quote:
Op vrijdag 21 november 2014 11:56 schreef Radyhyn het volgende:[..]
Oja

Gaan we vanmiddag samen een goede bd scoren? Ik moet straks ook weer voor controle

Ben toch wat verkouden aan het worden nu.. licht-brak gevoel en snotterig. Ik hoop dat dat snel weer weg trekt!
Is mij iig gelukt, hopelijk doe je mee aan het goede bloeddruk scoren! En beterschap!
Leuk Lijnloos en Vlindur van de mooie echo's! nu MevrouwCactus nog!
Fijn van het wat minder blauweplekkig zijn Crumpette.
Cholula, je vakantie klinkt heerlijk.
DJMO aan het shoppen
Nog geen nieuws van LadyT, hopelijk is dat goed nieuws.
Goed van de slaapmedicatie Sicilia, ik hoop dat het je goed doet.
Zo, weer terug van de gynaecoloog. Bloeddruk beter dan woensdag (140/90 nu), geen eiwitten, bloeduitslagen bellen ze nog voor. Dus eigenlijk alles goed. Zondag starten met inleiden omdat hun beleid is niet langer dan 41 weken door te lopen bij bijkomende zaken zoals hypertensie. Ik vroeg nog naar strippen dan vandaag, maar dat weigerde hij, met als argument dat het maar bij 1 op de 8 mensen zou helpen en de rest er alleen maar pijn, bloedverlies en slapeloze nachten aan zou overhouden. Hij gaf aan het ook gewoon niet te doen, ik kon in plaats daarvan wel kiezen voor inleiden morgen ipv zondag. Maar dat was mijn punt niet, ik wilde inleiden juist voorkomen. Ik vind het plan zo wel goed hoor, maar ik kan me voorstellen dat mensen die er wat stelliger in staan of echt graag gestript willen worden, er meer van zouden balen. Valt me wel op hoe groot verschil er toch is tussen gynaecologen en verloskundigen.
Oke, heel verhaal, iig ga ik maar door met mijn best doen gewoon te bevallen vóór zondag. Voorwerk van vannacht is er van schrik spontaan mee gestopt.