abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 21 november 2014 @ 16:14:56 #100
147316 crew  DJMO
#trut
pi_146871850
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 16:13 schreef Nikooos het volgende:
Weet je wat DJMO... Jij krijgt omdat je geslaagd bent met een nieuwe bh voor je boobs......... Een glitterBetty Boop!

[ afbeelding ]
O+ _O_

ik schoot serieus in de lach , dank je wel :*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 21 november 2014 @ 16:20:17 #101
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_146871993
En misschien doe ik dan Lijnloos hier toch een soort van plezier mee :+

En dan hou ik nu even op en wacht ik op mooie berichten die een glitter verdienen, voordat er mensen zich gaan ergeren aan me :P
pi_146872085
Glitterattack! :D

Succes en veel plezier bij echo MwCactus!

Meeleespost vanuit trein, ik ga gauw maar weer, zo zonder WiFi :P
  vrijdag 21 november 2014 @ 16:26:35 #103
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_146872156
LOL @ zoon DJ _O-
Gevalletje veel plezier met het buikdansen en succes met de heen/terugreis! :)
Kris wat fijn van de goed reactie op je werk! *O*

Bij die glitterbalerina hangt er al een voetje uit! :o :+ :P :D _O-

Helio zondag inleiding!!! Spannennnnnddddd!!!! *O*

Hier uiteindelijk ook toch nog een sticker gekregen van de gyn!
Alleen ging een beetje vaag weer met de bloeddruk.
Ik was ruim een half uur van te voren al naar het zh gegaan zodat ik daar ff kon zitten voordat bloeddruk gemeten zou worden...
Toen werd vlak voor mijn afspraak de bloeddruk gemeten door de assistente.. 150/90.. weer wat hoger dan de laatste keren :{
Dus gyn begon daar natuurlijk over dat hij het toch wel aan de hoge kant zat. Echo nog gehad met P50 beeb en ruim voldoende vruchtwater. En ik heb verder geen klachten.. (ben nu 38w 3d)

Hij wilde dat ik nog een keer mijn bloeddruk liet meten en als hij 90 of hoger was dan moest ik aan de ctg en eiwitten in urine laten meten.. en dan was het afhankelijk van wat daar dan weer uit zou komen wat ze ermee zouden doen... pfffrt.

Toen werd door een andere assistent met een andere meter opnieuw mijn bloeddruk gemeten en toen was ie 130/80!! HUHH? Dus bloeddruk was nu goed en kon ik gewoon naar huis zonder ctg enzo.

Vind dat verschil in de bloeddruk zo apart.. de assistente zei dat het verschil kon zijn dan ik even had gezeten tussen de 2 metingen door.. maar eigenlijk is dat niet zo.. heb juist in de tussentijd een gesprek gehad met de gyn, op het bed geklommen, echo gehad, eraf geklommen, nog wat praten met de gyn en toen heb ik inderdaad 1 minuut op een stoel gezeten 8)7

Natuurlijk ben ik blij dat ik gewoon naar huis mag en er nog niet ingegrepen wordt.. maar aan de andere kant is het vaag dat binnen 5 a 10 minuten die bloeddruk zo kan verschillen...
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_146872204
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 november 2014 16:20 schreef Nikooos het volgende:
En misschien doe ik dan Lijnloos hier toch een soort van plezier mee :+

[ afbeelding ]

En dan hou ik nu even op en wacht ik op mooie berichten die een glitter verdienen, voordat er mensen zich gaan ergeren aan me :P
*O* :Y
  vrijdag 21 november 2014 @ 16:30:42 #105
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_146872266
Rady een sticker! Omdat ik even niets wist te verzinnen bij je verhaal, maar dat het toch positief is dat je lekker naar huis kon. Heb ik voor een kleine glitterElvis :P

vrijdag 21 november 2014 @ 16:31:03 #106
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_146872273
Ik word alleen maar blij van jouw glitters hoor Nikooos O+

En als Elvis naar huis ging werd er ook altijd geroepen 'Elvis has Left the Building'.. dus wel van toepassing omdat ik weer weg mocht uit het zh (zo.. dat is ff goed verzonnen van mij hé :P)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 21 november 2014 @ 16:32:04 #107
147316 crew  DJMO
#trut
pi_146872313
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 16:31 schreef Radyhyn het volgende:
Ik wordt alleen maar blij van jouw glitters hoor Nikooos O+
ik niet van jouw spelfout :X _O-
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

vrijdag 21 november 2014 @ 16:33:37 #108
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_146872354
Taal nassie! /slap o|O
  vrijdag 21 november 2014 @ 16:34:57 #109
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_146872393
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 16:31 schreef Radyhyn het volgende:
Ik word alleen maar blij van jouw glitters hoor Nikooos O+

En als Elvis naar huis ging werd er ook altijd geroepen 'Elvis has Left the Building'.. dus wel van toepassing omdat ik weer weg mocht uit het zh (zo.. dat is ff goed verzonnen van mij hé :P)
Daar dacht ik ook nog even aan :D
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 21 november 2014 @ 16:35:28 #110
147316 crew  DJMO
#trut
pi_146872409
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 16:33 schreef Radyhyn het volgende:
Taal nassie! /slap o|O
O+ ik ben gek op nasi :Y)

pi_146872513
Ook weer tussendoor vanuit de supermarkt (omdat ik het heeeeel graag wil delen): we krijgen een jongetje! Alles was helemaal goed en hij bewoog heerlijk. Hij loopt vier dagen voor op schema zelfs. Jeuj!
  vrijdag 21 november 2014 @ 16:39:11 #112
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_146872544
Taal-nasi is weer wat anders! Dat is een variant op letter-vermicelli :')
  vrijdag 21 november 2014 @ 16:39:50 #113
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_146872571
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 16:38 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ook weer tussendoor vanuit de supermarkt (omdat ik het heeeeel graag wil delen): we krijgen een jongetje! Alles was helemaal goed en hij bewoog heerlijk. Hij loopt vier dagen voor op schema zelfs. Jeuj!
Jaaaahhh een jongetje!!!! Wat ontzettend leuk! Gefeliciteerd! *O*
pi_146872609
quote:
*O* Ah een kleine jongenscactus onderweg! Fijn dat alles goed ging!
  vrijdag 21 november 2014 @ 16:43:01 #115
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_146872669
quote:
een jongen *O* wil je dat in de op?
pi_146872726
Haha, weer een jongen erbij. Gaaf hoor, een mannetje in een vrouwenhuishouden.

Maar eeh, bakt er niemand meer meisjes?
pi_146872744
Yeah, een jongen! *O* Je kleine grote man Mevrouw Cactus!

Radyhyn, fijn dat je weer naar huis mag. En ik heb hardop zitten grinniken om de letter-vermicelli.

Nikoos, bedankt voor de mooie glitter aardbei. :D
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_146872745
Idd wel raar van die bloeddruk Rady! Ik begrijp ook nooit zo goed hoe ze dat nou precies meten, maar fijn dat je weer lekker naar huis mag ^O^

Jongetje voor Mevr.Cactus *O*

En _O_ voor Nikoos met de glitters haha!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
  vrijdag 21 november 2014 @ 16:46:44 #119
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_146872756
quote:
Met al die jongensmeldingen van de laatste dagen, krijg jij een echte jongensglittersticker!

Ik denk trouwens dat wij een meisje gaan krijgen. Ze zeggen altijd dat je tijdens je zwangerschap de meeste last hebt als het een meisje wordt.
  vrijdag 21 november 2014 @ 16:50:51 #120
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_146872866
Hier nergens last van hoor nikoos en het is echt een meisje. Willen jullie het weten?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 21 november 2014 @ 17:31:46 #121
147316 crew  DJMO
#trut
pi_146873918
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 16:46 schreef Nikooos het volgende:

[..]

Met al die jongensmeldingen van de laatste dagen, krijg jij een echte jongensglittersticker!

[ afbeelding ]

Ik denk trouwens dat wij een meisje gaan krijgen. Ze zeggen altijd dat je tijdens je zwangerschap de meeste last hebt als het een meisje wordt.
ik krijg bij deze zwangerschap het complete pretpakket cadeau, en ik krijg toch echt weer een jongen :+

vrijdag 21 november 2014 @ 17:45:50 #122
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_146874239
Mijn makkelijkste zwangerschap was die van de dame :D
Ik erger mij echt groen en geel altijd aan alle bakerpraatjes :D
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_146874328
Rady, het is heel normaal dat een bloeddruk schommelt hoor. Zeker als dat met een andere meter is gedaan :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 21 november 2014 @ 17:51:41 #124
147316 crew  DJMO
#trut
pi_146874357
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 17:45 schreef Moppert het volgende:
Mijn makkelijkste zwangerschap was die van de dame :D
Ik erger mij echt groen en geel altijd aan alle bakerpraatjes :D
ik stond net terug te denken, maar mijn dochter was ook de makkelijkste zwangerschap. Misselijk werd ik pas tijdens de bevalling, een week voor de UD ging ik nog vrolijk met de trein naar de controle (woonde in vlaardingen, was in het dijkzigt (huidige EMC) onder controle). Nu heb ik al pijn als ik vijf km moet fietsen :')

vrijdag 21 november 2014 @ 17:53:28 #125
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_146874392
Het maakt mij ook verder niets uit hoor. Maar ja, als ik zou mogen kiezen. Tja...

Maar er komen al genoeg jongens aan.

En die bakerpraatjes was ook onzin natuurlijk. Moest er een draai aan geven :P
pi_146874506
Jongen voor Mevrouwcactus!

En Rady uiteindelijk toch een sticker gelukkig. Wat maakt zo'n grenswaarde dan net uit he..
pi_146874531
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 17:58 schreef Heliotrope het volgende:
Jongen voor Mevrouwcactus!

En Rady uiteindelijk toch een sticker gelukkig. Wat maakt zo'n grenswaarde dan net uit he..
Ja bijzonder he. Protocol enzo ;)

Gefeliciteerd Cactus met een jongen! *O*

Geen nieuws meer van LT?
  vrijdag 21 november 2014 @ 18:00:52 #128
149959 SQ
snelle trees
pi_146874559
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 17:53 schreef Nikooos het volgende:
Het maakt mij ook verder niets uit hoor. Maar ja, als ik zou mogen kiezen. Tja...

Maar er komen al genoeg jongens aan.

En die bakerpraatjes was ook onzin natuurlijk. Moest er een draai aan geven :P
dochters zijn voor een vader veel leuker ;)
disclaimer
pi_146874660
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 17:59 schreef L-E het volgende:

[..]

Ja bijzonder he. Protocol enzo ;)

Gefeliciteerd Cactus met een jongen! *O*

Geen nieuws meer van LT?
Ja maargoed, ergens moet de grens :P

En LadyT is nog stil vandaag ja :o
pi_146874700
Ik heb mijn vluchttas zo lang geleden ingepakt (voor 37 weken) dat ik nauwelijks meer weet wat er nou inzit :D misschien toch weer eens kijken...
Misschien is een voedselvoorraad nu toch wel een goed idee :P
pi_146874707
egopost, niet bij gelezen.

ik ben ontzettend moe en boos.

ik kwam met al mn klachten bij de gyn en hij zou me helpen zei die. sowieso een nachtje slapen om bij te tanken en omdat mn bloed druk hoog was zou ik een ballon krijgen zondag. Niet eerder omdat weekend en ze doen het alleen binnen kantoor uren. prima. Zou ik niet inleidbaar zijn zouden ze kijken naar de urgentie medisch gezien. als ik geen ballon kon zouden ze me helpen met mn klachten om nog dingen wat langer vol te kunnen houden.

Gister hebben ze me plat gespoten en heb ik geslapen, niet aan 1 stuk ben vannacht nog wakker geweest en ik sliep pas om 12 uur en half 9 werd ik wakker. en dan nog eens tussendoor ...
Toen ik net wakker was hadden ze mijn bloeddruk gemeten. was iets gezakt en ik mocht dus naar huis.
Maar als je dus net plat gespoten bent geweest, net wakker, en nog niks hebt gedaan is het logisch dat je bloeddruk wat lager is dan ''normaal'' hij was nu 85. Ik weet echt zeker dat hij nadat ik weer ben opgestaan en aangekleed en heb gelopen, die bd weer omhoog is gegaan. En de ctg vond ik ook maar niks. baby was heeel erg rustig. en moest op een gegeven moment ook op mn zij gaan liggen van de verpleegkundige. omdat de ctg niet oké was. dus dat heb k gedaan. toen kwam er een andere gyn dan die ik eerst had. ze zei dat mn ctg prima was terwijl die 2 minuten daarvoor nog niet goed was.. en door op mijn zij te liggen zag ik geen verschil en ik hoorde juist t hartje veeeel minder goed. maar ik mocht toch naar huis... vandaag voel ik de baby ook minder en minder hard schoppen dus ik weet zeker dat zij ook last heeft van die klotespuit.

Ik voel me beroerd, moe en koppijn. Ik ben bekaf en ik had me erop ingesteld dat het einde in zicht is. Een boterham maken kost me kei veel moeite. En ik kwam juist omdat ik het alleen niet meer trok en nu is het nog erger! de verpleegkundige zei dat ik geestelijk maar een knop moest omzetten en me kon bedenken dat het best nog 2 weken kon duren voor ik zou bevallen. ook de gyn die ik vandaag had zei dat ik maar een paracetamol moest nemen tegen de hoofdpijn. Terwijl ik dat dus al weken doe. En ik moest ook maar extra rust houden. IK DOE NIET ANDERS.

kortom ik voel me nog meer klote dan gister, geen baby, en nu weet ik het helemaal niet meer.

ik ga maar weer naar bed. ben er nu een half uur uit en ik heb nog altijd het gevoel of ik stoned ben.
Born to Lose, but Built to Win.
pi_146874821
LadyT wat naar dat je je alleen maar slechter voelt! Die prik en de naeffecten klinken niet fijn. Ben je nu alleen of is er wel iemand bij je? En het plan zondag iets te doen, is dat ook weer van de baan dan? :*
pi_146874910
Ja die gyn die ik vandaag had wist niet waarom ik er was. en dacht blijkbaar alleen voor de hogebloeddruk. evenals de verpleegkundige. Dus ik ben gewoon naar huis gestuurd met een tas vol met niks.

Dus zondag niks.. en ik moet dinsdag weer op gesprek komen... gesprek... dus er gaat weer niks gebeuren.

ik ben alleen.

Ze hadden me belooft om me te helpen, maar er heeft niks geholpen, in tegendeel. ik zit er nu echt doorheen en ik heb ook mn allereerste huilbui van de hele zwangerschap. ik weet echt niet wat ik met mezelf aan moet en ik wil mn haar uit mn kop trekken van de koppijn.
pi_146875025
Aww LT :* wat rot dat het zo gaat -O-
pi_146875063
LT, heeft de gyn die jou dat had toegezegd dienst dit weekend? Anders zou ik die proberen te bereiken.
pi_146875156
Ja, medisch gezien is de beslissing van vandaag misschien nog wel te begrijpen maar mentaal niet zo.. Zeker niet als ze eerst wat anders toezeggen waar je je dan op instelt. En dan zo op vrijdag. Kan je vk nog iets voor je doen denk je of ben je nu officieel alleen nog maar bij de gyn? Vind het echt rot voor je :*
  vrijdag 21 november 2014 @ 18:45:30 #137
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_146875819
LT wat enorm klote zeg :(
Heel storend dat ze eerst het ene toezeggen en dan dat het andere wordt gedaan en je er ondertussen alleen maar op achteruit gaat. Die hoofdpijn is toch gewoon niet te doen en samen met slapeloze nachten en hogere bloeddruk was het eerste plan om over een paar dagen in te leiden toch logischer ook :{

Hele dikke knuf voor jou.. probeer vannacht anders nog goed te slapen in je eigen bed en misschien dat het morgen dan weer wat beter is. Zoniet misschien toch eens proberen om te bellen om de situatie nogmaals voor te leggen.. en als je het echt niet vertrouwt gewoon eerder bellen (of inderdaad proberen na te gaan of die eerste gyn dienst heeft) :*
  vrijdag 21 november 2014 @ 18:51:22 #138
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_146876026
Wat zegt je zus er eigenlijk van? Die werkt toch op die afdeling?
pi_146877220
Ow LT wat naar :* kan je niet een nachtje bij je moeder of zus blijven zodat zij je kunnen vertroetelen en je er doorheen slepen? Pff erg vervelend dat je je nu nog naarder voelt! Heel veel sterkte!
pi_146877305
Nikoos, bedankt voor de glittersticker.

Helio, nog maar twee volle dagen tot maandag ;)

LT, wat een verschrikkelijke onzekerheid zeg... Dat ze gewoon doen wat ze zeggen zeg... Dit is echt heel vervelend.
pi_146877760
LT ik vind het echt heel stom dat ze A zeggen en dan B doen. Niet echt eerlijk naar jou toe. En met die adviezen kan je idd ook zo weinig. Een huilbui kan wel opluchten, maar dan moet je nog steeds weer verder. Ik hoop dat er uit het gesprek van zondag meer duidelijkheid komt aan beide kanten, want dit is maar zo half half. :*
pi_146878580
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 16:45 schreef Risu het volgende:

Maar eeh, bakt er niemand meer meisjes?
Ik wellicht. Maandagavond weten we het ;)

Hoera voor de goede echo's van Vlindur en Lijnloos! *O*
En Cactus een jochie! Leukleukleuk!
  vrijdag 21 november 2014 @ 20:18:35 #143
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_146879102
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 18:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dochters zijn voor een vader veel leuker ;)
nou, met al die jongens die er ook aan komen, gaat me dat alleen maar zorgen geven ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 21 november 2014 @ 20:20:57 #144
147316 crew  DJMO
#trut
pi_146879169
Lt :*

Ik zit iets voorover gebogen en ik voel en links en rechts gepor van spekkie O+

pi_146879430
LT, wat rot zeg :( lekker menselijk..

MwCactus jongennnnn *O*

Ben aan het babysitten op een heel druk nichtje en neefje. Ik kan me dus niet voorstellen hoe je zwanger kunt zijn met twee rondlopende chronische suikerbommen.
pi_146879515
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 20:27 schreef Melliemuis het volgende:
LT, wat rot zeg :( lekker menselijk..

MwCactus jongennnnn *O*

Ben aan het babysitten op een heel druk nichtje en neefje. Ik kan me dus niet voorstellen hoe je zwanger kunt zijn met twee rondlopende chronische suikerbommen.
Je kinderen geen suiker geven. :7
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 21 november 2014 @ 20:34:18 #147
147316 crew  DJMO
#trut
pi_146879685
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 20:29 schreef L-E het volgende:

[..]

Je kinderen geen suiker geven. :7
Die twee van mij krijgen nauwelijks suiker, maar stuiteren ook alle kanten op :X Als ze nou nog dezelfde kant uit zouden stuiteren, kon ik er achter aan waggelen, maar helaas gaan ze dwars tegen elkaar in en dus vervolgens de een rechts en de ander links .. :')

pi_146879786
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 20:34 schreef DJMO het volgende:

[..]

Die twee van mij krijgen nauwelijks suiker, maar stuiteren ook alle kanten op :X Als ze nou nog dezelfde kant uit zouden stuiteren, kon ik er achter aan waggelen, maar helaas gaan ze dwars tegen elkaar in en dus vervolgens de een rechts en de ander links .. :')
In bijna alles wat we tegenwoordig eten zit suiker. Suikervrij eten is echt heel erg lastig. Als je kinderen hebt die daar gevoelig voor zijn, kunnen ze best heftig reageren van al die kleine beetjes in alle verschillende voedingsmiddelen op een dag.

Mijn oudste wordt boos en druk in zijn hoofd als hij te veel snaait. Dit is wat dat betreft niet een heel kalme tijd voor ons :')
  vrijdag 21 november 2014 @ 21:03:38 #149
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_146880941
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 15:59 schreef Nikooos het volgende:

[..]

Vanwege je 12 weken wisseldag en omdat je jongste niet doorslaapt, krijg jij van mij glitterende bloemetjes!

[ afbeelding ]
Jeeeeej!!!! *O*. Dankjewel!!!!! :D mijn eerste glitterplaatje!!!
pi_146881905
Viel wel mee hoor, we hebben zelf pizza gebakken en als toetje een appel. Ik ben ook gewoon een coole tante. Maar ze liggen nu op 1 oor, dat heb ik wel voor elkaar gekregen :)
pi_146885647
Fijn dat je bloeddruk de 2e keer goed was Rady! Verschil zal wel aan het apparaat liggen, toch raar dat het zo'n verschil is. Kan niet het verschil geven tussen wel of niet moeten blijven!

Jongetje voor MwCactus! *O*
Is kennelijk echt een jongetjestijd nu!

Wow LT, wat rot zeg! Kan het altijd slecht hebben als mensen iets zeggen of beloven en zich er daarna niet aan houden.. Lag misschien niet aan de vk van dat moment, misschien wisten die niet wat jouw gyn had gezegd, maar dan hadden ze dat beter kunnen overleggen met elkaar. Vind het ook raar dat ze iemand die nog last heeft van de prik weer wegsturen.. Hoop dat slaap helpt! Misschien helpt het als er iemand je kan helpen of bij je is. En aan de bel trekken als je het niet vertrouwd!

Nou, weer terug uit Rotterdam! Bleek meer oefeningen te zijn om tot jezelf te komen, soort meditatiedingen. Ben ik erg slecht in.. En geen dans helaas. Achja, meesten konden zich er wel goed in vinden en ben er weer eens uit geweest zullen we maar zeggen!
pi_146885858
Op de heenweg trouwens wel 3x naar de wc geweest, omdat m'n kind het nodig vond de hele tijd in m'n blaas te trappen :')
pi_146886541
Jammer dat het tegenviel gevalletje. En in blaas trappende kinderen O+
pi_146887067
Over bloeddruk: Rady is ook wat voller (bedoel ik niet lullig sorry als t zo overkomt) en dan moeten ze officieel een bredere band gebruiken. Soms ligt die niet klaar en doen ze t gauw even met een gewone maar die meet dan bijna altijd een flink hogere bloeddruk!

Sinds ik dat weet let ik er echt goed op dat ze een grotere manchet pakken voor me. Toevallig in t ziekenhuis na de bevalling nog, pakten ze een gewone manchet, had ik zogenaamd 145 over 90 :') met de grotere was t 120 over 75...
Kwak
pi_146887237
De rest vond het wel goed, maar liever had ik gewoon gedanst..

Die trappeltjes zijn nu nog wel lief, maak me alleen wat zorgen over hoe dat over een tijdje is. Dan kan ie harder trappen en ben ik bang dat ik aan de Tena moet :P
pi_146887393
Wow Kwak, had geen idee dat het zo'n verschil kan geven! Jammer dat niet iedereen er op let of ze de grotere band moeten hebben!
pi_146890447
Hehe dat snap ik, Gevalletje! Maar nu is het wel lief.

:W nachtposthoi nu het nog kan!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 22 november 2014 @ 07:16:00 #158
147316 crew  DJMO
#trut
pi_146891763
c_/ neerzet

mogguh :O

pi_146891780
Wat een slechte nacht... Het maakt niet uit hoe ik lag, mijn rug deed pijn. En als ik sliep, had ik van die levendige dromen dat ik er nog moe-er van wakker werd. Bah... Ik moet zo werken :(

LT, hoe ben je de nacht doorgekomen??

Helio al een kint?
pi_146891807
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 01:44 schreef Heliotrope het volgende:
Hehe dat snap ik, Gevalletje! Maar nu is het wel lief.

:W nachtposthoi nu het nog kan!
'Nu het nog kan' Helio? Staat er iets spannends op stapel? :)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_146891809
Helio heb je al een beeb?

Mijn baby is een beetje kapot. M'n zus werkte gister ochtend niet en t was heel druk dus ze hadden m'n verhaal niet begrepen en me naar huis gestuurd. (Ander personeel) Ctg was minder goed ivm prik dachten ze. Lig nu weer aan de ctg en ze is weer te rustig. M'n bd is weer eind 90... En ik ben hondsberoerd ...

Later weer een update :*

Knuffels voor iedereen, voel me niet echt goed genoeg om op iedereen te reageren.
pi_146891822
Ai, sterkte LT :*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 22 november 2014 @ 07:32:53 #163
147316 crew  DJMO
#trut
pi_146891828
sterkte LT :*

pi_146891874
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 23:25 schreef kwakz0r het volgende:
Over bloeddruk: Rady is ook wat voller (bedoel ik niet lullig sorry als t zo overkomt) en dan moeten ze officieel een bredere band gebruiken.
Als dat al lullig overkomt.... Ik vind juist dat je het op een vriendelijke manier zegt. Ik heb ze veel lelijker gehoord in mijn BMI >35-tijd.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_146891962
quote:
11s.gif Op zaterdag 22 november 2014 07:26 schreef JufMariska het volgende:

[..]

'Nu het nog kan' Helio? Staat er iets spannends op stapel? :)
Oh nee sorry, dat stond er raar zie ik :D nu het nog zwanger in dit topic kan bedoelde ik (in de nachtelijke naïeve overtuiging dat je met baby wel goed slaapt :P )maar zonder actie nu.

Wat naar van je nacht MecrouwCactus en dan nu moeten werken..

DJMO nu beter geslapen?

LadyT veel sterkte! Hopelijk is het toch goed en laten ze gauw iets gaan doen! :*

Meld zonder kind nog! Wel wat gerommel, maar voelt nog niet als iets wat doorzet.
pi_146891967
Haha, ok! Je slaapt heerlijk met een baby hoor! Tussen de voedingen en eventuele wakkere buien van uk door ;)
pi_146891974
LT, is je urine wel nog schoon?
pi_146891984
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 08:10 schreef JufMariska het volgende:
Haha, ok! Je slaapt heerlijk met een baby hoor! Tussen de voedingen en eventuele wakkere buien van uk door ;)
Die de hele nacht beslaan toch O-)
pi_146891993
M'n urine was troebel zag ik. Maar ik lig nog te wachten ondertussen al bijna 1,5uur aan de ctg. er kwam een spoed binnen.

Bedankt allemaal. :)

Ik hoop voor je dat t doorzet helio :)
pi_146892008
LT -O- jeetje het is al heftig genoeg voor je zo en dan ook nog dit :*
Ik hoop dat ze snel iets gaan doen.

Spannend helio

Hoe gaat het met sicilia?

-Foto's weg-

[ Bericht 49% gewijzigd door Zoë23 op 22-11-2014 12:52:54 ]
pi_146892023
Zoë wauw O+ O+
pi_146892050
Awwww!!! Wat schattig!! En echt elk een eigen koppie he, wat cute O+
pi_146892068
Nou de slaapmedicatie heeft mij goed doen ontspannen...zo goed dat ik me nu kan met melden met baby UIT de buik O+ vannacht om 4.29 uur is onze zoon K.iron geboren O+

Het gaat heerlijk met ons en wij gaan nu lekker uitrusten!
pi_146892102
Zoë O+ wat ontzettend lief !!! Prachtige meiden heb je.

Ik heb een laag ijzer gehalte en de rest was goed. Behalve bloeddruk. Weer inwendig onderzoek gehad. Nu denken ze ineens weer aan een ballon vandaag of morgen :') ik snap het niet meer hoor...

Bloeddruk is weer 100.

Ze gaan nu overleggen en ze willen zometeen weer m'n bd meten.
pi_146892106
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 08:34 schreef Sicilia het volgende:
Nou de slaapmedicatie heeft mij goed doen ontspannen...zo goed dat ik me nu kan met melden met baby UIT de buik O+ vannacht om 4.29 uur is onze zoon K.iron geboren O+

Het gaat heerlijk met ons en wij gaan nu lekker uitrusten!
gefeliciteerd ! *O*
Wat een prachtige naaam! Fijn dat het heerlijk gaat, geniet er van :*
  zaterdag 22 november 2014 @ 08:41:03 #176
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_146892108
Gefeliciteerd sicilia!! Geniet er van!!!
pi_146892121
Wauw wat super Sicilia, gefeliciteerd! *O* lekker uitrusten, bijkomen en genieten!
  zaterdag 22 november 2014 @ 08:54:03 #178
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_146892166
Sicilia gefeliciteerd! *G* Gave naam. Fijne kraamtijd! :*
pi_146892265
Gefeliciteerd, Sicilia! *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_146892294
Gefeliciteerd Sicilia!
pi_146892306
Gefeliciteerd Sicilia! Lekker genieten *O*
  zaterdag 22 november 2014 @ 09:19:08 #182
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_146892330
Gefeliciteerd sicilia!! *O*

Bijzondere naam zeg!
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_146892396
Gefeliciteerd Sicilia! Stoere naam!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zaterdag 22 november 2014 @ 09:32:21 #184
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_146892424
Sicilia gefeliciteerd!! *O*

Zoë O+ O+
pi_146892429
Sicilia gefeliciteerd *O*
pi_146892457
Yay! Gefeliciteerd Sicilia!
Kwak
pi_146892475
Gefeliciteerd Sicilia!
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_146892486
Gefeliciteerd sicilia *O* *O*

LT -O- :* verwarrend
  zaterdag 22 november 2014 @ 09:41:30 #189
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_146892515
Zoe O+ O+

Sicilia gefeliciteerd *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zaterdag 22 november 2014 @ 09:44:44 #190
149959 SQ
snelle trees
pi_146892555
Gefeliciteerd Sicilia! Wat een bijzondere naam! Is het vlot verlopen? *O*
disclaimer
pi_146892606
Sicilia *O*
Gefeliciteerd en lekker uitgeslapen genieten nu!!
pi_146892626
Sicilia gefeliciteerd!! *O*
pi_146892692
Sicilia gefeliciteerd!! *G* Mooie naam!

LT :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_146892726
:z goeie deal Sicilia! *O* gefeliciteerd!!
  zaterdag 22 november 2014 @ 10:06:50 #195
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_146892813
Daar is tie dan! De super gouden glitterbaby voor Sicilia!! *O*

pi_146892867
Sicilia gefeliciteerd!!
pi_146892875
Dankjulliewel allemaal O+

Het is echt super vlot gegaan uiteindelijk. Ik werd om 3.25 wakker en om 4.29 uur was ie er al! En zonder scheurtjes en toestanden lekker thuis in bed O+ hij is zelfs wat groter dan verwacht..3360 gram met 39 weken en hij werd geschat op 3100 gram op UD dus ik ben erg tevreden O+
pi_146892980
Huu wauw wat snel! En wat klink je blij O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')