egopost, niet bij gelezen.
ik ben ontzettend moe en boos.
ik kwam met al mn klachten bij de gyn en hij zou me helpen zei die. sowieso een nachtje slapen om bij te tanken en omdat mn bloed druk hoog was zou ik een ballon krijgen zondag. Niet eerder omdat weekend en ze doen het alleen binnen kantoor uren. prima. Zou ik niet inleidbaar zijn zouden ze kijken naar de urgentie medisch gezien. als ik geen ballon kon zouden ze me helpen met mn klachten om nog dingen wat langer vol te kunnen houden.
Gister hebben ze me plat gespoten en heb ik geslapen, niet aan 1 stuk ben vannacht nog wakker geweest en ik sliep pas om 12 uur en half 9 werd ik wakker. en dan nog eens tussendoor ...
Toen ik net wakker was hadden ze mijn bloeddruk gemeten. was iets gezakt en ik mocht dus naar huis.
Maar als je dus net plat gespoten bent geweest, net wakker, en nog niks hebt gedaan is het logisch dat je bloeddruk wat lager is dan ''normaal'' hij was nu 85. Ik weet echt zeker dat hij nadat ik weer ben opgestaan en aangekleed en heb gelopen, die bd weer omhoog is gegaan. En de ctg vond ik ook maar niks. baby was heeel erg rustig. en moest op een gegeven moment ook op mn zij gaan liggen van de verpleegkundige. omdat de ctg niet oké was. dus dat heb k gedaan. toen kwam er een andere gyn dan die ik eerst had. ze zei dat mn ctg prima was terwijl die 2 minuten daarvoor nog niet goed was.. en door op mijn zij te liggen zag ik geen verschil en ik hoorde juist t hartje veeeel minder goed. maar ik mocht toch naar huis... vandaag voel ik de baby ook minder en minder hard schoppen dus ik weet zeker dat zij ook last heeft van die klotespuit.
Ik voel me beroerd, moe en koppijn. Ik ben bekaf en ik had me erop ingesteld dat het einde in zicht is. Een boterham maken kost me kei veel moeite. En ik kwam juist omdat ik het alleen niet meer trok en nu is het nog erger! de verpleegkundige zei dat ik geestelijk maar een knop moest omzetten en me kon bedenken dat het best nog 2 weken kon duren voor ik zou bevallen. ook de gyn die ik vandaag had zei dat ik maar een paracetamol moest nemen tegen de hoofdpijn. Terwijl ik dat dus al weken doe. En ik moest ook maar extra rust houden. IK DOE NIET ANDERS.
kortom ik voel me nog meer klote dan gister, geen baby, en nu weet ik het helemaal niet meer.
ik ga maar weer naar bed. ben er nu een half uur uit en ik heb nog altijd het gevoel of ik stoned ben.
Born to Lose, but Built to Win.