Helio succes vandaag!!! Hopelijk snel knuffelen met jullie meissie. En 41 weken!!

LT vanavond een ballon! Succes!!

voor je UD!!!
Sicilia het geluk druipt van je berichtje af. Wauw

IMA jullie rozijntje.. wat een schattige koosnaam

Klums grappig van het spotten van die taart

En dat je soms 'vergeet' dat je zwanger bent komt misschien gewoon doordat je je goed voelt nu? Dus dat is eigenlijk heel fijn!

Goede BH's vind ik altijd zo moeilijk om te vinden (moet ook zeggen dat ik niet echt verder kom dan hema, v&d, hunkemuller en livera

). En dan zitten ze in het begin lekker en dan lubberen ze later uit (voornamelijk de bandjes en verstellen is dan ook niet de oplossing). Maar ik draag nu nog steeds mijn oude BH's en heb ook niet het idee dat mijn borsten veel gegroeid zijn. Heb wel voor straks voeding-BH's gehaald bij de hema. Misschien tzt de boel eens op laten meten bij een speciaalzaak en eens goede BH's halen
(Heb sowieso weinig tot geen last van mijn borsten gehad.. al zijn mijn tepels de laatste tijd wel wat gevoeliger.. en heb via een tip op de borstvoedingscursus via bepaalde manier in borst/tepel knijpen gecheckt of er al wat uitkwam.. en er kwam zowaar vocht/melk uit! 't werkt!
)Het feestje was gisteren heel gezellig. Maar stiekem best nog wel vermoeiend. Dus vandaag lekker een dagje bank-hangen en straks de finale van de formule 1 kijken met lekker wat toastjes en andere left-overs van gisteren op tafel