quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:13 schreef Nikooos het volgende:
Weet je wat DJMO... Jij krijgt omdat je geslaagd bent met een nieuwe bh voor je boobs......... Een glitterBetty Boop!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:20 schreef Nikooos het volgende:
En misschien doe ik dan Lijnloos hier toch een soort van plezier mee
[ afbeelding ]
En dan hou ik nu even op en wacht ik op mooie berichten die een glitter verdienen, voordat er mensen zich gaan ergeren aan me
ik niet van jouw spelfoutquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:31 schreef Radyhyn het volgende:
Ik wordt alleen maar blij van jouw glitters hoor Nikooos
Daar dacht ik ook nog even aanquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:31 schreef Radyhyn het volgende:
Ik word alleen maar blij van jouw glitters hoor Nikooos
En als Elvis naar huis ging werd er ook altijd geroepen 'Elvis has Left the Building'.. dus wel van toepassing omdat ik weer weg mocht uit het zh (zo.. dat is ff goed verzonnen van mij hé)
quote:
Jaaaahhh een jongetje!!!! Wat ontzettend leuk! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:38 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ook weer tussendoor vanuit de supermarkt (omdat ik het heeeeel graag wil delen): we krijgen een jongetje! Alles was helemaal goed en hij bewoog heerlijk. Hij loopt vier dagen voor op schema zelfs. Jeuj!
quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:38 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ook weer tussendoor vanuit de supermarkt (omdat ik het heeeeel graag wil delen): we krijgen een jongetje! Alles was helemaal goed en hij bewoog heerlijk. Hij loopt vier dagen voor op schema zelfs. Jeuj!
een jongenquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:38 schreef MevrouwCactus het volgende:
Met al die jongensmeldingen van de laatste dagen, krijg jij een echte jongensglittersticker!quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:38 schreef MevrouwCactus het volgende:
ik krijg bij deze zwangerschap het complete pretpakket cadeau, en ik krijg toch echt weer een jongenquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:46 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Met al die jongensmeldingen van de laatste dagen, krijg jij een echte jongensglittersticker!
[ afbeelding ]
Ik denk trouwens dat wij een meisje gaan krijgen. Ze zeggen altijd dat je tijdens je zwangerschap de meeste last hebt als het een meisje wordt.
ik stond net terug te denken, maar mijn dochter was ook de makkelijkste zwangerschap. Misselijk werd ik pas tijdens de bevalling, een week voor de UD ging ik nog vrolijk met de trein naar de controle (woonde in vlaardingen, was in het dijkzigt (huidige EMC) onder controle). Nu heb ik al pijn als ik vijf km moet fietsenquote:Op vrijdag 21 november 2014 17:45 schreef Moppert het volgende:
Mijn makkelijkste zwangerschap was die van de dame![]()
Ik erger mij echt groen en geel altijd aan alle bakerpraatjes
Ja bijzonder he. Protocol enzoquote:Op vrijdag 21 november 2014 17:58 schreef Heliotrope het volgende:
Jongen voor Mevrouwcactus!
En Rady uiteindelijk toch een sticker gelukkig. Wat maakt zo'n grenswaarde dan net uit he..
dochters zijn voor een vader veel leukerquote:Op vrijdag 21 november 2014 17:53 schreef Nikooos het volgende:
Het maakt mij ook verder niets uit hoor. Maar ja, als ik zou mogen kiezen. Tja...
Maar er komen al genoeg jongens aan.
En die bakerpraatjes was ook onzin natuurlijk. Moest er een draai aan geven
Ja maargoed, ergens moet de grensquote:Op vrijdag 21 november 2014 17:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja bijzonder he. Protocol enzo
Gefeliciteerd Cactus met een jongen!
Geen nieuws meer van LT?
Ik wellicht. Maandagavond weten we hetquote:
nou, met al die jongens die er ook aan komen, gaat me dat alleen maar zorgen gevenquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dochters zijn voor een vader veel leuker
Je kinderen geen suiker geven.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:27 schreef Melliemuis het volgende:
LT, wat rot zeglekker menselijk..
MwCactus jongennnnn
Ben aan het babysitten op een heel druk nichtje en neefje. Ik kan me dus niet voorstellen hoe je zwanger kunt zijn met twee rondlopende chronische suikerbommen.
Die twee van mij krijgen nauwelijks suiker, maar stuiteren ook alle kanten opquote:
In bijna alles wat we tegenwoordig eten zit suiker. Suikervrij eten is echt heel erg lastig. Als je kinderen hebt die daar gevoelig voor zijn, kunnen ze best heftig reageren van al die kleine beetjes in alle verschillende voedingsmiddelen op een dag.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die twee van mij krijgen nauwelijks suiker, maar stuiteren ook alle kanten opAls ze nou nog dezelfde kant uit zouden stuiteren, kon ik er achter aan waggelen, maar helaas gaan ze dwars tegen elkaar in en dus vervolgens de een rechts en de ander links ..
Jeeeeej!!!!quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:59 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Vanwege je 12 weken wisseldag en omdat je jongste niet doorslaapt, krijg jij van mij glitterende bloemetjes!
[ afbeelding ]
'Nu het nog kan' Helio? Staat er iets spannends op stapel?quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:44 schreef Heliotrope het volgende:
Hehe dat snap ik, Gevalletje! Maar nu is het wel lief.
nachtposthoi nu het nog kan!
Als dat al lullig overkomt.... Ik vind juist dat je het op een vriendelijke manier zegt. Ik heb ze veel lelijker gehoord in mijn BMI >35-tijd.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:25 schreef kwakz0r het volgende:
Over bloeddruk: Rady is ook wat voller (bedoel ik niet lullig sorry als t zo overkomt) en dan moeten ze officieel een bredere band gebruiken.
Oh nee sorry, dat stond er raar zie ikquote:Op zaterdag 22 november 2014 07:26 schreef JufMariska het volgende:
[..]
'Nu het nog kan' Helio? Staat er iets spannends op stapel?
Die de hele nacht beslaan tochquote:Op zaterdag 22 november 2014 08:10 schreef JufMariska het volgende:
Haha, ok! Je slaapt heerlijk met een baby hoor! Tussen de voedingen en eventuele wakkere buien van uk door
gefeliciteerd !quote:Op zaterdag 22 november 2014 08:34 schreef Sicilia het volgende:
Nou de slaapmedicatie heeft mij goed doen ontspannen...zo goed dat ik me nu kan met melden met baby UIT de buikvannacht om 4.29 uur is onze zoon K.iron geboren
Het gaat heerlijk met ons en wij gaan nu lekker uitrusten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |