abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 november 2014 @ 18:13:45 #1
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_146847535
Zwangerschap en Geboorte.

2014

16 november: Heliotrope (meisje)
23 november: LadyTagliatelle (meisje)

2 december: Radyhyn (jongen)
8 december: Cleany (papa)
15 december: Crumpette (jongen)
19 december: snoenk (meisje)
26 december: roellie80 (papa)
27 december: StarDust_ (jongen)

2015

15 januari: NotTheSame
20 januari: diemux (papa)

21 februari: Danaa (jongen)
22 februari: Phaidra

2 maart: Risu (meisje)
14 maart: Cholula (jongen)
23 maart: DJMO (Zusje met een piem0l)
23 maart: Gevalletje (jongen)

12 april: MevrouwCactus
16 april: Fannetje

1 mei: Nikooos (papa)
2 mei: twist02
4 mei: Melliemuis (jongen)
6 mei: Vlindur
10 mei: Klumsy (jongen)
11 mei: Rawedni
12 mei: Ehhe en Kentekenplaat
14 mei: Selvaria
15 mei: Shopaholic1984 (tweeling)
28 mei: -ik86-

3 juni: -Spring (jongen)
5 juni: Purebliss
14 juni: Lijnloos
Medio juni: Minarosa

1 juli: McLaura
4 juli: Krisvc
18 juli: Mariposas

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 49% gewijzigd door snoenk op 22-11-2014 09:32:54 ]
pi_146847983
Nog even een jompel voor de mooie baby van AwayTL. *O*

Ondanks dat er bij mij niets uit te rammelen is :+
pi_146848051
Away O+ superlief
pi_146848108
Away O+
pi_146848215
Ahhh Away wat een schatje O+
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_146848297
Ik zie net dat ik al top 20 sta. Mag nog wel even rustig aan gaan hoor :D
pi_146848448
Lief Away!!
pi_146848651
Miste ik bijna die prachtige baby van Away. Wat een lief snoetje. O+ Prachtkind gebakken.

En ja, die verhalen :') later kunnen we erom lachen, dat idee.
Heb ondertussen gehoord dat de nieuwe plankjes over 2 weken komen, dus dat scheelt weer.
pi_146849329
Away, wat een schatje! O+

Risu wat zonde van de kast, én van de voet. Hopelijk geneest het wel een beetje goed. En je kunt inderdaad wachten op de "bloed, zweet en tranen" verhalen denk ik ;)

Rady, wauw mooie kamer! :D Inderdaad geen kamertje nee!

LT ben benieuwd hoe het nu gaat en hoe snel je je meisje gaat ontmoeten! O+

quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 18:46 schreef Nikooos het volgende:
Ik zie net dat ik al top 20 sta. Mag nog wel even rustig aan gaan hoor :D
Pfoe, ik gelukkig nog niet! :P

Ben wel bang dat ik het kan vergeten om streepvrij de zwangerschap door te komen :'( Nog geen 17 weken en m'n borsten houden het volgens mij al niet meer. Ze jeukten de hele dag al en zie nu allemaal kleine rode puntjes wat volgens mij onderhuidse bloedinkjes zijn...

Maar volgens mij voelde ik de kleine vandaag weer een paar keer O+ Dus dat maakt het wel een beetje goed!
pi_146849510
Twist, ik ben echt MEGA inmiddels... mensen die ik niet ken zeggen het zelfs :') en ik heb nog geen enkele streep op mn buik. Wel op mn borsten :'( zo voorop bij de tepels -O- ze waren er ook zomaar ineens. Ik hoop dat het bij jou bij jeuk blijft.

oh en op mn bovenbenen ben ik zebra ;( maar op mn buik, waar ik het verwachtte is dus niks te zien.. zo apart.

mijn moeder komt me zo ophalen en dan naar het ziekenhuis. ben benieuwd wat voor soort prik het is en of ik er op kan slapen. ben wel echt moe dus dat is een voordeel. verder gewoon zelfde verhaal. Ben ook erg benieuwd naar mn bloeddruk. Voel zo nu en dan ook wat steken inwendig, ben benieuwd wat dat dan weer is.. heeft dat met ontsluiting te maken of zegt dat geen klap?
Born to Lose, but Built to Win.
pi_146851586
Hoop dat je goed slaapt daar vanavond LadyT!

Je kamertje is supermooi, Radyhyn.

Ik voel voor het eerst iets wat ergens op lijkt, krampen, maar meer om het half uur ofzo. Lijkt niet echt door te zetten, maar er gebeurt tenminste iets.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 20 november 2014 @ 20:42:48 #12
147316 crew  DJMO
#trut
pi_146851937
Mooi kamertje Rady <3 af en toe ben ik wel een soort van jaloers op alle mooie babykamers die voorbij komen, maar dan troost ik mezelf maar dat ik over een jaar of wat los mag met een dubbele kleuterkamer en een dreumeskames :Y

succes vanavond LT!

Hopelijk doet het iets Helio !

verder heb ik het deze week zo druk dat ik nauwelijks van voren besef dat ik van achteren ook leef. Voelde me de afgelopen week best goed qua BI na dinsdag behandeling door fysio dus ik durfde het wel aan om vanmorgen vol frisse moed op de fiets naar de fysio van Jan te gaan met Jan achterop. Nu haat m'n bekken me ;(
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_146852932
Inmiddels lig ik aan de ctg. Bloeddruk is nog altijd hoog. Als de ctg goed is krijg ik straks een prik in m'n been om te slapen. Morgen komt er een gyneacoloog langs en dan meten ze nog eens. Ze verwachten dat hij dan nog hoog is. Maar toch voor de zekerheid even meten.
Dan zou ik een ballon savonds krijgen en worden dan de vliezen de volgende ochtend gebroken.

Kan dus ineens heel snel gaan. Ik vind t erg spannend. Heb inwendig van die steken nog steeds. Zo eens vragen wat dat is.
pi_146852957
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 20:31 schreef Heliotrope het volgende:
Hoop dat je goed slaapt daar vanavond LadyT!

Je kamertje is supermooi, Radyhyn.

Ik voel voor het eerst iets wat ergens op lijkt, krampen, maar meer om het half uur ofzo. Lijkt niet echt door te zetten, maar er gebeurt tenminste iets.
spannend helio! Hopelijk zet het door! Ik gun het je van harte! :*
pi_146853187
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 06:44 schreef Shopaholic1984 het volgende:

[..]

Dank je!!!

Het wordt als ze naast elkaar zitten ook de bugaboo :)
En als ze achter elkaar zitten de icandy Peach 3.
Moeten alleen nog een keer goed passen in de auto. Die hebben we sinds april. Onderstel bugaboo past, maar passen de reiswiegjes er dan nog bij. Of zijn die ook 'in te klappen'. Of moeten we toch een grotere auto. Achteraf spijt dat we in april niet gelijk groter zijn gegaan. Maar ja, we hadden niet echt op 2 baby's tegelijk gerekend ;).
Nou het is een behoorlijk ding, zelfs als je hem op de eenling stand inklapt. De wiegjes kun je niet inklappen helaas, dus wellicht moet je er eentje op de achterbank zetten en eentje in de achterklep. Ik heb zelf de wiegjes niet gebruikt, ik had in de periode dat ze nog mini waren nog een EasyWalker Duo. Die vond ik niet meer oké toen de jongens in de wandelwageninzet moesten, want ze konden in de EasyWalker niet naar me toe kijken en dat vond ik geen prettig idee. Toen hebben we de EasyWalker verkocht en een Bugaboo teruggekocht op marktplaats. :@
pi_146858322
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 07:01 schreef AwayTL het volgende:
Meld met baby uit de buik!!

Onze M.ax is gisteravond om 23.00 uur geboren. Klein mannetje van 2790 gr en 48 cm. Hij doet het goed en drinkt al lekker bij mij :) .

Vriend is peuter ophalen voor de eerste ontmoeting :) .
Gefeliciteerd! O+
Schudden voor gebruik
pi_146860614
Ohh wat een popje Away!!

Laatste zin van je spoiler Rady, over later terugkijken op het knusse huisje waar je de beeb krijgt, kreeg er tranen van in m'n ogen :D. Het is erg knus, maar toch mijn eerste knusse huisje waar vriend bij kwam even later en straks ons kleine mannetje bij komt O+. Commode staat al even en ledikant past er ook nog bij, dus gaat ook goed komen :).

Strepen hoop ik nog even uit te stellen.. Al voelt m'n buik zo nu en dan wat strak. Had al paar oudere strepen op m'n benen, verwacht ze daar nu niet omdat die voor m'n gevoel niet dikker zijn geworden. Boobs zijn ruime cup groter en voelen niet strak, dus hopelijk daar ook niks. Heb wel grote blauwe aders daar lopen nu, lopen echt richting m'n nek door :P.
Oh ik ontdekte van de week wel dat de bodem van m'n navel inmiddels wel erg in zicht is gekomen.. Die gaat nog wel ploppen binnenkort!

Hopelijk gaat het doorzetten Helio!

Succes LT! Hoop dat je goed zal slapen en spannende dag weer morgen!

En waarom word ik 'S avonds pas productief en gaat de tijd dan heel snel? En als ik dan wil gaan slapen krijg ik honger, kan dan niet slapen en moet eerst nog wat eten klaarmaken? Pff, ik duik snel m'n bedje in en probeer binnenkort m'n slaapritme om te gooien!
pi_146860640
LadyT succes!

Oeh gevalletje, dus dit is geen nachtpost maar je eerste poging tot slapen? Slaap lekker voor straks.

Het zet nog niet door, word er net pas weer van wakker. Maar dat is ook nieuw, dus ook al blijft het bij wat voorwerk, ben iig blij dat er iets gebeurt. :Y
pi_146860724
Zo Gevalletje dat is een latertje geworden haha! Hopelijk slaap je inmiddels lekker :)

Helio, spannend! Wie weet gaat het wel doorzetten! *O*

Nou en ik rommel lekker verder :') hele avond pijn, maar niet genoeg. Toch maar gaan slapen en nu wakker met nog steeds pijn, maar weer niks regelmatigs. Ik stap zo maar onder de douche, want over een half uur gaat vriend zijn wekker en dan wil hij vast weten of hij kan gaan werken. Als er onder de douche geen regelmaat in komt en de vliezen niet breken dan kan hij wat mij betreft gewoon gaan! Geduld...mijn baby heeft het :')
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 21 november 2014 @ 06:30:13 #20
147316 crew  DJMO
#trut
pi_146860785
jullie hebben iig wat kunnen slapen helio & Sicilia :*

Hier om elf uur gaan slapen oi, toen werd ik wakker om te plassen was ik in de overtuiging dat ik al een uur of vier had geslapen, was het pas iets over half een :') en zo ging het de rest van de nacht ook door. Nu maar weer aan de koffie .. Jongens zitten Nijntje is jarig te kijken (hierna komt Nijntje en kline pluis, beide nogal toepasselijk; Jan is binnenkort jarig en kleine pluis spreekt voor zich :+ )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_146861028
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 05:13 schreef Sicilia het volgende:
Geduld...mijn baby heeft het :')
Dat heeft-ie duidelijk niet van zijn moeder :D
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_146861328
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 07:39 schreef McLaura het volgende:

[..]

Dat heeft-ie duidelijk niet van zijn moeder :D
Nou normaal kan ik redelijk geduldig zijn, maar na 4 dagen pijnlijke weeën begint het inderdaad wel een beetje op te raken :@
  vrijdag 21 november 2014 @ 08:35:07 #23
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_146861494
Sicilia :* hoop dat hij snel besluit om zn mama te ontmoeten

Lt hoe heb je geslapen?
pi_146862165
Sicilia & Helio, spannnonddd!

LT, gezien de afwezigheid van nachtposts hoop ik dat je goed geslapen hebt? :D

Hier weer gek gedroomd, ik heb een auto uitgevonden die over water kan rijden. En toen moest ik vluchten voor Carlo Boshart (of hoe je zn naam ook spelt). Peanut wordt uitvinder later :)
  vrijdag 21 november 2014 @ 09:22:37 #25
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_146862252
17 weken vandaag en ze heeft al 5 dagen niet gekotst. Hopelijk is ze daar nu wel vanaf. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')