ik heb gisteren met 22w4d een setje voedingsbeha's van de H&M gehaald. 2 voor twee tientjes. Prima te doen en de investering meer dan waard voor na de zwangerschapquote:Op zaterdag 22 november 2014 13:01 schreef twist02 het volgende:
Hier toch echt moeten concluderen dat m'n beha's niet meer passenVond 75E eigenlijk wel groot genoeg voor mijn figuur...
Maar om nu met 17 weken te gaan investeren in nieuwe
dus net maar even een simpele sportbeha gehaald, kijken of dat wat is. Vriend lijkt het probleem niet zo te zien
http://www.kiabi.nl/lingerie-damesmode-grote-maten_231907quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:50 schreef twist02 het volgende:
Ja, voor zulke prijzen valt de 'investering' inderdaad wel mee, DJMO. Maar normaal gesproken heb ik dus al 75E en die kan ik vaak nog net vinden bij de reguliere winkels. Dus als je grotere maten zoekt, moet je denk al snel naar een speciaalzaak?
Je stopt ze in je joggingbroek?quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
http://www.kiabi.nl/lingerie-damesmode-grote-maten_231907
hier staan ook wel grote(re) maten, maar die zijn dan denk ik weer té groot ... Verder niet zoveel ervaring met beha's (kopen). Draag ze normaal gesproken niet
ik draag al jaren geen joggingbroeken meer (tenzij thuis en gedoucht)quote:
klinkt goedquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:59 schreef Zoë23 het volgende:
![]()
Succes LT
Vond een ballon plaatsen erg meevallen. De ochtend erna is hij eruit gevallen maar ivm drukte ben ik toen niet ingeleid. Toen had ik 3cm en ben ik svonds nog naar huis gegaan om S te knuffelen en thuis te slapen. Toen ik uiteindelijk weer n dag later weeën opwekkers kreeg ging t wel snel! (Veeel beter dan een inleiding met gel
vind ik)
Hoop dat je wat kunt uitrusten in het ziekenhuis.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 16:56 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
klinkt goedik krijg ook geen gel doen ze hier njet meer. Ik hoop echt dat t vlot gaat zoals bij jou met die opwekkers. Ik verveel me nu al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeetje wat een gedoe LT! Wel fijn dat ze je nu onder controle houden en je daar kan blijven. Wat heftig zeg, die vrouw naast je!!
Veel plezier met je feestje Rady, jammer dat je nu alsnog taart moet halen! Al scheelt het dat je de rest nu niet hoeft mee te slepen
Twist, heb hier wel vaker links voorbij zien komen met bh's in grotere maten. Mamamea.nl had ze dacht ik? Ik heb nu 80D, vanaf 75C. Al twijfel ik of het inmiddels een volle D is. Heb het idee dat het nu zo'n beetje gestopt is met groeien. En hier ook een vriend die er geen problemen mee heeft(hoor soms ineens "Schat! Je tieten!!"
)
Mehehe dat plaatje Spring! Van People of Walmart zie ik, wat daar allemaal langs schijnt te komen..
Rustig dagje hier. Vriend voelde zich gisteravond niet helemaal lekker en ligt nu al een tijdje in bed. Lijkt griep te zijn, zal ik dan vast ook wel krijgen.. Volgend weekend babyshower van goede vriendin, dus hoop dat het wegblijft of heel snel wegtrekt dan!!
Ik probeer je realistisch te houden. Je zult niet de eerste zijn die 2 keer een ballon nodig heeft. Dus voor je je blindstaart op maandag, zou ik even afwachten hoe de boel er maandagochtend voor staat.quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:15 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Zal wel werken, daar twijfelde ze niet over
Dat is mij ook gezegd inderdaad. Bij heel veel vrouwen doet een ballon gewoon niet zo veel, schijnt.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:03 schreef BlueEyes het volgende:
LT verkijk je er niet op dat na 24u als blijkt dat je nog niet op 2cm zit je nog een keer 24 uur een ballon kan krijgen.
Wil je niet ontmoedigen maar het kan gebeuren.
Ik had toen ik startte een klein beetje ontsluiting en na 24 uur nog eigenlijk geen 2cm alleen de vk had er even 2 bij elkaar 'gewroet'
Haha, als sportbeha zouden deze ook echt niet voldoen inderdaad. Ik heb ook 'echte' sportbeha's voor het hardlopen en die zitten inderdaad niet lekker als je daar de hele dag in loopt.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:30 schreef Minarosa het volgende:
Ik hoor sommigen van jullie over sportbeha's, maar vraag me af wat daarmee bedoeld wordt als erbij gezegd wordt dat ze lekker zitten.
(Ik heb een aantal sportbeha's voor het hardlopen en zaalsport, maar die duwen gewoon alles plat (shock absorber) en bij elkaar zodat het niet te hard meebeweegt. Ze zitten veel minder comfortabel dan gewone beha's en doen ook weinig voor je figuur omdat ze vooral platdrukken. Dus was benieuwd wat voor soort beha's jullie bedoelen
).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |