'Nu het nog kan' Helio? Staat er iets spannends op stapel?quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:44 schreef Heliotrope het volgende:
Hehe dat snap ik, Gevalletje! Maar nu is het wel lief.
nachtposthoi nu het nog kan!
Als dat al lullig overkomt.... Ik vind juist dat je het op een vriendelijke manier zegt. Ik heb ze veel lelijker gehoord in mijn BMI >35-tijd.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:25 schreef kwakz0r het volgende:
Over bloeddruk: Rady is ook wat voller (bedoel ik niet lullig sorry als t zo overkomt) en dan moeten ze officieel een bredere band gebruiken.
Oh nee sorry, dat stond er raar zie ikquote:Op zaterdag 22 november 2014 07:26 schreef JufMariska het volgende:
[..]
'Nu het nog kan' Helio? Staat er iets spannends op stapel?
Die de hele nacht beslaan tochquote:Op zaterdag 22 november 2014 08:10 schreef JufMariska het volgende:
Haha, ok! Je slaapt heerlijk met een baby hoor! Tussen de voedingen en eventuele wakkere buien van uk door
gefeliciteerd !quote:Op zaterdag 22 november 2014 08:34 schreef Sicilia het volgende:
Nou de slaapmedicatie heeft mij goed doen ontspannen...zo goed dat ik me nu kan met melden met baby UIT de buikvannacht om 4.29 uur is onze zoon K.iron geboren
Het gaat heerlijk met ons en wij gaan nu lekker uitrusten!
jemig, dat heb je snel gedaan!quote:Op zaterdag 22 november 2014 10:11 schreef Sicilia het volgende:
Dankjulliewel allemaal![]()
Het is echt super vlot gegaan uiteindelijk. Ik werd om 3.25 wakker en om 4.29 uur was ie er al! En zonder scheurtjes en toestanden lekker thuis in bedhij is zelfs wat groter dan verwacht..3360 gram met 39 weken en hij werd geschat op 3100 gram op UD dus ik ben erg tevreden
Jaaahhh gefeliciteerd met jullie knul!!quote:Op zaterdag 22 november 2014 08:34 schreef Sicilia het volgende:
Nou de slaapmedicatie heeft mij goed doen ontspannen...zo goed dat ik me nu kan met melden met baby UIT de buikvannacht om 4.29 uur is onze zoon K.iron geboren
Het gaat heerlijk met ons en wij gaan nu lekker uitrusten!
ja dat is inderdaad fijnquote:Op zaterdag 22 november 2014 10:58 schreef Heliotrope het volgende:
Wat naar LadyT en om daar zo naast te liggen ook.. En op zich goed dat je mag/moet blijven en ze weer terug zijn bij het eerdere plan toch? Dan gaan we maar voor synchrooninleiden
Crumpette, het was een reactie op de post van kwak over die brede bandquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:25 schreef kwakz0r het volgende:
Over bloeddruk: Rady is ook wat voller (bedoel ik niet lullig sorry als t zo overkomt) en dan moeten ze officieel een bredere band gebruiken. Soms ligt die niet klaar en doen ze t gauw even met een gewone maar die meet dan bijna altijd een flink hogere bloeddruk!
Sinds ik dat weet let ik er echt goed op dat ze een grotere manchet pakken voor me. Toevallig in t ziekenhuis na de bevalling nog, pakten ze een gewone manchet, had ik zogenaamd 145 over 90met de grotere was t 120 over 75...
Ik hoop dat de ballon in 1 keer werkt! Succes!quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:02 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
ja dat is inderdaad fijnen top! Maandag dus D-day
Nog meer verse babies over een paar daagjesquote:Op zaterdag 22 november 2014 11:02 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
ja dat is inderdaad fijnen top! Maandag dus D-day
Ja, zo bizar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |