de bandjes en verstellen is dan ook niet de oplossing). Maar ik draag nu nog steeds mijn oude BH's en heb ook niet het idee dat mijn borsten veel gegroeid zijn. Heb wel voor straks voeding-BH's gehaald bij de hema. Misschien tzt de boel eens op laten meten bij een speciaalzaak en eens goede BH's halen :Y
(Heb sowieso weinig tot geen last van mijn borsten gehad.. al zijn mijn tepels de laatste tijd wel wat gevoeliger.. en heb via een tip op de borstvoedingscursus via bepaalde manier in borst/tepel knijpen gecheckt of er al wat uitkwam.. en er kwam zowaar vocht/melk uit! 't werkt! :o)

Het feestje was gisteren heel gezellig. Maar stiekem best nog wel vermoeiend. Dus vandaag lekker een dagje bank-hangen en straks de finale van de formule 1 kijken met lekker wat toastjes en andere left-overs van gisteren op tafel ^O^
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_146920533
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 10:31 schreef Minarosa het volgende:
Wat is 'de ballon' eigenlijk? :@ Ik zie vanalles voor me wat er vast niets mee te maken heeft.

Wat is een ballonkatheter?
De ballonkatheter die gebruikt wordt voor het primen, is gelijk aan de katheter die gebruikt wordt voor het legen van de blaas. Het is een flexibel latex slangetje met een doorsnede van een paar millimeter. Dit slangetje wordt via de schede in de baarmoedermond geschoven. Aan het uiteinde van de katheter zit een ballonnetje dat met steriel water wordt gevuld tot het een doorsnede heeft van zo'n 2 à 3 centimeter.

De aanwezigheid van de ballon in de baarmoedermond prikkelt de baarmoeder om zelf prostaglandinen aan te maken, die ervoor zorgen dat uw baarmoedermond rijpt. Dit gaat vaak gepaard met harde buiken. Ook kan u wat vaginaal bloedverlies krijgen. U hoeft hier niet van te schrikken.

Mogelijke bijwerkingen van het gebruik van de ballonkatheter zijn: pijnlijke krampen in de onderbuik na het inbrengen van de katheter, bloedverlies, meer risico op infectie en het breken van de vliezen.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_146920534
quote:

Een catheter wordt ingebracht (maar dan niet in je urinebuis) met het ballonnetje thv je baarmoedermond, deze wordt dan opgevuld met water om de bmm te prikkelen.
pi_146920624
^^ dat dus.

En daarna gaan ze als het kan dus vliezen breken en zo. Als er tenminste plek is op de vk :)
pi_146921393
IMA: rozijntje O+ Gek hoe blij je kan zijn met die kleine klachtjes in het begin he? ;)

Klumsy: heel herkenbaar! Ik vergeet ook de helft van de tijd dat ik zwanger ben :@ En zelfs als ik erover praat, dringt het soms nog steeds niet helemaal door

Helio: spannend, baby-ontmoeting komt steeds dichterbij! O+

Sicilia: wat klink je ontzettend gelukkig! O+ Geniet ervan!

LT: mijlpaal der mijlpalen! _O_

quote:
Mental images :9

Rady: fijn dat het een geslaagd feestje was! En klinkt als een goed plan voor vandaag! :Y
pi_146922161
Ik voel me eigenlijk nog helemaal niet goed, maar heb meer het gevoel alsof ik al heel lang aan het kwakkelen ben met m'n gezondheid door de misselijkheid, voel me soms meer grieperig dan zwanger... Maar gisteren zei een man in de lift tegen Lola, volgens mij krijg jij een broertje of zusje :) moest toen eerst even denken voor het doordrong dat het tegen mij was :')
Ik vind m'n buik ook alleen maar groot als ik in de spiegel kijk, maar als ik zo naar beneden kijk vind ik hem helemaal niet zo groot :)

Maar er zit toch echt een jongetje O+ vandaag alweer 16 weken O+
Dat is gewoon al een echt mini mensje met alles erop en eraan O+
Eens kijken of we morgen bij het gemeente huis terecht kunnen voor erkennen van ongeboren vrucht ( echt wat een benaming ), mocht er dan toch iets gebeuren waardoor het niet goed gaan dan kan M. Hem gewoon erkennen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')