abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 22 november 2014 @ 13:31:24 #226
147316 crew  DJMO
#trut
pi_146896542
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 13:01 schreef twist02 het volgende:
Hier toch echt moeten concluderen dat m'n beha's niet meer passen :{ Vond 75E eigenlijk wel groot genoeg voor mijn figuur... :') Maar om nu met 17 weken te gaan investeren in nieuwe :N dus net maar even een simpele sportbeha gehaald, kijken of dat wat is. Vriend lijkt het probleem niet zo te zien ;)
ik heb gisteren met 22w4d een setje voedingsbeha's van de H&M gehaald. 2 voor twee tientjes. Prima te doen en de investering meer dan waard voor na de zwangerschap :) Alleen ik had een veel grotere maat dan ik dacht :') ik gokte op iets van 75b oid, zit ik gewoon op 85c :X
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_146896935
Sicilia!!! Gefeliciteerd!! Wat een tempo had je zeg... erg gave naam vind ik het.
pi_146896956
Ja, voor zulke prijzen valt de 'investering' inderdaad wel mee, DJMO. Maar normaal gesproken heb ik dus al 75E en die kan ik vaak nog net vinden bij de reguliere winkels. Dus als je grotere maten zoekt, moet je denk al snel naar een speciaalzaak?

En het wordt hier flesvoeding, dus voedingsbeha's heb ik niet nodig. Ga de komende dagen maar eens kijken of zo'n sportbeha een beetje lekker zit na een hele dag, want met ¤7,50 bij de Hema ga ik daar ook niet bepaald failliet aan ;) En die zijn voor na de bevalling ook nog wel lekker om in te slapen denk.
pi_146897012
Sicilia gefeliciteerd *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 22 november 2014 @ 14:02:12 #230
147316 crew  DJMO
#trut
pi_146897263
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 13:50 schreef twist02 het volgende:
Ja, voor zulke prijzen valt de 'investering' inderdaad wel mee, DJMO. Maar normaal gesproken heb ik dus al 75E en die kan ik vaak nog net vinden bij de reguliere winkels. Dus als je grotere maten zoekt, moet je denk al snel naar een speciaalzaak?
http://www.kiabi.nl/lingerie-damesmode-grote-maten_231907

hier staan ook wel grote(re) maten, maar die zijn dan denk ik weer té groot ... Verder niet zoveel ervaring met beha's (kopen). Draag ze normaal gesproken niet :')
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_146898837
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 14:02 schreef DJMO het volgende:

[..]

http://www.kiabi.nl/lingerie-damesmode-grote-maten_231907

hier staan ook wel grote(re) maten, maar die zijn dan denk ik weer té groot ... Verder niet zoveel ervaring met beha's (kopen). Draag ze normaal gesproken niet :')
Je stopt ze in je joggingbroek?
  zaterdag 22 november 2014 @ 15:04:07 #232
149959 SQ
snelle trees
pi_146898851
;(
disclaimer
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 22 november 2014 @ 15:15:23 #234
147316 crew  DJMO
#trut
pi_146899120
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 november 2014 15:03 schreef -Spring het volgende:

[..]

Je stopt ze in je joggingbroek?
ik draag al jaren geen joggingbroeken meer (tenzij thuis en gedoucht)

pi_146899201
;(
pi_146900115
Dat plaatje... Waarom... :'(
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_146900329
:') :D

Succes LT
Vond een ballon plaatsen erg meevallen. De ochtend erna is hij eruit gevallen maar ivm drukte ben ik toen niet ingeleid. Toen had ik 3cm en ben ik svonds nog naar huis gegaan om S te knuffelen en thuis te slapen :D. Toen ik uiteindelijk weer n dag later weeën opwekkers kreeg ging t wel snel! (Veeel beter dan een inleiding met gel :X vind ik)
Hoop dat je wat kunt uitrusten in het ziekenhuis.
pi_146901453
Dat plaatje... Whyyy is een t-shirt uit de mode ofzo. :'(
pi_146901569
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 15:59 schreef Zoë23 het volgende:
:') :D

Succes LT
Vond een ballon plaatsen erg meevallen. De ochtend erna is hij eruit gevallen maar ivm drukte ben ik toen niet ingeleid. Toen had ik 3cm en ben ik svonds nog naar huis gegaan om S te knuffelen en thuis te slapen :D. Toen ik uiteindelijk weer n dag later weeën opwekkers kreeg ging t wel snel! (Veeel beter dan een inleiding met gel :X vind ik)
Hoop dat je wat kunt uitrusten in het ziekenhuis.
klinkt goed :) ik krijg ook geen gel doen ze hier njet meer. Ik hoop echt dat t vlot gaat zoals bij jou met die opwekkers. Ik verveel me nu al :')
Born to Lose, but Built to Win.
pi_146901720
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 16:56 schreef LadyTagliatelle het volgende:

[..]

klinkt goed :) ik krijg ook geen gel doen ze hier njet meer. Ik hoop echt dat t vlot gaat zoals bij jou met die opwekkers. Ik verveel me nu al :')
:*
hoop t meis!

Vandaag was mn Ud O+
pi_146901771
LT verkijk je er niet op dat na 24u als blijkt dat je nog niet op 2cm zit je nog een keer 24 uur een ballon kan krijgen.
Wil je niet ontmoedigen maar het kan gebeuren.
Ik had toen ik startte een klein beetje ontsluiting en na 24 uur nog eigenlijk geen 2cm alleen de vk had er even 2 bij elkaar 'gewroet'
  zaterdag 22 november 2014 @ 17:08:06 #242
327807 Mariposas
יה&#14
pi_146901921
Gefeliciteerd Sicilia!!

LT heftig! Kan me voorstellen dat dat wel ff binnenkomt. hoop dat je in het ziekenhuis nog even je rust kan pakken en dan maandag je baby kan ontmoeten!

Wow wat een boodschappen, Radyhyn! Dat je daar nog de puf voor hebt, om je verjaardag te vieren. Zo te zien moet je ook nog veel koken. :o
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_146902562
Succes LT! En fijne verjaarvierdag Rady.

Ik hoor sommigen van jullie over sportbeha's, maar vraag me af wat daarmee bedoeld wordt als erbij gezegd wordt dat ze lekker zitten.

(Ik heb een aantal sportbeha's voor het hardlopen en zaalsport, maar die duwen gewoon alles plat (shock absorber) en bij elkaar zodat het niet te hard meebeweegt :s). Ze zitten veel minder comfortabel dan gewone beha's en doen ook weinig voor je figuur omdat ze vooral platdrukken. Dus was benieuwd wat voor soort beha's jullie bedoelen ;)).

Ik heb nieuwe in een grotere maat gekocht, dat zit echt zoveel beter (OMG twee cupmaten erbij in 11 weken! 70E, vind het wel leuk staan 8-)).

En m'n eerste zwangerschapskleding is ook binnen *O* Broek, twee shirts voor onder een jasje/vestje, lang vestje en colbertje. Vooral die broek zit echt zo lekker (van Love2Wait, mooie pasvorm hebben die broeken, of hebben ze dat allemaal?). Ik ben echt blij dat de meeste merken ook echt 'representatieve' kleding hebben, gewoon nette jurkjes en zo, handig voor mijn werk. Om de een of andere reden had ik het vooroordeel dat het vooral comfortkleding oid zou zijn :') Gelukkig niet.
pi_146902669
Gefeliciteerd Sicilia! *O* kende die naam nog niet, vind em erg leuk! Snel gegaan zeg!
Ik en vriend hebben beide geen veel voorkomende naam en willen we ook wel voor beeb.. Zou alleen niet weten waar ik dat zou moeten zoeken, vind een jongensnaam best moeilijk :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje wat een gedoe LT! Wel fijn dat ze je nu onder controle houden en je daar kan blijven :). Wat heftig zeg, die vrouw naast je!! ;(

Veel plezier met je feestje Rady, jammer dat je nu alsnog taart moet halen! Al scheelt het dat je de rest nu niet hoeft mee te slepen ;)

Twist, heb hier wel vaker links voorbij zien komen met bh's in grotere maten. Mamamea.nl had ze dacht ik? Ik heb nu 80D, vanaf 75C. Al twijfel ik of het inmiddels een volle D is. Heb het idee dat het nu zo'n beetje gestopt is met groeien. En hier ook een vriend die er geen problemen mee heeft :P (hoor soms ineens "Schat! Je tieten!!" :D)

Mehehe dat plaatje Spring! Van People of Walmart zie ik, wat daar allemaal langs schijnt te komen..

Rustig dagje hier. Vriend voelde zich gisteravond niet helemaal lekker en ligt nu al een tijdje in bed. Lijkt griep te zijn, zal ik dan vast ook wel krijgen.. Volgend weekend babyshower van goede vriendin, dus hoop dat het wegblijft of heel snel wegtrekt dan!!
pi_146902766
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 11:15 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Zal wel werken, daar twijfelde ze niet over :)
Ik probeer je realistisch te houden. Je zult niet de eerste zijn die 2 keer een ballon nodig heeft. Dus voor je je blindstaart op maandag, zou ik even afwachten hoe de boel er maandagochtend voor staat.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_146903796
Minarosa, leuk dat je geschikte zwangerschapskleding hebt gevonden! Veel meer te krijgen dan je vantevoren zou denken inderdaad.

Over voedingsbeha's, die heb ik nog niet eens. *laat*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 22 november 2014 @ 19:22:14 #247
147316 crew  DJMO
#trut
pi_146905667
Wat is het stil hier ?? Sowieso overal op FOK! behoorlijk rustig. Op facebook ook al ..

Mijn ogen vallen ook bijna dicht, kinderen zijn nog niet thuis, die aten bij de overbuuv, en daar zit ik nu op te wachten. Denk dat ik heel snel vertrokken ben als ze straks in hun bedje liggen :Z

pi_146906639
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 17:03 schreef BlueEyes het volgende:
LT verkijk je er niet op dat na 24u als blijkt dat je nog niet op 2cm zit je nog een keer 24 uur een ballon kan krijgen.
Wil je niet ontmoedigen maar het kan gebeuren.
Ik had toen ik startte een klein beetje ontsluiting en na 24 uur nog eigenlijk geen 2cm alleen de vk had er even 2 bij elkaar 'gewroet'
Dat is mij ook gezegd inderdaad. Bij heel veel vrouwen doet een ballon gewoon niet zo veel, schijnt.

Rady, fijn verjaardagsfeestje! :)
pi_146906711
Oh Sicilia, gefeliciteerd joh! O+ Was al het voorwerk dus niet voor niets :)
pi_146906916
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 17:30 schreef Minarosa het volgende:

Ik hoor sommigen van jullie over sportbeha's, maar vraag me af wat daarmee bedoeld wordt als erbij gezegd wordt dat ze lekker zitten.

(Ik heb een aantal sportbeha's voor het hardlopen en zaalsport, maar die duwen gewoon alles plat (shock absorber) en bij elkaar zodat het niet te hard meebeweegt :s). Ze zitten veel minder comfortabel dan gewone beha's en doen ook weinig voor je figuur omdat ze vooral platdrukken. Dus was benieuwd wat voor soort beha's jullie bedoelen ;)).

Haha, als sportbeha zouden deze ook echt niet voldoen inderdaad. Ik heb ook 'echte' sportbeha's voor het hardlopen en die zitten inderdaad niet lekker als je daar de hele dag in loopt.

Heb vanmiddag een goedkoop ding bij de Hema meegenomen, voor 'medium' intensieve sporten (geen idee wat daar onder valt). Maar heb het idee dat er nog wel wat rek in zit, mocht de boel nog niet klaar zijn met groeien ;)

@Gevalletje: nou, zo'n megamaat zou ik op zich nog niet nodig hebben denk ik. Maar het staat me vooral tegen om nu nieuwe beha's te kopen (vooral omdat je er dus meerdere nodig hebt), terwijl ik totaal niet weet welke maat ik moet hebben. Dus vandaar dat het idee van zo'n sportbeha/sporttopje me wel aanstaat, vooral als ik die dus voor ¤7,50 p.s. kan vinden :)
Heb nu al wel de XL moeten halen, dus als je écht een grote maat hebt, zul je alsnog naar zo'n speciaalzaak moeten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')