abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 november 2014 @ 18:13:45 #1
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_146847535
Zwangerschap en Geboorte.

2014

16 november: Heliotrope (meisje)
23 november: LadyTagliatelle (meisje)

2 december: Radyhyn (jongen)
8 december: Cleany (papa)
15 december: Crumpette (jongen)
19 december: snoenk (meisje)
26 december: roellie80 (papa)
27 december: StarDust_ (jongen)

2015

15 januari: NotTheSame
20 januari: diemux (papa)

21 februari: Danaa (jongen)
22 februari: Phaidra

2 maart: Risu (meisje)
14 maart: Cholula (jongen)
23 maart: DJMO (Zusje met een piem0l)
23 maart: Gevalletje (jongen)

12 april: MevrouwCactus
16 april: Fannetje

1 mei: Nikooos (papa)
2 mei: twist02
4 mei: Melliemuis (jongen)
6 mei: Vlindur
10 mei: Klumsy (jongen)
11 mei: Rawedni
12 mei: Ehhe en Kentekenplaat
14 mei: Selvaria
15 mei: Shopaholic1984 (tweeling)
28 mei: -ik86-

3 juni: -Spring (jongen)
5 juni: Purebliss
14 juni: Lijnloos
Medio juni: Minarosa

1 juli: McLaura
4 juli: Krisvc
18 juli: Mariposas

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 49% gewijzigd door snoenk op 22-11-2014 09:32:54 ]
pi_146847983
Nog even een jompel voor de mooie baby van AwayTL. *O*

Ondanks dat er bij mij niets uit te rammelen is :+
pi_146848051
Away O+ superlief
pi_146848108
Away O+
pi_146848215
Ahhh Away wat een schatje O+
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_146848297
Ik zie net dat ik al top 20 sta. Mag nog wel even rustig aan gaan hoor :D
pi_146848448
Lief Away!!
pi_146848651
Miste ik bijna die prachtige baby van Away. Wat een lief snoetje. O+ Prachtkind gebakken.

En ja, die verhalen :') later kunnen we erom lachen, dat idee.
Heb ondertussen gehoord dat de nieuwe plankjes over 2 weken komen, dus dat scheelt weer.
pi_146849329
Away, wat een schatje! O+

Risu wat zonde van de kast, én van de voet. Hopelijk geneest het wel een beetje goed. En je kunt inderdaad wachten op de "bloed, zweet en tranen" verhalen denk ik ;)

Rady, wauw mooie kamer! :D Inderdaad geen kamertje nee!

LT ben benieuwd hoe het nu gaat en hoe snel je je meisje gaat ontmoeten! O+

quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 18:46 schreef Nikooos het volgende:
Ik zie net dat ik al top 20 sta. Mag nog wel even rustig aan gaan hoor :D
Pfoe, ik gelukkig nog niet! :P

Ben wel bang dat ik het kan vergeten om streepvrij de zwangerschap door te komen :'( Nog geen 17 weken en m'n borsten houden het volgens mij al niet meer. Ze jeukten de hele dag al en zie nu allemaal kleine rode puntjes wat volgens mij onderhuidse bloedinkjes zijn...

Maar volgens mij voelde ik de kleine vandaag weer een paar keer O+ Dus dat maakt het wel een beetje goed!
pi_146849510
Twist, ik ben echt MEGA inmiddels... mensen die ik niet ken zeggen het zelfs :') en ik heb nog geen enkele streep op mn buik. Wel op mn borsten :'( zo voorop bij de tepels -O- ze waren er ook zomaar ineens. Ik hoop dat het bij jou bij jeuk blijft.

oh en op mn bovenbenen ben ik zebra ;( maar op mn buik, waar ik het verwachtte is dus niks te zien.. zo apart.

mijn moeder komt me zo ophalen en dan naar het ziekenhuis. ben benieuwd wat voor soort prik het is en of ik er op kan slapen. ben wel echt moe dus dat is een voordeel. verder gewoon zelfde verhaal. Ben ook erg benieuwd naar mn bloeddruk. Voel zo nu en dan ook wat steken inwendig, ben benieuwd wat dat dan weer is.. heeft dat met ontsluiting te maken of zegt dat geen klap?
Born to Lose, but Built to Win.
pi_146851586
Hoop dat je goed slaapt daar vanavond LadyT!

Je kamertje is supermooi, Radyhyn.

Ik voel voor het eerst iets wat ergens op lijkt, krampen, maar meer om het half uur ofzo. Lijkt niet echt door te zetten, maar er gebeurt tenminste iets.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 20 november 2014 @ 20:42:48 #12
147316 crew  DJMO
#trut
pi_146851937
Mooi kamertje Rady <3 af en toe ben ik wel een soort van jaloers op alle mooie babykamers die voorbij komen, maar dan troost ik mezelf maar dat ik over een jaar of wat los mag met een dubbele kleuterkamer en een dreumeskames :Y

succes vanavond LT!

Hopelijk doet het iets Helio !

verder heb ik het deze week zo druk dat ik nauwelijks van voren besef dat ik van achteren ook leef. Voelde me de afgelopen week best goed qua BI na dinsdag behandeling door fysio dus ik durfde het wel aan om vanmorgen vol frisse moed op de fiets naar de fysio van Jan te gaan met Jan achterop. Nu haat m'n bekken me ;(
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_146852932
Inmiddels lig ik aan de ctg. Bloeddruk is nog altijd hoog. Als de ctg goed is krijg ik straks een prik in m'n been om te slapen. Morgen komt er een gyneacoloog langs en dan meten ze nog eens. Ze verwachten dat hij dan nog hoog is. Maar toch voor de zekerheid even meten.
Dan zou ik een ballon savonds krijgen en worden dan de vliezen de volgende ochtend gebroken.

Kan dus ineens heel snel gaan. Ik vind t erg spannend. Heb inwendig van die steken nog steeds. Zo eens vragen wat dat is.
pi_146852957
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 20:31 schreef Heliotrope het volgende:
Hoop dat je goed slaapt daar vanavond LadyT!

Je kamertje is supermooi, Radyhyn.

Ik voel voor het eerst iets wat ergens op lijkt, krampen, maar meer om het half uur ofzo. Lijkt niet echt door te zetten, maar er gebeurt tenminste iets.
spannend helio! Hopelijk zet het door! Ik gun het je van harte! :*
pi_146853187
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 06:44 schreef Shopaholic1984 het volgende:

[..]

Dank je!!!

Het wordt als ze naast elkaar zitten ook de bugaboo :)
En als ze achter elkaar zitten de icandy Peach 3.
Moeten alleen nog een keer goed passen in de auto. Die hebben we sinds april. Onderstel bugaboo past, maar passen de reiswiegjes er dan nog bij. Of zijn die ook 'in te klappen'. Of moeten we toch een grotere auto. Achteraf spijt dat we in april niet gelijk groter zijn gegaan. Maar ja, we hadden niet echt op 2 baby's tegelijk gerekend ;).
Nou het is een behoorlijk ding, zelfs als je hem op de eenling stand inklapt. De wiegjes kun je niet inklappen helaas, dus wellicht moet je er eentje op de achterbank zetten en eentje in de achterklep. Ik heb zelf de wiegjes niet gebruikt, ik had in de periode dat ze nog mini waren nog een EasyWalker Duo. Die vond ik niet meer oké toen de jongens in de wandelwageninzet moesten, want ze konden in de EasyWalker niet naar me toe kijken en dat vond ik geen prettig idee. Toen hebben we de EasyWalker verkocht en een Bugaboo teruggekocht op marktplaats. :@
pi_146858322
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 07:01 schreef AwayTL het volgende:
Meld met baby uit de buik!!

Onze M.ax is gisteravond om 23.00 uur geboren. Klein mannetje van 2790 gr en 48 cm. Hij doet het goed en drinkt al lekker bij mij :) .

Vriend is peuter ophalen voor de eerste ontmoeting :) .
Gefeliciteerd! O+
Schudden voor gebruik
pi_146860614
Ohh wat een popje Away!!

Laatste zin van je spoiler Rady, over later terugkijken op het knusse huisje waar je de beeb krijgt, kreeg er tranen van in m'n ogen :D. Het is erg knus, maar toch mijn eerste knusse huisje waar vriend bij kwam even later en straks ons kleine mannetje bij komt O+. Commode staat al even en ledikant past er ook nog bij, dus gaat ook goed komen :).

Strepen hoop ik nog even uit te stellen.. Al voelt m'n buik zo nu en dan wat strak. Had al paar oudere strepen op m'n benen, verwacht ze daar nu niet omdat die voor m'n gevoel niet dikker zijn geworden. Boobs zijn ruime cup groter en voelen niet strak, dus hopelijk daar ook niks. Heb wel grote blauwe aders daar lopen nu, lopen echt richting m'n nek door :P.
Oh ik ontdekte van de week wel dat de bodem van m'n navel inmiddels wel erg in zicht is gekomen.. Die gaat nog wel ploppen binnenkort!

Hopelijk gaat het doorzetten Helio!

Succes LT! Hoop dat je goed zal slapen en spannende dag weer morgen!

En waarom word ik 'S avonds pas productief en gaat de tijd dan heel snel? En als ik dan wil gaan slapen krijg ik honger, kan dan niet slapen en moet eerst nog wat eten klaarmaken? Pff, ik duik snel m'n bedje in en probeer binnenkort m'n slaapritme om te gooien!
pi_146860640
LadyT succes!

Oeh gevalletje, dus dit is geen nachtpost maar je eerste poging tot slapen? Slaap lekker voor straks.

Het zet nog niet door, word er net pas weer van wakker. Maar dat is ook nieuw, dus ook al blijft het bij wat voorwerk, ben iig blij dat er iets gebeurt. :Y
pi_146860724
Zo Gevalletje dat is een latertje geworden haha! Hopelijk slaap je inmiddels lekker :)

Helio, spannend! Wie weet gaat het wel doorzetten! *O*

Nou en ik rommel lekker verder :') hele avond pijn, maar niet genoeg. Toch maar gaan slapen en nu wakker met nog steeds pijn, maar weer niks regelmatigs. Ik stap zo maar onder de douche, want over een half uur gaat vriend zijn wekker en dan wil hij vast weten of hij kan gaan werken. Als er onder de douche geen regelmaat in komt en de vliezen niet breken dan kan hij wat mij betreft gewoon gaan! Geduld...mijn baby heeft het :')
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 21 november 2014 @ 06:30:13 #20
147316 crew  DJMO
#trut
pi_146860785
jullie hebben iig wat kunnen slapen helio & Sicilia :*

Hier om elf uur gaan slapen oi, toen werd ik wakker om te plassen was ik in de overtuiging dat ik al een uur of vier had geslapen, was het pas iets over half een :') en zo ging het de rest van de nacht ook door. Nu maar weer aan de koffie .. Jongens zitten Nijntje is jarig te kijken (hierna komt Nijntje en kline pluis, beide nogal toepasselijk; Jan is binnenkort jarig en kleine pluis spreekt voor zich :+ )
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_146861028
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 05:13 schreef Sicilia het volgende:
Geduld...mijn baby heeft het :')
Dat heeft-ie duidelijk niet van zijn moeder :D
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_146861328
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 07:39 schreef McLaura het volgende:

[..]

Dat heeft-ie duidelijk niet van zijn moeder :D
Nou normaal kan ik redelijk geduldig zijn, maar na 4 dagen pijnlijke weeën begint het inderdaad wel een beetje op te raken :@
  vrijdag 21 november 2014 @ 08:35:07 #23
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_146861494
Sicilia :* hoop dat hij snel besluit om zn mama te ontmoeten

Lt hoe heb je geslapen?
pi_146862165
Sicilia & Helio, spannnonddd!

LT, gezien de afwezigheid van nachtposts hoop ik dat je goed geslapen hebt? :D

Hier weer gek gedroomd, ik heb een auto uitgevonden die over water kan rijden. En toen moest ik vluchten voor Carlo Boshart (of hoe je zn naam ook spelt). Peanut wordt uitvinder later :)
  vrijdag 21 november 2014 @ 09:22:37 #25
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_146862252
17 weken vandaag en ze heeft al 5 dagen niet gekotst. Hopelijk is ze daar nu wel vanaf. :')
pi_146862306
Sicilia :*

En DJMO ook slechte nacht...

Goede droom Melliemuis :D

Meld! Hier gewoon weer verder geslapen. Om de drie uur ofzo voel ik iets, dat schiet nog niet zo op. Maar, beter dan niks, ik ben optimistisch dat er toch tenminste iets gebeurt. En goed slapen is ook leuk. Vanmiddag weer ziekenhuiscontrole.
pi_146862401
Jemig wat een prutnachten dames... Hier gelukkig nog niet veel last van (alleen zondag op maandag, maar sindsdien elke nacht in coma geraakt ongeveer, heeeeerlijk :z ).

Sicilia, ik hoop dat het nu wel een keer door gaat zetten voor je, je bent onderhand helemeaal op lijkt me. :*

Wij gaan zo weer baby loeren... ben zo benieuwd of het allemaal ok gaat. Ik vind van wel, want er gebeurd genoeg in mijn lijf om me te doen denken dat het nog helemaal snor zit. En es spieken naar de nub natuurlijk :+
  vrijdag 21 november 2014 @ 09:45:48 #28
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_146862705
Wat een ellende he die nachten! Hier slaapt mijn jongstw ook nog eens niet door.

Vandaag wisseldag!! 12 weekjes alweeeeer!! *O*
pi_146862947
Nikoos, wat fijn dat er vijf kotsloze dagen zijn!

Helio, het is nog geen maandag he ;) Succes straks in het ziekenhuis.

Hebben we al van LT gehoord vanmorgen?

Mellemuis, ik droom ook steeds zo raar en het lijkt steeds zo echt! Maar jouw uitvinding vind ik super, weet je nog hoe het werkt ;) ?

Gisteravond waren we wat aan het klussen in huis en is er een gasleiding gebroken. Na vijf minuten bedacht ik dat ik de toevoer af kon sluiten (eerst zaten we met tape te klooien... Paniek enzo dus niet slim na kunnen denken) en zitten we in de kou. De monteur zou hier om 8.00u zijn maar belde of hij na de lunch mag komen. Als hij maar komt... Voor 15.00u, want dan moeten we weg voor de 20 weken echo!
pi_146863004
Ik ben doodnerveus voor straks.. We hebben weer een echo en ik hoop echt zo dat het goed is. Ik wil nu echt wel eens van die grauwe grijze wolk af. Bah..

Half 12 moeten we ons melden.. Dus ik ga nu nog maar even een uur onder de douche staan om tijd te rekken..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_146863146
Hoe ver ben je nu Vlindur?

Edit: oh, en veel succes natuurlijk! Zou fijn zijn als je het vertrouwen krijgt om te genieten :)

[ Bericht 79% gewijzigd door L-E op 21-11-2014 10:11:57 ]
pi_146863345
succes vlindur! hoor je vandaag ook of t roze of blauw is?
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 21 november 2014 @ 10:22:58 #33
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_146863559
Veel echo's vandaag! Veel plezier vandaag met het loeren naar de babbies! *O*

MevrouwCactus hopelijk is de monteur op tijd. Gelukkig is het wel goed afgelopen met het gas.
  vrijdag 21 november 2014 @ 10:26:11 #34
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_146863644
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 09:22 schreef Nikooos het volgende:
17 weken vandaag en ze heeft al 5 dagen niet gekotst. Hopelijk is ze daar nu wel vanaf. :')
Jeehhhh een niet-kotsende-17-weken-glitter-bananen-kitteh voor jou en je vriendin!
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  vrijdag 21 november 2014 @ 10:37:25 #35
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_146863890
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 10:26 schreef Radyhyn het volgende:

[..]

Jeehhhh een niet-kotsende-17-weken-glitter-bananen-kitteh voor jou en je vriendin!
[ afbeelding ]
Whahaha _O_
  vrijdag 21 november 2014 @ 10:38:46 #36
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_146863931
Succes met de controles en echo's vandaag allemaal en *O* voor de wekenwissels *strooit alvast wat extra glitters gemengd met kruidnootjes in het rond*
En extra een knuf voor de LLM sici, helio en LT!
Gevalletje O+ Toch fijn dat alles past! Heb je nog wat kunnen slapen?
DJ je bent verder ook niet eigenwijs ook he met je bekken :P .. hopelijk heeft dat korte nachtje je toch nog goed gedaan :)

En waar is Crumpette eigenlijk? Die heb ik al ff niet gezien dacht ik... :P
  vrijdag 21 november 2014 @ 10:41:27 #37
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_146863972
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 10:38 schreef Radyhyn het volgende:
Succes met de controles en echo's vandaag allemaal en *O* voor de wekenwissels *strooit alvast wat extra glitters gemengd met kruidnootjes in het rond*

Ik vroeg me ook al af waar crumpette was..
pi_146863991
Nog gefeliciteerd met jullie mannetje Away!!

Succes Vlindur :*
pi_146864057
Die glitterbananenkitten is wel de bom hoor O+
pi_146864138
Succes straks vlindur! :*
Tralalalaaa
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 21 november 2014 @ 10:53:12 #41
147316 crew  DJMO
#trut
pi_146864223
Rady: ik voel m'n bekken nog steeds, ben dus ook maar met de bus naar de stad gegaan ipv op de fiets. Had een cadeau kaart van de h&m, en heb even twee beha's en een zwangerschapsbadpak gescoord voor weinig. Blij mee!

pi_146864274
Away O+ wat een mooi kindje heb je gebakken!
  vrijdag 21 november 2014 @ 10:57:55 #43
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_146864323
Crumpette heeft 2 dagen geleden voor het laatst gepost. Misschien is ze gewoon heel erg druk en horen we snel dat het helemaal goed gaat.
pi_146864466
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 10:38 schreef Radyhyn het volgende:
En extra een knuf voor de LLM sici, helio en LT!
Gevalletje O+ Toch fijn dat alles past! Heb je nog wat kunnen slapen?
DJ je bent verder ook niet eigenwijs ook he met je bekken :P .. hopelijk heeft dat korte nachtje je toch nog goed gedaan :)

:W

props voor je glitterbanaanpoes :')

voel me niet zo communicatief deze dagen, beetje in mijn LLM-cocon geloof ik. Ineens komt de baby over een paar weken al :o en mijn to-do lijst is/komt helemaaaal niet af, en ik heb stress over kerstkadeautjes voor iedereen :') wil het leuk regelen maar gisteren naar buiten voor een winkel-actie was echt geen goed idee.. Kan gewoon steeds minder en ik vind het niet leuk. Hou vocht vast en zit ineens op +15 kg, met dikke pootjes en dikke alles eigenlijk :') en slaap slecht van de drukte in mijn hoofd over alles. Ondanks dat ik best wel weet dat het niet allemaal even belangrijk is, en als de baby morgen zou komen zouden we voor hem wel klaar zijn.

En hier dus ook geen enkele pre-cursor he, nog geen harde buik gehad!
pi_146864475
Dank jullie..
Tijd om manlief naar beneden te trekken (op zolder aan het werk) en om richting het ziekenhuis te gaan.. Tot later

:W :*
  vrijdag 21 november 2014 @ 11:24:47 #46
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_146865005
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:03 schreef Crumpette het volgende:

[..]

voel me niet zo communicatief deze dagen, beetje in mijn LLM-cocon geloof ik. Ineens komt de baby over een paar weken al :o en mijn to-do lijst is/komt helemaaaal niet af, en ik heb stress over kerstkadeautjes voor iedereen :') wil het leuk regelen maar gisteren naar buiten voor een winkel-actie was echt geen goed idee.. Kan gewoon steeds minder en ik vind het niet leuk. Hou vocht vast en zit ineens op +15 kg, met dikke pootjes en dikke alles eigenlijk :') en slaap slecht van de drukte in mijn hoofd over alles. Ondanks dat ik best wel weet dat het niet allemaal even belangrijk is, en als de baby morgen zou komen zouden we voor hem wel klaar zijn.

Daar ben je! *O*

Och lekker coconnen hoor. Helemaal nu je juist wat rust nodig hebt :Y
Weet je.. online shoppen is ook ideaal voor cadeaus.. heb gisteren ook alles voor de Sint ontvangen van bol en morgen komt de appie met mijn mega bestelling voor mijn verjaardagsfeestje ;)

Verder niks over gehouden aan die trap-stuiter-actie?
Ik hoop dat je snel je Zen weer terug krijgt en juist lekker kan relaxen nu je verlof hebt :*
  vrijdag 21 november 2014 @ 11:25:31 #47
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_146865024
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:03 schreef Vlindur het volgende:
Dank jullie..
Tijd om manlief naar beneden te trekken (op zolder aan het werk) en om richting het ziekenhuis te gaan.. Tot later

:W :*
Veel spiek-plezier!! :)
  vrijdag 21 november 2014 @ 11:26:58 #48
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_146865050
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:03 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Lekker blijven coconnen! Gewoon de dingen zoals jij denkt dat je ze goed doet, dan komt het ook zeker goed. :*
pi_146865072
Vlindur veel succes straks :*

Jeej Crumpette is er nog! Hoop dat je hoofd weer snel wat tot rust komt.

Rady je bent zelf ook een LLM-er he :D

mevrouwcactus balen van de leiding zeg! En veel succes bij de 20 weken echo!

Nikooosvriendin kotsvrij *O*
pi_146865103
Veel plezier met de echos meiden :D

Ik wil nu ook weer een echo. Ik heb de 20 weken echo op 15 december en dan word het afkicken :') Geen echos meer :'(
pi_146865191
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:24 schreef Radyhyn het volgende:

[..]

Daar ben je! *O*

Och lekker coconnen hoor. Helemaal nu je juist wat rust nodig hebt :Y
Weet je.. online shoppen is ook ideaal voor cadeaus.. heb gisteren ook alles voor de Sint ontvangen van bol en morgen komt de appie met mijn mega bestelling voor mijn verjaardagsfeestje ;)

Verder niks over gehouden aan die trap-stuiter-actie?
Ik hoop dat je snel je Zen weer terug krijgt en juist lekker kan relaxen nu je verlof hebt :*
Nee denk dat het ok is met de trap-stuiter actie. Ben wat meer gespitst geweest op bewegingen van mijn mini, waar ik hem eerst bijna storend vond soms was ik deze week blij als hij de boel verbouwde :'). Afgelopen dagen was hij iets rustiger, en vandaag weet ik waarom }:| hij is gegroeid. Lekker druk, zittie weer tegen mijn ribben aan te ouwehoeren, ingedaald en wel.

Blauwe plekken en schaafwonden worden al minder *O* kan weer gewoon gaan zitten enzo, spierpijn trekt weg. Dus.. komt wel goed denk ik.

En idd, ik ga keihard online shoppen nu. Maar dan moet je wel weten wat je voor iedereen wilt kopen -O-
pi_146865245
Sterkte en succes met de laatste loodjes, Crumpette!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_146865432
Ai, succes dan Crumpette... :*

We hebben een stuiterbal!!! *O* Net als grote zus, nauwelijks goed op een echo-foto te krijgen vanwege overmatig spartelen en zwaaien : :W

Kiek dat handje nou... je kon gewoon vingertjes tellen (als je heel snel kon kijken) O+ Ben flieft!
pi_146865511
Yay Lijn *O* Mooie echo!
pi_146865726
Lijn, wat fijn!! *O*
  vrijdag 21 november 2014 @ 11:56:38 #57
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_146865749
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:27 schreef Heliotrope het volgende:
Rady je bent zelf ook een LLM-er he :D
Oja :D :P
Gaan we vanmiddag samen een goede bd scoren? Ik moet straks ook weer voor controle ;)
Ben toch wat verkouden aan het worden nu.. licht-brak gevoel en snotterig. Ik hoop dat dat snel weer weg trekt!

Crump fijn dat alles weer de goede kant uitgaat na je val :Y
Ja, in de winkel lopen en dan wat tegen komen voor iemand is wel makkelijker.. maar met een beetje browsen op een internetwinkel kom je ook veel leuks tegen :) Lekker je eigen ding doen hoor :Y

Cactus ik zou zo'n gasleiding dood eng vinden. Gelukkig is het gas nu afgesloten en komt de monteur snel!

Lijn prachtige stuiterbal! *O*
pi_146865784
Gefeliciteerd Lijn!
pi_146865795
Wel grappig trouwens, ze heeft voor de vorm effe gemeten en op basis daarvan kwam ze op een termijn van 11w4d... en ik ben dus 10.5.... dat zit wel snor :D
  vrijdag 21 november 2014 @ 12:12:48 #60
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_146866152
Mooi Lijn.. Viel weinig te nubben denk ik :+
pi_146866262
Ik heb echt een baby in mijn buik! Alles was goed, maar het geslacht is nog even een verrassing! Was niet duidelijk te zien :)
  vrijdag 21 november 2014 @ 12:18:57 #62
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_146866301
Jaaaahhh wat fijn Vlindur! *O*
  vrijdag 21 november 2014 @ 12:20:16 #63
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_146866325
Mooie echo Lijnloos!

Vlindur en MevrouwCactus ook nog een echo vandaag!

Ik mag pas 18 december voor de 1e echo. Dat is nog 4 weken -1 dag. -O-
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_146866428
Wat fijn Lijn!

Vlindur mijn duimen draaien dat alles goed is met jullie meisje ( ;) )!

Verder las ik over slechte nachten en cocoonen. :* voor de slechte nachten. Lekker wegkruipen in je eigen wereld, ik denk dat het er ontzettend bij hoort in de laatste weken. En die cadeautjes komen wel weer, behalve sinterklaascadeautjes voor je kinderen. Dat zou ik niet overslaan, krijg je misschien wat trauma's van...

Fijn dat je vrouw gestopt is met overgeven Nikoos! Ik vond het moment dat ik me realiseerde dat ik niet meer de dag begon met het omhelzen van de wcpot echt super.

We hebben gisteren veel gelopen, bij een temperatuur van 25°. Key West is echt leuk! Na het ontbijt pakken we de auto en dan rijden we naar de Everglades om daar een rondje te fietsen. Op vakantie gaan ergens tussen de twintig en vijfentwintig weken kan ik in ieder geval aanraden tot nog toe.
pi_146866437
Wat goed van de goede echo's voor vlindur en lijnloos *O*

Crumpette :* voor de laatste loodjes. Ze zijn best zwaar he! Gewoon lekker doen waar je zin i hebt en fijn dat je geen last meer hebt van de val!

Beterschap voor Rady! Hopelijk vanmiddag weer prima bloeddruk!

Nikoos *O* voor wekenwissel en fijn van de kotsvrije vriendin! Duimen dat dat de rest van de zwangerschap zo blijft! Lijkt me heeeeeel naar!

Is de gasleiding al weer gemaakt Mevr.Cactus?

Ik kan vanmiddag slaapmedicatie halen bij de apotheek. Even een nachtje goed slapen kan mijn lijf (en mijn hoofd misschien zelfs wel nog meer) wel gebruiken. Ben alleen niet zo een held met medicijnen dus vind het wel spannend, maar ik zie de noodzaak dus ga het wel doen :)
pi_146866438
Fijn Vlindur!!!
  vrijdag 21 november 2014 @ 12:38:41 #67
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_146866704
Klinkt heerlijk cholu! Uitkijken voor de krokodillen straks hé :D
Sicilia ik hoop dat je een heerlijk rustig nachtje krijgt door de meds. Ff bijkomen :*
DJ shoppen is altijd goed! Leuke shop-score :Y
pi_146866849
^O^ Vlindur!!!! *O* Geweldig joh!
pi_146867139
Jaa, ook nog een *O* voor Vlindur!! Super!
pi_146867195
OH Lijn, wat een mooie echos! Oh een mensje O+ prachtig toch
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_146867375
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 12:12 schreef Nikooos het volgende:
Mooi Lijn.. Viel weinig te nubben denk ik :+
Ik heb nog een foto met iets nub-achtigs... maar ik heb er echt de ballen verstand van dus weet niet eens of die wel nubwaardig is :@

[ Bericht 16% gewijzigd door Lijnloos op 21-11-2014 13:23:05 ]
pi_146867796
Mooie echo, Lijn!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  vrijdag 21 november 2014 @ 13:26:30 #73
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_146867859
Vlindur!! *O* Heel fijn *O*

quote:
17s.gif Op vrijdag 21 november 2014 13:07 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Ik heb nog een foto met iets nub-achtigs... maar ik heb er echt de ballen verstand van dus weet niet eens of die wel nubwaardig is :@

[ afbeelding ]
Uh.. ook geen idee :')
pi_146867860
We troffen een overenthausiaste gyn vanochtend, ze bleef maar op de knop drukken om foto's te printen... O+ We moesten ook plechtig beloven het niet aan de collega's te vertellen ;)
  vrijdag 21 november 2014 @ 13:38:45 #75
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_146868157
Leuk van de blije gyn lijn :D
Als ik mag gokken dan gok ik op een jongen ;) (50% kans dat ik 't goed heb hé :P)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 21 november 2014 @ 13:48:40 #76
147316 crew  DJMO
#trut
pi_146868368
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 12:38 schreef Radyhyn het volgende:
Klinkt heerlijk cholu! Uitkijken voor de krokodillen straks hé :D
Sicilia ik hoop dat je een heerlijk rustig nachtje krijgt door de meds. Ff bijkomen :*
DJ shoppen is altijd goed! Leuke shop-score :Y
Ik trok eenmaal thuis een van de nieuwe beha's aan. M'n Jongste in de bocht:
Mama wat is dat?
ik: dat is een beha, dat is voor vrouwen jochie.
Geert: oh ben jij een mevrouw dan??

:') }:| oO/

Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 21 november 2014 @ 13:50:33 #77
147316 crew  DJMO
#trut
pi_146868403
en goede echo's voor lijn en vlindur *O*

pi_146868481
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:56 schreef Radyhyn het volgende:

[..]

Oja :D :P
Gaan we vanmiddag samen een goede bd scoren? Ik moet straks ook weer voor controle ;)
Ben toch wat verkouden aan het worden nu.. licht-brak gevoel en snotterig. Ik hoop dat dat snel weer weg trekt!
Is mij iig gelukt, hopelijk doe je mee aan het goede bloeddruk scoren! En beterschap!

Leuk Lijnloos en Vlindur van de mooie echo's! nu MevrouwCactus nog!

Fijn van het wat minder blauweplekkig zijn Crumpette.

Cholula, je vakantie klinkt heerlijk.

DJMO aan het shoppen 8-)

Nog geen nieuws van LadyT, hopelijk is dat goed nieuws.

Goed van de slaapmedicatie Sicilia, ik hoop dat het je goed doet.

Zo, weer terug van de gynaecoloog. Bloeddruk beter dan woensdag (140/90 nu), geen eiwitten, bloeduitslagen bellen ze nog voor. Dus eigenlijk alles goed. Zondag starten met inleiden omdat hun beleid is niet langer dan 41 weken door te lopen bij bijkomende zaken zoals hypertensie. Ik vroeg nog naar strippen dan vandaag, maar dat weigerde hij, met als argument dat het maar bij 1 op de 8 mensen zou helpen en de rest er alleen maar pijn, bloedverlies en slapeloze nachten aan zou overhouden. Hij gaf aan het ook gewoon niet te doen, ik kon in plaats daarvan wel kiezen voor inleiden morgen ipv zondag. Maar dat was mijn punt niet, ik wilde inleiden juist voorkomen. Ik vind het plan zo wel goed hoor, maar ik kan me voorstellen dat mensen die er wat stelliger in staan of echt graag gestript willen worden, er meer van zouden balen. Valt me wel op hoe groot verschil er toch is tussen gynaecologen en verloskundigen.
Oke, heel verhaal, iig ga ik maar door met mijn best doen gewoon te bevallen vóór zondag. Voorwerk van vannacht is er van schrik spontaan mee gestopt. :P
pi_146868560
:W zwangere dames.
Onze Joolz Day wordt niet meer gebruikt. Iemand hier nog op zoek naar een tweedehands wagen?
Foto=link.

Evt. reacties graag via PM. Ik kom hier niet zo vaak meer..
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_146868836
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 13:26 schreef Nikooos het volgende:
Vlindur!! *O* Heel fijn *O*

[..]

Uh.. ook geen idee :')
Waar bijven de glitterstickers? oO/

Jongens, ik ben zoooooo opgelucht *O* *O*

Lijn, mooie fotos hoor! Mijne is het posten niet waard, alleen de ruggegraat vind ik tof om te zien :Y
pi_146869002
:* voor de slechte nachten!

Na 4 dagen pijnlijk voorwerk mag het wel eens doorzetten Sicilia! Hoop dat je met meds weer wat beter slaapt!

Plan voor Helio!

Zag nog een droom langskomen :P. Ik vergeet ze altijd weer.. Weet wel dat ik vlak voor ik wakker werd droomde dat ik me besefte dat m'n vliezen al 24 uur gebroken waren en dat ik eens naar een arts moest omdat ik nog geen weeën had. Gelukkig in het echt nog niks aan de hand :)

Fijn dat ze niet meer overgeeft Nikoos! Dan besef ik me weer hoeveel geluk ik heb gehad. Was soms wel misselijk, maar nooit daadwerkelijk overgegeven.

12 weken Purebliss *O*

Oh wat eng die gasleiding MwCactus! Hoop dat de monteur inmiddels bezig is!

Goede echo voor Vlindur *O*

Ook mooie plaatjes voor Lijnloos! *O* als ze me hard porren bij echo en de beeb wakker wordt, dan is hij ook altijd zo beweeglijk! Was ie vanaf het begin ook al.

:* lekker in je coconnetje blijven als je dat fijn vind hoor Crumpette!

Klinkt als een fijne vakantie Cholula!

Haahaha, je zoon DJMO!
pi_146869249
Over een uur op naar Rotterdam! Er is een buikdansfestival waar m'n favoriete danseres een workshop geeft, dus wilde het toch proberen :P. Zo 1,5 uur erheen met bus, trein en tram, les van 1,5 uur en dan weer terug. Of m'n lichaam (met name rug) het een goed idee vindt, merk ik straks wel.. Nu eerst even stressen of ik alles heb, kijken hoeveel er op m'n ov-chipkaart moet en bedenk me net dat het een nieuwe kaart is en dus nog geactiveerd moet worden voor de trein. Argh. Komt altijd wel weer goed, even m'n Zen vinden zo :P
  vrijdag 21 november 2014 @ 14:32:52 #83
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_146869349
Megaglitterpost!!!

Voor Vlindur met de goede echo uiteraard een glittervlinder

Dan hebben we nog Lijnloos met een drukke baby op de echo. Die krijgt dus een varkentje dat zwaait!

Voor de goede bloeddruk van Helio heb ik een glitterende balletdanseres in petto!

Volgens mij heb ik dan voorlopig iedereen vandaag? :P
pi_146869413
Wat ben jij een geweldige aanwinst voor ons Nikoos *; O+ ^O^
pi_146869454
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 november 2014 14:35 schreef Vlindur het volgende:
Nou dit!!
Had je niet even een jaartje eerder kunnen komen :D
pi_146869527
[azijnpismodus]
Ik hou niet van glitters.... -O-
[/azijn]

Have fun Gevalletje!
pi_146869563
Evn snel... De gasleiding is gemaakt en het is weer wat warmer in huis. Nu snel naar het ziekenhuis voor de echo! Spannend! Zin in!
  vrijdag 21 november 2014 @ 14:44:20 #88
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_146869583
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 november 2014 14:35 schreef Vlindur het volgende:
8-)

quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 14:37 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Nou dit!!
Had je niet even een jaartje eerder kunnen komen :D
Had altijd gekund natuurlijk, maar toen woonde ik nog met vriendin in een veel te klein appartementje waarin we besloten hadden geen kindje op te gaan voeden. Dus voor ons was de timing prima :P

quote:
17s.gif Op vrijdag 21 november 2014 14:41 schreef Lijnloos het volgende:
[azijnpismodus]
Ik hou niet van glitters.... -O-
[/azijn]

Have fun Gevalletje!
Geen probleem. Waar kan ik jou dan wél blij mee maken? ;)
pi_146869610
Mooie mannen :D
pi_146869675
Oh jee, nu komt het :D :o :D
  vrijdag 21 november 2014 @ 15:32:46 #91
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_146870743
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 november 2014 14:45 schreef Lijnloos het volgende:
Mooie mannen :D
Het liefst met baby, want ontopic enzo? :D

Helio, fijn dat er een plan is in ieder geval. Misschien wel jammer van t strippen!
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  vrijdag 21 november 2014 @ 15:33:32 #92
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_146870766
Uhm.. ik weet niet of ik aan dat verzoek kan voldoen :P
  vrijdag 21 november 2014 @ 15:36:48 #93
374533 purebliss
pi_146870862
En ik dannn? Ik wil ook glittersssss -O-
pi_146871187
Glitterplaatjes. *O*

Lijnloos, mooie plaatjes. Dat handje is erg schattig.

MevrouwCactus, veel plezier bij je 20weken echo!

Hier vandaag een goede dag met grootse dingen. Vanochtend aan m'n baas verteld dat ik zwanger ben en ik mag gewoon blijven na m'n zwangerschap (was maar even de vraag, met uitzendwerk). Erg fijn, want ik was bang dat ik eruit zou moeten. En dat betekent ook dat ik het aan wat collega's heb durven vertellen. Misschien wat vroeg, met 7w6d, maar ik ben zo'n kneus als het op geheimen houden aankomt. Dus nu lekker ongegeneerd zwijmelen.

En volgens mijn app groeit little puppet komende week tot de grootte van een framboos. Dat is binnen 2 weken van rijstkorrel naar framboos. Ik vind het wonderbaarlijk. *;
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  vrijdag 21 november 2014 @ 15:59:26 #95
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_146871445
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 15:36 schreef purebliss het volgende:
En ik dannn? Ik wil ook glittersssss -O-
Vanwege je 12 weken wisseldag en omdat je jongste niet doorslaapt, krijg jij van mij glitterende bloemetjes!

vrijdag 21 november 2014 @ 16:02:09 #96
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_146871520
En omdat ik toch bezig ben. Helaas geen frambozenglitters, maar een aardbei vind ik ongeveer wel net zo groot! Fijn dat je mag blijven werken en het geheim eruit is Krisvc!! *O* *O*

Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 21 november 2014 @ 16:07:49 #97
147316 crew  DJMO
#trut
pi_146871636
je bent op dreef Nikoos :D Ik hoop dat je dat ook weer bent als ik eens een wisseldag heb -O-

pi_146871803
Maandag veel wissels. :Y
  vrijdag 21 november 2014 @ 16:13:48 #99
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_146871817
Weet je wat DJMO... Jij krijgt omdat je geslaagd bent met een nieuwe bh voor je boobs......... Een glitterBetty Boop!

Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 21 november 2014 @ 16:14:56 #100
147316 crew  DJMO
#trut
pi_146871850
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 16:13 schreef Nikooos het volgende:
Weet je wat DJMO... Jij krijgt omdat je geslaagd bent met een nieuwe bh voor je boobs......... Een glitterBetty Boop!

[ afbeelding ]
O+ _O_

ik schoot serieus in de lach , dank je wel :*

vrijdag 21 november 2014 @ 16:20:17 #101
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_146871993
En misschien doe ik dan Lijnloos hier toch een soort van plezier mee :+

En dan hou ik nu even op en wacht ik op mooie berichten die een glitter verdienen, voordat er mensen zich gaan ergeren aan me :P
pi_146872085
Glitterattack! :D

Succes en veel plezier bij echo MwCactus!

Meeleespost vanuit trein, ik ga gauw maar weer, zo zonder WiFi :P
  vrijdag 21 november 2014 @ 16:26:35 #103
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_146872156
LOL @ zoon DJ _O-
Gevalletje veel plezier met het buikdansen en succes met de heen/terugreis! :)
Kris wat fijn van de goed reactie op je werk! *O*

Bij die glitterbalerina hangt er al een voetje uit! :o :+ :P :D _O-

Helio zondag inleiding!!! Spannennnnnddddd!!!! *O*

Hier uiteindelijk ook toch nog een sticker gekregen van de gyn!
Alleen ging een beetje vaag weer met de bloeddruk.
Ik was ruim een half uur van te voren al naar het zh gegaan zodat ik daar ff kon zitten voordat bloeddruk gemeten zou worden...
Toen werd vlak voor mijn afspraak de bloeddruk gemeten door de assistente.. 150/90.. weer wat hoger dan de laatste keren :{
Dus gyn begon daar natuurlijk over dat hij het toch wel aan de hoge kant zat. Echo nog gehad met P50 beeb en ruim voldoende vruchtwater. En ik heb verder geen klachten.. (ben nu 38w 3d)

Hij wilde dat ik nog een keer mijn bloeddruk liet meten en als hij 90 of hoger was dan moest ik aan de ctg en eiwitten in urine laten meten.. en dan was het afhankelijk van wat daar dan weer uit zou komen wat ze ermee zouden doen... pfffrt.

Toen werd door een andere assistent met een andere meter opnieuw mijn bloeddruk gemeten en toen was ie 130/80!! HUHH? Dus bloeddruk was nu goed en kon ik gewoon naar huis zonder ctg enzo.

Vind dat verschil in de bloeddruk zo apart.. de assistente zei dat het verschil kon zijn dan ik even had gezeten tussen de 2 metingen door.. maar eigenlijk is dat niet zo.. heb juist in de tussentijd een gesprek gehad met de gyn, op het bed geklommen, echo gehad, eraf geklommen, nog wat praten met de gyn en toen heb ik inderdaad 1 minuut op een stoel gezeten 8)7

Natuurlijk ben ik blij dat ik gewoon naar huis mag en er nog niet ingegrepen wordt.. maar aan de andere kant is het vaag dat binnen 5 a 10 minuten die bloeddruk zo kan verschillen...
pi_146872204
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 november 2014 16:20 schreef Nikooos het volgende:
En misschien doe ik dan Lijnloos hier toch een soort van plezier mee :+

[ afbeelding ]

En dan hou ik nu even op en wacht ik op mooie berichten die een glitter verdienen, voordat er mensen zich gaan ergeren aan me :P
*O* :Y
  vrijdag 21 november 2014 @ 16:30:42 #105
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_146872266
Rady een sticker! Omdat ik even niets wist te verzinnen bij je verhaal, maar dat het toch positief is dat je lekker naar huis kon. Heb ik voor een kleine glitterElvis :P

vrijdag 21 november 2014 @ 16:31:03 #106
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_146872273
Ik word alleen maar blij van jouw glitters hoor Nikooos O+

En als Elvis naar huis ging werd er ook altijd geroepen 'Elvis has Left the Building'.. dus wel van toepassing omdat ik weer weg mocht uit het zh (zo.. dat is ff goed verzonnen van mij hé :P)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 21 november 2014 @ 16:32:04 #107
147316 crew  DJMO
#trut
pi_146872313
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 16:31 schreef Radyhyn het volgende:
Ik wordt alleen maar blij van jouw glitters hoor Nikooos O+
ik niet van jouw spelfout :X _O-

vrijdag 21 november 2014 @ 16:33:37 #108
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_146872354
Taal nassie! /slap o|O
  vrijdag 21 november 2014 @ 16:34:57 #109
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_146872393
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 16:31 schreef Radyhyn het volgende:
Ik word alleen maar blij van jouw glitters hoor Nikooos O+

En als Elvis naar huis ging werd er ook altijd geroepen 'Elvis has Left the Building'.. dus wel van toepassing omdat ik weer weg mocht uit het zh (zo.. dat is ff goed verzonnen van mij hé :P)
Daar dacht ik ook nog even aan :D
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 21 november 2014 @ 16:35:28 #110
147316 crew  DJMO
#trut
pi_146872409
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 16:33 schreef Radyhyn het volgende:
Taal nassie! /slap o|O
O+ ik ben gek op nasi :Y)

pi_146872513
Ook weer tussendoor vanuit de supermarkt (omdat ik het heeeeel graag wil delen): we krijgen een jongetje! Alles was helemaal goed en hij bewoog heerlijk. Hij loopt vier dagen voor op schema zelfs. Jeuj!
  vrijdag 21 november 2014 @ 16:39:11 #112
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_146872544
Taal-nasi is weer wat anders! Dat is een variant op letter-vermicelli :')
  vrijdag 21 november 2014 @ 16:39:50 #113
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_146872571
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 16:38 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ook weer tussendoor vanuit de supermarkt (omdat ik het heeeeel graag wil delen): we krijgen een jongetje! Alles was helemaal goed en hij bewoog heerlijk. Hij loopt vier dagen voor op schema zelfs. Jeuj!
Jaaaahhh een jongetje!!!! Wat ontzettend leuk! Gefeliciteerd! *O*
pi_146872609
quote:
*O* Ah een kleine jongenscactus onderweg! Fijn dat alles goed ging!
  vrijdag 21 november 2014 @ 16:43:01 #115
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_146872669
quote:
een jongen *O* wil je dat in de op?
pi_146872726
Haha, weer een jongen erbij. Gaaf hoor, een mannetje in een vrouwenhuishouden.

Maar eeh, bakt er niemand meer meisjes?
pi_146872744
Yeah, een jongen! *O* Je kleine grote man Mevrouw Cactus!

Radyhyn, fijn dat je weer naar huis mag. En ik heb hardop zitten grinniken om de letter-vermicelli.

Nikoos, bedankt voor de mooie glitter aardbei. :D
pi_146872745
Idd wel raar van die bloeddruk Rady! Ik begrijp ook nooit zo goed hoe ze dat nou precies meten, maar fijn dat je weer lekker naar huis mag ^O^

Jongetje voor Mevr.Cactus *O*

En _O_ voor Nikoos met de glitters haha!
  vrijdag 21 november 2014 @ 16:46:44 #119
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_146872756
quote:
Met al die jongensmeldingen van de laatste dagen, krijg jij een echte jongensglittersticker!

Ik denk trouwens dat wij een meisje gaan krijgen. Ze zeggen altijd dat je tijdens je zwangerschap de meeste last hebt als het een meisje wordt.
  vrijdag 21 november 2014 @ 16:50:51 #120
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_146872866
Hier nergens last van hoor nikoos en het is echt een meisje. Willen jullie het weten?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 21 november 2014 @ 17:31:46 #121
147316 crew  DJMO
#trut
pi_146873918
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 16:46 schreef Nikooos het volgende:

[..]

Met al die jongensmeldingen van de laatste dagen, krijg jij een echte jongensglittersticker!

[ afbeelding ]

Ik denk trouwens dat wij een meisje gaan krijgen. Ze zeggen altijd dat je tijdens je zwangerschap de meeste last hebt als het een meisje wordt.
ik krijg bij deze zwangerschap het complete pretpakket cadeau, en ik krijg toch echt weer een jongen :+

vrijdag 21 november 2014 @ 17:45:50 #122
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_146874239
Mijn makkelijkste zwangerschap was die van de dame :D
Ik erger mij echt groen en geel altijd aan alle bakerpraatjes :D
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_146874328
Rady, het is heel normaal dat een bloeddruk schommelt hoor. Zeker als dat met een andere meter is gedaan :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 21 november 2014 @ 17:51:41 #124
147316 crew  DJMO
#trut
pi_146874357
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 17:45 schreef Moppert het volgende:
Mijn makkelijkste zwangerschap was die van de dame :D
Ik erger mij echt groen en geel altijd aan alle bakerpraatjes :D
ik stond net terug te denken, maar mijn dochter was ook de makkelijkste zwangerschap. Misselijk werd ik pas tijdens de bevalling, een week voor de UD ging ik nog vrolijk met de trein naar de controle (woonde in vlaardingen, was in het dijkzigt (huidige EMC) onder controle). Nu heb ik al pijn als ik vijf km moet fietsen :')

vrijdag 21 november 2014 @ 17:53:28 #125
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_146874392
Het maakt mij ook verder niets uit hoor. Maar ja, als ik zou mogen kiezen. Tja...

Maar er komen al genoeg jongens aan.

En die bakerpraatjes was ook onzin natuurlijk. Moest er een draai aan geven :P
pi_146874506
Jongen voor Mevrouwcactus!

En Rady uiteindelijk toch een sticker gelukkig. Wat maakt zo'n grenswaarde dan net uit he..
pi_146874531
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 17:58 schreef Heliotrope het volgende:
Jongen voor Mevrouwcactus!

En Rady uiteindelijk toch een sticker gelukkig. Wat maakt zo'n grenswaarde dan net uit he..
Ja bijzonder he. Protocol enzo ;)

Gefeliciteerd Cactus met een jongen! *O*

Geen nieuws meer van LT?
  vrijdag 21 november 2014 @ 18:00:52 #128
149959 SQ
snelle trees
pi_146874559
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 17:53 schreef Nikooos het volgende:
Het maakt mij ook verder niets uit hoor. Maar ja, als ik zou mogen kiezen. Tja...

Maar er komen al genoeg jongens aan.

En die bakerpraatjes was ook onzin natuurlijk. Moest er een draai aan geven :P
dochters zijn voor een vader veel leuker ;)
disclaimer
pi_146874660
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 17:59 schreef L-E het volgende:

[..]

Ja bijzonder he. Protocol enzo ;)

Gefeliciteerd Cactus met een jongen! *O*

Geen nieuws meer van LT?
Ja maargoed, ergens moet de grens :P

En LadyT is nog stil vandaag ja :o
pi_146874700
Ik heb mijn vluchttas zo lang geleden ingepakt (voor 37 weken) dat ik nauwelijks meer weet wat er nou inzit :D misschien toch weer eens kijken...
Misschien is een voedselvoorraad nu toch wel een goed idee :P
pi_146874707
egopost, niet bij gelezen.

ik ben ontzettend moe en boos.

ik kwam met al mn klachten bij de gyn en hij zou me helpen zei die. sowieso een nachtje slapen om bij te tanken en omdat mn bloed druk hoog was zou ik een ballon krijgen zondag. Niet eerder omdat weekend en ze doen het alleen binnen kantoor uren. prima. Zou ik niet inleidbaar zijn zouden ze kijken naar de urgentie medisch gezien. als ik geen ballon kon zouden ze me helpen met mn klachten om nog dingen wat langer vol te kunnen houden.

Gister hebben ze me plat gespoten en heb ik geslapen, niet aan 1 stuk ben vannacht nog wakker geweest en ik sliep pas om 12 uur en half 9 werd ik wakker. en dan nog eens tussendoor ...
Toen ik net wakker was hadden ze mijn bloeddruk gemeten. was iets gezakt en ik mocht dus naar huis.
Maar als je dus net plat gespoten bent geweest, net wakker, en nog niks hebt gedaan is het logisch dat je bloeddruk wat lager is dan ''normaal'' hij was nu 85. Ik weet echt zeker dat hij nadat ik weer ben opgestaan en aangekleed en heb gelopen, die bd weer omhoog is gegaan. En de ctg vond ik ook maar niks. baby was heeel erg rustig. en moest op een gegeven moment ook op mn zij gaan liggen van de verpleegkundige. omdat de ctg niet oké was. dus dat heb k gedaan. toen kwam er een andere gyn dan die ik eerst had. ze zei dat mn ctg prima was terwijl die 2 minuten daarvoor nog niet goed was.. en door op mijn zij te liggen zag ik geen verschil en ik hoorde juist t hartje veeeel minder goed. maar ik mocht toch naar huis... vandaag voel ik de baby ook minder en minder hard schoppen dus ik weet zeker dat zij ook last heeft van die klotespuit.

Ik voel me beroerd, moe en koppijn. Ik ben bekaf en ik had me erop ingesteld dat het einde in zicht is. Een boterham maken kost me kei veel moeite. En ik kwam juist omdat ik het alleen niet meer trok en nu is het nog erger! de verpleegkundige zei dat ik geestelijk maar een knop moest omzetten en me kon bedenken dat het best nog 2 weken kon duren voor ik zou bevallen. ook de gyn die ik vandaag had zei dat ik maar een paracetamol moest nemen tegen de hoofdpijn. Terwijl ik dat dus al weken doe. En ik moest ook maar extra rust houden. IK DOE NIET ANDERS.

kortom ik voel me nog meer klote dan gister, geen baby, en nu weet ik het helemaal niet meer.

ik ga maar weer naar bed. ben er nu een half uur uit en ik heb nog altijd het gevoel of ik stoned ben.
pi_146874821
LadyT wat naar dat je je alleen maar slechter voelt! Die prik en de naeffecten klinken niet fijn. Ben je nu alleen of is er wel iemand bij je? En het plan zondag iets te doen, is dat ook weer van de baan dan? :*
pi_146874910
Ja die gyn die ik vandaag had wist niet waarom ik er was. en dacht blijkbaar alleen voor de hogebloeddruk. evenals de verpleegkundige. Dus ik ben gewoon naar huis gestuurd met een tas vol met niks.

Dus zondag niks.. en ik moet dinsdag weer op gesprek komen... gesprek... dus er gaat weer niks gebeuren.

ik ben alleen.

Ze hadden me belooft om me te helpen, maar er heeft niks geholpen, in tegendeel. ik zit er nu echt doorheen en ik heb ook mn allereerste huilbui van de hele zwangerschap. ik weet echt niet wat ik met mezelf aan moet en ik wil mn haar uit mn kop trekken van de koppijn.
pi_146875025
Aww LT :* wat rot dat het zo gaat -O-
pi_146875063
LT, heeft de gyn die jou dat had toegezegd dienst dit weekend? Anders zou ik die proberen te bereiken.
pi_146875156
Ja, medisch gezien is de beslissing van vandaag misschien nog wel te begrijpen maar mentaal niet zo.. Zeker niet als ze eerst wat anders toezeggen waar je je dan op instelt. En dan zo op vrijdag. Kan je vk nog iets voor je doen denk je of ben je nu officieel alleen nog maar bij de gyn? Vind het echt rot voor je :*
  vrijdag 21 november 2014 @ 18:45:30 #137
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_146875819
LT wat enorm klote zeg :(
Heel storend dat ze eerst het ene toezeggen en dan dat het andere wordt gedaan en je er ondertussen alleen maar op achteruit gaat. Die hoofdpijn is toch gewoon niet te doen en samen met slapeloze nachten en hogere bloeddruk was het eerste plan om over een paar dagen in te leiden toch logischer ook :{

Hele dikke knuf voor jou.. probeer vannacht anders nog goed te slapen in je eigen bed en misschien dat het morgen dan weer wat beter is. Zoniet misschien toch eens proberen om te bellen om de situatie nogmaals voor te leggen.. en als je het echt niet vertrouwt gewoon eerder bellen (of inderdaad proberen na te gaan of die eerste gyn dienst heeft) :*
  vrijdag 21 november 2014 @ 18:51:22 #138
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_146876026
Wat zegt je zus er eigenlijk van? Die werkt toch op die afdeling?
pi_146877220
Ow LT wat naar :* kan je niet een nachtje bij je moeder of zus blijven zodat zij je kunnen vertroetelen en je er doorheen slepen? Pff erg vervelend dat je je nu nog naarder voelt! Heel veel sterkte!
pi_146877305
Nikoos, bedankt voor de glittersticker.

Helio, nog maar twee volle dagen tot maandag ;)

LT, wat een verschrikkelijke onzekerheid zeg... Dat ze gewoon doen wat ze zeggen zeg... Dit is echt heel vervelend.
pi_146877760
LT ik vind het echt heel stom dat ze A zeggen en dan B doen. Niet echt eerlijk naar jou toe. En met die adviezen kan je idd ook zo weinig. Een huilbui kan wel opluchten, maar dan moet je nog steeds weer verder. Ik hoop dat er uit het gesprek van zondag meer duidelijkheid komt aan beide kanten, want dit is maar zo half half. :*
pi_146878580
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 16:45 schreef Risu het volgende:

Maar eeh, bakt er niemand meer meisjes?
Ik wellicht. Maandagavond weten we het ;)

Hoera voor de goede echo's van Vlindur en Lijnloos! *O*
En Cactus een jochie! Leukleukleuk!
  vrijdag 21 november 2014 @ 20:18:35 #143
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_146879102
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 18:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dochters zijn voor een vader veel leuker ;)
nou, met al die jongens die er ook aan komen, gaat me dat alleen maar zorgen geven ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 21 november 2014 @ 20:20:57 #144
147316 crew  DJMO
#trut
pi_146879169
Lt :*

Ik zit iets voorover gebogen en ik voel en links en rechts gepor van spekkie O+

pi_146879430
LT, wat rot zeg :( lekker menselijk..

MwCactus jongennnnn *O*

Ben aan het babysitten op een heel druk nichtje en neefje. Ik kan me dus niet voorstellen hoe je zwanger kunt zijn met twee rondlopende chronische suikerbommen.
pi_146879515
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 20:27 schreef Melliemuis het volgende:
LT, wat rot zeg :( lekker menselijk..

MwCactus jongennnnn *O*

Ben aan het babysitten op een heel druk nichtje en neefje. Ik kan me dus niet voorstellen hoe je zwanger kunt zijn met twee rondlopende chronische suikerbommen.
Je kinderen geen suiker geven. :7
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 21 november 2014 @ 20:34:18 #147
147316 crew  DJMO
#trut
pi_146879685
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 20:29 schreef L-E het volgende:

[..]

Je kinderen geen suiker geven. :7
Die twee van mij krijgen nauwelijks suiker, maar stuiteren ook alle kanten op :X Als ze nou nog dezelfde kant uit zouden stuiteren, kon ik er achter aan waggelen, maar helaas gaan ze dwars tegen elkaar in en dus vervolgens de een rechts en de ander links .. :')

pi_146879786
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 20:34 schreef DJMO het volgende:

[..]

Die twee van mij krijgen nauwelijks suiker, maar stuiteren ook alle kanten op :X Als ze nou nog dezelfde kant uit zouden stuiteren, kon ik er achter aan waggelen, maar helaas gaan ze dwars tegen elkaar in en dus vervolgens de een rechts en de ander links .. :')
In bijna alles wat we tegenwoordig eten zit suiker. Suikervrij eten is echt heel erg lastig. Als je kinderen hebt die daar gevoelig voor zijn, kunnen ze best heftig reageren van al die kleine beetjes in alle verschillende voedingsmiddelen op een dag.

Mijn oudste wordt boos en druk in zijn hoofd als hij te veel snaait. Dit is wat dat betreft niet een heel kalme tijd voor ons :')
  vrijdag 21 november 2014 @ 21:03:38 #149
374533 purebliss
pi_146880941
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 15:59 schreef Nikooos het volgende:

[..]

Vanwege je 12 weken wisseldag en omdat je jongste niet doorslaapt, krijg jij van mij glitterende bloemetjes!

[ afbeelding ]
Jeeeeej!!!! *O*. Dankjewel!!!!! :D mijn eerste glitterplaatje!!!
pi_146881905
Viel wel mee hoor, we hebben zelf pizza gebakken en als toetje een appel. Ik ben ook gewoon een coole tante. Maar ze liggen nu op 1 oor, dat heb ik wel voor elkaar gekregen :)
pi_146885647
Fijn dat je bloeddruk de 2e keer goed was Rady! Verschil zal wel aan het apparaat liggen, toch raar dat het zo'n verschil is. Kan niet het verschil geven tussen wel of niet moeten blijven!

Jongetje voor MwCactus! *O*
Is kennelijk echt een jongetjestijd nu!

Wow LT, wat rot zeg! Kan het altijd slecht hebben als mensen iets zeggen of beloven en zich er daarna niet aan houden.. Lag misschien niet aan de vk van dat moment, misschien wisten die niet wat jouw gyn had gezegd, maar dan hadden ze dat beter kunnen overleggen met elkaar. Vind het ook raar dat ze iemand die nog last heeft van de prik weer wegsturen.. Hoop dat slaap helpt! Misschien helpt het als er iemand je kan helpen of bij je is. En aan de bel trekken als je het niet vertrouwd!

Nou, weer terug uit Rotterdam! Bleek meer oefeningen te zijn om tot jezelf te komen, soort meditatiedingen. Ben ik erg slecht in.. En geen dans helaas. Achja, meesten konden zich er wel goed in vinden en ben er weer eens uit geweest zullen we maar zeggen!
pi_146885858
Op de heenweg trouwens wel 3x naar de wc geweest, omdat m'n kind het nodig vond de hele tijd in m'n blaas te trappen :')
pi_146886541
Jammer dat het tegenviel gevalletje. En in blaas trappende kinderen O+
pi_146887067
Over bloeddruk: Rady is ook wat voller (bedoel ik niet lullig sorry als t zo overkomt) en dan moeten ze officieel een bredere band gebruiken. Soms ligt die niet klaar en doen ze t gauw even met een gewone maar die meet dan bijna altijd een flink hogere bloeddruk!

Sinds ik dat weet let ik er echt goed op dat ze een grotere manchet pakken voor me. Toevallig in t ziekenhuis na de bevalling nog, pakten ze een gewone manchet, had ik zogenaamd 145 over 90 :') met de grotere was t 120 over 75...
Kwak
pi_146887237
De rest vond het wel goed, maar liever had ik gewoon gedanst..

Die trappeltjes zijn nu nog wel lief, maak me alleen wat zorgen over hoe dat over een tijdje is. Dan kan ie harder trappen en ben ik bang dat ik aan de Tena moet :P
pi_146887393
Wow Kwak, had geen idee dat het zo'n verschil kan geven! Jammer dat niet iedereen er op let of ze de grotere band moeten hebben!
pi_146890447
Hehe dat snap ik, Gevalletje! Maar nu is het wel lief.

:W nachtposthoi nu het nog kan!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 22 november 2014 @ 07:16:00 #158
147316 crew  DJMO
#trut
pi_146891763
c_/ neerzet

mogguh :O

pi_146891780
Wat een slechte nacht... Het maakt niet uit hoe ik lag, mijn rug deed pijn. En als ik sliep, had ik van die levendige dromen dat ik er nog moe-er van wakker werd. Bah... Ik moet zo werken :(

LT, hoe ben je de nacht doorgekomen??

Helio al een kint?
pi_146891807
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 01:44 schreef Heliotrope het volgende:
Hehe dat snap ik, Gevalletje! Maar nu is het wel lief.

:W nachtposthoi nu het nog kan!
'Nu het nog kan' Helio? Staat er iets spannends op stapel? :)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_146891809
Helio heb je al een beeb?

Mijn baby is een beetje kapot. M'n zus werkte gister ochtend niet en t was heel druk dus ze hadden m'n verhaal niet begrepen en me naar huis gestuurd. (Ander personeel) Ctg was minder goed ivm prik dachten ze. Lig nu weer aan de ctg en ze is weer te rustig. M'n bd is weer eind 90... En ik ben hondsberoerd ...

Later weer een update :*

Knuffels voor iedereen, voel me niet echt goed genoeg om op iedereen te reageren.
pi_146891822
Ai, sterkte LT :*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 22 november 2014 @ 07:32:53 #163
147316 crew  DJMO
#trut
pi_146891828
sterkte LT :*

pi_146891874
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 23:25 schreef kwakz0r het volgende:
Over bloeddruk: Rady is ook wat voller (bedoel ik niet lullig sorry als t zo overkomt) en dan moeten ze officieel een bredere band gebruiken.
Als dat al lullig overkomt.... Ik vind juist dat je het op een vriendelijke manier zegt. Ik heb ze veel lelijker gehoord in mijn BMI >35-tijd.
pi_146891962
quote:
11s.gif Op zaterdag 22 november 2014 07:26 schreef JufMariska het volgende:

[..]

'Nu het nog kan' Helio? Staat er iets spannends op stapel? :)
Oh nee sorry, dat stond er raar zie ik :D nu het nog zwanger in dit topic kan bedoelde ik (in de nachtelijke naïeve overtuiging dat je met baby wel goed slaapt :P )maar zonder actie nu.

Wat naar van je nacht MecrouwCactus en dan nu moeten werken..

DJMO nu beter geslapen?

LadyT veel sterkte! Hopelijk is het toch goed en laten ze gauw iets gaan doen! :*

Meld zonder kind nog! Wel wat gerommel, maar voelt nog niet als iets wat doorzet.
pi_146891967
Haha, ok! Je slaapt heerlijk met een baby hoor! Tussen de voedingen en eventuele wakkere buien van uk door ;)
pi_146891974
LT, is je urine wel nog schoon?
pi_146891984
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 08:10 schreef JufMariska het volgende:
Haha, ok! Je slaapt heerlijk met een baby hoor! Tussen de voedingen en eventuele wakkere buien van uk door ;)
Die de hele nacht beslaan toch O-)
pi_146891993
M'n urine was troebel zag ik. Maar ik lig nog te wachten ondertussen al bijna 1,5uur aan de ctg. er kwam een spoed binnen.

Bedankt allemaal. :)

Ik hoop voor je dat t doorzet helio :)
pi_146892008
LT -O- jeetje het is al heftig genoeg voor je zo en dan ook nog dit :*
Ik hoop dat ze snel iets gaan doen.

Spannend helio

Hoe gaat het met sicilia?

-Foto's weg-

[ Bericht 49% gewijzigd door Zoë23 op 22-11-2014 12:52:54 ]
pi_146892023
Zoë wauw O+ O+
pi_146892050
Awwww!!! Wat schattig!! En echt elk een eigen koppie he, wat cute O+
pi_146892068
Nou de slaapmedicatie heeft mij goed doen ontspannen...zo goed dat ik me nu kan met melden met baby UIT de buik O+ vannacht om 4.29 uur is onze zoon K.iron geboren O+

Het gaat heerlijk met ons en wij gaan nu lekker uitrusten!
pi_146892102
Zoë O+ wat ontzettend lief !!! Prachtige meiden heb je.

Ik heb een laag ijzer gehalte en de rest was goed. Behalve bloeddruk. Weer inwendig onderzoek gehad. Nu denken ze ineens weer aan een ballon vandaag of morgen :') ik snap het niet meer hoor...

Bloeddruk is weer 100.

Ze gaan nu overleggen en ze willen zometeen weer m'n bd meten.
pi_146892106
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 08:34 schreef Sicilia het volgende:
Nou de slaapmedicatie heeft mij goed doen ontspannen...zo goed dat ik me nu kan met melden met baby UIT de buik O+ vannacht om 4.29 uur is onze zoon K.iron geboren O+

gefeliciteerd ! *O*
Wat een prachtige naaam! Fijn dat het heerlijk gaat, geniet er van :*
  zaterdag 22 november 2014 @ 08:41:03 #176
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_146892108
Gefeliciteerd sicilia!! Geniet er van!!!
pi_146892121
Wauw wat super Sicilia, gefeliciteerd! *O* lekker uitrusten, bijkomen en genieten!
  zaterdag 22 november 2014 @ 08:54:03 #178
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_146892166
Sicilia gefeliciteerd! *G* Gave naam. Fijne kraamtijd! :*
pi_146892265
Gefeliciteerd, Sicilia! *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_146892294
Gefeliciteerd Sicilia!
pi_146892306
Gefeliciteerd Sicilia! Lekker genieten *O*
  zaterdag 22 november 2014 @ 09:19:08 #182
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_146892330
Gefeliciteerd sicilia!! *O*

Bijzondere naam zeg!
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_146892396
Gefeliciteerd Sicilia! Stoere naam!
  zaterdag 22 november 2014 @ 09:32:21 #184
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_146892424
Sicilia gefeliciteerd!! *O*

Zoë O+ O+
pi_146892429
Sicilia gefeliciteerd *O*
pi_146892457
Yay! Gefeliciteerd Sicilia!
Kwak
pi_146892475
Gefeliciteerd Sicilia!
pi_146892486
Gefeliciteerd sicilia *O* *O*

LT -O- :* verwarrend
  zaterdag 22 november 2014 @ 09:41:30 #189
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_146892515
Zoe O+ O+

Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zaterdag 22 november 2014 @ 09:44:44 #190
149959 SQ
snelle trees
pi_146892555
Gefeliciteerd Sicilia! Wat een bijzondere naam! Is het vlot verlopen? *O*
disclaimer
pi_146892606
Sicilia *O*
Gefeliciteerd en lekker uitgeslapen genieten nu!!
pi_146892626
pi_146892692
Sicilia gefeliciteerd!! *G* Mooie naam!

LT :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_146892726
:z goeie deal Sicilia! *O* gefeliciteerd!!
  zaterdag 22 november 2014 @ 10:06:50 #195
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_146892813
Daar is tie dan! De super gouden glitterbaby voor Sicilia!! *O*

pi_146892867
Sicilia gefeliciteerd!!
pi_146892875
Dankjulliewel allemaal O+

Het is echt super vlot gegaan uiteindelijk. Ik werd om 3.25 wakker en om 4.29 uur was ie er al! En zonder scheurtjes en toestanden lekker thuis in bed O+ hij is zelfs wat groter dan verwacht..3360 gram met 39 weken en hij werd geschat op 3100 gram op UD dus ik ben erg tevreden O+
pi_146892980
Huu wauw wat snel! En wat klink je blij O+
pi_146892986
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 10:11 schreef Sicilia het volgende:
Dankjulliewel allemaal O+

Het is echt super vlot gegaan uiteindelijk. Ik werd om 3.25 wakker en om 4.29 uur was ie er al! En zonder scheurtjes en toestanden lekker thuis in bed O+ hij is zelfs wat groter dan verwacht..3360 gram met 39 weken en hij werd geschat op 3100 gram op UD dus ik ben erg tevreden O+
jemig, dat heb je snel gedaan! _O_ van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!!
  zaterdag 22 november 2014 @ 10:21:22 #200
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_146893023
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 08:34 schreef Sicilia het volgende:

Jaaahhh gefeliciteerd met jullie knul!! *O*
Heb de naam nooit eerder gehoord, maar ik vind em echt tof!
Heerlijk genieten nu O+
pi_146893130
  zaterdag 22 november 2014 @ 10:33:42 #202
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_146893185
LT heel veel sterkte en ik hoop dat de inleiding doorgezet gaat worden en je snel je meissie hebt :*
Zoë jouw meiden zo schattig O+

Over die bloeddruk. Ik word inderdaad altijd gemeten met de brede band. Maar eigenlijk zit ik er net tussen in. 1e en 2e keer meten was wel beide met brede band, maar in 2 verschillende kamers (dus 2 verschillende apparaten). En volgens mij ook eerst rechts en later links. Ach het zal wel.. nu stofzuigen want vandaag vier ik mijn verjaardag *O* (woensdag pas jarig hoor..).
pi_146893226
Rady wat is "de brede band" ?
pi_146893284
Gefeliciteerd met je zoon Sicilia! Wat een snelle bevalling!
pi_146893328
Wow... Ik lig een kamer naast een vrouw die vanmorgen haar zoontje verloren heeft ;( zo verdrietig... Ik hoor ze steeds huilen en er loopt familie af en aan.. Zo vreselijk ...
pi_146893359
Sicillia gefeliciteerd!

LT wat heftig! En wat kut dat ze zo.blijven sollen met je....
S. 2014
J. 2016
pi_146893372
Inmiddels wel nieuws gekregen dat ik moet blijven tot ik bevallen ben. Waarschijnlijk zondag ballon.

Maar ik ben wel ff uit m'n doen van al dat verdriet hier.
pi_146893438
Sicilia, gefeliciteerd!! *O* :D hele toffe naam! O+
pi_146893463
Wat naar LadyT en om daar zo naast te liggen ook.. En op zich goed dat je mag/moet blijven en ze weer terug zijn bij het eerdere plan toch? Dan gaan we maar voor synchrooninleiden ;)
  zaterdag 22 november 2014 @ 11:01:09 #210
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_146893502
LT wat verschrikkelijk erg voor die mensen, nachtmerrie :'(
Wel fijn dat ze je gaan houden tot de baby er is :Y
pi_146893518
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 10:58 schreef Heliotrope het volgende:
Wat naar LadyT en om daar zo naast te liggen ook.. En op zich goed dat je mag/moet blijven en ze weer terug zijn bij het eerdere plan toch? Dan gaan we maar voor synchrooninleiden ;)
ja dat is inderdaad fijn :) en top! Maandag dus D-day :9

Ja, zo bizar...
  zaterdag 22 november 2014 @ 11:10:13 #212
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_146893636
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 10:35 schreef Crumpette het volgende:
Rady wat is "de brede band" ?
Crumpette, het was een reactie op de post van kwak over die brede band :) Zie ook haar uitleg.

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 23:25 schreef kwakz0r het volgende:
Over bloeddruk: Rady is ook wat voller (bedoel ik niet lullig sorry als t zo overkomt) en dan moeten ze officieel een bredere band gebruiken. Soms ligt die niet klaar en doen ze t gauw even met een gewone maar die meet dan bijna altijd een flink hogere bloeddruk!

Sinds ik dat weet let ik er echt goed op dat ze een grotere manchet pakken voor me. Toevallig in t ziekenhuis na de bevalling nog, pakten ze een gewone manchet, had ik zogenaamd 145 over 90 :') met de grotere was t 120 over 75...
pi_146893668
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 11:02 schreef LadyTagliatelle het volgende:

[..]

Ik hoop dat de ballon in 1 keer werkt! Succes!
pi_146893707
Zal wel werken, daar twijfelde ze niet over :)
  zaterdag 22 november 2014 @ 11:20:26 #215
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_146893803
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 11:02 schreef LadyTagliatelle het volgende:

[..]

Ja, zo bizar...
Nog meer verse babies over een paar daagjes *O*
En dan sta ik bovenaan de lijst!! Omggg :o

Albert is geweest voor m'n feessie... je zou zeggen dat het wel genoeg moet zijn..
Maar nu waren 2 taarten niet leverbaar... moet ik alsnog naar de winkel.. :|W
pi_146893849
LT fijn dat je nu pas met baby naar huis hoeft! Succes! En wat heftig voor die mensen daar :'(

En even kort over de naam, vriendlief en ik hebben beide een naam die je zooooo vaak hoort, altijd wel minimaal 1 naamgenootje in de klas enzo, dus wilde we voor onze kinderen graag een wat minder vaak voorkomende naam. Dochter heet N.erena en dus zijn we voor zoon ook op zoek gegaan naar een niet vaak voorkomende naam. Ik vind hem mooi :)
pi_146894275
Gefeliciteerd *O*
pi_146894581
Yay baby! En dat het zo snel ging nog op het eind, ja je had al genoeg gewerkt hoor.
Heerlijkheid. Leuke naam ook. Wij hebben ook een weinig voorkomende naam gekozen. Niet omdat we zelf veel voorkomen, integendeel juist. Maar omdat we het gewoon zo'n leuke naam vinden.
Mooie stats ook.
Oh ik vergeet de jompel bijna *O*
pi_146894825
Oeh, je dochters naam vind ik ook mooi trouwens!

En Rady, goed groot feestje nog? Alvast gefeliciteerd voor woensdag! Stom van de taarten. En ja, bijna sta je op 1!

Hehe, mijn ticker is opgehouden met de dagen bijhouden. En extreem rustig weer hier, voorwerk is blijkbaar alleen 's nachts ofzo. :P heb net maar het huis nog gestofzuigd (oke, met (8> er achteraan die de stofzuiger dan tilde)
pi_146894910
LT wat lijkt me dat dubbel zeg. Zelf krijg je bijna je baby en dan die arme mensen. :'(
Krijgt ze dan geen prive kamer? Dat zou ik dan wel het minste hebben gevonden. Arme mens lig nou dus gewoon met zwangere en/of pas bevallen dames. Dat lijkt me ook naar.

En die gyn dan, dat ze het eens een keer met elkaar eens raken ofzo. Hoop dat je maandag dan iig wel je baby mag knuffelen.
pi_146895786
Jeetje Sicilia, wat snel! :o
Gefeliciteerd met jullie kleine man! *G* Lekker genieten nu (maar klinkt alsof je dat al volop doet)!

LT, wat een rollercoaster zit je in zeg! Fijn dat er voor jou nu eindelijk echt een plan van aanpak is, maar wat dubbel nu met al dat verdriet om je heen! :*

Rady wauw, dat wordt een goed feestje! :D

Hier toch echt moeten concluderen dat m'n beha's niet meer passen :{ Vond 75E eigenlijk wel groot genoeg voor mijn figuur... :') Maar om nu met 17 weken te gaan investeren in nieuwe :N dus net maar even een simpele sportbeha gehaald, kijken of dat wat is. Vriend lijkt het probleem niet zo te zien ;)

/smiley overkill
pi_146895817
pi_146895865
Sicilia! *O* Gefeliciteerd!!!

En :* voor LT, moeilijk zeg om het verdriet te horen en tegelijkertijd te wachten op je eigem bevalling.

En ook :* voor Helio. Spannend al die baby's onderweg :)
pi_146896288
Wat een snelle bevalling Zeg ! Ik vind je dochters naam ook erg mooi (!) geweldig! Past ook prima bij haar verse broertje :)

Risu: ze ligt wel op een aparte kamer maar naast mij en onze deuren waren open. En omdat het zo vroeg was was het stil en kon ik alles horen als of ik er naast lag. Net ging ik een rondje lopen. Overvloed aan bezoek en bloemen daar. Zo verdrietig... Ik ben blij dat m'n dochtertje nog niet is geboren want ik zou me bezwaard voelen met een huilende levende baby naast zo'n verdrietig stel. M'n zus vertelde ook dat het erg weinig voorkomt wat er bij hun gebeurde ( waarschijnlijk om me gerust te stellen )

Ja maandag is als het goed is de dag dat ik beval. Zo onwerkelijk! Ik had nu wéér een andere gyn :') knappe man overigens :9 alleen spoot hij dat echo gel spul op m'n buik als of hij z'n macaroni bespoot met ketchup :D het zat echt ooooverrrrralll haha !

Hij had ook meteen een meting gedaan en kwam op een zesponder uit. Klinkt goed wat mij betreft :)

Haha helio die mental image met dat stofzuigen _O-

Rady! Wow wat een party! Ik denk dat er wel genoeg is of niet :+
pi_146896311
Twist: op die termijn kocht ik ook nieuwe. Meteen voedingsbh's gedaan. Pas ze gelukkig nog :) succes daarmee!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 22 november 2014 @ 13:31:24 #226
147316 crew  DJMO
#trut
pi_146896542
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 13:01 schreef twist02 het volgende:
Hier toch echt moeten concluderen dat m'n beha's niet meer passen :{ Vond 75E eigenlijk wel groot genoeg voor mijn figuur... :') Maar om nu met 17 weken te gaan investeren in nieuwe :N dus net maar even een simpele sportbeha gehaald, kijken of dat wat is. Vriend lijkt het probleem niet zo te zien ;)
ik heb gisteren met 22w4d een setje voedingsbeha's van de H&M gehaald. 2 voor twee tientjes. Prima te doen en de investering meer dan waard voor na de zwangerschap :) Alleen ik had een veel grotere maat dan ik dacht :') ik gokte op iets van 75b oid, zit ik gewoon op 85c :X

pi_146896935
Sicilia!!! Gefeliciteerd!! Wat een tempo had je zeg... erg gave naam vind ik het.
pi_146896956
Ja, voor zulke prijzen valt de 'investering' inderdaad wel mee, DJMO. Maar normaal gesproken heb ik dus al 75E en die kan ik vaak nog net vinden bij de reguliere winkels. Dus als je grotere maten zoekt, moet je denk al snel naar een speciaalzaak?

En het wordt hier flesvoeding, dus voedingsbeha's heb ik niet nodig. Ga de komende dagen maar eens kijken of zo'n sportbeha een beetje lekker zit na een hele dag, want met ¤7,50 bij de Hema ga ik daar ook niet bepaald failliet aan ;) En die zijn voor na de bevalling ook nog wel lekker om in te slapen denk.
pi_146897012
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 22 november 2014 @ 14:02:12 #230
147316 crew  DJMO
#trut
pi_146897263
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 13:50 schreef twist02 het volgende:
Ja, voor zulke prijzen valt de 'investering' inderdaad wel mee, DJMO. Maar normaal gesproken heb ik dus al 75E en die kan ik vaak nog net vinden bij de reguliere winkels. Dus als je grotere maten zoekt, moet je denk al snel naar een speciaalzaak?
http://www.kiabi.nl/lingerie-damesmode-grote-maten_231907

hier staan ook wel grote(re) maten, maar die zijn dan denk ik weer té groot ... Verder niet zoveel ervaring met beha's (kopen). Draag ze normaal gesproken niet :')

pi_146898837
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 14:02 schreef DJMO het volgende:

[..]

http://www.kiabi.nl/lingerie-damesmode-grote-maten_231907

hier staan ook wel grote(re) maten, maar die zijn dan denk ik weer té groot ... Verder niet zoveel ervaring met beha's (kopen). Draag ze normaal gesproken niet :')
Je stopt ze in je joggingbroek?
  zaterdag 22 november 2014 @ 15:04:07 #232
149959 SQ
snelle trees
pi_146898851
;(
disclaimer
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 22 november 2014 @ 15:15:23 #234
147316 crew  DJMO
#trut
pi_146899120
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 november 2014 15:03 schreef -Spring het volgende:

[..]

Je stopt ze in je joggingbroek?
ik draag al jaren geen joggingbroeken meer (tenzij thuis en gedoucht)

pi_146899201
;(
pi_146900115
Dat plaatje... Waarom... :'(
pi_146900329
:') :D

Succes LT
Vond een ballon plaatsen erg meevallen. De ochtend erna is hij eruit gevallen maar ivm drukte ben ik toen niet ingeleid. Toen had ik 3cm en ben ik svonds nog naar huis gegaan om S te knuffelen en thuis te slapen :D. Toen ik uiteindelijk weer n dag later weeën opwekkers kreeg ging t wel snel! (Veeel beter dan een inleiding met gel :X vind ik)
Hoop dat je wat kunt uitrusten in het ziekenhuis.
pi_146901453
Dat plaatje... Whyyy is een t-shirt uit de mode ofzo. :'(
pi_146901569
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 15:59 schreef Zoë23 het volgende:
:') :D

Succes LT
Vond een ballon plaatsen erg meevallen. De ochtend erna is hij eruit gevallen maar ivm drukte ben ik toen niet ingeleid. Toen had ik 3cm en ben ik svonds nog naar huis gegaan om S te knuffelen en thuis te slapen :D. Toen ik uiteindelijk weer n dag later weeën opwekkers kreeg ging t wel snel! (Veeel beter dan een inleiding met gel :X vind ik)
Hoop dat je wat kunt uitrusten in het ziekenhuis.
klinkt goed :) ik krijg ook geen gel doen ze hier njet meer. Ik hoop echt dat t vlot gaat zoals bij jou met die opwekkers. Ik verveel me nu al :')
pi_146901720
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 16:56 schreef LadyTagliatelle het volgende:

[..]

klinkt goed :) ik krijg ook geen gel doen ze hier njet meer. Ik hoop echt dat t vlot gaat zoals bij jou met die opwekkers. Ik verveel me nu al :')
:*
hoop t meis!

Vandaag was mn Ud O+
pi_146901771
LT verkijk je er niet op dat na 24u als blijkt dat je nog niet op 2cm zit je nog een keer 24 uur een ballon kan krijgen.
Wil je niet ontmoedigen maar het kan gebeuren.
Ik had toen ik startte een klein beetje ontsluiting en na 24 uur nog eigenlijk geen 2cm alleen de vk had er even 2 bij elkaar 'gewroet'
  zaterdag 22 november 2014 @ 17:08:06 #242
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_146901921
Gefeliciteerd Sicilia!!

LT heftig! Kan me voorstellen dat dat wel ff binnenkomt. hoop dat je in het ziekenhuis nog even je rust kan pakken en dan maandag je baby kan ontmoeten!

Wow wat een boodschappen, Radyhyn! Dat je daar nog de puf voor hebt, om je verjaardag te vieren. Zo te zien moet je ook nog veel koken. :o
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_146902562
Succes LT! En fijne verjaarvierdag Rady.

Ik hoor sommigen van jullie over sportbeha's, maar vraag me af wat daarmee bedoeld wordt als erbij gezegd wordt dat ze lekker zitten.

(Ik heb een aantal sportbeha's voor het hardlopen en zaalsport, maar die duwen gewoon alles plat (shock absorber) en bij elkaar zodat het niet te hard meebeweegt :s). Ze zitten veel minder comfortabel dan gewone beha's en doen ook weinig voor je figuur omdat ze vooral platdrukken. Dus was benieuwd wat voor soort beha's jullie bedoelen ;)).

Ik heb nieuwe in een grotere maat gekocht, dat zit echt zoveel beter (OMG twee cupmaten erbij in 11 weken! 70E, vind het wel leuk staan 8-)).

En m'n eerste zwangerschapskleding is ook binnen *O* Broek, twee shirts voor onder een jasje/vestje, lang vestje en colbertje. Vooral die broek zit echt zo lekker (van Love2Wait, mooie pasvorm hebben die broeken, of hebben ze dat allemaal?). Ik ben echt blij dat de meeste merken ook echt 'representatieve' kleding hebben, gewoon nette jurkjes en zo, handig voor mijn werk. Om de een of andere reden had ik het vooroordeel dat het vooral comfortkleding oid zou zijn :') Gelukkig niet.
pi_146902669
Gefeliciteerd Sicilia! *O* kende die naam nog niet, vind em erg leuk! Snel gegaan zeg!
Ik en vriend hebben beide geen veel voorkomende naam en willen we ook wel voor beeb.. Zou alleen niet weten waar ik dat zou moeten zoeken, vind een jongensnaam best moeilijk :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje wat een gedoe LT! Wel fijn dat ze je nu onder controle houden en je daar kan blijven :). Wat heftig zeg, die vrouw naast je!! ;(

Veel plezier met je feestje Rady, jammer dat je nu alsnog taart moet halen! Al scheelt het dat je de rest nu niet hoeft mee te slepen ;)

Twist, heb hier wel vaker links voorbij zien komen met bh's in grotere maten. Mamamea.nl had ze dacht ik? Ik heb nu 80D, vanaf 75C. Al twijfel ik of het inmiddels een volle D is. Heb het idee dat het nu zo'n beetje gestopt is met groeien. En hier ook een vriend die er geen problemen mee heeft :P (hoor soms ineens "Schat! Je tieten!!" :D)

Mehehe dat plaatje Spring! Van People of Walmart zie ik, wat daar allemaal langs schijnt te komen..

Rustig dagje hier. Vriend voelde zich gisteravond niet helemaal lekker en ligt nu al een tijdje in bed. Lijkt griep te zijn, zal ik dan vast ook wel krijgen.. Volgend weekend babyshower van goede vriendin, dus hoop dat het wegblijft of heel snel wegtrekt dan!!
pi_146902766
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 11:15 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Zal wel werken, daar twijfelde ze niet over :)
Ik probeer je realistisch te houden. Je zult niet de eerste zijn die 2 keer een ballon nodig heeft. Dus voor je je blindstaart op maandag, zou ik even afwachten hoe de boel er maandagochtend voor staat.
pi_146903796
Minarosa, leuk dat je geschikte zwangerschapskleding hebt gevonden! Veel meer te krijgen dan je vantevoren zou denken inderdaad.

Over voedingsbeha's, die heb ik nog niet eens. *laat*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 22 november 2014 @ 19:22:14 #247
147316 crew  DJMO
#trut
pi_146905667
Wat is het stil hier ?? Sowieso overal op FOK! behoorlijk rustig. Op facebook ook al ..

Mijn ogen vallen ook bijna dicht, kinderen zijn nog niet thuis, die aten bij de overbuuv, en daar zit ik nu op te wachten. Denk dat ik heel snel vertrokken ben als ze straks in hun bedje liggen :Z

pi_146906639
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 17:03 schreef BlueEyes het volgende:
LT verkijk je er niet op dat na 24u als blijkt dat je nog niet op 2cm zit je nog een keer 24 uur een ballon kan krijgen.
Wil je niet ontmoedigen maar het kan gebeuren.
Ik had toen ik startte een klein beetje ontsluiting en na 24 uur nog eigenlijk geen 2cm alleen de vk had er even 2 bij elkaar 'gewroet'
Dat is mij ook gezegd inderdaad. Bij heel veel vrouwen doet een ballon gewoon niet zo veel, schijnt.

Rady, fijn verjaardagsfeestje! :)
pi_146906711
Oh Sicilia, gefeliciteerd joh! O+ Was al het voorwerk dus niet voor niets :)
pi_146906916
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 17:30 schreef Minarosa het volgende:

Ik hoor sommigen van jullie over sportbeha's, maar vraag me af wat daarmee bedoeld wordt als erbij gezegd wordt dat ze lekker zitten.

(Ik heb een aantal sportbeha's voor het hardlopen en zaalsport, maar die duwen gewoon alles plat (shock absorber) en bij elkaar zodat het niet te hard meebeweegt :s). Ze zitten veel minder comfortabel dan gewone beha's en doen ook weinig voor je figuur omdat ze vooral platdrukken. Dus was benieuwd wat voor soort beha's jullie bedoelen ;)).

Haha, als sportbeha zouden deze ook echt niet voldoen inderdaad. Ik heb ook 'echte' sportbeha's voor het hardlopen en die zitten inderdaad niet lekker als je daar de hele dag in loopt.

Heb vanmiddag een goedkoop ding bij de Hema meegenomen, voor 'medium' intensieve sporten (geen idee wat daar onder valt). Maar heb het idee dat er nog wel wat rek in zit, mocht de boel nog niet klaar zijn met groeien ;)

@Gevalletje: nou, zo'n megamaat zou ik op zich nog niet nodig hebben denk ik. Maar het staat me vooral tegen om nu nieuwe beha's te kopen (vooral omdat je er dus meerdere nodig hebt), terwijl ik totaal niet weet welke maat ik moet hebben. Dus vandaar dat het idee van zo'n sportbeha/sporttopje me wel aanstaat, vooral als ik die dus voor ¤7,50 p.s. kan vinden :)
Heb nu al wel de XL moeten halen, dus als je écht een grote maat hebt, zul je alsnog naar zo'n speciaalzaak moeten
  zaterdag 22 november 2014 @ 20:27:31 #251
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_146907680
Ik heb gewoon 2 nieuwe bh's gekocht. Met wel nog iets ruimte om te groeien. Zonder dat ze veel te wijd zijn. Super goed geholpen door de verkoopster! De ene maat 80i en de andere 80gg. Andere merken. Zwangerschapsbh's bieden niet genoeg steun helaas. Ik ben aangewezen op een speciaalzaak. Waar ze eventueel gewone bh's kunnen vermaken naar voedingsbh's las ik op de website.
Vriend zei van de week dat mijn borsten echt wel voller waren. Uhm, ja dat had ik ook wel door.
pi_146909341
Slaap lekker DJMO ;)

Inderdaad stil hier vandaag!

Ik vind het opeens zo spannend :o misschien al wel baby morgen O+
pi_146911675
Twist: ah, snap het ;). Ik heb ze even laten opmeten en toen nieuwe beha's gekocht, als je je maat niet exact meer weet is dat wel handig, maar niet de allergoedkoopste oplossing. Ik vond het wel een verademing (bijna letterlijk :')) om weer goed passende te hebben.

Oh Helio wat een speciaal gevoel dat je baby elk moment kan komen!
pi_146911895
Vandaag in de tuin gewerkt en ik ben een beetje brak.. Zere rug en bilspieren.. Had ik twee weken geleden niet, dus zal toch wel met ons rozijntje te maken hebben? :+ hoop het maar!
pi_146911905
Spannend Helio!
pi_146919227
En wakker.... Hopelijk kan ik toch nog even slapen zo!
Zag net een mooie geboorte taart op Facebook voorbij komen, van een plaatselijke taartenshop met de naam van het zoontje van Sicilia en dezelfde geboorte datum, kan bijna geen toeval zijn toch? Hij zag er iig mooi uit :)

Ben benieuwd hoe snel ik die kleine wat meer en frequenter ga voelen, ik vergeet best vaak dat ik zwanger ben... Tot ik in de spiegel kijk, iemand er wat over zegt of als ik hem voel O+ ik zou me best we weer dag en nacht zwanger willen voelen
pi_146919232
Helio spannend! Wie weet vandaag wel met baby uit de buik :)

Ik heb inmiddels ook een nieuwe bh gekocht, een gewone, zit nu net tussen 2 maten in, dus voor het eerst ook eentje met iets meer speling zodat die mee kan groeien tot de volgende cup. Ik heb nog 2 voeding bh's van de vorige keer, maR ben er nog steeds niet uit of ik BV wil gaan geven omdat het de vorige keer zo moeizaam ging... En ik weet nu al dat ik wil stoppen als ik weer moet werken.
pi_146919281
IMA, klinkt zwanger! Hoop het ook (niet dat ik je al te veel kwaaltjes gun maar een beetje).

Lijkt me ook geen toeval nee die taart klumsy! En wat ben je vroeg. Herkenbaar van het soms bijna vergeten zwanger te zijn, maar gaat ook gauw weg. Hoop gauw meer schopjes voor je.

Benieuwd naar LadyT, iig haar UD vandaag!

Zo, meld. 41 weken vandaag. :P niet erg veel geslapen maar vooral door het spannende. Zo de verloskamers bellen of ze het niet te druk hebben en dan op pad :Y
pi_146919300
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 06:35 schreef Heliotrope het volgende:
IMA, klinkt zwanger! Hoop het ook (niet dat ik je al te veel kwaaltjes gun maar een beetje).

Lijkt me ook geen toeval nee die taart klumsy! En wat ben je vroeg. Herkenbaar van het soms bijna vergeten zwanger te zijn, maar gaat ook gauw weg. Hoop gauw meer schopjes voor je.

Benieuwd naar LadyT, iig haar UD vandaag!

Zo, meld. 41 weken vandaag. :P niet erg veel geslapen maar vooral door het spannende. Zo de verloskamers bellen of ze het niet te druk hebben en dan op pad :Y
:D
Succes vandaag! O+
pi_146919342
Klumsy wat leuk! Ik denk idd dat dat taartje dezelfde is als die voor ons gemaakt is gister O+ de eigenares van die winkel heeft toen ik een klein meisje was altijd bij ons in de straat gewoond. Mijn moeder en zij zijn vriendinnen. Mijn moeder is zelfs bij de geboorte van haar jongste dochter geweest :D

Helio spannnnennnddd! Ik hoop dat ze plek hebben *O*

UD voor LT *O* hoe zal het gaan?

Klinkt idd zwanger IMA! Wanneer heb je de eerste echo ook alweer?

Ik lig nu wakker terwijl de rest van mijn gezin ( O+ ) nog heerlijk in dromenland is! Ik voel me echt ontzettend gelukkig O+ K. Doet het zo bizar goed! Drinkt al meer dan zou moeten (hij krijgt flesvoeding) en slaapt netjes door tot vlak voor hij weer een nieuwe voeding mag. Echt ongelofelijk. En dochter is zo lief voor hem. Wil hem steeds kusjes geven en zei gister, Mama, K.iron is mijn moppie he O+ Ja, ik denk dat ik straks uit elkaar knap van liefde :)
pi_146919594
Helio op de vk *O*

Hier alles oke en de 40 wk vandaag *O*

Over die ballon: de gyn zei juist dat hij het maar weinig zag dat t niet werkte. Nou ja ik zie het wel. :) bij mij gaat toch altijd alles anders dan bij anderen :') ik ben zo'n persoon waar tegen mensen regelmatig zeggen "nou, dat heb ik nog noóit meegemaakt!"
  zondag 23 november 2014 @ 09:03:16 #262
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_146919595
Helio spannend vandaag

Sicilia O+
pi_146919597
Wat klink je heerlijk gelukkig sicilia O+
  zondag 23 november 2014 @ 09:05:17 #264
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_146919605
Gefeliciteerd nog Sicilia!
pi_146919718
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 09:03 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Helio op de vk *O*

Hier alles oke en de 40 wk vandaag *O*

Over die ballon: de gyn zei juist dat hij het maar weinig zag dat t niet werkte. Nou ja ik zie het wel. :) bij mij gaat toch altijd alles anders dan bij anderen :') ik ben zo'n persoon waar tegen mensen regelmatig zeggen "nou, dat heb ik nog noóit meegemaakt!"
Natuurlijk werkt die ballon 99 van de 100 keer. Alleen lang niet altijd binnen 24 uur. Dat probeerde men je hier te zeggen en dat weet je gyn ook heus wel, dat er soms gewoon nog een ronde nodig is.
Het is dan niet zo dat ie niet werkt, daar spreek je pas van als de ballon na meerdere pogingen helemaal niets doet.

Dus daarom, hopelijk reageert je lijf vlot op de ballon, maar staar je niet te blind op de maandag, inleidingen kunnen nu eenmaal iets langer duren.
:)
pi_146919800
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 09:21 schreef mignonne het volgende:

[..]

Natuurlijk werkt die ballon 99 van de 100 keer. Alleen lang niet altijd binnen 24 uur. Dat probeerde men je hier te zeggen en dat weet je gyn ook heus wel, dat er soms gewoon nog een ronde nodig is.
Het is dan niet zo dat ie niet werkt, daar spreek je pas van als de ballon na meerdere pogingen helemaal niets doet.

Dus daarom, hopelijk reageert je lijf vlot op de ballon, maar staar je niet te blind op de maandag, inleidingen kunnen nu eenmaal iets langer duren.
we zullen het wel zien, ik heb er toch niks over te zeggen :9
  zondag 23 november 2014 @ 09:56:34 #267
374533 purebliss
pi_146920009
Nog gefeliciteerd sicilia!!

En succes vandaag helio
pi_146920186
Sicilia O+

Helio succes!!

LT
Je ud! *O*
Wat gaan ze na de ballon doen? Als hij uitgevallen is? Weeën opwekken, vliezen breken? of hebben ze een ander plan
pi_146920387
Wat is 'de ballon' eigenlijk? :@ Ik zie vanalles voor me wat er vast niets mee te maken heeft.

Ik hoop dat het helpt, LT!
  zondag 23 november 2014 @ 10:38:18 #270
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_146920460
Helio succes vandaag!!! Hopelijk snel knuffelen met jullie meissie. En 41 weken!! *O*
LT vanavond een ballon! Succes!! *O* voor je UD!!!

Sicilia het geluk druipt van je berichtje af. Wauw O+

IMA jullie rozijntje.. wat een schattige koosnaam O+

Klums grappig van het spotten van die taart :D
En dat je soms 'vergeet' dat je zwanger bent komt misschien gewoon doordat je je goed voelt nu? Dus dat is eigenlijk heel fijn! :Y

Goede BH's vind ik altijd zo moeilijk om te vinden (moet ook zeggen dat ik niet echt verder kom dan hema, v&d, hunkemuller en livera :P). En dan zitten ze in het begin lekker en dan lubberen ze later uit (voornamelijk de bandjes en verstellen is dan ook niet de oplossing). Maar ik draag nu nog steeds mijn oude BH's en heb ook niet het idee dat mijn borsten veel gegroeid zijn. Heb wel voor straks voeding-BH's gehaald bij de hema. Misschien tzt de boel eens op laten meten bij een speciaalzaak en eens goede BH's halen :Y
(Heb sowieso weinig tot geen last van mijn borsten gehad.. al zijn mijn tepels de laatste tijd wel wat gevoeliger.. en heb via een tip op de borstvoedingscursus via bepaalde manier in borst/tepel knijpen gecheckt of er al wat uitkwam.. en er kwam zowaar vocht/melk uit! 't werkt! :o)

Het feestje was gisteren heel gezellig. Maar stiekem best nog wel vermoeiend. Dus vandaag lekker een dagje bank-hangen en straks de finale van de formule 1 kijken met lekker wat toastjes en andere left-overs van gisteren op tafel ^O^
pi_146920533
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 10:31 schreef Minarosa het volgende:
Wat is 'de ballon' eigenlijk? :@ Ik zie vanalles voor me wat er vast niets mee te maken heeft.

Wat is een ballonkatheter?
De ballonkatheter die gebruikt wordt voor het primen, is gelijk aan de katheter die gebruikt wordt voor het legen van de blaas. Het is een flexibel latex slangetje met een doorsnede van een paar millimeter. Dit slangetje wordt via de schede in de baarmoedermond geschoven. Aan het uiteinde van de katheter zit een ballonnetje dat met steriel water wordt gevuld tot het een doorsnede heeft van zo'n 2 à 3 centimeter.

De aanwezigheid van de ballon in de baarmoedermond prikkelt de baarmoeder om zelf prostaglandinen aan te maken, die ervoor zorgen dat uw baarmoedermond rijpt. Dit gaat vaak gepaard met harde buiken. Ook kan u wat vaginaal bloedverlies krijgen. U hoeft hier niet van te schrikken.

Mogelijke bijwerkingen van het gebruik van de ballonkatheter zijn: pijnlijke krampen in de onderbuik na het inbrengen van de katheter, bloedverlies, meer risico op infectie en het breken van de vliezen.
pi_146920534
quote:

Een catheter wordt ingebracht (maar dan niet in je urinebuis) met het ballonnetje thv je baarmoedermond, deze wordt dan opgevuld met water om de bmm te prikkelen.
pi_146920624
^^ dat dus.

En daarna gaan ze als het kan dus vliezen breken en zo. Als er tenminste plek is op de vk :)
pi_146921393
IMA: rozijntje O+ Gek hoe blij je kan zijn met die kleine klachtjes in het begin he? ;)

Klumsy: heel herkenbaar! Ik vergeet ook de helft van de tijd dat ik zwanger ben :@ En zelfs als ik erover praat, dringt het soms nog steeds niet helemaal door

Helio: spannend, baby-ontmoeting komt steeds dichterbij! O+

Sicilia: wat klink je ontzettend gelukkig! O+ Geniet ervan!

LT: mijlpaal der mijlpalen! _O_

quote:
Mental images :9

Rady: fijn dat het een geslaagd feestje was! En klinkt als een goed plan voor vandaag! :Y
pi_146922161
Ik voel me eigenlijk nog helemaal niet goed, maar heb meer het gevoel alsof ik al heel lang aan het kwakkelen ben met m'n gezondheid door de misselijkheid, voel me soms meer grieperig dan zwanger... Maar gisteren zei een man in de lift tegen Lola, volgens mij krijg jij een broertje of zusje :) moest toen eerst even denken voor het doordrong dat het tegen mij was :')
Ik vind m'n buik ook alleen maar groot als ik in de spiegel kijk, maar als ik zo naar beneden kijk vind ik hem helemaal niet zo groot :)

Maar er zit toch echt een jongetje O+ vandaag alweer 16 weken O+
Dat is gewoon al een echt mini mensje met alles erop en eraan O+
Eens kijken of we morgen bij het gemeente huis terecht kunnen voor erkennen van ongeboren vrucht ( echt wat een benaming ), mocht er dan toch iets gebeuren waardoor het niet goed gaan dan kan M. Hem gewoon erkennen :)
  zondag 23 november 2014 @ 12:49:51 #276
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_146922748
Klums jammer dat je je nog niet helemaal goed voelt. Hopelijk verandert dat snel nog :)
Wat leuk van die man in de lift, gaaf dat het al zo duidelijk te zien is O+
pi_146922751
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 10:38 schreef Radyhyn het volgende:

(Heb sowieso weinig tot geen last van mijn borsten gehad.. al zijn mijn tepels de laatste tijd wel wat gevoeliger.. en heb via een tip op de borstvoedingscursus via bepaalde manier in borst/tepel knijpen gecheckt of er al wat uitkwam.. en er kwam zowaar vocht/melk uit! 't werkt! :o)

:o hoe doe je dat dan precies? :P

Fijn dat je feestje leuk was! en leftovers kanen O+ lekkerrrr
  zondag 23 november 2014 @ 13:08:23 #278
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_146923228
Hehehe komt ie hé..
Tis net als een koe melken :P

Je hebt je tepel en daarom heen het donkere gedeelte (=tepelhof).
Je duim aan de ene rand van je tepelhof zetten en je wijsvinger aan de andere rand.
Dan op die plek je vingers in je borst drukken en dan je vingers naar elkaar bewegen en terug naar voren halen zodat je zeg maar je tepel mee naar voren haalt.

Er komt bij mij niet veel uit hoor.. maar wel echt hele kleine spikkeltjes doorzichtig-achtig vocht/melk (ik ga ook niet meer dan 2x die 'melk-beweging' achter elkaar zitten maken hoor.. heb het nu nog niet nodig, maar was wel benieuwd).

Op de cursus vertelden ze dat je zo na het voeden een laatste druppel melk eruit kunt knijpen om die over je tepel heen te smeren (schijnt goed te zijn voor je tepel). Maar ze zeiden ook dat je op deze manier nu ook al kunt kijken of er al iets uitkomt. En zowaar! :P
pi_146923308
Klinkt als goed feestje Radyhyn en nu lekker bijkomen!

LadyT spannend allemaal, voel je je al iets uitgeruster?

Sicilia wat klink je supergelukkig!

Klumsy vervelend dat je je niet echt lekker voelt, maar wel een jongetje in je buik!

Ik wilde eigenlijk niet live updaten, maar het is vooralsnog best saai :D vliezen konden niet gebroken worden dus gel gehad. En nu maar geduldig afwachten. Denk dat vandaag een baby wat optimistisch is :P
pi_146923598
Over rozijntje: ik las ergens dat het deze week zo groot is als een rozijntje, vandaar :D
Wel een rozijntje met beginnende melktandjes, hoe bizar ;)
  zondag 23 november 2014 @ 13:40:41 #281
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_146924032
Helio hopelijk geeft de gel het gewenste effect. Dikke aanmoedigings-jompel voor jou *O*

IMA, daar krijg ik annoying orange beelden bij (zie youtube voor zijn filmpjes) _O-
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 23 november 2014 @ 14:33:53 #282
147316 crew  DJMO
#trut
pi_146925593
spannend Helio! Hopelijk werkt het snel :Y

i'm making chaos to create order 8-) oftwel .. nesteldrang heeft weer eens de kop opgestoken :') M'n kledingkast is uitgezocht, De hoek waar de commode staat is opgeruimd/anders ingeruimd. Zometeen de was opvouwen en wegleggen en de boel stofzuigen.

Valt het op dat de kraamzorg dinsdag langskomt? :X

pi_146925853
Nesteldrang heeft mij 2x overgeslagen. Ik ben benieuwd of ie me deze keer weet te vinden :P
pi_146925856
Haha, een rozijntje met melktandjes klinkt best eng :P

Spannend Helio! Wachten tot er wat gebeurd!

UD voor LT!

Aww dat klinkt lief Sicilia! Fijn dat het zo goed gaat!

Herkenbaar Klumsy! Vooral als ik een dik vest aan heb vraag ik me wel eens af of ik echt zwanger ben. Tot m'n vest uitgaat dan en m'n buik zie, dan nog vind ik het soms een gek idee! Zelfs tijdens schopjes soms, blijf het gek vinden dat een klein mensje dat doet! Als ik 25 weken ben doen we een 3D-echo, hoop dat het dan nog een stukje echter wordt, als ik zijn gezichtje kan zien O+

Fijn dat het een leuk feestje was Rady, nou lekker bijkomen! Hehe, heb net ook even geprobeerd me te "melken", voelde niet erg prettig en gebeurde nog niks (gek zeg, met 22 weken :P)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_146926259
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 13:40 schreef Radyhyn het volgende:
Helio hopelijk geeft de gel het gewenste effect. Dikke aanmoedigings-jompel voor jou *O*

IMA, daar krijg ik annoying orange beelden bij (zie youtube voor zijn filmpjes) _O-
[ afbeelding ]
:D
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 23 november 2014 @ 16:21:20 #286
147316 crew  DJMO
#trut
pi_146928818
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 14:43 schreef Vlindur het volgende:
Nesteldrang heeft mij 2x overgeslagen. Ik ben benieuwd of ie me deze keer weet te vinden :P
Ik denk dat ik genoeg nesteldrang heb voor vier personen :') -O-

pi_146929093
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 14:43 schreef Gevalletje het volgende:
Haha, een rozijntje met melktandjes klinkt best eng :P

Spannend Helio! Wachten tot er wat gebeurd!

UD voor LT!

Aww dat klinkt lief Sicilia! Fijn dat het zo goed gaat!

Herkenbaar Klumsy! Vooral als ik een dik vest aan heb vraag ik me wel eens af of ik echt zwanger ben. Tot m'n vest uitgaat dan en m'n buik zie, dan nog vind ik het soms een gek idee! Zelfs tijdens schopjes soms, blijf het gek vinden dat een klein mensje dat doet! Als ik 25 weken ben doen we een 3D-echo, hoop dat het dan nog een stukje echter wordt, als ik zijn gezichtje kan zien O+

Fijn dat het een leuk feestje was Rady, nou lekker bijkomen! Hehe, heb net ook even geprobeerd me te "melken", voelde niet erg prettig en gebeurde nog niks (gek zeg, met 22 weken :P)
SPOILER
Ter geruststelling: ik heb de hele zwangerschap niks aan mijn borsten gemerkt qua pijn of groei, er geen druopel melk uit gekregen (lukt nu ook niet altijd met de hand), een keizersnede gehad en desondanks loopt de bv prima! Heb melk zat!

Ook mijn tepels zijn niet ideaal en t gaat allemaal gewoon :Y

Mocht je twijfelen: zsm een goede lactatiekundige inschakelen na de geboorte (liefst in de eerste paar dagen al) komt vast goed!
Kwak
pi_146931116
Goed om te weten Kwak! Zal het ook eens vragen bij de volgende afspraak met vk. Heb laatste keer ook een boekje over borstvoeding gehad en geloof dat ze er ook nig een cursus over hadden, eens goed bekijken!
  zondag 23 november 2014 @ 18:12:49 #289
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_146931790
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 17:44 schreef Gevalletje het volgende:
Goed om te weten Kwak! Zal het ook eens vragen bij de volgende afspraak met vk. Heb laatste keer ook een boekje over borstvoeding gehad en geloof dat ze er ook nig een cursus over hadden, eens goed bekijken!
Aangezien je ook in het nieuwe jaar bevalt; misschien iets om aan te denken bij je keuze voor de zorgverzekering :) .
pi_146932987
Kun je niet ook bij een paar mensen van hier nesteldrangen DJMO ;)
Mij heeft het ook overgeslagen.

Hier geen baby voorlopig hoor, gel geeft wel een paar uur pijnlijke harde buiken maar geen ontsluiting. Ik stel me maar in op dat het nog een paar dagen gaat duren.
pi_146933244
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 18:55 schreef Heliotrope het volgende:
Kun je niet ook bij een paar mensen van hier nesteldrangen DJMO ;)
Mij heeft het ook overgeslagen.

Hier geen baby voorlopig hoor, gel geeft wel een paar uur pijnlijke harde buiken maar geen ontsluiting. Ik stel me maar in op dat het nog een paar dagen gaat duren.
krijg je nieuwe gel of een ballon?
  zondag 23 november 2014 @ 19:12:21 #292
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_146933478
Balen Helio. Moet je vannacht dan ook in het zh blijven?
pi_146935644
Ja moet wel blijven, en dan morgen opnieuw gel! Vannacht maar gewoon goed slapen hoop ik. :Y en over niet al te lang baby is nog steeds waar O+
LadyT bij jou nog nieuws?
pi_146936053
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 20:15 schreef Heliotrope het volgende:
Ja moet wel blijven, en dan morgen opnieuw gel! Vannacht maar gewoon goed slapen hoop ik. :Y en over niet al te lang baby is nog steeds waar O+
LadyT bij jou nog nieuws?
spannend!

Ik moest net lang aan de ctg want baby had ineens een hoge hartslag.. Maar ik voelde haar niet bewegen. Hoe ik ook ging liggen t bleef hoog. Gyn erbij en ook nog echo. Bleek mevrouw gewoon anderhalf uur lang te duimen _O- je kon dat echt super goed zien. Zelfs het tongetje O+

Ik heb nu m'n ballon en moet weer even wan de ctg en dan mag ik terug naar m'n kamer.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 23 november 2014 @ 22:24:48 #295
147316 crew  DJMO
#trut
pi_146940949
hopelijk kunnen jullie wat slapen en hebben jullie morgen een datumtweeling!

Ik mag morgen weer op controle, met 23 weken. Ben benieuwd naar de groei van spekkie. Als het meezit (of tegen, het is maar hoe je het bekijkt) kan de jongste morgen het hartje horen, die ligt met beginnende ontstoken ogen in bed. Hopelijk zet het niet door, ik mag het niet schoonmaken van hem :(
Hopelijk slaap ik weer eens een keertje wat langer dan twee uur achter elkaar. ben er doodmoe van elke nacht vijf keer m'n bed uit te gaan om te plassen.

pi_146941020
Oh wat een gedoe dan LadyT, maar duimen O+ En ook spannend met je ballon!

Succes met je controle morgen DJMO!
pi_146941648
Die ballon geeft me toch een partij krampen ... Ik ga zo maar even in de douche zitten...

Ik hoop ook op een datumtweeling met helio maar dan moet het bij beide wel werken natuurlijk :D

Succes DJMO!
pi_146942575
Succes morgen Helio, hopelijk werkt de gel dan beter!

Hoop dat de ballon al wat in werking heeft gezet LT!

Succes morgen DJMO bij de afspraak! En hopelijk een betere nacht!

Daar heb ik geloof ik wel geluk mee. Ik sta wel een paar keer per nacht op, niet erg veel geloof ik. Ik sta op, ga op de automatische piloot naar de wc en kruip weer in bed. Weet vaak niet eens precies hoe vaak ik wakker ben geweest, ik val ook gelijk weer in slaap. Hopelijk blijft dat nog even zo!

Stond vanmiddag nog even op de weegschaal, ben er gauw maar weer afgestapt :'). Laatste keer dat ik keek was geloof ik ruim een week terug en was ruim 1 kilo aangekomen.. Zit nu op ruim 6 kilo erbij, gaat ineens snel nu :o
pi_146943271
Toch morgen he Helio ;)

LT en Helio, succes de komende uren. Ik lees morgen graag baby-updates!
pi_146943962
c_/
Kwak
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 24 november 2014 @ 06:58:39 #301
147316 crew  DJMO
#trut
pi_146946354
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 23:45 schreef kwakz0r het volgende:
c_/
lekker!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')