abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146862306
Sicilia :*

En DJMO ook slechte nacht...

Goede droom Melliemuis :D

Meld! Hier gewoon weer verder geslapen. Om de drie uur ofzo voel ik iets, dat schiet nog niet zo op. Maar, beter dan niks, ik ben optimistisch dat er toch tenminste iets gebeurt. En goed slapen is ook leuk. Vanmiddag weer ziekenhuiscontrole.
pi_146862401
Jemig wat een prutnachten dames... Hier gelukkig nog niet veel last van (alleen zondag op maandag, maar sindsdien elke nacht in coma geraakt ongeveer, heeeeerlijk :z ).

Sicilia, ik hoop dat het nu wel een keer door gaat zetten voor je, je bent onderhand helemeaal op lijkt me. :*

Wij gaan zo weer baby loeren... ben zo benieuwd of het allemaal ok gaat. Ik vind van wel, want er gebeurd genoeg in mijn lijf om me te doen denken dat het nog helemaal snor zit. En es spieken naar de nub natuurlijk :+
  vrijdag 21 november 2014 @ 09:45:48 #28
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_146862705
Wat een ellende he die nachten! Hier slaapt mijn jongstw ook nog eens niet door.

Vandaag wisseldag!! 12 weekjes alweeeeer!! *O*
pi_146862947
Nikoos, wat fijn dat er vijf kotsloze dagen zijn!

Helio, het is nog geen maandag he ;) Succes straks in het ziekenhuis.

Hebben we al van LT gehoord vanmorgen?

Mellemuis, ik droom ook steeds zo raar en het lijkt steeds zo echt! Maar jouw uitvinding vind ik super, weet je nog hoe het werkt ;) ?

Gisteravond waren we wat aan het klussen in huis en is er een gasleiding gebroken. Na vijf minuten bedacht ik dat ik de toevoer af kon sluiten (eerst zaten we met tape te klooien... Paniek enzo dus niet slim na kunnen denken) en zitten we in de kou. De monteur zou hier om 8.00u zijn maar belde of hij na de lunch mag komen. Als hij maar komt... Voor 15.00u, want dan moeten we weg voor de 20 weken echo!
pi_146863004
Ik ben doodnerveus voor straks.. We hebben weer een echo en ik hoop echt zo dat het goed is. Ik wil nu echt wel eens van die grauwe grijze wolk af. Bah..

Half 12 moeten we ons melden.. Dus ik ga nu nog maar even een uur onder de douche staan om tijd te rekken..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_146863146
Hoe ver ben je nu Vlindur?

Edit: oh, en veel succes natuurlijk! Zou fijn zijn als je het vertrouwen krijgt om te genieten :)

[ Bericht 79% gewijzigd door L-E op 21-11-2014 10:11:57 ]
pi_146863345
succes vlindur! hoor je vandaag ook of t roze of blauw is?
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 21 november 2014 @ 10:22:58 #33
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_146863559
Veel echo's vandaag! Veel plezier vandaag met het loeren naar de babbies! *O*

MevrouwCactus hopelijk is de monteur op tijd. Gelukkig is het wel goed afgelopen met het gas.
  vrijdag 21 november 2014 @ 10:26:11 #34
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_146863644
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 09:22 schreef Nikooos het volgende:
17 weken vandaag en ze heeft al 5 dagen niet gekotst. Hopelijk is ze daar nu wel vanaf. :')
Jeehhhh een niet-kotsende-17-weken-glitter-bananen-kitteh voor jou en je vriendin!
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  vrijdag 21 november 2014 @ 10:37:25 #35
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_146863890
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 10:26 schreef Radyhyn het volgende:

[..]

Jeehhhh een niet-kotsende-17-weken-glitter-bananen-kitteh voor jou en je vriendin!
[ afbeelding ]
Whahaha _O_
  vrijdag 21 november 2014 @ 10:38:46 #36
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_146863931
Succes met de controles en echo's vandaag allemaal en *O* voor de wekenwissels *strooit alvast wat extra glitters gemengd met kruidnootjes in het rond*
En extra een knuf voor de LLM sici, helio en LT!
Gevalletje O+ Toch fijn dat alles past! Heb je nog wat kunnen slapen?
DJ je bent verder ook niet eigenwijs ook he met je bekken :P .. hopelijk heeft dat korte nachtje je toch nog goed gedaan :)

En waar is Crumpette eigenlijk? Die heb ik al ff niet gezien dacht ik... :P
  vrijdag 21 november 2014 @ 10:41:27 #37
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_146863972
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 10:38 schreef Radyhyn het volgende:
Succes met de controles en echo's vandaag allemaal en *O* voor de wekenwissels *strooit alvast wat extra glitters gemengd met kruidnootjes in het rond*

Ik vroeg me ook al af waar crumpette was..
pi_146863991
Nog gefeliciteerd met jullie mannetje Away!!

Succes Vlindur :*
pi_146864057
Die glitterbananenkitten is wel de bom hoor O+
pi_146864138
Succes straks vlindur! :*
Tralalalaaa
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 21 november 2014 @ 10:53:12 #41
147316 crew  DJMO
#trut
pi_146864223
Rady: ik voel m'n bekken nog steeds, ben dus ook maar met de bus naar de stad gegaan ipv op de fiets. Had een cadeau kaart van de h&m, en heb even twee beha's en een zwangerschapsbadpak gescoord voor weinig. Blij mee!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_146864274
Away O+ wat een mooi kindje heb je gebakken!
  vrijdag 21 november 2014 @ 10:57:55 #43
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_146864323
Crumpette heeft 2 dagen geleden voor het laatst gepost. Misschien is ze gewoon heel erg druk en horen we snel dat het helemaal goed gaat.
pi_146864466
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 10:38 schreef Radyhyn het volgende:
En extra een knuf voor de LLM sici, helio en LT!
Gevalletje O+ Toch fijn dat alles past! Heb je nog wat kunnen slapen?
DJ je bent verder ook niet eigenwijs ook he met je bekken :P .. hopelijk heeft dat korte nachtje je toch nog goed gedaan :)

:W

props voor je glitterbanaanpoes :')

voel me niet zo communicatief deze dagen, beetje in mijn LLM-cocon geloof ik. Ineens komt de baby over een paar weken al :o en mijn to-do lijst is/komt helemaaaal niet af, en ik heb stress over kerstkadeautjes voor iedereen :') wil het leuk regelen maar gisteren naar buiten voor een winkel-actie was echt geen goed idee.. Kan gewoon steeds minder en ik vind het niet leuk. Hou vocht vast en zit ineens op +15 kg, met dikke pootjes en dikke alles eigenlijk :') en slaap slecht van de drukte in mijn hoofd over alles. Ondanks dat ik best wel weet dat het niet allemaal even belangrijk is, en als de baby morgen zou komen zouden we voor hem wel klaar zijn.

En hier dus ook geen enkele pre-cursor he, nog geen harde buik gehad!
pi_146864475
Dank jullie..
Tijd om manlief naar beneden te trekken (op zolder aan het werk) en om richting het ziekenhuis te gaan.. Tot later

:W :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 21 november 2014 @ 11:24:47 #46
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_146865005
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:03 schreef Crumpette het volgende:

[..]

voel me niet zo communicatief deze dagen, beetje in mijn LLM-cocon geloof ik. Ineens komt de baby over een paar weken al :o en mijn to-do lijst is/komt helemaaaal niet af, en ik heb stress over kerstkadeautjes voor iedereen :') wil het leuk regelen maar gisteren naar buiten voor een winkel-actie was echt geen goed idee.. Kan gewoon steeds minder en ik vind het niet leuk. Hou vocht vast en zit ineens op +15 kg, met dikke pootjes en dikke alles eigenlijk :') en slaap slecht van de drukte in mijn hoofd over alles. Ondanks dat ik best wel weet dat het niet allemaal even belangrijk is, en als de baby morgen zou komen zouden we voor hem wel klaar zijn.

Daar ben je! *O*

Och lekker coconnen hoor. Helemaal nu je juist wat rust nodig hebt :Y
Weet je.. online shoppen is ook ideaal voor cadeaus.. heb gisteren ook alles voor de Sint ontvangen van bol en morgen komt de appie met mijn mega bestelling voor mijn verjaardagsfeestje ;)

Verder niks over gehouden aan die trap-stuiter-actie?
Ik hoop dat je snel je Zen weer terug krijgt en juist lekker kan relaxen nu je verlof hebt :*
  vrijdag 21 november 2014 @ 11:25:31 #47
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_146865024
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:03 schreef Vlindur het volgende:
Dank jullie..
Tijd om manlief naar beneden te trekken (op zolder aan het werk) en om richting het ziekenhuis te gaan.. Tot later

:W :*
Veel spiek-plezier!! :)
  vrijdag 21 november 2014 @ 11:26:58 #48
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_146865050
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:03 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Lekker blijven coconnen! Gewoon de dingen zoals jij denkt dat je ze goed doet, dan komt het ook zeker goed. :*
pi_146865072
Vlindur veel succes straks :*

Jeej Crumpette is er nog! Hoop dat je hoofd weer snel wat tot rust komt.

Rady je bent zelf ook een LLM-er he :D

mevrouwcactus balen van de leiding zeg! En veel succes bij de 20 weken echo!

Nikooosvriendin kotsvrij *O*
pi_146865103
Veel plezier met de echos meiden :D

Ik wil nu ook weer een echo. Ik heb de 20 weken echo op 15 december en dan word het afkicken :') Geen echos meer :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')