LOL @ zoon DJ
Gevalletje veel plezier met het buikdansen en succes met de heen/terugreis!

Kris wat fijn van de goed reactie op je werk!

Bij die glitterbalerina hangt er al een voetje uit!
Helio zondag inleiding!!! Spannennnnnddddd!!!!

Hier uiteindelijk ook toch nog een sticker gekregen van de gyn!
Alleen ging een beetje vaag weer met de bloeddruk.
Ik was ruim een half uur van te voren al naar het zh gegaan zodat ik daar ff kon zitten voordat bloeddruk gemeten zou worden...
Toen werd vlak voor mijn afspraak de bloeddruk gemeten door de assistente.. 150/90.. weer wat hoger dan de laatste keren
Dus gyn begon daar natuurlijk over dat hij het toch wel aan de hoge kant zat. Echo nog gehad met P50 beeb en ruim voldoende vruchtwater. En ik heb verder geen klachten.. (ben nu 38w 3d)
Hij wilde dat ik nog een keer mijn bloeddruk liet meten en als hij 90 of hoger was dan moest ik aan de ctg en eiwitten in urine laten meten.. en dan was het afhankelijk van wat daar dan weer uit zou komen wat ze ermee zouden doen... pfffrt.
Toen werd door een andere assistent met een andere meter opnieuw mijn bloeddruk gemeten en toen was ie 130/80!! HUHH? Dus bloeddruk was nu goed en kon ik gewoon naar huis zonder ctg enzo.
Vind dat verschil in de bloeddruk zo apart.. de assistente zei dat het verschil kon zijn dan ik even had gezeten tussen de 2 metingen door.. maar eigenlijk is dat niet zo.. heb juist in de tussentijd een gesprek gehad met de gyn, op het bed geklommen, echo gehad, eraf geklommen, nog wat praten met de gyn en toen heb ik inderdaad 1 minuut op een stoel gezeten
Natuurlijk ben ik blij dat ik gewoon naar huis mag en er nog niet ingegrepen wordt.. maar aan de andere kant is het vaag dat binnen 5 a 10 minuten die bloeddruk zo kan verschillen...