Nee denk dat het ok is met de trap-stuiter actie. Ben wat meer gespitst geweest op bewegingen van mijn mini, waar ik hem eerst bijna storend vond soms was ik deze week blij als hij de boel verbouwdequote:Op vrijdag 21 november 2014 11:24 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Daar ben je!
Och lekker coconnen hoor. Helemaal nu je juist wat rust nodig hebt
Weet je.. online shoppen is ook ideaal voor cadeaus.. heb gisteren ook alles voor de Sint ontvangen van bol en morgen komt de appie met mijn mega bestelling voor mijn verjaardagsfeestje
Verder niks over gehouden aan die trap-stuiter-actie?
Ik hoop dat je snel je Zen weer terug krijgt en juist lekker kan relaxen nu je verlof hebt
Ojaquote:Op vrijdag 21 november 2014 11:27 schreef Heliotrope het volgende:
Rady je bent zelf ook een LLM-er he
Ik heb nog een foto met iets nub-achtigs... maar ik heb er echt de ballen verstand van dus weet niet eens of die wel nubwaardig isquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:12 schreef Nikooos het volgende:
Mooi Lijn.. Viel weinig te nubben denk ik
Uh.. ook geen ideequote:Op vrijdag 21 november 2014 13:07 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ik heb nog een foto met iets nub-achtigs... maar ik heb er echt de ballen verstand van dus weet niet eens of die wel nubwaardig is
[ afbeelding ]
Ik trok eenmaal thuis een van de nieuwe beha's aan. M'n Jongste in de bocht:quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:38 schreef Radyhyn het volgende:
Klinkt heerlijk cholu! Uitkijken voor de krokodillen straks hé
Sicilia ik hoop dat je een heerlijk rustig nachtje krijgt door de meds. Ff bijkomen
DJ shoppen is altijd goed! Leuke shop-score
Is mij iig gelukt, hopelijk doe je mee aan het goede bloeddruk scoren! En beterschap!quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:56 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Oja![]()
Gaan we vanmiddag samen een goede bd scoren? Ik moet straks ook weer voor controle
Ben toch wat verkouden aan het worden nu.. licht-brak gevoel en snotterig. Ik hoop dat dat snel weer weg trekt!
Waar bijven de glitterstickers?quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:26 schreef Nikooos het volgende:
Vlindur!!Heel fijn
[..]
Uh.. ook geen idee
Nou dit!!quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:35 schreef Vlindur het volgende:
Wat ben jij een geweldige aanwinst voor ons Nikoos![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:35 schreef Vlindur het volgende:
Wat ben jij een geweldige aanwinst voor ons Nikoos![]()
![]()
Had altijd gekund natuurlijk, maar toen woonde ik nog met vriendin in een veel te klein appartementje waarin we besloten hadden geen kindje op te gaan voeden. Dus voor ons was de timing primaquote:Op vrijdag 21 november 2014 14:37 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Nou dit!!
Had je niet even een jaartje eerder kunnen komen
Geen probleem. Waar kan ik jou dan wél blij mee maken?quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:41 schreef Lijnloos het volgende:
[azijnpismodus]
Ik hou niet van glitters....![]()
[/azijn]
Have fun Gevalletje!
Het liefst met baby, want ontopic enzo?quote:
Vanwege je 12 weken wisseldag en omdat je jongste niet doorslaapt, krijg jij van mij glitterende bloemetjes!quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:36 schreef purebliss het volgende:
En ik dannn? Ik wil ook glittersssss
quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:13 schreef Nikooos het volgende:
Weet je wat DJMO... Jij krijgt omdat je geslaagd bent met een nieuwe bh voor je boobs......... Een glitterBetty Boop!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |